Чи не могли б ви, гуру казино, щось з цим зробити? І бажано, щоб принаймні ніхто більше не заходив на той сайт.
Could you Casino Guru please do something about it? And preferably so that at least no one logs into that site anymore.
Voisitteko Casino Guru kiitos tehdä asialle jotakin ? Ja mielellään niin ettei kukaan enää ainakaan kirjaudu tuonne sivustolle.
Але я все одно отримую від них бонусні пропозиції постійно. Ними важко користуватися, коли ви навіть не можете увійти в обліковий запис.
But I still get Bonus offers from them all the time. It's hard to use them when you can't even log into the account.
Mutta saan silti heiltä jatkuvasti Bonus tarjouksia. Vaikea niitä on hyödyntää kun ei pääse edes kirjautumaan tilille.
325311
cicmoud@seznam.cz
Cacis
Я не можу вимагати вибору
325311
cicmoud@seznam.cz
Cacis
I can't ask for a choice
325311
cicmoud@seznam.cz
Cacis
Nejde mi požádat o vyber
Чесно кажучи, я нещодавно відкрила це казино за порадою друга, який давно і без проблем грає в Nordik, а головне швидко зняв гроші. Подобається бонусна політика і хороша віддача слотів (може на такі потрапила), одним словом граю, виведу - поділюся досвідом 🙂
To be honest, I recently discovered this casino on the advice of a friend who has been playing Nordik for a long time and without problems, and most importantly, he quickly made withdrawals. I like the bonus policy and the good return of slots (maybe I got on such ones), in a word, I play, I will make a withdrawal - I will share my experience 🙂
Скажу честно , не давно открыл для себя это казино по совету друга который играет в Nordik давно и без проблем и главное быстро делал выводы средств . Мне нравится бонусная политика и хошая отдача слотов ( возможно попадал на такие ) , одним словом, играю ,сделаю вывод средств - поделюсь своим опытом 🙂
Привіт.
Ми нічого не можемо з цим вдіяти, вибачте.
Ви бачили цю частину огляду ? Я б сказав, що попередження досить точне 🙁
Що я можу сказати? Мені шкода, що ти там опинився.
Hello.
There is nothing we can do about that, I'm sorry.
Have you seen this part of the review? I'd say the warning is quite accurate 🙁
What can I say? I'm sorry you ended up there.
Згідно зі скріншотом я б сказав, що вам потрібно звернути увагу на KYC "KYC потрібен - натисніть тут"
Як правило, неперевірені облікові записи не можуть виводитися.
Будь ласка, спробуйте продовжити згідно з інструкціями та повідомте мені, як справи.
According to the screenshot, I would say that you need to pay attention to KYC "KYC is required - click here"
As a rule, unverified accounts cannot withdraw.
Please try to continue according to the instructions and let me know how it goes.
Podle screenshotu bych řekla, že musíš věnovat pozornost KYC "Je potřeba KYC - klikněte zde"
Neověřené účty zpravidla nemohou vybírat.
Zkus prosím pokračovat dle instrukcí a dej vědět jak to jde.
Привіт, я кілька разів писав у казино та просив інформації чи допомоги. Чат ніколи не доступний, а 44 євро лежать на моєму рахунку, але я не можу з ним грати. Ось скріншот повідомлення, яке з’являється, коли я хочу зіграти в ігровий автомат. Я можу перезапустити 1000 разів, але це не працює. Жодна гра неможлива. Що мені тепер робити? Ні гри, ні допомоги чи інформації від казино. Nordis має жахливе обслуговування клієнтів!
Hello, I have now written to the casino several times and asked for information or help. The chat is never available and the 44 euros are on my account without me being able to play with it. Here is a screenshot of the message that comes when I want to play a slot game. I can restart 1000 times, but it doesn't work. No game is possible. What am I supposed to do now? No game and no help or information from the casino. Nordis has terrible customer service!
Hallo, ich habe das Casino nun mehrfach angeschrieben und um Info bzw Hilfe gebeten. Der Chat ist nie erreichbar und die 44 Euro stehen auf meinem Account, ohne das ich damit spielen kann. Hier ein Screenshot von der Meldung, die kommt, wenn ich ein Slotspiel spielen möchte. Ich kann 1000 mal neu starten, es geht nicht. Es ist kein Spiel möglich. Was soll ich nun machen? Kein Spiel und auch keine Hilfe bzw Info vom Casino. Ein unterirdisch schlechter Kundenservice ist das bei Nordis!
Вибачте, але ви вибрали неліцензійне та занесене до чорного списку казино з попередженням про відсутність чату в реальному часі, а підтримка надзвичайно повільна, індекс безпеки: низький. 🙁
Дуже поганий вибір, чи не так?
Наступного разу, будь ласка, зіграйте в казино з DE-ліцензією для різноманітності. Це не варте клопоту...
Сумно, але я переконаний, що ми не зможемо вирішити цю проблему без підтримки казино!
I'm sorry to say that, but you picked up an unlicensed and blacklisted casino with a warning saying there is no live chat and the support is extremely slow, the safety index: Low. 🙁
Very poor choice, wouldn't you say?
Next time, please play at a DE-licensed casino for a change. This isn't worth the trouble...
It is sad, but I'm quite convinced we can't solve this issue without the casino's support!
Я так давно зробив, відправив їм все по інструкції і ніякої відповіді від nordis
I did that a long time ago, I sent them everything according to the instructions and no response from nordis
To sem už dávno udělál poslal sem nim všechno podle instrukcí a žádná reakce od nordis
Ой, а чи не можливо, що казино вимагатиме від вас якісь додаткові документи? Коли ви натискаєте кнопку, нічого не згадується про KYC?
Скільки часу триває ваша ситуація, коли ви намагаєтеся підтвердити свій рахунок, а казино не відповідає?
Oh, and isn't it possible that the casino would require some additional documents from you? When you click on the button, there is nothing mentioned about KYC?
How long has your situation been going on with you trying to verify your account and the casino not responding?
Aha, no a nie je možné, že by od teba kasíno požadovalo nejaké doplňujúce dokumenty ? Keď klikneš na tlačidlo, tak tam nie je nič ohľadne KYC spomenuté?
Ako dlho už trvá tvoja situácia s tým, že sa snažíš overiť účet a kasíno ti neodpovedalo ?
Коли я натискаю цю кнопку, це показує мені, але це триває протягом тривалого часу, близько 2 місяців
When I click on that button, this shows me, but it's been going on for a long time, about 2 months
Když kliknu naten kyc tak se mi ukáže tohle no už to trvá dlouho asi 2 mesice
Так я зрозумів. Однак я вважаю, що 2 місяці більш ніж достатньо, і я рекомендую вам подати скаргу тут: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse
Поки казино не зможе дати вам відповідь, це, ймовірно, буде найбільш розумним кроком. Ви подасте скаргу? Не соромтеся, дайте мені знати.
Yes I understand. However, I think 2 months is more than enough and I would recommend you to file a complaint here: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse
Until the casino can give you an answer, this will probably be the most reasonable step. Will you go ahead and file a complaint? Feel free to let me know.
Jasn´´e chápem. Myslím si však, že 2 mesiace je viac ako dosť a odporučil by som ti založiť si sťažnosť tu: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse
Kým ti kasíno nevie uviesť žiadnu odpoveď bude to zrejme najrozumnejší krok. Pôjdeš do toho a založíš sťažnosť ? Daj mi kľudne vedieť.
Чудово, я почекаю, щоб побачити, що ви з цим приведете і який буде результат. Тоді дайте нам знати.
Great, I'll wait to see where you get with it and what the result will be. Let us know then.
Paráda tak budem čakať kam sa s ňou dostaneš a aký bude výsledok. Daj nám potom vedieť.
Як я маю подати скаргу, якщо casinonordis там не можна позначити
How should I file a complaint when casinonordis cannot be marked there
Jak nane mám podat stížnost kdyz tam casinonordis nejde oznacit
Спробуйте позначити інше казино та вказати в описі, яке це саме казино, і наша команда зможе з цим розібратися.
Try to mark a different casino and state in the description which casino it is specifically and our team will be able to deal with it.
Skús označiť iné kasíno a do popisu uveď, o ktoré kasíno sa jedná konkrétne a náš tím si s tým dá rady.
Нарешті!! Мені повернули гроші після того, як я повідомив про їх діяльність ECOBANSECURITIES .IO.
Після кількох тижнів спроб отримати свої кошти я нарешті отримав їх, тому що повідомив про їхнє шахрайство!!
Finally!! I got my money back after I reported their activities to ECOBANSECURITIES .IO .
After weeks of trying to get my funds out I finally received it because I reported their scamming ass!!
СПАМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Я не звинувачую тебе.
Ви не знаєте жахів майже втратити купу грошей.
I do not blame you.
You do not know the horrors of almost loosing a ton of money.
О, повірте мені, я знаю, як жахить втрата купи грошей.
Я також усвідомлюю СПАМ, коли бачу його, і це ваша публікація.
Пошукайте в Google компанію, яку ви рекламуєте, і ви побачите, що це шахрайство, але знову ж таки ви вже в цьому.
Oh trust me I know the horrors of loosing tons of money.
I also know SPAM when I see it and that is what your post is.
Google the company you are advertising and you will see it's a SCAM, but then again you are already of that.
Все, що я знаю, це те, що вони допомогли мені отримати мої кошти.
Я не знаю, чому вам боляче, можливо, ви є частиною Nordis Casino.
Я просто кидаю чесний відгук.
All I know is that they helped me get my funds out.
I don't know why you are pained tho, Perhaps you are a part of Nordis Casino.
I am just dropping an honest review.
Веб-сайт компанії, який ви публікуєте, є шахрайським.
Тоді покажіть свої докази того, як вони повернули вам гроші від Nordis Casino.
Я впевнений, що ти будеш дуже радий довести, що я не правий.
The website of the company you are posting is a scam.
Show your evidence of how they got you your money back from Nordis Casino then.
I'm sure you'll be only more than happy to prove me wrong.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.