1 рік тому
Тут ви можете обговорити LuckyBird Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я ненавиджу це казино. На сьогоднішній день я грав у понад 80 казино, найгірше казино, яке я коли-небудь бачив, дуже погане
I hate this casino. I've played more than 80 casinos to date, worst casino I've ever seen, really bad
Ich hasse diese Casino. Ich habe bis heute ca mehr als 80 Casino gespielt schlimmste Casino die ich je gesehen habe ganz schlimm
Привіт,
добре, не найкращий вибір, навіть якщо справа доходить до рейтингу - може бути вище, ніж погана репутація .
Що було не так, хочете пояснити далі?
Hi there,
well, not the best choice even when it comes to rating - could be higher than a bad reputation.
What was wrong, care to explain further?
На жаль, ще одна скарга не вирішена, казино взагалі не відповідає, ніхто не відповідає на посилання, які я отримав від пана Броніслава, це означає, що казино знову обкрадає своїх клієнтів і немає жодних наслідків, рейтинги залишаються незмінними в жодному казино, бізнес продовжує працювати, шкода, що це все за рахунок гравців, одна велика афера
Unfortunately, another complaint not resolved, the casino does not respond at all, no one responds to the links I received from Mr. Bronisław, which means that the casino is again robbing its customers and there are no consequences, the ratings remain unchanged in any casino, the business continues to operate, it is just a shame that it is all at the expense of the players, one big scam
Niestety kolejna skarga nie rozwiazana, kasyno wogole nie odpowiada, na linki ktore dostalem od pana bronislawa nikt nie odpowiada, czyli znowu kasyno okrada swoich kilentow i zadnych konsekwencji, oceny bez zmian w ani jednym kasynie, biznes kreci sie dalej tylko szkoda ze to wszystko kosztem graczy, Jedno wielkie oszutwo
Мені дуже шкода за всю цю ситуацію.
На жаль, незважаючи на те, що наша команда з розгляду скарг робила все можливе, щоб вирішити вашу скаргу , без співпраці з сайтом казино вони не змогли просунутися далі.
Тоді наступним кроком буде зв’язатися з регулятором, і це абсолютно поза нашими контролем, коли і якщо вони не спілкуються з гравцем.
Казино отримає чорні бали за цю скаргу, оскільки вона залишилася невирішеною, і тому це вплине на індекс безпеки.
Просто, будь ласка, намагайтеся вибирати казино з вищим індексом безпеки та більшою ймовірністю, що там ви будете в безпеці.🙏
I'm really sorry for this whole situation.
Unfortunately, even though our complaint team tried everything possible to solve your complaint, without the cooperation from the casino site, they couldn't move any further.
Then the next step is to contact the regulator, and it is totally out of our hands whenever and if they don't communicate with the player.
The casino will get black points for this complaint, as it remained unresolved and therefore the safety index will be affected.
Just, please, try to choose casinos with a higher safety index and a bigger possibility that you will be safe there.🙏
Я вже відмовився від гри, я просто хотів повернути свої гроші,
Є так багато казино, які обманюють своїх гравців, що я вважаю, що це не має сенсу
Якщо ми програємо, казино ставиться до нас як до VIP-персон, якщо нам вдається щось виграти, ми для них вороги.
З того, що я бачу, ні на казино slottyway, ні на казино lucky bird жодним чином не вплинуло, рейтинг залишається таким же, як і до скарг, тому я вважаю, що подавати ці скарги немає сенсу
I had already given up on playing, I just wanted to get my money back,
There are so many casinos that cheat their players that I found it makes no sense
If we lose, the casino treats us like VIPs, if we manage to win something, we are their enemies.
From what I see neither slottyway casino nor lucky bird casino have been affected in any way, the rating is still the same as it was before the complaints, so I think that filing these complaints makes no sense
Ja już sobie dałem spokój z graniem, chciałem tylko odzyskać swoje środki,
Jest tyle kasyn które oszukują swoich graczy że stwierdziłem że to nie ma sensu
Jeśli się przegrywa kasyno traktuje nas jak VIP-ów jeśli tylko uda się coś wygrać odrazu jesteśmy ich wrogami
Z tego co widzę ani kasyno slottyway ani kasyno lucky bird nie odczuło w żaden sposób tego, ocena nadal taka sama jak była przed skargami , takze uważam że składanie tych skarg nie ma żadnego sensu
Це вплине на індекс безпеки казино, який незабаром буде змінено. Наша система налаштована на це раз на тиждень, і це може бути причиною того, що ви ще не помітили жодних змін.
Я хотів би, щоб ви знали, що якщо це вас цікавить, у рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker, який підтримує сім мов, швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 230 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.
Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.
The safety index of the casinos will be affected and will be changed soon. Our system is set up to do so once a week, and that may be the reason you did not see any change yet.
I would like you to know that if it interests you, as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
Мені не потрібні такі речі, щоб себе заблокувати, я просто більше не граю, 80% казино, які тут рекомендують, просто шахраї, немає сенсу грати або вносити кошти, тому що вони все одно вас обдурять
I don't need such things to block myself, I just don't play anymore, 80% of the casinos recommended here are just scammers, there is no point in playing or depositing any funds because they will cheat you anyway
nie potrzebuje takich rzeczy zeby sie blokowac, po prostu juz nie gram , 80 % kasyn polecanych tutaj to zwykli oszusci, nie ma sensu grac ani wplacach zadnych srodkow bo i tak was oszukaja
Я б сказав, що казино розміщені на нашому сайті не для рекомендацій, а для збору інформації для гравців. Але я однозначно погоджуюся, що найкраще не грати, і тоді ти справжній переможець. Є кращі речі, на які можна витратити гроші.
I would say that the casinos are not on our site for recommendation but rather to gather information for players. But I definitely agree that the best thing to do is not to play, and that's when you're a real winner. There are better things to spend money on.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.