3 міс. тому
Тут ви можете обговорити MrXbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, у мене є незавершене зняття з mrxbet більше тижня, і вони ще не заплатили мені, і кожен день, коли я з ними розмовляю, вони кажуть мені, що шкодують про очікування, але будьте впевнені, що незабаром буде виплачено
Hello, I have a pending withdrawal from mrxbet for more than a week and they have not paid me yet and every day when I talk to them they tell me that they regret the wait but rest assured that it will be paid soon
hola, tengo un retiro pendiente de mrxbet desde hace mas de una semana y no me han pagado aun y cada dia cuando hablo con ellos me dicen que lamentan la espera pero tenlo seguro que se pagara pronto
Привіт, вони також сказали вам, чому вони тиждень чекали на ваші гроші? У будь-якому випадку ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним і надіслати вам гроші.
Однак ви вже підтвердили свій обліковий запис тут? Ви грали з бонусом?
Будь ласка, дай мені знати.
Hello, did they also tell you why they have been waiting a week for your money ? Anyway, we give casinos 14 days to sort out anything necessary and send you the money.
However, have you verified your account here yet ? Did you play with any bonus ?
Please let me know.
Мій обліковий запис перевіряли протягом тривалого часу, і коли я зняв кошти, вони знову запитали мене надати всю документацію та знову підтвердили мій рахунок. Насправді я хочу знятися, тому що вони мене обдурили з акціями. Вони надсилають вам рекламні акції поштою: якщо ви граєте на 400 євро під час Кубка Європи, вони дають вам 40 у безкоштовних ставках, я зіграв 400, і вони дали мені 3 безкоштовні ставки по 5, 10 і 25 євро, я ставлю безкоштовні ставки в 5 і 10 євро і коли я хотів зробити ставку 25 freebet, мені це не дозволили, я зв’язався зі службою обслуговування клієнтів, і вони сказали мені, що перед тим, як зробити ставку freebet, я повинен витратити весь баланс свого рахунку (втратити всі гроші), чого не сталося з інші 2 безкоштовні ставки, і ця вимога ніде не з’явилася. Вони надсилають вам щоденні рекламні акції, згідно з якими ви робите ставку x і отримуєте x, і якщо ви робите ставку та виграєте, вони дають вам винагороду, але ставлять перед вами нездійсненні вимоги (або ви втрачаєте всі свої гроші, або ви не можете зробити ставку на безкоштовну ставку).
Я не грав з жодним бонусом, тому що мій рахунок був неактивний близько півроку, і коли я зробив 1-й депозит, за їхніми словами, я не отримав жодного бонусу, але я зіграв 2 безкоштовні ставки по 5 і 10 євро
I have had my account verified for a long time and when I made the withdrawal they asked me again for all the documentation and they have verified my account again. In fact, I want to withdraw because they have deceived me with the promotions. They send you promotions by mail that if you play 400 euros during the Euro Cup they give you 40 in freebets, I played 400 and they gave me 3 freebets of 5, 10 and 25 euros, I bet the freebet of 5 and 10 euros and when I wanted to bet the 25 freebet it wouldn't let me, I contacted customer service and they told me that before betting the freebet I have to spend the entire balance of my account (lose all the money) which did not happen with the other 2 freebets and that requirement did not appear anywhere. They send you daily promotions that you bet x and you receive x and if you bet and win then they give you the reward but they put impossible requirements on you (either you lose all your money or you can't bet the freebet).
I did not play with any bonus because my account was inactive for about half a year and when I made the 1st deposit, according to them, I did not receive any bonus, but I did play 2 freebets of 5 and 10 euros
tengo la cuenta verificada desdes hace mucho tiempo y cuando hice el retiro me pedieron otra ves toda la documentacion y me han vuelto a verificar la cuenta. de echo quero retirar porque me han engañado con las promociones.te envian promociones por correo que si juegas 400 euros durante la eurocopa te dan 40 en freebets, jugue 400 y me dieron 3 freebets de 5, 10 y 25 euros, aposte la freebet de 5 y 10 euros y cuando queria apostar la freebet de 25 no me dejaba, contacte con atencion al cliente y me dicen que antes de apostar la freebet tengo que gastar todo el saldo de mi cuenta(perder todo el dinero) cosa que no paso con las otras 2 freebets y ese requisito no aparecia en ningun lado. te envian a diario promociones que apueste x y recibes x y si tu apuestas y ganas luego te dan la recompensa pero te ponen requisitos imposibles(o pierdes todo tu dinero o no puedes apostar la freebet).
no jugue con ningun bono porque tuve la cuenta inactiva alrededor de medio año y cuando hice el 1º deposito no me corespondia segun ellos ningun bono pero si jugue 2 freebets de 5 y 10 euros
Чесно кажучи, я вважаю, що акція є надзвичайно обмежувальною, як ви її описуєте, і я, ймовірно, не буду брати участь.
Однак я розумію, чому букмекерська компанія або казино відчули потребу перевірити ваш рахунок, коли ви повернулися; вони, швидше за все, хотіли переконатися, що інформація досі точна.
Однак, на мою думку, не було надано жодних пояснень щодо затримки виведення. А може, я не помітив деталей. Будь ласка, допоможіть мені з цим.
To be honest with you, I think the promotion is extremely restrictive as you describe it, and I probably would not participate.
However, I can see why the sports book, or casino, felt the need to check your account when you returned; they most likely wanted to make sure the information was still accurate.
In my opinion, however, there has been no explanation given for the withdrawal delay. Or maybe I overlooked the details. Please, help me with that.
Кожен другий день я звертаюся в службу підтримки клієнтів, і вони кажуть мені, що вибачаються за очікування та незабаром мені заплатять. Сьогодні я знову зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і вони кажуть мені, що моє зняття коштів зараз обробляється, і що я буду сплачено якомога швидше, і немає пояснень затримки, і на додаток до цього вони беруть 5 євро комісії
Every other day I contact customer service and they tell me that they are sorry for the wait and that they will pay me soon, today I contacted customer service again and they tell me that my withdrawal is being processed at this moment and that I will be paid as soon as possible and There is no explanation for the delay and in addition to this they take a 5 euro commission
cada dos dia contacto con atencion al cliente y me dicen que lamentan la espera y que me pagaran pronto, hoy volvi a contactar con atencion al cliente y me dicen que mi retiro se esta procensado en este momento y que se me pagara lo antes posible y no hay ninguna explicacion por el retraso y ademas de esto se llevan 5 euros de comision
Тож сподіваємося, що скоро гроші, як і сказали, отримаєте. Якщо ні, будь ласка, повідомте нас, і наша команда з розгляду скарг із задоволенням спробує допомогти вам із цим.
Я буду тримати кулаки і чекати хороших новин, сподіваюся.🤞
So hopefully, you will soon receive the money, as they said. If not, please inform us, and our complaint team will gladly try to help you out with it.
I will keep my fingers crossed and wait for the good news, hopefully.🤞
Кожен другий день я звертаюся в службу підтримки клієнтів, і вони кажуть мені, що вибачаються за очікування та незабаром мені заплатять. Сьогодні я знову зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і вони кажуть мені, що моє зняття коштів зараз обробляється, і що я буду сплачено якомога швидше, і немає пояснень затримки, і на додаток до цього вони беруть 5 євро комісії
Every other day I contact customer service and they tell me that they are sorry for the wait and that they will pay me soon, today I contacted customer service again and they tell me that my withdrawal is being processed at this moment and that I will be paid as soon as possible and There is no explanation for the delay and in addition to this they take a 5 euro commission
cada dos dia contacto con atencion al cliente y me dicen que lamentan la espera y que me pagaran pronto, hoy volvi a contactar con atencion al cliente y me dicen que mi retiro se esta procensado en este momento y que se me pagara lo antes posible y no hay ninguna explicacion por el retraso y ademas de esto se llevan 5 euros de comision
Привіт!
Мені було цікаво щодо вилучення. Як справи? Сподіваюся, вам вдалося отримати гроші.
Я хочу підтримувати зв’язок, якщо вам знадобиться допомога з цим.
Hi!
I was wondering about the withdrawal. How is it going? I hope you have been successful in getting the money.
I want to keep in touch in case you need help with this.
Так, вони заплатили мені вчора, їм знадобилося 2 тижні, щоб заплатити, тепер я чекаю ще одне зняття, давайте подивимося, чи це займе менше часу цього разу
Yes, they paid me yesterday, it took them 2 weeks to pay, now I'm waiting for another withdrawal, let's see if it takes less time this time
si, me pagaron ayer, tardaron 2 semanas en pagar, ahora estoy esperando otro retiro, vamos a a ver si esta vez tardan menos
Гаразд, ми майже на півдорозі. Сподіваюся, цього разу ти не чекатимеш так довго, але якщо чекаєш, то принаймні знаєш, до чого готуватися. Буду чекати оновлення.
удачі ☘️
Okay, so we're basically halfway there. I hope you won't wait so long this time, but if you do, at least you know what to prepare for. I'll wait for the update.
Good luck. ☘️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.