ФорумКазиноLucky Heroes Casino - загальне обговорення

Lucky Heroes Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Sowieso
|
2467 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lucky Heroes Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, я прочитав тут, що це казино належить оператору Rabidi NV. Однак на веб-сайті нижче зазначено, що оператором є Geeka Corporation NV. Ці два оператори однакові чи тут невірна інформація?

Автоматичний переклад.
Sowieso
1 рік тому

Привіт,

не знаю, де ви знайдете цю Geeka Corporation NV, але якщо я зайду в казино та перевірю печатку Antillephone, я отримаю це:

file

Мені здається нормально.

Чекаю вашої відповіді, можливо, німецька версія застаріла або має іншу ліцензію. Деякі казино мають окремі веб-сайти та ліцензії для гравців із певних країн. Хоча не впевнений, що це так.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


дивно, тому я взагалі не бачу печатки, лише цю на веб-сайті внизу (див. малюнок).


file

Автоматичний переклад.
Sowieso
1 рік тому

Так, seel недоступний для гравців з Німеччини. Я припускаю, що є й інші місця з таким краєвидом.

Іноді видимість залежить від країни, з якої ви заходите на сайт. Це саме той випадок.

Якщо я повинен припустити, я б сказав, що це якесь внутрішнє маркетингове рішення, або це може бути якось пов’язане з місцевими законами.

Дозвольте сказати, що ви повинні грати в казино, які мають ліцензію у вашій країні. Це нібито безпечніше.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, це зробило мене дуже невпевненим, і я навіть не знав, що видимість залежить від країни, тепер це має великий сенс. Я бачив щось подібне в інших казино і завжди дивувався, чому це так.


Але все одно тупо, що є два різних провайдера.


Наприклад, якщо мене заблокують у Rabidi і я зареєструюсь у цьому казино, оскільки це не Rabidi NV, а інший провайдер, то у мене будуть проблеми лише у випадку виграшу. Мені здається, це десь не дуже чесно, але завдяки тобі я тепер розумніший і знаю це 🙂 Дякую за роз’яснення.


Буду шукати інше казино.

Автоматичний переклад.
Sowieso
1 рік тому

Згоден, це може здатися підозрілим. Тепер я пригадую, коли вперше порівнював свій скріншот з іншим гравцем, ми обидва були повністю впевнені, що обоє правильні, тому що веб-сайт показував різні печатки для нас обох 😂.

Це зайняло кілька днів... тим часом я попросив команду обробки даних з’ясувати, чи справді ми обидва були правильні тоді. Ми були 🙂.

Життя - це постійне навчання, чи не так? 😁

Напевно, я не до кінця зрозумів наведений вами приклад Рабіді. Не могли б ви дати мені підказку? Я дійсно міг би цим скористатися. Дякую 🙏✨

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, ти завжди дізнаєшся щось нове 🙂 важливе і правильне.


У цьому прикладі я насправді мав на увазі те, що мене заблокували в іншому казино від Rabidi NV (Casinoly). У мене була проблема, і мене забанили.


Скажімо, мене забанили в казино Rabidi NV через залежність від азартних ігор, і я не знаю, що LuckyHeroes також належить Rabidi NV, оскільки я бачу іншого постачальника на веб-сайті, тоді, якщо я вношу депозит і граю в LuckyHeroes, я б, наприклад, Лакі виграв, просто у мене проблеми з виплатою, оскільки LuckyHeroes Casino належить Rabidi NV, і мені заборонено залежність від азартних ігор в іншому казино, яке належить Rabidi NV. Вони мають мої дані у своїй базі даних. Мені б ніколи не виплатили мої виграші.


Але, на щастя, ви можете запитати тут і завжди отримати від вас дуже корисні відповіді, тож я знаю, що не буду грати на LuckyHeroes 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Sowieso
1 рік тому

Привіт!

Ви можете бути здивовані, але те, що ви описали, не є бізнес-стандартом. 🙂

Наприклад, ми не вважаємо, що будь-які сестринські казино - навіть під одним керівництвом або власником - діють з такою єдністю.

Стандарт насправді зовсім протилежний. Ми повинні нагадати гравцям, що коли вони самовиключаються в казино «A», казино «B», швидше за все, дозволить вам зареєструвати депозит і грати.

Справа в тому, що поки служба підтримки або оператор не підтвердять, що вас «виключили» з усієї групи, ви, ймовірно, ні.

Ось чому я запитав вас - я хотів переконатися, що особливо вразливі гравці повинні мати на увазі цей підхід.

Але дякую за добрі слова! 💚

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого