ГоловнаФорумКазиноMalina Casino - загальне обговорення

Malina Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від anapaul5023
|
8 036 переглядів 170 відповідей |
|
1...8 9
lise2584
учора

Мене знизили до рівня 1, і я був на рівні 3, ха-ха, це правда, що VIP-менеджер змусив мене заплатити все в розмірі 800. Але тепер у мене є нові незавершені зняття коштів, точніше 3, і вони кажуть мені, що на цьому рівні вони не можуть прискорити платіж. Це карколомно. Тож у мене є ще 3500 євро, щоб зняти хтозна коли.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Після здійснення численних депозитів мій рахунок було закрито без попередження. Пояснення, яке вони мені дали, пов’язане з адміністративним рішенням. Вони не дозволили мені витратити жодних коштів чи бонусів і нічого не відшкодували.

Автоматичний переклад.
учора

Немає інших пояснень щодо цього? 🤔

У цьому випадку наша команда дійсно розслідує справу та розбереться в суті проблеми.

Зачекайте, доки вони розглянуть вашу скаргу та повідомлять про будь-які подальші дії.

Автоматичний переклад.
Romi
учора

Ромі, я боюся, що станеться те саме, що з казино Lamabet. Це дуже вигідний маневр.

Автоматичний переклад.
Curritokira
учора

Однак ви нічого не втратите, подавши скаргу, і, сподіваюся, все буде не так, як ви зараз думаєте.

Автоматичний переклад.
учора

Привіт, у мене проблема з malina casino, я виграв 140 євро, але я чекаю вже 4 дні, я надіслав скаргу, тому що я думаю, що все займе багато часу, читаючи відгуки.

Автоматичний переклад.
anto0909po
23 год. тому

Удачі друже

Автоматичний переклад.
delayos
23 год. тому

Якийсь непрезентабельний...удачі

Автоматичний переклад.
lise2584
23 год. тому

Удача

Автоматичний переклад.
учора

Привіт, у мене проблема з malina casino, я виграв 140 євро, але я чекаю вже 4 дні, я надіслав скаргу, тому що я думаю, що все займе багато часу, читаючи відгуки.

Автоматичний переклад.
9 год. тому

Це ваше перше зняття коштів у цьому казино?

Я бачу вашу скаргу тут , де Крістіна пояснила вам, що ми не можемо втрутитися до закінчення 14-денного терміну.

Сподіваємось, казино вирішить проблему зняття коштів, і ви отримаєте свої гроші до цього.

Звичайно, повідомляйте про будь-які оновлення, які ви отримаєте звідти.

Автоматичний переклад.
6 год. тому

Це моє перше зняття грошей, але я прочитав багато негативних відгуків про це казино, тому я подав скаргу заздалегідь, тому що я впевнений, що все займе багато часу... щодо перевірки кілька разів у чаті, і я також маю скріншоти мені сказали, що документи не потрібні, насправді я не маю можливості завантажувати документи на сайт... це вже 5-й день відкликання, а відкликання ще навіть не схвалено, чат кажуть, це дратує що все добре і т.д. але повторюю у мене таке враження що вони не хочуть платити.

Автоматичний переклад.
anto0909po
2 год. тому

Привіт, не хвилюйтеся, ваше виведення займе багато часу, це займе приблизно 2-3 тижні, перш ніж ви отримаєте бажану суму з веб-сайту, я був так само, я просто прошу наполегливості та терпіння і не хвилюйтеся, ви отримаєте гроші, просто це займе багато часу!!

Я чекав 2 платежі по 800 євро майже 4 тижні, але нарешті отримав суму, і вони не запитали жодних документів для виведення. Наберіться терпіння, мій любий друже, і я сподіваюся, що ви повідомите нам, коли отримаєте відкликання. Гарного дня!

Автоматичний переклад.
2 год. тому

Я чекаю на суму 140 євро, тож сподіваюся, що часу трохи менше, але я більше ніколи не зіграю ні цента на цьому лайновому сайті

Автоматичний переклад.
1...8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого