ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

3 р. тому від michifran555
|
56656 переглядів 389 відповідей |
|
1...14 15 16...20
4 міс. тому

Привіт люди, доброго ранку! Я можу сказати, що дуже радий, що вони зробили мій перший виведення грошей. Я дуже щасливий. Я сподіваюся, що наступного тижня вони видадуть наступну суму, оскільки тижневий ліміт означає, що я маю знімати в 3 зміни, але я дуже щасливий. Я зв’язався безпосередньо з curaçao egaming, і якимось дивом вони повернули мої гроші, ха-ха, дякую всім за ваш час

Автоматичний переклад.
racd1689
4 міс. тому

Лол, дякую, брате, це не має нічого спільного з тим, щоб ти зв’язався з Кюрасао, лол. Я тобі сказав, що вони заплатять. Це просто їхня бізнес-модель, згідно з якою вони планують виплати. Тим не менш, завантажте цей гаманець Exodus або купіть офлайн-гаманець для криптовалюти. Бажаю, щоб ти кинув і більше ніколи не грав, але це важко, я розумію, лол. Грац! 🤗

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Це не неправильно зрозумілий Джаро, ви просто дотримуєтеся правильної політичної лінії, щоб зберегти сайт. Я розумію це! Але іноді відповіді здаються занадто упередженими. У будь-якому випадку, так світ йде!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я запевняю вас, що якщо я буду грати, це буде невимушено і не більше 50 доларів для розваги. Це було втрачено багато удачі за один раз, ха-ха

Автоматичний переклад.
racd1689
4 міс. тому

так, слоти mrbet можуть виграти з депо 25 доларів, лол, вони хворі 😀

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт люди, доброго ранку! Я можу сказати, що дуже радий, що вони зробили мій перший виведення грошей. Я дуже щасливий. Я сподіваюся, що наступного тижня вони видадуть наступну суму, оскільки тижневий ліміт означає, що я маю знімати в 3 зміни, але я дуже щасливий. Я зв’язався безпосередньо з curaçao egaming, і якимось дивом вони повернули мої гроші, ха-ха, дякую всім за ваш час

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ну, це ідеально. Нарешті щось просунулося вперед, і ви можете бути задоволені, сподіваюся, відтепер буде легше і гроші підуть швидше. ☘️🎉

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Це не неправильно зрозумілий Джаро, ви просто дотримуєтеся правильної політичної лінії, щоб зберегти сайт. Я розумію це! Але іноді відповіді здаються занадто упередженими. У будь-якому випадку, так світ йде!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я б сказав, що ми тут переважно заради гравців. Для них ми робимо огляди, скарги та багато іншого без винагороди. Отже, якщо ми хочемо дотримуватися лінії і сказати, що казино мають для нас пріоритет, це неправда. Але ми не можемо сліпо довіряти кожному, хто приходить сюди з проблемами. Багато з цих гравців були тими, хто зрештою помилявся. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

яка помилка, Яро? Хлопець просто хоче отримати свої гроші, лол 😀Деякі казино мають занадто високі штучні оцінки, наприклад, Magic Red. Це катастрофа, лол.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
belloelton249
4 міс. тому

привіт

Я припускаю, що ви не бажаєте довіряти нікому, хто працює на Casino Guru, але я все ж хочу додати кілька моментів до цієї теми, оскільки ми дуже серйозно ставимося до прозорості. Іноді, я б сказав, занадто багато. 😀

Ви, очевидно, маєте свою думку, а ми з Джаро знаємо, як працює Casino Guru. Це природно і, мабуть, тому ми так звикли до таких розмов.

Як щодо того, щоб я сказав вам це:

Гравці - це ті, хто нас годує . Не казино. Якщо ми розчаруємо довіру гравців, показавши неправильні дані або підтримавши нечесні казино, це повернеться до нас бумерангом. З іншого боку, це не означає, що ми завжди будемо сліпо приймати рішення на користь гравця щоразу, коли він подає скаргу на казино, або якщо проти казино подано неправдивий відгук користувача.

Ви не знайдете тут жодних «штучних рейтингів», тому що нам не платять за «рекламу казино», як це часто буває сьогодні. Ми встановили настільки жорсткі межі, що чимало казино не бажають з нами співпрацювати через нашу сувору політику та прозорий підхід. Щодня ми повинні пояснювати, що немає способу купити «найвищі позиції» для певних країн. Вірте чи ні.

Життя - це постійні зміни, і навіть найкраще і найчесніше казино в світі може розчарувати гравця. Тут ми пропонуємо безкоштовну функцію подання скарг. Щоразу, коли ми виявляємо, що казино несправедливо ставиться до гравця, в справу входить Індекс безпеки. це головна відмінність між усіма загальними скаргами чи занепокоєннями, представленими на форумі, від підтверджених фактів. Лише ретельно досліджені питання впливають на «рейтинги казино» не лише тому, що ми навіть не знали б, як випадково перерахувати рейтинги виключно на основі дописів на форумі, а й тому, що ми не змогли б отримати точку зору казино щодо звинувачення. Чесно означає дати обом сторонам можливість висловитися, я б сказав. У зв’язку з цим Джаро, швидше за все, хотів сказати, що багато гравців роблять помилки, не дотримуючись правил казино, але вони все ще переконані, що ми повинні боротися, щоб отримати їхній законний виграш. Не кожна претензія може бути вирішена на користь гравця. Таким чином, дописи на форумі не підлягають зміні значення Індексу безпеки – вони визнаються джерелом інформації, яку переважно генерують гравці для гравців.


Можливо, деякі відповіді здадуться вам упередженими, але я б сказав, що члени команди Casino Guru відповідають так само просто тому, що ми знайомі з усіма цими фактами. Я знаю, що мені дуже легко це сказати.


Дякуємо за читання!

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

привіт, Радко: немає сенсу відповідати на це, але, на мою думку, у вас неправильні оцінки деяких казино; Я наведу вам приклад із моїми обмеженими знаннями: у вас є MrBet на 100 мільйонів доходів і Bc game prob 100 мільйонів; тепер mrbet обмежує виплати до 5 тисяч, а іноді виплата 130 доларів може зайняти 3 тижні, як у мене; поки bc гра миттєво оплачує криптовалюту; Чи здається вам справедливим мати такий самий рейтинг і навіть не знати про те, про що багато хто повідомляв про низький графік виплат mrbet? Вибачте, але це не здається мені казино з доходом у 100 мільйонів, якщо воно не може виплатити. тому такі речі змушують нас сумніватися у вас, хлопці, тому що все просто: вони обидва не можуть мати найвищий рейтинг разом!

І це був приклад на маківку. Я люблю mrbet і думаю, що у них найкращі слоти в бізнесі.

Крім того, ви часто бачите мене тут. До відома, я не відвідую жодного іншого форуму. Якось коли я побачив ваш сайт, мені дуже сподобалася велика база даних. Але це не означає, що ви, хлопці, не повинні знати своїх недоліків.

Я навіть видалив свої відгуки про mrbet і ігрові автомати, ще одне казино, щоб поговорити ще раз, лол, бо не хотів їм нашкодити. Не кажучи вже про Magic Red, лол, це шахрайство. На жаль, я бачу, що деякі мальтійські казино дуже погані та тісні з клієнтами, лол, але це інша тема.


Велика любов ❤

Автоматичний переклад.
belloelton249
4 міс. тому

Я завжди ціную конкретні ситуації, і тепер я набагато краще розумію, що у вас на думці.

На мій погляд, якщо хтось представляє недолік, то пояснення з нашого боку цілком природні. Чесно кажучи, більшість подібних ситуацій вимагають детального пояснення. Наш веб-сайт надає так багато інформації, і оскільки наш підхід до рейтингів казино є настільки складним, зібрати всі частини докупи складно, іноді навіть для нас. 😀.

Я не захищаю і не позую; Я хочу пояснити. Якщо є щось, що ми можемо змінити, нам потрібно це визначити, я б сказав.

Справа в тому, що швидкість виведення не входить в розрахунок індексу безпеки. Значення швидше говорить гравцям про те, наскільки ймовірно, що казино виплатить виграш загалом.

Щоб охопити речі, які не входять до Індексу безпеки, як-от швидкість зняття коштів, якість підтримки чи навіть підхід до суперечок із пайером, існує значення оцінки користувача, яке підраховується на основі схвалених відгуків користувачів і цього форуму. Додайте відповідний розділ до списку, і ви отримаєте повноекранне зображення казино.

Особливо низькі ліміти зняття порівняно з доходом підлягають індексу безпеки.

file

( Містер Бет 👈)

Я погоджуюсь з тобою. Пам'ятаю часи, коли мальтійська ліцензія вважалася однією з найкращих; ці часи ніби минули.

У будь-якому випадку, ми всі цінуємо вашу постійну участь, і я знаю, що ви були з нами вже досить довго. Рада бачити вас поруч.

Гарного вам!

Автоматичний переклад.
Bozkurt
4 міс. тому

Я хотів повідомити вам, що MR.BET зарахував 490 євро на мій рахунок. Зараз я подав запит на відкликання. Давайте перевіримо, чи це спрацює.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хочу сказати всім, що зараз виведення коштів відбувається вчасно. Їм знадобилося 3 тижні, щоб звільнити перше зняття, але після цього знадобилося 2 тижні, щоб випустити щотижневий максимум без жодних проблем, тому я дуже щасливий. Останній відступ наступного тижня, і вони почуваються добре.

Автоматичний переклад.
racd1689
4 міс. тому

Радий за тебе! Я не хотів цього сказати... Я ж тобі сказав! 🤣 Успіхів з операцією!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file Сьогодні я отримав свої гроші, я зміг розіграти свій виграш до 950 євро. На цьому справа закінчилася.


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Bozkurt
3 міс. тому

Тож це приємне оновлення, і дякую вам за це.👌

Це зайняло недовго, правда? Ви віддаєте перевагу банківському переказу?

Як би ви описали весь свій досвід у цьому казино? Ви також можете написати це у своєму відгуку про це казино тут.😉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я подав запит на зняття 1240 доларів, і щоб уникнути гри або зворотного зняття, я активував ліміт гри, тому вони зобов’язані надіслати мені гроші. минуло 48 годин після того, як я подав запит на зняття коштів. побачите, скільки часу знадобиться, щоб отримати від них новини.

file

Автоматичний переклад.
petitgamer
3 міс. тому

Флеш новини! вони надіслали мені електронний лист із посиланням на перевірку ідентифікатора та сюрприз!: на їхній сторінці перевірки ідентифікатора є помилка, тому після 30 хвилин у чаті вони вирішили передати проблему на ескалацію.

Тож наразі це залежить від них, а скоро буде більше.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт всім,

Чи може хтось допомогти мені вирішити мою проблему? Я вніс 96 євро на Mr.bet і зробив ставку на бонус, 2K доступні для зняття з 25 липня, але я не можу пройти перевірку! Спочатку я завантажив усе, але приблизно через 4 дні фото моєї дебетової картки було відхилено, оскільки на ньому не було імені. Я зробив ще один скріншот IB, завантажив його і чекав майже тиждень, але нічого не сталося!!! Окрім того факту, що я постійно ходжу в чат і мене обдурюють, завжди багато роботи, високий попит тощо... вони закликають до терпіння, обіцяють пришвидшити справу, але вони просто це повторюють 😐 Я не не знаю, чого вони чекають від мене, що я зіграю 2K? До цього без проблем виводив 1.9К!!! Я не знаю, як довго вони хочуть це робити 🤔 Я завантажив знімок екрана транзакції, де я вніс депозит на mr.bet, і на ньому є обидва (моє ім’я та номер картки). Можливо хтось допоможе... Дякую

filefile

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Невелике оновлення... file

Агаааа....хтось у чаті каже, що я повинен завантажити фальшиві документи, а тепер "за мене це зробив колега" 🤔 або права рука не знає, що робить ліва, або вони брешуть ☝️😐🤔 і я врятував всі електронні листи та чати як доказ.

Автоматичний переклад.
1...14 15 16...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого