ГоловнаФорумКазиноОнлайн оплата банківським переказом

Онлайн оплата банківським переказом

 від Markizz
|
2 218 переглядів 6 відповідей |
|

Привіт всім,


У мене наступна проблема.

Я хотів переказати гроші на свій рахунок у казино в Cosmic Slot банківським переказом від Volt або Altaprime Ltd.


це спрацювало добре кілька разів. Раптом після входу в Push Tan у вікні оплати чомусь з’явилося повідомлення про помилку.


Гроші все ще були списані безпосередньо з банківського рахунку та відображаються в казино як незавершений переказ.


Однак служба підтримки повідомляє мені, що під час перенесення сталася помилка, і вони нічого не можуть зробити. Мені потрібно звернутися до свого банку.


Хтось має досвід із цим і чи є у мене шанс повернути гроші?


Велике спасибі заздалегідь

Автоматичний переклад.
Markizz

Гроші повинні бути десь. Я б дав на це пару днів, якщо гроші не повернуться на ваш банківський рахунок або не зараховані на баланс вашого казино, зв’яжіться зі своїм банком.

Автоматичний переклад.

Чи можете ви поглянути на додану квитанцію про переказ з моєї скарги?

Це є доказом того, що гроші зникли з мого банківського рахунку й тепер перебувають на банківському рахунку altaprime, як ви бачите в квитанції.

Мій банк не бачить нічого іншого, коли я з ними зв’язуюсь, чи не так?


Змінено
Автоматичний переклад.
Markizz

Здійснювати банківський переказ на рахунок у казино – погана ідея, це найпроблемніший спосіб оплати, я бачив десятки подібних скарг: незараховані депозити, зроблені банківськими переказами. Зачекайте кілька днів, максимум 5 робочих днів, наберіться терпіння, зрештою кошти будуть зараховані на ваш рахунок, я б рекомендував вам уникати використання цього методу депозиту в майбутньому. Майте на увазі, що це не рідкість, це трапляється досить часто, спробуйте використовувати електронні гаманці для платежів, банківські перекази, як правило, проблематичні

Автоматичний переклад.
SunsetGaze

Чим закінчилася інша скарга?


Я знаю випадки, коли депозит займав кілька днів. І в підтримці сказали чекати.


але в моєму випадку служба підтримки сказала мені, що вони не отримали переказ. Це не звучало так, ніби мені доведеться чекати кілька днів, поки він надійде на мій рахунок у казино.

Автоматичний переклад.
Markizz

Я справді не знаю, я бачив деякі вирішені, я пам’ятаю, що бачив багато відкритих скарг щодо незарахованих депозитів, і я можу заприсягтися, що бачив кілька невирішених, але я не можу точно сказати, я можу помилятися. Я знаю, що казино вирішують справи про некредитні депозити дуже довго, я пам’ятаю, як один випадок тривав близько місяця, тож будьте терплячі, як я вже сказав, зачекайте принаймні 5 робочих днів, якщо це займе більше часу, почніть тиснути на них. Особисто у мене був лише один випадок некредитного депозиту, і його було вирішено миттєво, різниця в тому, що це був криптовалютний депозит, і його легко вирішити, потрібно лише перевірити адресу депозиту, банківські перекази не такі прості, зачекайте трохи, можливо, казино робить ручне зарахування коштів, якщо вони відреагують на вашу скаргу, удачі!

Автоматичний переклад.

Гроші щойно надійшли на мій рахунок у казино.

Дуже дякую за допомогу.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого