ГоловнаФорумКазиноЛоготип Lucki9.casino OSiTO

Логотип Lucki9.casino OSiTO

 від mjcantalejo
|
1 081 переглядів 6 відповідей |
|

Будьте дуже обережні! Це казино - повне шахрайство, і я не знаю, як повідомити про це. Я зробив депозит 25 євро, а вони взяли з мене 52 євро! І я думав, що це 100% бонус. Я зробив ще один депозит на 25 євро, але вони навіть не дали мені 1 євро як приз. Я поговорив із командою підтримки, і вони сказали мені надіслати їм PDF-файл. Банк зняв гроші з мого рахунку. Зараз я заблокую свою картку. Ось фотографії та докази. filefilefilefilefile Якщо ви помітили, кажуть, що Христос купив монети

Автоматичний переклад.
mjcantalejo

Привіт,

Я не думаю, що ми знайомі з цим казино. Будь ласка, надайте повну веб-адресу? Може бути важливо.

Наскільки я розумію, ви не контактуєте ні з ким із цього казино; я правий? Я думаю, що ці знімки екрана лише представляють ваші повідомлення. Чи можу я дізнатися, чи повідомило вам казино до цього часу?

У головній проблемі відсутній депозитний бонус?

Мені здається, що внесена сума була більшою, ніж ви очікували, але якимось чином ви депонуєте знову, щоб отримати бонус.


Оскільки мені це не дуже зрозуміло, я волів би спочатку дочекатися вашого повтору. дякую


Автоматичний переклад.

Шахрайство file Будьте обережні, коли вносите гроші, вони залишають ваш рахунок порожнім. Я вніс 25 євро, і вони зняли все з мого банківського рахунку.

Автоматичний переклад.
mjcantalejo

Я щойно знайшов ваші додаткові повідомлення. Майже схоже на дані вашого способу оплати

неправильно використаний. Ви повідомили свій банк? Ви повинні зробити це негайно! Крім того, порада: ніколи не використовуйте випуски дебетової картки на свій основний банківський рахунок; віддавайте перевагу набагато безпечнішим віртуальним карткам. Для оплати в Інтернеті використовуйте окрему суму, виділену на віртуальній картці. У разі зловживання цією віртуальною карткою буде «втрачено» лише суму, зарезервовану для віртуальної картки. Але ваш основний баланс, швидше за все, залишиться недоторканим.

Автоматичний переклад.
Radka

Так https://lucki9.casino/login file

дуже дякую.

Змінено Radka
Причина: зробив посилання пасивним з метою безпеки
Автоматичний переклад.
Radka

Головна проблема не у відсутності бонусу, навпаки, я не хотів бонусів, я зробив депозит на 25 євро, щоб скоротати час, а вони взяли з мене 52 євро, чесно кажучи, слава богу, у мене були лише ці гроші цей обліковий запис, і я опублікував цей коментар, щоб те саме, що сталося зі мною в цьому казино, не сталося з вами.

Автоматичний переклад.
mjcantalejo

Привіт,

Мені нарешті вдалося отримати доступ до сайту; дякую за посилання. Я також зробив посилання пасивним, щоб інші мали більше часу прочитати цю бесіду першими.

Сподіваюся, цього разу я все правильно зрозумів: ви хотіли внести лише 25 євро; замість цього з вашого банківського рахунку було списано 52 євро. На ваше щастя, він залишився на вашому рахунку, тому ви не втратили більше.

Після цього служба підтримки сказала вам надіслати їм якийсь pdf-файл — можливо, історію транзакцій?

Що ще важливіше, чи хтось відповів вам відтоді? У більшості випадків потрібен час, щоб дослідити справу, і я вважаю, що це непросто. Проте я не дуже впевнений, що казино відповідає вам щодо проблеми.

Що ж, ви можете подати безкоштовну скаргу на казино; не має значення, цього сайту немає в списку - просто скористайтеся опцією «Казино немає в списку вище? Натисніть тут».

Це посилання веде до розділу скарг 👈


Дай мені знати, як все пройшло!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого