Привіт, тут ви можете дізнатися про досвід інших гравців у цьому казино.
Що стосується зняття, у вас все ще є гроші на вашому рахунку, і ви не можете зняти, так? Як довго ви чекали, якщо це так? Казино повідомило вам якусь причину?
Hey, here you can find other players' experiences with this casino.
As for withdrawing, you still have money in your account and you can't withdraw, yes? How long have you been waiting if this is the case? Did the casino tell you any reason?
malina casino з 15 грудня я не отримав суму виграшу, пояснюють що у них затримки із залученням і так 5 днів кожен день одна і та ж відповідь
malina casino since December 15 I have not received the winning amount, they explain that they have delays with the involvement and so for 5 days every day the same answer
malina casino od 15 grudnia nie otrzymałem wygranej kwoty, tłumaczą sie ze maja opóźnienia z wplątani i tak od 5 dni codziennie ta sama odpowiedz
З того, що я читав тут та на інших форумах, для них це має бути чимось нормальним. В Іспанії вони працюють незаконно, у них навіть є підроблений веб-сайт.
From what I've read here and in other forums, it must be something normal for them. In Spain they operate in an illegal manner, they even have a fake website.
Por lo que he leído aquí y en otros foros debe ser algo normal en ellos. En España operan de .anera ilegal incluso tienen web falsa
Я зареєструвався в Malina Casino близько кількох місяців тому. Отримав вітальний бонус, бонус і безкоштовні обертання. Я виграв понад 500 євро, і коли я хотів зняти гроші, почалися проблеми. Процес перевірки зайняв 5 днів, я поспілкувався з ними, і вони попросили мене терпіння. Шостий день досі немає повідомлень, потім я використовую свій баланс і починаю грати... Мені пощастило, і я знову зняв гроші. Процес перевірки почався знову, і на сьомий день я зіграв усі свої гроші. До сьогодні мене не перевірили. Я закрив свій рахунок.
I registered at Malina Casino about few months ago. Took welcome bonus and waggered match bonus and free spins. I won over 500 euros and when i want to withdraw started issues. Verification process took 5 days, i chated with them and they asked me for patiance. Sixth day still no messagge , then i use my balance and start playing...i had luck and withdrawed again. Verification process start over again and on seventh day i played all my money. Till today i wasnt verified. I closed my account.
Причиною було лише набратися терпіння. Ніколи не перевіряв свій рахунок, ніколи не знімав гроші, я просто зіграв усі виграші та закрив рахунок.
Reason was just to be patience. Never verified my account, never withdraw, i just played all winnings and closed account.
Я думаю, що це їхня фішка. Легко піддатися спокусі та продовжувати грати, поки не програєте.
I think that's their trick. It's easy to fall into temptation and keep playing until you lose.
Yo creo que ese es su truco. Es fácil caer el tentación y seguir jugando hasta perder
Я дізнався про це, але в цьому випадку я був впевнений, що ніколи не заберу свої виграші, і я продовжую грати. У мене було передчуття.
якщо вам потрібна чесна гра, найкраще це 22 СТАВКИ та ВІДЕОСЛОТИ.
I learned that , but in this case i was for sure i will never withdraw my winnings and i keep playing. I had a hunch.
if you need fair play, the best is 22 BET and VIDEOSLOTS.
malina casino з 15 грудня я не отримав суму виграшу, пояснюють що у них затримки із залученням і так 5 днів кожен день одна і та ж відповідь
malina casino since December 15 I have not received the winning amount, they explain that they have delays with the involvement and so for 5 days every day the same answer
malina casino od 15 grudnia nie otrzymałem wygranej kwoty, tłumaczą sie ze maja opóźnienia z wplątani i tak od 5 dni codziennie ta sama odpowiedz
привіт
Я уявляю, що це повинно засмучувати, але якщо працівники казино затримуються, що не є чимось рідкісним у святкові дні, я б сказав, що вам просто потрібно бути терплячими.
Б’юся об заклад, щойно вони наздоженуть затримку, ситуація покращиться. Сподіваюся, наступні робочі дні принесуть рішення.
Hi!
I imagine that must be frustrating, but if the casino employees are in delay, which is not something uncommon during the banking holidays, I'd say you just have to be more patient.
Once they catch up with the delay, I bet the situation will improve. Hopefully the next working days brings the resolution.
Я зареєструвався в Malina Casino близько кількох місяців тому. Отримав вітальний бонус, бонус і безкоштовні обертання. Я виграв понад 500 євро, і коли я хотів зняти гроші, почалися проблеми. Процес перевірки зайняв 5 днів, я поспілкувався з ними, і вони попросили мене терпіння. Шостий день досі немає повідомлень, потім я використовую свій баланс і починаю грати... Мені пощастило, і я знову зняв гроші. Процес перевірки почався знову, і на сьомий день я зіграв усі свої гроші. До сьогодні мене не перевірили. Я закрив свій рахунок.
I registered at Malina Casino about few months ago. Took welcome bonus and waggered match bonus and free spins. I won over 500 euros and when i want to withdraw started issues. Verification process took 5 days, i chated with them and they asked me for patiance. Sixth day still no messagge , then i use my balance and start playing...i had luck and withdrawed again. Verification process start over again and on seventh day i played all my money. Till today i wasnt verified. I closed my account.
привіт!
Я думаю, ви цілком впевнені, що казино робить це навмисно. Я маю на увазі, що ви напевно знаєте, що коли ви втрачаєте гроші, все закінчується. Не впевнений, чи бачили ви це, але досвід користувачів повідомляв про затримки. Можливо, варто переглянути відгуки користувачів, щоб дізнатися, чого ви можете очікувати.
Це звучить схоже, наприклад:
«Велика проблема полягає у знятті коштів. Хоча, але казино завершують зняття багато разів навіть протягом декількох хвилин, тут вони затримуються на багато днів, навіть якщо у них політика 3 дні. І найгірше те, що вони ніколи не дають жодної інформації про затримку від клієнтів. обслуговування».
Я сподіваюся, що ваші гніздечкові пригоди будуть приємнішими. Не соромтеся провести трохи досліджень, перш ніж зробити наш наступний вибір. Щасти тобі!
hi there!
I imagine you are quite certain the casino does that on purpose. I mean, you surely know that once you lose the money, it is over. Not sure whether you saw that, but the user experiences have been reporting delays. It might be worth looking through the user feedback to know what you may anticipate.
This one sounds similar, for instance:
"The big problem is with withdrawals. Although but casinos complete withdrawals many times even within minutes here they are delayed for many days even though they have a 3 day policy. And the worst thing is that they never give any information about the delay from customer service."
I hope your nest adventures be more enjoyable. Don't hesitate to do a bit of research before you make our next pick. Good luck to you!
Чекаю вже 3 тижні, не рекомендую цю компанію
I've been waiting for 3 weeks, I don't recommend this company
od 3 tygodni czekam, nie polecam tegonkasyna
Ми всі повинні дати йому оцінку, якої вона заслуговує. Це ненормально, що він має майже максимальний бал.
We should all give it the review it deserves. It's not normal that it has almost the maximum score.
Deberíamos de poner todos la reseña que merece. No es normal que tenga casi la puntuación máxima
Наскільки я бачу, це сторінка шахрая, я чекаю виведення коштів близько 10 днів... вони нічого не вирішують, служба підтримки лише каже чекати.
It's a scammer's page from what I see, I've been waiting for a withdrawal for about 10 days... they never solve anything, the support only tells you to wait.
Es una pagina de estafadores por lo que veo, llevo como 10 días esperando un retiro... nunca solucionan nada el soporte solamente te dicen que espere.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.