1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lucky Heroes Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я прочитав тут, що це казино належить оператору Rabidi NV. Однак на веб-сайті нижче зазначено, що оператором є Geeka Corporation NV. Ці два оператори однакові чи тут невірна інформація?
Hello, I read here that this casino is owned by the operator Rabidi NV. However, the website states below that the operator is Geeka Corporation NV. Are these two the same operators or is there incorrect information here?
Hallo, ich lese hier, dass dieses Casino dem Betreiber Rabidi N.V gehört. Auf der Website ist aber unten angegeben, dass der Betreiber Geeka Corporation N.V ist. Sind das zwei gleiche Betreiber oder liegt hier eine falsche Info vor?
Привіт,
не знаю, де ви знайдете цю Geeka Corporation NV, але якщо я зайду в казино та перевірю печатку Antillephone, я отримаю це:
Мені здається нормально.
Чекаю вашої відповіді, можливо, німецька версія застаріла або має іншу ліцензію. Деякі казино мають окремі веб-сайти та ліцензії для гравців із певних країн. Хоча не впевнений, що це так.
Hello there,
not sure where you find this Geeka Corporation NV, but if I enter the casino and check the Antillephone seal, I'll get this:
Seems ok to me.
Will wait for your reply, maybe the German version is outdated or under a different license. Some casinos have separate websites and licenses for players from certain countries. Not sure this is the case though.
Привіт,
дивно, тому я взагалі не бачу печатки, лише цю на веб-сайті внизу (див. малюнок).
Hello,
strange, so I don't see any seal at all, only this one on the website at the bottom (see picture).
Hallo,
merkwürdig, also ich sehe garkein Siegel nur das hier auf der Website ganz unten (siehe Bild).
Так, seel недоступний для гравців з Німеччини. Я припускаю, що є й інші місця з таким краєвидом.
Іноді видимість залежить від країни, з якої ви заходите на сайт. Це саме той випадок.
Якщо я повинен припустити, я б сказав, що це якесь внутрішнє маркетингове рішення, або це може бути якось пов’язане з місцевими законами.
Дозвольте сказати, що ви повинні грати в казино, які мають ліцензію у вашій країні. Це нібито безпечніше.
Yes, the seel is not available to players from Germany. I guess there are other locations with the same view.
Sometimes the visibility is dictated by the country from which you're accessing the site. This is exactly the case.
If I should guess, I would say it's some internal marketing decision, or it can be somehow related to the local laws.
Allow me to say, you should play in casinos licensed in your country. It's supposed to be safer.
Так, це зробило мене дуже невпевненим, і я навіть не знав, що видимість залежить від країни, тепер це має великий сенс. Я бачив щось подібне в інших казино і завжди дивувався, чому це так.
Але все одно тупо, що є два різних провайдера.
Наприклад, якщо мене заблокують у Rabidi і я зареєструюсь у цьому казино, оскільки це не Rabidi NV, а інший провайдер, то у мене будуть проблеми лише у випадку виграшу. Мені здається, це десь не дуже чесно, але завдяки тобі я тепер розумніший і знаю це 🙂 Дякую за роз’яснення.
Буду шукати інше казино.
Yes, that made me very insecure and I didn't even know that the visibility depends on the country now it makes a lot of sense I've seen something like this at other casinos and always wondered why that's the case.
But it's still stupid that there are two different providers.
For example, if I am blocked at Rabidi and register at this casino because it is not Rabidi NV but another provider, then I would only have problems in the event of a win. That's not very fair somewhere, I think, but thanks to you I'm smarter now and I know that 🙂 Thank you for the clarification.
Will look for another casino.
Ja das hat mich sehr verunsichert und ich wusste garnicht, dass die Sichtbarkeit vom Land abhängig ist jetzt macht einiges Sinn habe sowas auch bei anderen Casinos gesehen und mich immer gefragt warum das so ist.
Es ist aber trotzdem doof, dass zwei verschiedene Anbieter da stehen.
Wenn ich bei Rabidi zum Beispiel gesperrt bin und mich bei diesem Casino hier registriere weil da ja nicht Rabidi N.V steht sondern ein anderer Anbieter, dann hätte ich nur Probleme im Fall eines Gewinns. Das ist irgendwo auch nicht sehr fair wie ich finde aber dank dir bin ich jetzt schlauer und weiß das 🙂 ich danke dir für die Aufklärung.
Werde mir ein anderes Casino suchen.
Згоден, це може здатися підозрілим. Тепер я пригадую, коли вперше порівнював свій скріншот з іншим гравцем, ми обидва були повністю впевнені, що обоє правильні, тому що веб-сайт показував різні печатки для нас обох 😂.
Це зайняло кілька днів... тим часом я попросив команду обробки даних з’ясувати, чи справді ми обидва були правильні тоді. Ми були 🙂.
Життя - це постійне навчання, чи не так? 😁
Напевно, я не до кінця зрозумів наведений вами приклад Рабіді. Не могли б ви дати мені підказку? Я дійсно міг би цим скористатися. Дякую 🙏✨
I agree, it might sound suspicious. Now I recall the first time I was comparing my screenshot with another player, we both were totally sure we are both correct because the website showed different seals to both of us 😂.
It took several days... in the meantime, I asked the data team to find out if we were truly both correct, back then. We were 🙂.
Life is a constant learning, right? 😁
I probably didn't fully understand the Rabidi example you gave. Could you kindly give me a hint? I could really use that. Thanks 🙏✨
Так, ти завжди дізнаєшся щось нове 🙂 важливе і правильне.
У цьому прикладі я насправді мав на увазі те, що мене заблокували в іншому казино від Rabidi NV (Casinoly). У мене була проблема, і мене забанили.
Скажімо, мене забанили в казино Rabidi NV через залежність від азартних ігор, і я не знаю, що LuckyHeroes також належить Rabidi NV, оскільки я бачу іншого постачальника на веб-сайті, тоді, якщо я вношу депозит і граю в LuckyHeroes, я б, наприклад, Лакі виграв, просто у мене проблеми з виплатою, оскільки LuckyHeroes Casino належить Rabidi NV, і мені заборонено залежність від азартних ігор в іншому казино, яке належить Rabidi NV. Вони мають мої дані у своїй базі даних. Мені б ніколи не виплатили мої виграші.
Але, на щастя, ви можете запитати тут і завжди отримати від вас дуже корисні відповіді, тож я знаю, що не буду грати на LuckyHeroes 🙂
Yes, you always learn something new 🙂 important and right.
What I really meant by the example was that I'm blocked at another casino from Rabidi NV (Casinoly). I had a problem and got banned.
Let's say I'm banned from a Rabidi NV casino for gambling addiction and I don't know that LuckyHeroes also belongs to Rabidi NV since I'm seeing another provider on the website, then if I deposit and play at LuckyHeroes I would and e.g Lucky wins, just having problems with payout as LuckyHeroes Casino belongs to Rabidi NV and I'm banned from gambling addiction at the other casino that Rabidi NV owns. They have my data in their database. I would never get my winnings paid out.
But fortunately you can ask here and always get super helpful answers from you, so I know that I won't be playing on LuckyHeroes 🙂
Ja man lernt immer dazu 🙂 wichtig und richtig.
Ich meinte mit dem Beispiel eigentlich nur, dass ich bei einem anderen Casino von Rabidi N.V (Casinoly) gesperrt bin. Da hatte ich mal Probleme und habe mich sperren lassen.
Mal angenommen ich bin bei einem Casino von Rabidi N.V gesperrt wegen Spielsucht, und ich wüsste nicht, dass LuckyHeroes auch zu Rabidi N.V gehört da mir ein anderer Anbieter auf der Website angezeigt wird, dann würde ich, wenn ich bei LuckyHeroes einzahle und spiele und bei Glück gewinne, nur Probleme mit der Auszahlung haben da das LuckyHeroes Casino zu Rabidi N.V gehört und ich bei dem anderem Casino das Rabidi NV gehört, gesperrt bin wegen Spielsucht. Die haben meine Daten in ihrer Datenbank. Ich würde meine Gewinne ja nie ausgezahlt bekommen.
Aber zum Glück kann man hier nachfragen und bekommt immer super hilfreiche Antworten von euch, daher weiß ich dass ich bei LuckyHeroes nicht spielen werde 🙂
Привіт!
Ви можете бути здивовані, але те, що ви описали, не є бізнес-стандартом. 🙂
Наприклад, ми не вважаємо, що будь-які сестринські казино - навіть під одним керівництвом або власником - діють з такою єдністю.
Стандарт насправді зовсім протилежний. Ми повинні нагадати гравцям, що коли вони самовиключаються в казино «A», казино «B», швидше за все, дозволить вам зареєструвати депозит і грати.
Справа в тому, що поки служба підтримки або оператор не підтвердять, що вас «виключили» з усієї групи, ви, ймовірно, ні.
Ось чому я запитав вас - я хотів переконатися, що особливо вразливі гравці повинні мати на увазі цей підхід.
Але дякую за добрі слова! 💚
Hey there!
You might be surprised but what you described it's not the business standard. 🙂
For example, we do not consider any sister casinos - even under the same management or owner - to act with such unity.
The standard is actually quite opposite. We have to remind players that when they self-exclude in casino "A", the "B" casino is most likely expected to let you register deposit, and play.
The point is, untill the support or operator doesn't confirm you are "expelled" from the whole group, you probably aren't.
That's why I asked you - I wanted to make sure that especially vulnerable players should keep this approach in mind.
Thank you for your kind words, though! 💚
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.