9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lottoland Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, хтось із Австрії має досвід роботи з казино?
Я виграв гроші, і тепер мені цікаво, чи відбудуться виплати?
Чи може хтось мені допомогти?
Служба підтримки клієнтів недоступна в чаті.
Hello, does anyone from Austria have experience with the casino?
I won money and now I'm wondering if the payouts will happen?
Can anyone help me?
Customer support cannot be reached in chat.
Hallo hat wer aus Österreich erfahrung mit dem Casino.
Ich habe Geld gewonnen und frage mich jetzt ob die Auszahlen werden?
Kann mir wer weiterhelfen.
Der Kundensupport ist im Chat nicht erreichbar.
Привіт і вітаємо з виграшем!
Якщо я можу підказати, де шукати відгуки, я рекомендую переглянути відгуки користувачів 👈.
Крім того, його індекс безпеки 👈 дуже переконливий, тож я впевнений, що вам не потрібно хвилюватися, якщо ви дотримуєтеся правил.
А верифікація, ви її вже пройшли?
Hello, and congratulations on your winnings!
If I may suggest where to look for feedback, I'd recommend browsing user reviews 👈.
Also, its safety index 👈 is very assuring, so I bet you don't need to worry if you manage to follow the rules.
What about the verification, have you passed it already?
У мене помилка Aviator у lottoland.
Я отримав неправдиву інформацію від Lottoland.
Я грав у раунді Aviator, де поставив 100 євро та встановив автоматичний вихід на 2,00x. Стріла прийшла рівно на 2.00x, і мені не виплатили грошей, хоча у мене був автоматичний вихід, і стрілка прийшла рівно на 2.00x, де я також встановив вихід, щоб вивести її рівно на 2.00x.
Зараз я у відчаї, тому що більше не можу отримати допомогу від Lottoland, тому що я засипав їх такою кількістю повідомлень.
Lottoland прийшов із відповіддю після того, як я все ретельно показав зі скріншотами та доказами того, що стрілка досягла лише 1,52x і що я не отримав виграш. Але я перевірив раунд, і в мене є час, і ви також можете побачити вихід, який був на 2.00x, і стрілку, де вона зламалася на 2.00x. Я прошу вас допомогти мені, тому що це приблизно 200 євро, для мене це великі гроші.
Я надішлю вам всю інформацію електронною поштою разом із скріншотами раунду Aviator та електронними листами від казино Lottoland.
Сподіваюся на швидку відповідь.
З найкращими побажаннями
Дякую, що дочитали
I have an Aviator error at lottoland.
I have received false information from Lottoland.
I played an Aviator round where I bet 100 euros and set an automatic exit at 2.00x. The arrow came exactly at 2.00x and no money was paid out to me even though I had an automatic exit and the arrow came exactly at 2.00x where I also set the exit to take it out at exactly 2.00x.
I'm currently desperate because I can no longer get any support help from Lottoland because I've bombarded them with so many messages.
Lottoland came with an answer after I showed everything thoroughly with screenshots and evidence that the arrow only got up to 1.52x and that I didn't receive the winnings. But I screened the round and I have the time on it and you can also see the exit that it was at 2.00x and the arrow where it broke off at 2.00x. I ask you to help me because it's about €200, which is a lot of money for me.
I would send you all the information by email with the screenshots from the Aviator round and the emails from Lottoland Casino.
Hope for a quick reply.
Best regards
Thanks for reading through
Ich habe Bei lottoland einen Aviator fehler.
Ich habe Falschinformationen gegenüber von Lottoland erhalten.
Ich habe eine Aviator runde gespielt wo ich 100Euro eingesetzt habe und einen Automatischen Austieg bei 2.00x gesetzt habe. Der Pfeil kam genau auf 2.00x und es wurde mir kein Geld ausbezahlt obwohl ich einen Automatischen Austieg hatte und der Pfeil genau auf 2.00x wo ich auch den Austieg gesetzt habe um es auf punkt 2.00x rausnehmen sollte.
Ich verzweifel gerade da ich keinen Support Hilfe mehr bekomme von Lottoland weil ich sie mit sehr vielen nachrichten bombardiert habe.
Lottoland kam mit einer Antwort nachdem ich alles gründlich mit Screenshots und Beweisen gezeigt hab das der Pfeil nur bis 1.52x gekommen ist und das ich den Gewinn nicht erhalten habe. Ich habe aber Die runde gescreent und ich habe die Uhrzeit drauf und den Austieg kann man auch sehen das es auf 2.00x war den Pfeil auch wo er bei 2.00x abgebrochen ist. Ich bitte Sie das sie mir da helfen da es um 200€ geht was viel geld für mich ist.
Ich würde ihnen alle Informationen per email zukommen lassen mit den Screenshots von der Aviator Runde und den Emails von Lottoland Casino.
Hoffe auf eine Schnelle antwort.
Mit freundlichen Grüßen
Danke für die Durchlesung
Привіт, я відповів тут, у цій темі: https://casino.guru/forum/other-casino-games/aviator---general-discussion#post-101904
Тому було б добре тримати розмову в одному, щоб я не загубився в ній. Дякую 🙂
Hello, I responded here in this thread: https://casino.guru/forum/other-casino-games/aviator---general-discussion#post-101904
So it would be good to keep conversation in one so I would not lost in it. Thanks 🙂
Ось два скріншоти кейса авіатора.
З повагою
Here are the two screenshots of the aviator case.
Best regards
Hier die beifen screenshots zu dem aviator fall.
Mit freundlichen Grüßen
Так, я бачу, що казино написало вам, що ви не знайшли помилки в грі, і тому вони все ще стверджують, що літак вибухнув на 1.52. Потім ти показуєш інший, де я бачу, що це 2.
Тому я точно не знаю, як підійти до цієї справи, тому що кожна сторона каже щось своє, тому в цій ситуації я б рекомендував подати скаргу. Наша команда розгляне це та спробує вирішити це справедливо.
Що ти думаєш?
Yes, I see that the casino wrote to you that you found no error in the game and therefore they still claim that the plane exploded at 1.52. Then you show another one where I see it's 2.
So I don't know exactly how to approach this case, because each side says something different and so in this situation I would recommend filing a complaint. Our team will look into it and try to resolve it fairly.
What do you think?
Я вже подав скаргу на платформу казино на веб-сайті casino guru, але, на жаль, ще не отримав відповіді.
З найкращими побажаннями
I have already submitted a complaint to the casino platform on the casino guru website but unfortunately have not received a response yet.
Best regards
Ich habe schon eine Beschwerde eingereicht auf das Casino platform auf der casino guru website aber leider noch keine Antwort dazu bekommen.
Mit freundlichen Grüßen
Я бачив, що Петронела вже відповіла, тому ви можете побачити це тут, за цим посиланням .
Сподіваюся, відповідь допоможе.
I saw that Petronela has already replied so you can see it here on this link.
I hope the answer will help.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.