ГоловнаФорумКазиноMalina Casino - загальне обговорення

Malina Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від anapaul5023
|
24 997 переглядів 369 відповідей |
|
1...9 10 11...19

Привіт,

хтось грав у Malina Casino? Хороша платформа, багато моїх улюблених ігор, але виведення так і не вдалося.

Автоматичний переклад.
blankaloviscek

Привіт, тут ви можете дізнатися про досвід інших гравців у цьому казино.

Що стосується зняття, у вас все ще є гроші на вашому рахунку, і ви не можете зняти, так? Як довго ви чекали, якщо це так? Казино повідомило вам якусь причину?

Автоматичний переклад.

malina casino з 15 грудня я не отримав суму виграшу, пояснюють що у них затримки із залученням і так 5 днів кожен день одна і та ж відповідь

Автоматичний переклад.
blankaloviscek

З того, що я читав тут та на інших форумах, для них це має бути чимось нормальним. В Іспанії вони працюють незаконно, у них навіть є підроблений веб-сайт.

Автоматичний переклад.

Я зареєструвався в Malina Casino близько кількох місяців тому. Отримав вітальний бонус, бонус і безкоштовні обертання. Я виграв понад 500 євро, і коли я хотів зняти гроші, почалися проблеми. Процес перевірки зайняв 5 днів, я поспілкувався з ними, і вони попросили мене терпіння. Шостий день досі немає повідомлень, потім я використовую свій баланс і починаю грати... Мені пощастило, і я знову зняв гроші. Процес перевірки почався знову, і на сьомий день я зіграв усі свої гроші. До сьогодні мене не перевірили. Я закрив свій рахунок.

Автоматичний переклад.
Jaro

Причиною було лише набратися терпіння. Ніколи не перевіряв свій рахунок, ніколи не знімав гроші, я просто зіграв усі виграші та закрив рахунок.

Автоматичний переклад.
Dogry

Вся брехня...

Автоматичний переклад.
blankaloviscek

Я думаю, що це їхня фішка. Легко піддатися спокусі та продовжувати грати, поки не програєте.

Автоматичний переклад.
Curritokira

Я дізнався про це, але в цьому випадку я був впевнений, що ніколи не заберу свої виграші, і я продовжую грати. У мене було передчуття.

якщо вам потрібна чесна гра, найкраще це 22 СТАВКИ та ВІДЕОСЛОТИ.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
blankaloviscek

Дякуємо за рекомендацію

Автоматичний переклад.

malina casino з 15 грудня я не отримав суму виграшу, пояснюють що у них затримки із залученням і так 5 днів кожен день одна і та ж відповідь

Автоматичний переклад.

привіт

Я уявляю, що це повинно засмучувати, але якщо працівники казино затримуються, що не є чимось рідкісним у святкові дні, я б сказав, що вам просто потрібно бути терплячими.

Б’юся об заклад, щойно вони наздоженуть затримку, ситуація покращиться. Сподіваюся, наступні робочі дні принесуть рішення.

Автоматичний переклад.

Я зареєструвався в Malina Casino близько кількох місяців тому. Отримав вітальний бонус, бонус і безкоштовні обертання. Я виграв понад 500 євро, і коли я хотів зняти гроші, почалися проблеми. Процес перевірки зайняв 5 днів, я поспілкувався з ними, і вони попросили мене терпіння. Шостий день досі немає повідомлень, потім я використовую свій баланс і починаю грати... Мені пощастило, і я знову зняв гроші. Процес перевірки почався знову, і на сьомий день я зіграв усі свої гроші. До сьогодні мене не перевірили. Я закрив свій рахунок.

Автоматичний переклад.

привіт!

Я думаю, ви цілком впевнені, що казино робить це навмисно. Я маю на увазі, що ви напевно знаєте, що коли ви втрачаєте гроші, все закінчується. Не впевнений, чи бачили ви це, але досвід користувачів повідомляв про затримки. Можливо, варто переглянути відгуки користувачів, щоб дізнатися, чого ви можете очікувати.

Це звучить схоже, наприклад:

«Велика проблема полягає у знятті коштів. Хоча, але казино завершують зняття багато разів навіть протягом декількох хвилин, тут вони затримуються на багато днів, навіть якщо у них політика 3 дні. І найгірше те, що вони ніколи не дають жодної інформації про затримку від клієнтів. обслуговування».

Я сподіваюся, що ваші гніздечкові пригоди будуть приємнішими. Не соромтеся провести трохи досліджень, перш ніж зробити наш наступний вибір. Щасти тобі!


Автоматичний переклад.

Незважаючи на поганий досвід гравців, він має найвищий рейтинг

Автоматичний переклад.
Curritokira

я знаю Це все вигадано.

Автоматичний переклад.
blankaloviscek

про що ти говориш

Автоматичний переклад.
Radka

Чекаю вже 3 тижні, не рекомендую цю компанію

Автоматичний переклад.

Ми всі повинні дати йому оцінку, якої вона заслуговує. Це ненормально, що він має майже максимальний бал.

Автоматичний переклад.

Чекаю вже 3 тижні, не рекомендую цю компанію

Автоматичний переклад.

Це зрозуміло, звичайно. Я просто сподіваюся, що ви отримаєте його найближчим часом.

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.

Наскільки я бачу, це сторінка шахрая, я чекаю виведення коштів близько 10 днів... вони нічого не вирішують, служба підтримки лише каже чекати.

Автоматичний переклад.
willy7352

Така ж ситуація трапилася і зі мною. Сподіваюсь на краще😀

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого