ФорумКазиноNordis Casino - загальне обговорення

Nordis Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

3 р. тому від Artureek
|
40709 переглядів 207 відповідей |
|
1...7 8 9...11
Додати публікацію
1 рік тому

правильно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дозвольте сказати, що ми знаємо про цю масову кампанію, спрямовану на надання відгуків користувачів про Nordis Casino. Всі «компенсовані» відгуки будуть видалятися за правилами:

"3.11. Мета оглядів і рейтингів, створених Користувачами на Веб-сайті, полягає в тому, щоб вони відображали правдивий досвід гравців на окремих веб-сайтах казино. Саме тому ми залишаємо за собою право видаляти відгуки Користувачів, які були створені Користувачами після мотивації зробити це. так і казино, наприклад, пропонуючи їм бонус в обмін на позитивний відгук».

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Цілком можливо, що вони мотивують нових гравців бездепозитним бонусом в обмін на відгук, про бездепозитний бонус вам ніхто не скаже, що процес виведення займе 3 місяці або назавжди. Запорошені злодії, особливо власник Адріан Грамма.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Залиште щурів, будь ласка. Не соромтеся ділитися своєю думкою без грубості.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Радька, ми тут разом розв'язували на останніх 3 сторінках. Не треба більше слів. Крім того, мені шкода пана з €30 000 на Nordis, через 10 років він не зможе отримати і половини тих румунських паразитів.

Автоматичний переклад.
kevin1921
1 рік тому

з 30 тис. залишилося лише 3 тис. Грали з бонусом. І в будь-якому випадку виплата була обмежена максимум 5 тисячами. Не можна ні з ким говорити....

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оновлення: після дня 17

-поки жодної відповіді на мої електронні листи (на всі можливі адреси)....

-у чаті є певна діяльність. Марина, Тайлер, Джексон.

два, три рази вони мене гальмували. Ми перевіряємо це тощо... бла-бла... нічого не сталося.

Думаю, відтепер вони мене ігнорують. Коли я входжу в систему, вони зі мною не розмовляють. Сьогодні пробую 3 рази. Жодної реакції. Коли я заходжу в чат анонімно і запитую про допомогу з депозитом, вони допомагають негайно за одну секунду.

Прикріпив скріншот. Як я вже говорив раніше, все розраховано на депозит. Виведення коштів заблоковано.

file

-У Хуана включена функція «Не турбувати». Отже, він не отримує жодного повідомлення в Instagram

@Radka

Я поважаю вашу думку на тему шахрайства чи ні. Будь ласка, також поважайте мою думку. Здається, ви бачите це лише в чорному чи білому кольорі. Виплата ні, або виплата так. Це не так просто.

те, що вони роблять, це схема Понці. Якщо надходять безкоштовні гроші, можливо, деякі з них підуть... якщо пощастить. Якщо це не шахрайство, то будь-хто на форумі може дати мені 100 євро, і ти, Радко, будеш останнім. Ваші 100 євро будуть повернуті, лише якщо новий ідіот заплатить після вас. Таким чином я завжди на виграшному шляху. З них дуже мало виграють і лише 0,001% останні 3 місяці.

я хочу захистити людей! Якби справа була лише в моїй дупі, мені б не довелося нічого робити та сподіватися, що більше людей заплатить! Підступна система!

Автоматичний переклад.
kevin1921
1 рік тому
der Herr

до речі...я леді 😀

Автоматичний переклад.
askgambleranki
1 рік тому

Ви додали Хуана в друзі? Я не можу повірити, що він проігнорує це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Крім того, ви також можете спілкуватися з румунами, які стоять за Nordis, на LinkedIn. Я рекомендую людину на ім'я Юліан Кос... Не знаю, як бути далі. У будь-якому випадку, цей виродок Адріан Грамма ніколи не відповідає.

Автоматичний переклад.
kevin1921
1 рік тому

Я надіслав йому повідомлення і згадав про вас. І послав прохання стежити за ним. це ще не прийнято. Я не можу додати його в друзі. Я думаю, що в його обліковому записі мало активності

Автоматичний переклад.
kevin1921
1 рік тому

У мене більше немає сил. Я думаю, що я здаюся 🙁 можливо, я спробую LinedIn в кращий день. На жаль, поганий досвід з румунами. Поводьтеся з жінками дуже погано. Один із 100 чесний. лайно, хлопці. Дякую за ваші проблеми, Кевін.


мені так сумно

Автоматичний переклад.
askgambleranki
1 рік тому

Ти подякуєш мені, коли отримаєш від них свої гроші. Я б розсилав спам Хуану в Instagram. Також мені вдалося отримати контакт людини з фінансового відділу Nordis, яка відповідає за виплати - +40 (724) 401 889


Його звуть Космін, спробуйте його в WhatsApp. Не здавайтеся, особливо не дозволяйте їм пограбувати вас. Я б бомбардував їх за цим номером телефону, я б бомбардував Юліана на Linkedin, точно не здавайтеся. Гроші надсилатимуть частинами, але рано чи пізно ви це побачите.


Погрожуйте скрізь негативними відгуками правдивою історією - я справді не хочу, щоб існували негативні відгуки. Коли вони заплатили мені, вони хотіли, щоб я видалив усі негативні відгуки. Але я ненавиджу цих румунських диверсантів, не буду нічого приховувати і бажаю вам успіхів!

Автоматичний переклад.
kevin1921
1 рік тому

Проте я розумію та ціную вашу відданість справі. Але з іншого боку, це мій обов'язок, щоб форум був максимально пристойним. Це все. Мені справді більше не потрібно втручатися. 🙏

Автоматичний переклад.
askgambleranki
1 рік тому

Поки що не здавайтеся. Ви ще можете подати скаргу.

Подумайте хоча б про це 🙏🙌:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

https://casino.guru/complaints



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не можу не дивуватися, чому ніхто не втручається в роботу цього фальшивого казино, протягом кількох років ці скарги та інші будуть надходити!! Я сам чекаю відкликання 186e, я відправив документи.. ні відповіді, ні живої підтримки, ні відповіді на електронну пошту, нічого!! Хто справді може закрити це фейкове казино??

Автоматичний переклад.
virpi
1 рік тому

Технічно? Ніхто, я боюся.

Постачальник ліцензії або субліцензії може анулювати ліцензію, постачальники ігор можуть відмовитися надавати ігри неліцензованим казино, але загалом я вважаю, що ніхто не може закрити казино без юристів. Це компанія, як і будь-яка інша, тому, як тільки вона перестає приносити прибуток, її закривають, оскільки гроші висихають.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Поки що не здавайтеся. Ви ще можете подати скаргу.

Подумайте хоча б про це 🙏🙌:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

https://casino.guru/complaints



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я сьогодні подав скаргу. Дуже дякую за вашу підтримку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ти подякуєш мені, коли отримаєш від них свої гроші. Я б розсилав спам Хуану в Instagram. Також мені вдалося отримати контакт людини з фінансового відділу Nordis, яка відповідає за виплати - +40 (724) 401 889


Його звуть Космін, спробуйте його в WhatsApp. Не здавайтеся, особливо не дозволяйте їм пограбувати вас. Я б бомбардував їх за цим номером телефону, я б бомбардував Юліана на Linkedin, точно не здавайтеся. Гроші надсилатимуть частинами, але рано чи пізно ви це побачите.


Погрожуйте скрізь негативними відгуками правдивою історією - я справді не хочу, щоб існували негативні відгуки. Коли вони заплатили мені, вони хотіли, щоб я видалив усі негативні відгуки. Але я ненавиджу цих румунських диверсантів, не буду нічого приховувати і бажаю вам успіхів!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хуан прийняв прохання стежити за ним. Однак він не відповідає на повідомлення.

+40 (724) 401 889, Cosmin не відповідає в Whatapp.


Я залишуся на лінії. Дякую за твою допомогу!

Автоматичний переклад.
askgambleranki
1 рік тому

Сподіваюся, ви отримаєте справедливий кінець! 🙏🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

нажаль не щасливий кінець. Казино виграло. З учорашнього дня можна скасувати зняття. Я все скасував і програв.

Велике спасибі всім і всього найкращого в майбутньому. я йду далі...

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого