ФорумКазиноNordis Casino - загальне обговорення

Nordis Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

3 р. тому від Artureek
|
40697 переглядів 207 відповідей |
|
1...8 9 1011
Додати публікацію
askgambleranki
1 рік тому

Ні, будь ласка, не треба! Я залишив там свої гроші на 3 місяці, щоб румуни зрозуміли, що я збираюся зосередити всю свою увагу на спробі вивести. Коли ти втрачаєш ці гроші, румуни тобі іронічно аплодують. Якщо вам хочеться грати, грайте в іншому казино... який сенс грати в іншому казино?


Спробуйте дати ще один шанс, спробуйте Linkedin, вам дадуть відповідь.


Власник казино з гордістю представляє своє злодійське казино на всіляких зустрічах по всьому світу. Він з гордістю носить картку NORDIS CASINO.


Дайте ще один шанс, спробуйте зв’язатися з відомими власниками, Юліано, Косміном, Хуаном, обліть брудом цих злодійкуватих щурів. Я вірю, що ти отримаєш гроші.


Я сам у це не вірив, не давав надії, але це траплялося мені приблизно щотижня, і я справді облажав Хуана та румунів. Вони починають реагувати. Принаймні, я б спробував Косміна на WhatsApp, тому що врешті-решт він надішле вам ваші гроші.


Ви не знайдете в Інтернеті жодної історії з Нордісом у головній ролі, яка б вийшла добре. Але повірте моєму випадку. Я вніс 20 євро, помножив їх на 1700 євро, і після трьох місяців лайок і закликів до всяких дияволів я нарешті отримав останній внесок.


У вкладенні надсилаю скрін з Revolu з рахунком Cosmina з фінансового відділу. Не знаю чи допоможе, але є інший номер телефону.


Успіхів і не здавайтеся, мабуть, румуни плачуть file

Автоматичний переклад.
askgambleranki
1 рік тому

🙁 Мені прикро це чути.

З іншого боку, я відчуваю, що розумію - це якесь полегшення, чи не так?

Тим не менш, я особисто хотів би, щоб скаргу було закрито після більш глибокого розслідування з нашого боку. Але для цього нам потрібен був би час.

У будь-якому разі я бажаю вам удачі та набагато кращих вражень!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино непогане. Мені особисто подобається.

Автоматичний переклад.
dotdstefan
1 рік тому

Чи можу я запитати, як ви знайшли цей форум?

Можливо, ви отримали пропозицію прийти сюди та написати відгук електронною поштою? 🙂

Не хвилюйтеся, мені просто цікаво - ми знаємо про акцію розсилки.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Цей сайт є повним шахраєм.

Усе, що добре написано про це казино, є брехнею та проплаченою рекламою.


Я вніс 20 доларів і виграв трохи грошей, але вони відмовляються платити. Агент у прямому чаті "Джексон" обзиває мене та каже "**** геть"


Вони відмовляються платити, це лише депозитна книга. Повна афера.


ТРИМАЙСЯ ПОДАЛІ!!!!! Проведіть дослідження, це казино в чорному списку багатьох сайтів!!!

Автоматичний переклад.
nickymcclard
1 рік тому

Дякую за пораду. Сподіваюся, ваша публікація також допоможе іншим гравцям. Якщо ви впевнені, що казино внесено до чорного списку, ви достатньо дбаєте, щоб повідомити нам про це? Надаючи посилання чи так?

Для кожного казино доступна спеціальна функція:

file


Відвідайте розділ огляду та прокрутіть униз, якщо можна.

У будь-якому випадку, хочете пояснити проблему глибше? Можливо, у вас є гідне пояснення?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знаю, що це не підходить, але вони не видаляють мій обліковий запис у Nordiscasino. Чи тут діє правило, згідно з яким потрібно платити щось за неактивні облікові записи? Буду дуже вдячна за відповідь!

Автоматичний переклад.
xxrussingerxx
1 рік тому

Немає проблем, я перемістив ваш допис у відповідну тему.

Це досить цікаве питання, якщо можна сказати. Чи правильно я припускаю, що ви просили закрити свій обліковий запис у минулому, але цього ніколи не відбувалося? Я перевірив індекс безпеки на наявність попереджень, тому що зазвичай ми попереджаємо про комісії, що застосовуються до неактивних облікових записів, замість цього я знайшов попередження про погану або повільну підтримку. 🙁

Ви знаєте, що найбезпечніший спосіб – звернутися до служби підтримки та також ознайомитися з положеннями та умовами.

У цьому випадку це може бути трохи складніше. Дав шанс, але, на жаль, жодна фраза, яку я вибрав, не дала результатів під час перегляду термінів.

Тож, здається, ви все одно повинні скористатися своїм шансом, запитавши про це в чаті.

Тримайте мене в курсі, я хотів би сам знати відповідь.





Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не закрили мій рахунок! І чат більше не існує. Однак я нічого не поклав на жодний рахунок.


Автоматичний переклад.
xxrussingerxx
1 рік тому

Де ви просили закрити свій обліковий запис, якщо ви сказали, що чат більше не доступний, будь ласка?

Я б сказав, що причина та сама, наразі нікого немає 🙁.

Це на краще, що ви не зробили там депозит!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав листа на домашній сторінці.

Автоматичний переклад.
xxrussingerxx
1 рік тому

Не впевнений, що слідкую, я лише сам знайшов "довідковий центр" 🤔.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось знає, як вивести гроші з nordiscasino?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив депозит у Nordis і використав бонус 350%. Усе було зараховано на мій рахунок, але я не можу грати в ігрові автомати. Кожного разу, коли з’являється повідомлення про помилку... іноді з 500, іноді зі 105. Я кілька разів писав у казино протягом днів і просив інформації чи допомоги. Ніякої реакції! Чат ніколи не доступний, і я не знаю, як я можу грати або повернути свої гроші! З таким обслуговуванням клієнтів це казино не рекомендується! Все дуже дратує і дратує.

Автоматичний переклад.
ollemama
1 рік тому

Привіт, я перемістив ваш допис сюди під конкретне казино, яке ви згадали. У цьому випадку я б сказав, що на жаль, казино не може вам відповісти, тому що нам також знадобиться пояснення, оскільки таким чином ми можемо лише здогадуватися, у чому полягає конкретна проблема.

Однак я б рекомендував не грати з грошима, доки не дізнаєтеся, що відбувається, щоб випадково не порушити деякі Правила та умови.

Я б також розглянув можливість подання скарги в цьому випадку тут: https://de.casino.guru/beschwerden/alle , якщо це допоможе.

Звичайно, найкраще було б отримати відповідь від казино, щоб ви знали, на чому ви стоїте. Якщо це станеться, чи можете ви повідомити нам?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось знає, як вивести гроші з nordiscasino?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, яка конкретна проблема у вас виникла під час вибору цього казино? Чи можете ви описати ситуацію трохи докладніше, щоб ми знали, що відбувається? Це, звичайно, було б корисно.

Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, я кілька разів писав у казино та просив інформації чи допомоги. Чат ніколи не доступний, а 44 євро лежать на моєму рахунку, але я не можу з ним грати. Ось скріншот повідомлення, яке з’являється, коли я хочу зіграти в ігровий автомат. file Я можу перезапустити 1000 разів, але це не працює. Жодна гра неможлива. Що мені тепер робити? Ні гри, ні допомоги чи інформації від казино. Nordis має жахливе обслуговування клієнтів!

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я багато разів намагався змінити свій пароль, повідомлення про підтвердження так і не прийшло. Ніхто не несе відповідальності за обслуговування клієнтів. Електронна адреса, на яку я звернувся, недійсна. Хм, підозріло. На щастя, я не зробив депозит. Жаль інших, хто є.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи не могли б ви, гуру казино, щось з цим зробити? І бажано, щоб принаймні ніхто більше не заходив на той сайт.

Автоматичний переклад.
1...8 9 1011
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого