ГоловнаФорумКазиноMalina Casino - загальне обговорення

Malina Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

2 р. тому від anapaul5023
|
11 180 переглядів 212 відповідей |
|
1...10 11
willy7352
учора

Вони дали мені гроші після того, як я подав скаргу, і сказали, що знизять оцінку.

Автоматичний переклад.
Curritokira
учора

Вибачте, але мені важко в це повірити. Це може бути просто неправильна інтерпретація, тому я хотів би втрутитися:

Індекс безпеки може бути скоригований у зв’язку зі скаргою, але лише тоді, коли скаргу буде закрито. Однак однієї скарги, як правило, недостатньо, щоб істотно знизити індекс безпеки.

Не знаю, чи я вже опублікував це в цій темі, але в основному це працює так:

«Чорні точки — це форма покарання, нарахована казино в нашій базі даних за те, як вони розглядають скарги, подані до нашого Центру. Вони розраховуються на основі оскаржуваної суми та серйозності скарги, і кожна чорна точка безпосередньо впливає на індекс безпеки. Чим більше чорних точок у казино, тим нижчим буде його індекс безпеки».


Я сподіваюся, що казино швидко відпрацює процес.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Незважаючи на поганий досвід гравців, він має найвищий рейтинг

Автоматичний переклад.
учора

Хороший улов!

Це тому, що досвід спочатку має бути підтверджений через скарги. Те, що може здатися шахрайством, може бути просто затримкою тощо. Наприклад, судячи з відгуків користувачів, це казино досить погано працює з підтримкою і працює повільно. Отже, якщо ви очікували чогось іншого, я думаю, вам також слід почитати відгуки користувачів. як ти думаєш

Автоматичний переклад.
Radka
учора

Отже, проблема може полягати в тому, що люди не подають офіційних скарг, незважаючи на численні конфлікти в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Radka
учора

Що кожен повинен подати скаргу і таким чином знати напевно, чи заслуговує казино на цю оцінку чи ні. У моєму конкретному випадку вони ще не відповіли та не відповідають на мої електронні листи.

Автоматичний переклад.
Radka
учора

Просто затримка?... Вони не дотримуються їхніх умов, не надають документи, що підтверджують оплату. І він має оцінку 9 з 10, мені це здається несправедливим, і, як бачите, ми не єдині. Поки що вони не заплатили мені те, що я повинен був заплатити... мені дуже неприємно щодня приходити в службу підтримки, і мені кажуть чекати, і що вони збираються надіслати мені відповідь на електронний лист, тому вони ніколи не відповідають .

Змінено автором учора
Автоматичний переклад.
willy7352
21 год. тому

Подайте скаргу

Автоматичний переклад.
Curritokira
20 год. тому

Я вже надіслав свою скаргу два дні тому. Чекаю допомоги.

Автоматичний переклад.
willy7352
11 год. тому

Чудово...минуло вже два тижні...казино досі не відповіло, і я не думаю, що відповість.

Думаю, саме так вони оцінять, на що воно заслуговує... але я не впевнений, чи їх це хвилює.

Автоматичний переклад.
учора

Отже, проблема може полягати в тому, що люди не подають офіційних скарг, незважаючи на численні конфлікти в цьому казино?

Автоматичний переклад.
10 год. тому

так Це може дуже легко стати проблемою, яку ми повинні усвідомити гравцям. Наприклад, скарги на форумі корисні для поширення обізнаності в суспільстві. Надсилання відгуків користувачів також може мати хороший вплив.

Але для того, щоб розслідувати конкретні дії казино, нам потрібна безпосередня співпраця гравців. Уявіть, як би це звучало, якби ми звернулися до представника казино і сказали: «Багато гравців останнім часом пишуть на форумі про затримки виведення коштів. Що відбувається?» Ми отримали б загальну відповідь або запит на деталі для ідентифікації гравців, які ми не могли надати принаймні з двох основних причин:

  • для публікації на форумі не потрібна ідентифікація
  • без згоди гравця ми не можемо нікому ділитися деталями

Кожного разу, коли я помічаю групу гравців, які пишуть про подібні проблеми, я намагаюся запитати своїх колег із партнерської команди або команди даних, чи знають вони про якісь проблеми щодо казино. Проте правда полягає в тому, що офіційно подана скарга через Casino Guru Resolution Center є набагато кращим варіантом; будь-хто може це побачити, навіть якщо висновки ще не зроблені.


Сподіваюся, це має сенс. Я буду тут, якщо я вам знадоблюся

Автоматичний переклад.
учора

Що кожен повинен подати скаргу і таким чином знати напевно, чи заслуговує казино на цю оцінку чи ні. У моєму конкретному випадку вони ще не відповіли та не відповідають на мої електронні листи.

Автоматичний переклад.
10 год. тому

точно. Використовуючи найгірший і найкоротший опис, я б сказав:

Більша кількість ігнорованих або невирішених скарг із найбільшими оспорюваними сумами — це найшвидший спосіб зруйнувати Індекс безпеки казино.

Автоматичний переклад.
учора

Просто затримка?... Вони не дотримуються їхніх умов, не надають документи, що підтверджують оплату. І він має оцінку 9 з 10, мені це здається несправедливим, і, як бачите, ми не єдині. Поки що вони не заплатили мені те, що я повинен був заплатити... мені дуже неприємно щодня приходити в службу підтримки, і мені кажуть чекати, і що вони збираються надіслати мені відповідь на електронний лист, тому вони ніколи не відповідають .

Автоматичний переклад.
10 год. тому

Чи можу я люб’язно попросити вас прочитати цю тему?

Або хоча б останню сторінку. У нас була ця дискусія незадовго до того, як ви приєдналися. Це насправді триває. Я вважаю, що ми вийшли за рамки умов, і я розумію ваше розчарування. З іншого боку, незважаючи на умови будь-якого казино, ми надаємо казино 14 повних днів для виплат гравцям. Ми вважаємо, що цього достатньо, щоб вирішити KYC, додаткові перевірки чи будь-які інші труднощі в розумному масштабі. Звичайно, гравці очікують, що казино дотримуватимуться їхніх власних правил, і я міг би згадати, що онлайн-казино зазвичай також мають це положення та умови. Але не варто зараз вас цим турбувати.

Це поганий знак, якщо підтримка недостатня, залишаючи гравців необізнаними та безпорадними. Я постійно кажу, що чесне пояснення може досить добре запобігти таким ситуаціям.

Гіпотетично, якщо з якихось причин будь-яке казино вирішить, нікого не повідомляючи, не вирішувати проблеми. Як би ви дізналися? Щось подібне дуже непередбачувано. Б'юся об заклад, ти б не продовжував там крутитися, якби знав краще.

Я співчуваю тобі. Будь ласка, дайте скаргам необхідний час.

Автоматичний переклад.
Radka
9 год. тому

Цілком згоден....

Автоматичний переклад.
Radka
9 год. тому

Ваша відповідь, як завжди, дуже інформативна. Я сподіваюся, що користувачі розуміють і роблять це. До речі, що станеться, якщо казино не відповість на мою скаргу?

Автоматичний переклад.
1...10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого