3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Luck of Spins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я повідомляю, що я отримав сьогодні близько 20:30 повідомлення від luck of spins, ось воно. гарного дня
Hello, I inform you that I received today around 8:30 p.m. a message from luck of spins here it is. Have a nice day
Bonjour, je vous informe que j ai reçu aujourd’hui vers 20h30 un message de luck of spins le voici . Bonne journée
Привіт, і що це означає, будь ласка, чи можете ви розповісти мені більше? Яке розслідування відбулося? Ви виграли більшу суму чи вам сказали, яка причина розслідування?
Hi, and what does that mean please can you tell me more ? What kind of investigation occurred ? Did you win a larger sum or were you told what the reason for the investigation was ?
Ні, вони не сказали мені нічого, крім електронного листа, який вони мені надіслали, і який я переслав вам... жодних пояснень. Дякую, гарного дня
No, they didn't tell me anything more than the email they sent me and that I forwarded to you... no explanations. Thank you, have a nice day
Non , il m ont rien dit de plus que le mail qu il m’on envoyer et que je vous est transmis… aucune explications. Merci bonne journée
На мою думку, це не зовсім правильно, і я особисто хотів би знати чому. Казино має право провести перевірку облікового запису, але якщо ви не отримаєте жодної інформації, це не принесе вам задоволення. Якщо ви не знаєте більше, нам, ймовірно, доведеться почекати та подивитися, чи наша команда щось дізнається, чи ви не отримаєте нової інформації.
Але нам доведеться набратися терпіння.
Схрестив пальці. 🤞
That is not quite right in my opinion and I personally would like to know why. The casino has the right to make an account investigation, but if you don't get any information, then it doesn't make you feel good. If you don't know more, then we will probably have to wait and see if our team finds out something or if you don't get any new information.
But we'll have to be patient.
Fingers crossed. 🤞
Ну, я бачу, що казино не схильне пояснювати речі, і це дуже сумно. Отже, у вас є відкрита скарга, і ми побачимо, чи вирішиться щось чи ні. Звичайно, казино не повинно залишати гравця без будь-яких пояснень, оскільки це досить непрофесійно.
Well, I see that the casino doesn't tend to explain things and that's pretty sad. So you have an open complaint and we'll see if something gets sorted out or not. Certainly the casino shouldn't leave the player without any explanation because that's pretty unprofessional.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.