ФорумКазиноMr Bet Casino - загальне обговорення

Mr Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

3 р. тому від michifran555
|
56692 переглядів 389 відповідей |
|
1...15 16 17...20
Dlhan
3 міс. тому

Мені також довелося завантажити три різні фотографії свого посвідчення особи, оскільки вони завжди казали, що вони розмиті. Але з тобою це займає багато часу.

Автоматичний переклад.
Bozkurt
3 міс. тому

Ну... вони не поспішають... дивний білий Mr.bet належить до групи зі Spin.city і Bruce.bet, і я верифікований там🙈 лише з Bruce.bet, перевірка зайняла пару тижнів дебетової картки VISA, я не міг робити депозити. Я просто завантажив ті самі документи через пару тижнів, і це було зроблено😂😂😂

Автоматичний переклад.
petitgamer
3 міс. тому

Нарешті, здається, помилку було виправлено, і я зміг завантажити документи. Тепер мені потрібно чекати їх зеленого світла, щоб отримати мої кошти після того, як процес перевірки їхньою командою буде підтверджено.

Автоматичний переклад.
Dlhan
3 міс. тому

я думаю, час подати скаргу?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Флеш новини! вони надіслали мені електронний лист із посиланням на перевірку ідентифікатора та сюрприз!: на їхній сторінці перевірки ідентифікатора є помилка, тому після 30 хвилин у чаті вони вирішили передати проблему на ескалацію.

Тож наразі це залежить від них, а скоро буде більше.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт! Обов’язково повідомте нам, чи була усунена помилка та що сталося врешті-решт, і чи змогли ви підтвердити себе в казино. Для вас буде важливо мати можливість зняти свої гроші. Буду чекати, які у вас новини. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт всім,

Чи може хтось допомогти мені вирішити мою проблему? Я вніс 96 євро на Mr.bet і зробив ставку на бонус, 2K доступні для зняття з 25 липня, але я не можу пройти перевірку! Спочатку я завантажив усе, але приблизно через 4 дні фото моєї дебетової картки було відхилено, оскільки на ньому не було імені. Я зробив ще один скріншот IB, завантажив його і чекав майже тиждень, але нічого не сталося!!! Окрім того факту, що я постійно ходжу в чат і мене обдурюють, завжди багато роботи, високий попит тощо... вони закликають до терпіння, обіцяють пришвидшити справу, але вони просто це повторюють 😐 Я не не знаю, чого вони чекають від мене, що я зіграю 2K? До цього без проблем виводив 1.9К!!! Я не знаю, як довго вони хочуть це робити 🤔 Я завантажив знімок екрана транзакції, де я вніс депозит на mr.bet, і на ньому є обидва (моє ім’я та номер картки). Можливо хтось допоможе... Дякую

filefile

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, як порадив інший гравець, я, ймовірно, подумаю про те, щоб подати скаргу. Якщо перевірку виконати важко, і казино звинувачує вас у тому, що ви скажете неправду, було б найкраще, якби наша команда розслідувала ситуацію. Що ви думаєте, чи збираєтеся ви йти вперед і просити допомоги чи ви збираєтеся спробувати вирішити проблему самостійно? 🤔

Автоматичний переклад.
petitgamer
3 міс. тому

Насправді я прийшов до Casinoguru з таким наміром 😂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я збираюся зайти в чат, щоб дізнатися про "новини" в моєму випадку і подивитися, чи потрібно це чи ні 🤔😂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт! Обов’язково повідомте нам, чи була усунена помилка та що сталося врешті-решт, і чи змогли ви підтвердити себе в казино. Для вас буде важливо мати можливість зняти свої гроші. Буду чекати, які у вас новини. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, здається, їхня система електронної пошти надіслала мені неправильну інформацію. Нарешті я зміг надіслати всю інформацію для перевірки, і перший етап пройдено, тепер я чекаю, поки вони перевірять вручну, повідомлять мені про успішну перевірку та отримають мої гроші.

file


Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Не варто було заходити в чат...

В кінці пісні ...СКАРГА !!! Я не бачу іншого розумного варіанту 🙈

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

https://www.curacao-egaming.com

Більше вони, на жаль, не розуміють.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Оновлення:

Mr.bet сьогодні все зробив, я верифікувався і гроші прийшли. Дякую всім, хто хоч якось мені допоміг. 🙏

Я все ще бачу проблему в роботі Mr.bet. Казино шкодить не гравцям, а головним чином собі! Я все ще буду там грати? Я не знаю, мені потрібно трохи часу, щоб відступити. Ми змогли все собі врятувати...цікаво, що документи, які я сьогодні завантажив, швидко перевірили та затвердили, а виплата прийшла через 5 хвилин!!!

Автоматичний переклад.
Dlhan
3 міс. тому

Після перевірки я отримав гроші в той же день.

Але ми знаємо, що гроші, які надає нам казино, — це лише позика. У якийсь момент вони повернуть гроші, це лише питання часу. 🙂 і наші виграші - це наші програші.

Автоматичний переклад.
Bozkurt
3 міс. тому

Ну... це питання ставлення ☝️ Кожен, хто хоче приєднатися до казино, повинен встановити свій власний поріг болю ✌️ Бюджет, з яким вони хочуть, можуть і будуть грати, інакше це самогубство. Я надто довго граю і мені теж спочатку було важко...розумійте щось таке☝️ Я захищаю себе за своїми правилами 🫡

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Оновлення:

Mr.bet сьогодні все зробив, я верифікувався і гроші прийшли. Дякую всім, хто хоч якось мені допоміг. 🙏

Я все ще бачу проблему в роботі Mr.bet. Казино шкодить не гравцям, а головним чином собі! Я все ще буду там грати? Я не знаю, мені потрібно трохи часу, щоб відступити. Ми змогли все собі врятувати...цікаво, що документи, які я сьогодні завантажив, швидко перевірили та затвердили, а виплата прийшла через 5 хвилин!!!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я хотів би сказати хороші новини для себе і, звичайно, для вас. Я радий, що ви отримали гроші, і завжди важливо, щоб гравці, які проходять перевірку, успішно її пройшли. Без цього гроші не заберуть, тому добре, що як тільки пройшла перевірка, гроші прийшли. Обидва процеси не зайняли дуже багато часу, і якщо виникла технічна проблема, то, ймовірно, тому виникла затримка в обох речах.

Але врешті-решт нам вдалося досягти того стану, якого ми всі хотіли, і я сподіваюся, що подібне більше не повториться.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Після перевірки я отримав гроші в той же день.

Але ми знаємо, що гроші, які надає нам казино, — це лише позика. У якийсь момент вони повернуть гроші, це лише питання часу. 🙂 і наші виграші - це наші програші.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я бачу, що казино зрештою виплатило більше гравців відразу після перевірки. Я думаю, що це було, мабуть, найважливішим у всій цій справі, щоб вона вдалася. 🎉☘️

Проте, як ви думаєте, ви все ще будете тут грати чи ні? 🙂

Автоматичний переклад.
petitgamer
3 міс. тому

Я помітив, що багато казино почали робити це, щоб уникнути виплат. Я залишу кілька оглядів казино, у яких я виявив подібні проблеми за останні 4 місяці.


У моєму випадку пан Бет використовує систему Sumsub для перевірки документів, що засвідчують особу, і ця система підтвердила справжність моїх документів.


Однак мій обліковий запис все ще призупинено. Я підозрюю, що вони можуть затримувати процес перевірки, щоб підштовхнути мене скасувати свій вихід. Ця тактика не спрацює, оскільки я встановив ліміти ставок у своєму обліковому записі.


Сподіваюся, вони затвердять документи до цих вихідних. В іншому випадку я буду змушений подати офіційну скаргу. Вони постійно відкладали повну перевірку мого рахунку та вивільнення моїх коштів

file


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
petitgamer
3 міс. тому

Ви повинні переглянути повідомлення, там буде вказано, яких документів не вистачає або яких недостатньо.


file


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Bozkurt
3 міс. тому

Ви відповіли на неправильний пост. натомість дайте відповідь Яро

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я помітив, що багато казино почали робити це, щоб уникнути виплат. Я залишу кілька оглядів казино, у яких я виявив подібні проблеми за останні 4 місяці.


У моєму випадку пан Бет використовує систему Sumsub для перевірки документів, що засвідчують особу, і ця система підтвердила справжність моїх документів.


Однак мій обліковий запис все ще призупинено. Я підозрюю, що вони можуть затримувати процес перевірки, щоб підштовхнути мене скасувати свій вихід. Ця тактика не спрацює, оскільки я встановив ліміти ставок у своєму обліковому записі.


Сподіваюся, вони затвердять документи до цих вихідних. В іншому випадку я буду змушений подати офіційну скаргу. Вони постійно відкладали повну перевірку мого рахунку та вивільнення моїх коштів

file


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Звичайно, якщо це займає надто багато часу, і ви нічого не чуєте, а обліковий запис не підтверджено, ви можете перейти до цього кроку. Однак ви знаєте, що ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу. Ми побачимо, чи зміниться щось протягом наступних кількох днів чи ні.

Якщо так, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
1...15 16 17...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого