ФорумКазиноОнлайн оплата банківським переказом

Онлайн оплата банківським переказом

1 рік тому від Markizz
|
1651 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт всім,


У мене наступна проблема.

Я хотів переказати гроші на свій рахунок у казино в Cosmic Slot банківським переказом від Volt або Altaprime Ltd.


це спрацювало добре кілька разів. Раптом після входу в Push Tan у вікні оплати чомусь з’явилося повідомлення про помилку.


Гроші все ще були списані безпосередньо з банківського рахунку та відображаються в казино як незавершений переказ.


Однак служба підтримки повідомляє мені, що під час перенесення сталася помилка, і вони нічого не можуть зробити. Мені потрібно звернутися до свого банку.


Хтось має досвід із цим і чи є у мене шанс повернути гроші?


Велике спасибі заздалегідь

Автоматичний переклад.
Markizz
1 рік тому

Гроші повинні бути десь. Я б дав на це пару днів, якщо гроші не повернуться на ваш банківський рахунок або не зараховані на баланс вашого казино, зв’яжіться зі своїм банком.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви поглянути на додану квитанцію про переказ з моєї скарги?

Це є доказом того, що гроші зникли з мого банківського рахунку й тепер перебувають на банківському рахунку altaprime, як ви бачите в квитанції.

Мій банк не бачить нічого іншого, коли я з ними зв’язуюсь, чи не так?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Markizz
1 рік тому

Здійснювати банківський переказ на рахунок у казино – погана ідея, це найпроблемніший спосіб оплати, я бачив десятки подібних скарг: незараховані депозити, зроблені банківськими переказами. Зачекайте кілька днів, максимум 5 робочих днів, наберіться терпіння, зрештою кошти будуть зараховані на ваш рахунок, я б рекомендував вам уникати використання цього методу депозиту в майбутньому. Майте на увазі, що це не рідкість, це трапляється досить часто, спробуйте використовувати електронні гаманці для платежів, банківські перекази, як правило, проблематичні

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Чим закінчилася інша скарга?


Я знаю випадки, коли депозит займав кілька днів. І в підтримці сказали чекати.


але в моєму випадку служба підтримки сказала мені, що вони не отримали переказ. Це не звучало так, ніби мені доведеться чекати кілька днів, поки він надійде на мій рахунок у казино.

Автоматичний переклад.
Markizz
1 рік тому

Я справді не знаю, я бачив деякі вирішені, я пам’ятаю, що бачив багато відкритих скарг щодо незарахованих депозитів, і я можу заприсягтися, що бачив кілька невирішених, але я не можу точно сказати, я можу помилятися. Я знаю, що казино вирішують справи про некредитні депозити дуже довго, я пам’ятаю, як один випадок тривав близько місяця, тож будьте терплячі, як я вже сказав, зачекайте принаймні 5 робочих днів, якщо це займе більше часу, почніть тиснути на них. Особисто у мене був лише один випадок некредитного депозиту, і його було вирішено миттєво, різниця в тому, що це був криптовалютний депозит, і його легко вирішити, потрібно лише перевірити адресу депозиту, банківські перекази не такі прості, зачекайте трохи, можливо, казино робить ручне зарахування коштів, якщо вони відреагують на вашу скаргу, удачі!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гроші щойно надійшли на мій рахунок у казино.

Дуже дякую за допомогу.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого