12 міс. тому
Дуже дякую за ваші відповіді та ваш час.
Гарного дня!
Thank you very much for your answers and your time.
Have a nice day!
Дуже дякую за ваші відповіді та ваш час.
Гарного дня!
Thank you very much for your answers and your time.
Have a nice day!
привіт Я впевнений, що це незручна ситуація. У вас вже є перевірений рахунок казино? 8 днів стає небагато, але ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процедурою виведення коштів.
У будь-якому випадку, я помітив, що ви вже подали скаргу , і гравці з досвідом роботи в цьому казино вже відповіли вам, тож це принаймні може бути заспокоєнням, оскільки вони змогли зняти гроші навіть через 2 тижні. Сподіваюся, що ваша справа складеться так само щасливо і все буде добре. Коли щось зміниться, чи можете ви повідомити нам?
Hey. I'm sure it's not a comfortable situation. Do you already have a verified casino account? 8 days is getting to be a bit much but we give casinos 14 days to sort out the withdrawal procedure.
Anyway, I noticed that you have already filed a complaint and players with experience in this casino have already replied to you, so at least it can be reassuring since they managed to withdraw even after 2 weeks. I hope that your case will turn out just as happily and everything will be alright. When something changes could you let us know ?
Привіт.
Так, всі документи були надіслані і всі вони погоджені.
Річ у тім, що вони роблять це на пригоді, щоб гравці, які втомилися чекати, передумали та скасували незавершене зняття коштів, грали та втрачали кредит. Це все...
Повідомлю, звичайно, обов'язково.
З найкращими побажаннями
Hi.
Yes, all documents were sent and they were all approved.
The thing is, that they do it on porpuse so that players tired of waiting, change their minds and cancel the pending withdrawal and play and loose their credit. Thats all...
I will let you know, of course, be sure.
Best regards
Привіт!
Це яскрава сторона інших «тактик» - деякі казино блокують ваш рахунок під час верифікації. Гравці хвилюються через це, але технічно шансів скасувати виведення немає.
Але це не має значення; Я цілком розумію, що зручно думати, що це зроблено навмисне, 8 днів є 8 днів! Я звичайно сподіваюся, що це скоро закінчиться!
Щиро вітаю вас!
Hi!
This is the bright side of other "tactics" - some casinos block your account during the verification. Players are worried because of that, but technically, there is no chance to cancel the withdrawal.
But it does not matter; I totally understand that it is convenient to think it's done on purpose 8 days are 8 days! I certainly hope it will end soon!
Warm greetings to you!
Я щойно попросив вивести кошти на слоті Palm, чи сказано, що пройшло 3 або 4 дні, перш ніж це буде прийнято? Чи можу я бути впевненим, що вони акредитовані чи сайт шахраїв?
I just asked for a withdrawal on Palm slot, does it say that 3 or 4 days pass before it is accepted? Can I rest assured that they are accredited or a scam site?
Ho appena chiesto un prelievo su Palm slot dice che prima che venga accettato passano 3 4 giorni? Posso stare tranquillo che vengano accreditati oppure sito truffa?
Вибачте, якщо я відповідаю на коментар, ви можете відповісти на мою публікацію люб’язно
Sorry if I reply to a comment you can reply to my post kindly
Scusate se rispondo ad un commento potete rispondere al mio post cortesemente
Гроші були на моєму рахунку через 9 днів, просто почекай. Вони просто чекають, поки ви скасуєте і продовжите гру
The money was in my account after 9 days, just hold on and wait. They're just waiting for you to cancel and continue playing
Bei mir war nach 9 Tagen das Geld am Konto, einfach durchhalten und warten. Die warten nur darauf das du stornierst und weiter zockst
Я щойно попросив вивести кошти на слоті Palm, чи сказано, що пройшло 3 або 4 дні, перш ніж це буде прийнято? Чи можу я бути впевненим, що вони акредитовані чи сайт шахраїв?
I just asked for a withdrawal on Palm slot, does it say that 3 or 4 days pass before it is accepted? Can I rest assured that they are accredited or a scam site?
Ho appena chiesto un prelievo su Palm slot dice che prima che venga accettato passano 3 4 giorni? Posso stare tranquillo che vengano accreditati oppure sito truffa?
Привіт! Ми даємо казино 14 днів на обробку зняття коштів, тож якщо це лише кілька днів, я б не хвилювався. Це ваше перше зняття коштів у цьому казино? Ви вже підтвердили свій обліковий запис?
У будь-якому випадку, я бачу, що деякі гравці також пишуть вам свій досвід, тому ми побачимо, як вийде вся ситуація. Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми, повідомте мені, і ми спробуємо вам допомогти.
Hi, we give casinos 14 days to process withdrawals, so if it's only a few days I wouldn't worry. Is this your first withdrawal at this casino ? Have you verified your account yet?
Anyway, I see that some players are also writing you their experiences so we'll see how the whole situation turns out. Of course, if you have any problems, update me and we will try to help you.
Доброго ранку, так, яро, я підтвердив обліковий запис, але це моє перше зняття коштів, вони також надіслали мені електронний лист із palmslot, а поруч із ним написано vip, у якому є номер телефону англійською мовою, за яким ви можете зв’язатися в WhatsApp (реальний номер)
Good morning yes jaro I verified the account but it is my first withdrawal, they also sent me an email with palmslot and next to it it says vip in which there is an English telephone number that you can contact on WhatsApp (real number)
Buongiorno si jaro ho verificato l account ma è il mio primo prelievo,inoltre mi hanno mandato un email con palmslot e vicino c'è scritto vip in cui c'è un numero di telefono inglese che si può contattare su WhatsApp (numero vero)
Звичайно розумію. У такому випадку я був би більш терплячим, враховуючи проміжок часу, який я згадав вам у попередній відповіді. Звичайно, я хотів би запитати про те, як відбувається моє виведення коштів, і якщо часовий ліміт мине, але нічого не вирішується або казино перестане з вами спілкуватися, тоді ми будемо тут, щоб спробувати допомогти.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що це буде вирішено якнайшвидше, і вам не знадобиться наша допомога.
Бажаю тобі всього найкращого. ☘️
Of course I understand. In that case I would be more patient, given the time span I mentioned to you in my previous reply. I would of course inquire about how my withdrawal is going and if the time limit passes and nothing is resolved or the casino stops communicating with you, then we will be here to try to help.
Anyway, I hope this gets resolved as soon as possible and you won't need our help.
I wish you the best of luck. ☘️
Я повідомляю вам, що я отримав електронний лист, у якому платіж було прийнято, а також на сайті він перейшов із призупиненого на схвалений. Чи можу я бути впевнений? Чекаючи на вашу відповідь, я дякую вам за вашу доступність протягом останніх днів
I inform you that I received the email where the payment was accepted and also on the site it went from suspended to approved. Can I rest assured? While waiting for your response, I thank you for your availability in recent days
Vi informo che mi è arrivata la mail dove il pagamento è stato accettato Ed anche sul sito è passato da sospeso ad approvato posso stare tranquillo? In attesa di risposta vi ringrazio per la disponibilità avuta in questi giorni
Я б сказав, що ви майже встигли!
Просто тримайтеся та тримайте нас у курсі!🙌
I'd say you're almost there!
Just hold on and keep us posted!🙌
Урааййй! 👏 Що ти збираєшся робити зараз? ти залишаєшся?
Hurrraayyy! 👏 What do you intend to do now? Are you staying?
1 тиждень тому я здійснив виведення грошей на рахунок skrill у розмірі 3000 євро. Команда kyc зв’язалася зі мною електронною поштою щодо документів, на яку я також надіслав своє фото з особистим документом. Я чекав більше 3 днів і не отримав своєчасної відповіді. У вас хтось працює?
1 week ago I made a withdrawal of money to a skrill account in the amount of 3000e. I was contacted by email from the kyc team for documents to which I also sent a picture of myself with a personal document. I have been waiting for more than 3 days and have not received a timely response. Does anyone work for you?
Привіт. Я розумію, що очікування завершення виведення може бути дуже неприємним. Особливо, якщо ви зробили все, про що вас просило казино, надіслали всі документи тощо. Співпрацювати з казино завжди найкраще. Іноді цей процес може займати більше часу, скажімо, коли казино потрібно перевірити додаткові документи або навіть коли у них бракує персоналу. Як пояснила Крістіна з нашої групи розгляду скарг, ми зазвичай даємо казино 14 днів, щоб виконати всі ці перевірки. Я переглянув усі скарги на це казино, і ви можете подивитися самі, якщо вам це цікаво,тут . Ви побачите, що небагато людей насправді мали проблеми, подібні до ваших, і в багатьох випадках скарги були вирішені, і вони отримали свої гроші. Тож залишаймося 🤞 тут.
Багато гравців насправді написали свої відгуки про казино, що завжди дуже корисно для інших, щоб вони могли прочитати їх і отримати більше інформації. Перегляньте відгуки користувачів тут , і, можливо, це також дасть вам корисну інформацію.
Ви завжди можете зв’язатися зі службою підтримки казино, чи є якісь оновлення у вашому випадку. І, будь ласка, повідомте нам і нашій групі зі скарг, якщо є щось нове щодо вашої справи. Щоб зробити це, просто натисніть/торкніться цього посилання , чи не так?
Чекайте тут 🙂.
Hello. I understand that waiting for the withdrawal to be done can be really frustrating. Especially if you've done everything the casino has asked you for, sent all the documents and so. It is always the best thing to do, to cooperate with the casino. Sometimes the process could get even more time consuming, let's say when the casino needs to check some more documents, or even when they are understaffed. As Kristina from our complaint team has explained, we usually give casinos 14 days to do all these checks. I have looked at all the complaints for this casino, and you can have a look yourself if you are interested over here. You will see that few people actually had similar issues to yours, and in many cases the complaints were resolved and they got their money. So let's keep 🤞 here.
Many players actually wrote their reviews for the casino, which is always very helpful for others so they can read those and be more informed. Check the user reviews over here, and maybe it'll give you some useful info as well.
You can always check with the casino support if there is any update to your case. And please do update us and our complaint team as well if there is anything new regarding your case. Just click/tap this link to do so please, would you?
Be here waiting 🙂.
Я в шоці від хлопця. Я граю минулого тижня. Мій настрій зовсім поганий. Я скасував вітальну бонусну гру на весь день, отримав виграш. зробіть виведення через 72 години нічого не зміниться. Я був шокований! Я пишу в службу підтримки, питаю кожну годину, коли у мене буде виведення? Чи перевірено мій обліковий запис? Служба підтримки відповідає лише загальними словами. Нічого, що вони відповідають, як "так", через 60 годин ми відповімо вам... все, що вони говорять, що ми чекаємо також, як ви чекаєте))) це перше казино, в яке ми граємо, і маємо такий поганий зв'язок з клієнтами! Я так шокована!!!
I am shocked guy's. I am playing last week. My mood totally bad. I cancelled welcome bonus play all day,got win . make withdrawal after 72 hours nothing changes. I was shocked! I write to the support team,i am asking every hour when I will have my withdrawal? Does my account verification done? The support team answer only by general words. Nothing they answer like yes,in 60 hours we will answer you... everything what they say, that we wait also as you waiting))) that is first casino which we play and have so bad connection with customers! I am so shocked!!!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.