ФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від canaberto
|
40986 переглядів 243 відповідей |
|
1...8 9 10...13
10 міс. тому

Я щойно попросив вивести кошти на слоті Palm, чи сказано, що пройшло 3 або 4 дні, перш ніж це буде прийнято? Чи можу я бути впевненим, що вони акредитовані чи сайт шахраїв?

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Вибачте, якщо я відповідаю на коментар, ви можете відповісти на мою публікацію люб’язно

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ви можете забути про гроші, palmslots1.com - це мафія від Cipar!

Автоматичний переклад.
Mattiaelgato9
10 міс. тому

Гроші були на моєму рахунку через 9 днів, просто почекай. Вони просто чекають, поки ви скасуєте і продовжите гру

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я щойно попросив вивести кошти на слоті Palm, чи сказано, що пройшло 3 або 4 дні, перш ніж це буде прийнято? Чи можу я бути впевненим, що вони акредитовані чи сайт шахраїв?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Ми даємо казино 14 днів на обробку зняття коштів, тож якщо це лише кілька днів, я б не хвилювався. Це ваше перше зняття коштів у цьому казино? Ви вже підтвердили свій обліковий запис?

У будь-якому випадку, я бачу, що деякі гравці також пишуть вам свій досвід, тому ми побачимо, як вийде вся ситуація. Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми, повідомте мені, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Доброго ранку, так, яро, я підтвердив обліковий запис, але це моє перше зняття коштів, вони також надіслали мені електронний лист із palmslot, а поруч із ним написано vip, у якому є номер телефону англійською мовою, за яким ви можете зв’язатися в WhatsApp (реальний номер)

Автоматичний переклад.
Mattiaelgato9
10 міс. тому

Звичайно розумію. У такому випадку я був би більш терплячим, враховуючи проміжок часу, який я згадав вам у попередній відповіді. Звичайно, я хотів би запитати про те, як відбувається моє виведення коштів, і якщо часовий ліміт мине, але нічого не вирішується або казино перестане з вами спілкуватися, тоді ми будемо тут, щоб спробувати допомогти.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що це буде вирішено якнайшвидше, і вам не знадобиться наша допомога.

Бажаю тобі всього найкращого. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Дуже дякую, буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я повідомляю вам, що я отримав електронний лист, у якому платіж було прийнято, а також на сайті він перейшов із призупиненого на схвалений. Чи можу я бути впевнений? Чекаючи на вашу відповідь, я дякую вам за вашу доступність протягом останніх днів

Автоматичний переклад.
Mattiaelgato9
10 міс. тому

Я б сказав, що ви майже встигли!

Просто тримайтеся та тримайте нас у курсі!🙌

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Гроші вже прийшли

Автоматичний переклад.
Mattiaelgato9
10 міс. тому

Урааййй! 👏 Що ти збираєшся робити зараз? ти залишаєшся?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

1 тиждень тому я здійснив виведення грошей на рахунок skrill у розмірі 3000 євро. Команда kyc зв’язалася зі мною електронною поштою щодо документів, на яку я також надіслав своє фото з особистим документом. Я чекав більше 3 днів і не отримав своєчасної відповіді. У вас хтось працює?


Автоматичний переклад.
tamara1997
10 міс. тому

Привіт. Я розумію, що очікування завершення виведення може бути дуже неприємним. Особливо, якщо ви зробили все, про що вас просило казино, надіслали всі документи тощо. Співпрацювати з казино завжди найкраще. Іноді цей процес може займати більше часу, скажімо, коли казино потрібно перевірити додаткові документи або навіть коли у них бракує персоналу. Як пояснила Крістіна з нашої групи розгляду скарг, ми зазвичай даємо казино 14 днів, щоб виконати всі ці перевірки. Я переглянув усі скарги на це казино, і ви можете подивитися самі, якщо вам це цікаво,тут . Ви побачите, що небагато людей насправді мали проблеми, подібні до ваших, і в багатьох випадках скарги були вирішені, і вони отримали свої гроші. Тож залишаймося 🤞 тут.

Багато гравців насправді написали свої відгуки про казино, що завжди дуже корисно для інших, щоб вони могли прочитати їх і отримати більше інформації. Перегляньте відгуки користувачів тут , і, можливо, це також дасть вам корисну інформацію.

Ви завжди можете зв’язатися зі службою підтримки казино, чи є якісь оновлення у вашому випадку. І, будь ласка, повідомте нам і нашій групі зі скарг, якщо є щось нове щодо вашої справи. Щоб зробити це, просто натисніть/торкніться цього посилання , чи не так?

Чекайте тут 🙂.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я в шоці від хлопця. Я граю минулого тижня. Мій настрій зовсім поганий. Я скасував вітальну бонусну гру на весь день, отримав виграш. зробіть виведення через 72 години нічого не зміниться. Я був шокований! Я пишу в службу підтримки, питаю кожну годину, коли у мене буде виведення? Чи перевірено мій обліковий запис? Служба підтримки відповідає лише загальними словами. Нічого, що вони відповідають, як "так", через 60 годин ми відповімо вам... все, що вони говорять, що ми чекаємо також, як ви чекаєте))) це перше казино, в яке ми граємо, і маємо такий поганий зв'язок з клієнтами! Я так шокована!!!


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Підкажіть, будь ласка, як мені повернути гроші?

Я відчуваю, що казино підробка. Я хочу не тільки поскаржитися, я хотів би, щоб у них скрізь були дуже погані моменти, а також повідомити поліцію!


Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Як я можу поскаржитися на це казино?

Автоматичний переклад.
horbananna89
9 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви ще нікуди не порушили свою відповідь у цьому казино, але з іншого боку, якщо вам все ще потрібно підтвердити свій обліковий запис і ви надіслали всі необхідні документи, казино повинно їх перевірити, тому ви треба бути терплячим. Ми даємо казино 14 днів на цей процес, тож я поки не буду таким скептичним.

Що стосується бонусу, ви скасували його на початку чи пограли з ним деякий час, а потім скасували?

У будь-якому випадку, я вважаю, що було б гарною ідеєю дати казино деякий час, щоб перевірити ваші документи, і якщо ви не отримаєте жодних оновлень, я рекомендую подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Що ти сказав ?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

У PalmSlot я не можу скаржитися на те, що платежі завжди надходять

Автоматичний переклад.
Mattiaelgato9
9 міс. тому

Так, ти один із щасливчиків. Скільки часу потрібно, щоб до вас прийшли кошти? Який метод ви використовуєте для зняття?

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого