Привіт. Я розумію, що очікування завершення виведення може бути дуже неприємним. Особливо, якщо ви зробили все, про що вас просило казино, надіслали всі документи тощо. Співпрацювати з казино завжди найкраще. Іноді цей процес може займати більше часу, скажімо, коли казино потрібно перевірити додаткові документи або навіть коли у них бракує персоналу. Як пояснила Крістіна з нашої групи розгляду скарг, ми зазвичай даємо казино 14 днів, щоб виконати всі ці перевірки. Я переглянув усі скарги на це казино, і ви можете подивитися самі, якщо вам це цікаво,тут . Ви побачите, що небагато людей насправді мали проблеми, подібні до ваших, і в багатьох випадках скарги були вирішені, і вони отримали свої гроші. Тож залишаймося 🤞 тут.
Багато гравців насправді написали свої відгуки про казино, що завжди дуже корисно для інших, щоб вони могли прочитати їх і отримати більше інформації. Перегляньте відгуки користувачів тут , і, можливо, це також дасть вам корисну інформацію.
Ви завжди можете зв’язатися зі службою підтримки казино, чи є якісь оновлення у вашому випадку. І, будь ласка, повідомте нам і нашій групі зі скарг, якщо є щось нове щодо вашої справи. Щоб зробити це, просто натисніть/торкніться цього посилання , чи не так?
Чекайте тут 🙂.
Hello. I understand that waiting for the withdrawal to be done can be really frustrating. Especially if you've done everything the casino has asked you for, sent all the documents and so. It is always the best thing to do, to cooperate with the casino. Sometimes the process could get even more time consuming, let's say when the casino needs to check some more documents, or even when they are understaffed. As Kristina from our complaint team has explained, we usually give casinos 14 days to do all these checks. I have looked at all the complaints for this casino, and you can have a look yourself if you are interested over here. You will see that few people actually had similar issues to yours, and in many cases the complaints were resolved and they got their money. So let's keep 🤞 here.
Many players actually wrote their reviews for the casino, which is always very helpful for others so they can read those and be more informed. Check the user reviews over here, and maybe it'll give you some useful info as well.
You can always check with the casino support if there is any update to your case. And please do update us and our complaint team as well if there is anything new regarding your case. Just click/tap this link to do so please, would you?
Be here waiting 🙂.
Автоматичний переклад.