ГоловнаФорумКазиноLucky Fox Casino - загальне обговорення

Lucky Fox Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від katetking
|
3 352 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
Porzellanpaul

Якщо казино знизило ваш VIP-рівень і заблокувало ваш обліковий запис, цілком очікувано, хоча й неприємно, що навіть VIP-менеджер не зв’яжеться з вами. Я не знаю, чому це так, і було б набагато легше, якби ми знали, чому це сталося, і що мене вражає, це те, що вони вже заплатили вам трохи грошей, а потім сталося те, про що ми говоримо.

Сподіваюся, буде якесь розумне пояснення.

Автоматичний переклад.

Мене щодня відкладають, і в чаті здається, що є лише надумані виправдання. А я маю чекати.

Боюся, що вони просто не хочуть або не можуть платити!



Автоматичний переклад.

Казино має ліцензію, тому у вас також є зобов'язання.

Мені здається, що це штучна тактика затримки, яку також використовують інші казино.


Автоматичний переклад.
Porzellanpaul

Я знаю, що це здається непотрібним затягуванням, але я буду терплячим. Ви виграли гарну суму, і якщо вам доведеться отримати все, чекати, ймовірно, буде зовсім не так вже й погано. У вас є відкрита скарга, і ми спробуємо з’ясувати, що сталося, і зв’яжемося з казино, коли отримаємо від вас усе необхідне.

Тож давайте спробуємо зберігати холоднокровність, тому що якщо ви продовжуватимете засипати їх запитаннями, навіть якщо я розумію, чому ви це робите, можливо, вони продовжуватимуть давати вам ті самі відповіді.

Давайте почекаємо і подивимося, куди піде вся ця ситуація.

Автоматичний переклад.

дякую

Сьогодні дзвонив VIP-менеджер і сказав, що у відпустці.....

Але як тільки я ставлю додаткові запитання, я не отримую відповіді.

Автоматичний переклад.
Porzellanpaul

Звичайно, ви принаймні отримали відповідь. Подивіться, чи добереться він до вас і спробує вирішити ситуацію з вами чи ні.

Час покаже.

Автоматичний переклад.

Привіт ,

Минуло ще 3 дні, а нічого не сталося.

Це суто тактика зволікання.

Якщо ви хочете щось зробити, ви також можете це зробити.

Або ви отримаєте правильну інформацію про те, де проблема.

Автоматичний переклад.
Porzellanpaul

Думаю, якщо казино та VIP-менеджер не захочуть відповідати, вони цього не зроблять.

Тепер важливо дочекатися Ніка, оскільки я бачив, що ви запитували про свою історію ставок, бонус, з яким ви грали, а також про спілкування між вами та казино.

Я вважаю, що якщо це буде перевірено, то незабаром з нашого боку зв'яжуться з казино.

Автоматичний переклад.

На жаль, казино може не співпрацювати.

Можливо, мені доведеться вдатися до суду.

Автоматичний переклад.
Porzellanpaul

Я просто хочу сказати, що я сподіваюся, що це не зайде так далеко. Але мушу визнати, що це виглядає не дуже оптимістично.

Що ж, чекаємо остаточного вердикту...

Автоматичний переклад.

Я думаю, чекати більше немає сенсу. Казино не відповідає або постійно відкладає мене.

Із завтрашнього дня я візьму до уваги орган ліцензування.


Автоматичний переклад.
Porzellanpaul

Це має сенс. Хоча я знаю, що це не дуже допоможе вам, однак, казино, ймовірно, втратить бали за ігнорування скарги, і, сподіваюся, інші гравці звернуть увагу.

Однак це просто найгірша ситуація для гравця, який цього потребує.

Автоматичний переклад.

Вчора я подав скаргу до органу ліцензування, а також написав це в казино.

Якщо платежі не будуть зареєстровані, я залучу юриста.

Сьогодні прийшло повідомлення з казино:

Привіт....

«Я радий, що можу вам допомогти сьогодні.

Щодо ваших проблем зі зняттям, ми хотіли б повідомити вам, що ви досягли місячного ліміту зняття. Місячний ліміт зняття становить 10 000 євро».


Я отримав останню виплату 12 лютого 2025 року на суму 2645 євро, що не відповідає тижневому ліміту виплат у 5000 євро і, звичайно, не місячному ліміту виплат у 10 000 євро.

У процесі виплат також нічого не відбувається.



Автоматичний переклад.
Porzellanpaul

Все це дуже дивно, і я прекрасно розумію, що такий підхід навряд чи прийнятний...

Якщо ви запитаєте мене, термін «дурне виправдання» під рукою.

Автоматичний переклад.

Так, я теж так бачу!

Я просто не розумію, як Dama може видавати ці, імовірно, білі етикетки.

Ці практики руйнують репутацію всіх онлайн-казино, особливо Dama Group.

Автоматичний переклад.
Porzellanpaul

доброго дня тобі!

Це має сенс; Я вважаю, що біла етикетка — це не те саме, що «під тим самим керівництвом». або «дотримання тих самих стандартів».

Міжнародна та добре відома компанія, безсумнівно, має стратегічних експертів для покриття побічних ефектів. Але з точки зору звичайного гравця — ви це добре сказали. 🙂

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого