привіт
Я припускаю, що ви не бажаєте довіряти нікому, хто працює на Casino Guru, але я все ж хочу додати кілька моментів до цієї теми, оскільки ми дуже серйозно ставимося до прозорості. Іноді, я б сказав, занадто багато. 😀
Ви, очевидно, маєте свою думку, а ми з Джаро знаємо, як працює Casino Guru. Це природно і, мабуть, тому ми так звикли до таких розмов.
Як щодо того, щоб я сказав вам це:
Гравці - це ті, хто нас годує . Не казино. Якщо ми розчаруємо довіру гравців, показавши неправильні дані або підтримавши нечесні казино, це повернеться до нас бумерангом. З іншого боку, це не означає, що ми завжди будемо сліпо приймати рішення на користь гравця щоразу, коли він подає скаргу на казино, або якщо проти казино подано неправдивий відгук користувача.
Ви не знайдете тут жодних «штучних рейтингів», тому що нам не платять за «рекламу казино», як це часто буває сьогодні. Ми встановили настільки жорсткі межі, що чимало казино не бажають з нами співпрацювати через нашу сувору політику та прозорий підхід. Щодня ми повинні пояснювати, що немає способу купити «найвищі позиції» для певних країн. Вірте чи ні.
Життя - це постійні зміни, і навіть найкраще і найчесніше казино в світі може розчарувати гравця. Тут ми пропонуємо безкоштовну функцію подання скарг. Щоразу, коли ми виявляємо, що казино несправедливо ставиться до гравця, в справу входить Індекс безпеки. це головна відмінність між усіма загальними скаргами чи занепокоєннями, представленими на форумі, від підтверджених фактів. Лише ретельно досліджені питання впливають на «рейтинги казино» не лише тому, що ми навіть не знали б, як випадково перерахувати рейтинги виключно на основі дописів на форумі, а й тому, що ми не змогли б отримати точку зору казино щодо звинувачення. Чесно означає дати обом сторонам можливість висловитися, я б сказав. У зв’язку з цим Джаро, швидше за все, хотів сказати, що багато гравців роблять помилки, не дотримуючись правил казино, але вони все ще переконані, що ми повинні боротися, щоб отримати їхній законний виграш. Не кожна претензія може бути вирішена на користь гравця. Таким чином, дописи на форумі не підлягають зміні значення Індексу безпеки – вони визнаються джерелом інформації, яку переважно генерують гравці для гравців.
Можливо, деякі відповіді здадуться вам упередженими, але я б сказав, що члени команди Casino Guru відповідають так само просто тому, що ми знайомі з усіма цими фактами. Я знаю, що мені дуже легко це сказати.
Дякуємо за читання!
Hi there.
I imagine you are not willing to trust anyone who works for Casino Guru, but I still want to add a few points to this topic because we take transparency extremely seriously. Sometimes, far too much, I'd say. 😀
You obviously have your opinions, while me and Jaro know how Casino Guru works. That's natural, and probably the reason why we got so well used to such conversations.
How about I tell you this:
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino, or whether an untruthfull user review is submitted against the casino.
You won't find any "artificial ratings" here, because we are not paid for "promoting casinos," as is so common these days. We have set such tight boundaries that pretty handful of casinos are not willing to cooperate with us due to our strict policies and transparent approach. Daily, we have to explain there is no way to buy "top positions" for specific countries. Believe me or not.
Life is a constant change, and even the best and most fair casino in the world may disappoint a player. Here we come with a free complaint feature. Each time we find out the casino does not treat the player fairly, the Safety Index gets involved. that's the main difference between all the general complaints or concerns presented on the forum and proven facts. Only carefully investigated matters affect "casino ratings", not just because we would not even know how to randomly recalculate ratings solely based on forum posts, but also because we would not be able to get the casino's point of view on the accusation. Fair means giving both sides the chance to speak up, I'd say. In this regard, Jaro most likely wanted to say, that many players make mistakes by not adhering to the casino rules, yet they are still convinced we should fight to get them their rightful winnings. Not every claim can be decided in the favour of the player. Thus, forum posts are not subject to change for the Safety Index value - they are recognized as a source of information mostly generated by players for players.
Perhaps some replies sound biased to you, but I'd say that Casino Guru Team members respond in the same way simply because we are familiar with all these facts. I know it's quite easy for me to say that, though.
Thanks for reading!
Автоматичний переклад.