ГоловнаФорумКазиноNordis Casino - загальне обговорення

Nordis Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

3 р. тому від Artureek
|
46 172 переглядів 207 відповідей |
|
1...9 10 11
1 рік тому

Чи не могли б ви, гуру казино, щось з цим зробити? І бажано, щоб принаймні ніхто більше не заходив на той сайт.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але я все одно отримую від них бонусні пропозиції постійно. Ними важко користуватися, коли ви навіть не можете увійти в обліковий запис.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nordis Casino
1 рік тому

325311

cicmoud@seznam.cz

Cacis

Я не можу вимагати вибору file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Скажу честно , не давно открыл для себя это казино по совету друга который играет в Nordik давно и без проблем и главное быстро делал выводы средств . Мне нравится бонусная политика и хошая отдача слотов ( возможно попадал на такие ) , одним словом, играю ,сделаю вывод средств - поделюсь своим опытом 🙂

1 рік тому

Як вам вдалося вибрати nordis?

Автоматичний переклад.
asdfgh3
1 рік тому

Привіт.

Ми нічого не можемо з цим вдіяти, вибачте.

Ви бачили цю частину огляду ? Я б сказав, що попередження досить точне 🙁

filefile

Що я можу сказати? Мені шкода, що ти там опинився.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

325311

cicmoud@seznam.cz

Cacis

Я не можу вимагати вибору file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Згідно зі скріншотом я б сказав, що вам потрібно звернути увагу на KYC "KYC потрібен - натисніть тут"

Як правило, неперевірені облікові записи не можуть виводитися.

Будь ласка, спробуйте продовжити згідно з інструкціями та повідомте мені, як справи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я кілька разів писав у казино та просив інформації чи допомоги. Чат ніколи не доступний, а 44 євро лежать на моєму рахунку, але я не можу з ним грати. Ось скріншот повідомлення, яке з’являється, коли я хочу зіграти в ігровий автомат. file Я можу перезапустити 1000 разів, але це не працює. Жодна гра неможлива. Що мені тепер робити? Ні гри, ні допомоги чи інформації від казино. Nordis має жахливе обслуговування клієнтів!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, але ви вибрали неліцензійне та занесене до чорного списку казино з попередженням про відсутність чату в реальному часі, а підтримка надзвичайно повільна, індекс безпеки: низький. 🙁

Дуже поганий вибір, чи не так?

Наступного разу, будь ласка, зіграйте в казино з DE-ліцензією для різноманітності. Це не варте клопоту...

Сумно, але я переконаний, що ми не зможемо вирішити цю проблему без підтримки казино!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я так давно зробив, відправив їм все по інструкції і ніякої відповіді від nordis

Автоматичний переклад.
Cacis
1 рік тому

Ой, а чи не можливо, що казино вимагатиме від вас якісь додаткові документи? Коли ви натискаєте кнопку, нічого не згадується про KYC?

Скільки часу триває ваша ситуація, коли ви намагаєтеся підтвердити свій рахунок, а казино не відповідає?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Коли я натискаю цю кнопку, це показує мені, але це триває протягом тривалого часу, близько 2 місяців

Змінено Jaro 1 рік тому
Причина: Конфіденційні дані
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так я зрозумів. Однак я вважаю, що 2 місяці більш ніж достатньо, і я рекомендую вам подати скаргу тут: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse

Поки казино не зможе дати вам відповідь, це, ймовірно, буде найбільш розумним кроком. Ви подасте скаргу? Не соромтеся, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Оскільки

Автоматичний переклад.
Cacis
1 рік тому

Чудово, я почекаю, щоб побачити, що ви з цим приведете і який буде результат. Тоді дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Як я маю подати скаргу, якщо casinonordis там не можна позначити

Автоматичний переклад.
Cacis
1 рік тому

Спробуйте позначити інше казино та вказати в описі, яке це саме казино, і наша команда зможе з цим розібратися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нарешті!! Мені повернули гроші після того, як я повідомив про їх діяльність ECOBANSECURITIES .IO.


Після кількох тижнів спроб отримати свої кошти я нарешті отримав їх, тому що повідомив про їхнє шахрайство!!

Автоматичний переклад.
Asam
1 рік тому

СПАМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
dmr1
1 рік тому

Я не звинувачую тебе.

Ви не знаєте жахів майже втратити купу грошей.

Автоматичний переклад.
Asam
1 рік тому

О, повірте мені, я знаю, як жахить втрата купи грошей.

Я також усвідомлюю СПАМ, коли бачу його, і це ваша публікація.

Пошукайте в Google компанію, яку ви рекламуєте, і ви побачите, що це шахрайство, але знову ж таки ви вже в цьому.

Автоматичний переклад.
dmr1
1 рік тому

Все, що я знаю, це те, що вони допомогли мені отримати мої кошти.

Я не знаю, чому вам боляче, можливо, ви є частиною Nordis Casino.

Я просто кидаю чесний відгук.

Автоматичний переклад.
Asam
1 рік тому

Веб-сайт компанії, який ви публікуєте, є шахрайським.

Тоді покажіть свої докази того, як вони повернули вам гроші від Nordis Casino.

Я впевнений, що ти будеш дуже радий довести, що я не правий.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1...9 10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого