Чи можу я люб’язно попросити вас прочитати цю тему?
Або хоча б останню сторінку. У нас була ця дискусія незадовго до того, як ви приєдналися. Це насправді триває. Я вважаю, що ми вийшли за рамки умов, і я розумію ваше розчарування. З іншого боку, незважаючи на умови будь-якого казино, ми надаємо казино 14 повних днів для виплат гравцям. Ми вважаємо, що цього достатньо, щоб вирішити KYC, додаткові перевірки чи будь-які інші труднощі в розумному масштабі. Звичайно, гравці очікують, що казино дотримуватимуться їхніх власних правил, і я міг би згадати, що онлайн-казино зазвичай також мають це положення та умови. Але не варто зараз вас цим турбувати.
Це поганий знак, якщо підтримка недостатня, залишаючи гравців необізнаними та безпорадними. Я постійно кажу, що чесне пояснення може досить добре запобігти таким ситуаціям.
Гіпотетично, якщо з якихось причин будь-яке казино вирішить, нікого не повідомляючи, не вирішувати проблеми. Як би ви дізналися? Щось подібне дуже непередбачувано. Б'юся об заклад, ти б не продовжував там крутитися, якби знав краще.
Я співчуваю тобі. Будь ласка, дайте скаргам необхідний час.
May I ask you kindly to read this thread, please?
Or at least the last page. We had this discussion just before you joined. It actually continues. I believe we are far beyond terms and conditions, and I understand your frustration. On the other hand, despite the terms and conditions of any casino, we provide casinos with 14 full days to pay out players. We believe it is enough time to resolve KYC, additional checks, or any other struggles within a reasonable scale. Of course players expect casinos to comply with their own rules, and I could mention that online casinos usually have that covered in the terms and conditions too. But that is not necessary to bother you with that now.
It is not a good sign if the support is not sufficient enough, leaving players uninformed and helpless. I keep saying honest explanation may prevent such situations quite well.
Hypothetically, if, for some reason, any casino decides, without informing anyone, not to address the issues. How would you find out? Something like this is highly unpredictable. I bet you would not keep palying there if you knew better.
I empathize with you. Let's give the complaints the time needed, please.
Автоматичний переклад.