1 рік тому
Тут ви можете обговорити LiveBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
На жаль, дивлячись на сторінку відгуків на нашому веб-сайті, ви можете побачити, що багато гравців мали невирішені скарги на це казино. Це точно не те казино, яке я б рекомендував вам.
Unfortunately, when you look at the reviews page on our website, you can see that many players had unresolved complaints against this casino. It's definitely not a casino I'd recommend to you.
офіс не виплатив гроші.. зняття чекало тиждень, зняття було скасовано і все.. вони повернули мій депозит і все.. хоча на веб-сайті видно, що я виграв парі!! !
the office did not pay out the money.. the withdrawal was pending for a week, the withdrawal was cancelled and that was it.. they gave back my deposit and that was it.. although the website shows that I won the bet!!!
контора не выплатила деньги.. неделю вывод стоял отменили вывод и все.. отдали депозит мой и все.. хотя на сайте показывает что я выиграл ставку!!!
Але можна запитати, чи вони вам це пояснили? Що саме стало причиною його скасування?
У вас ще є гроші на рахунку, щоб ми могли спробувати допомогти?
Без суми, що залишилася, ми не можемо подати справу, тому я запитую.
May I ask if they explained it to you, though? What exactly was the reason for canceling it?
Do you still have the money in your account, so we could try to help?
Without the remaining amount, it is not possible for us to make a case, so that is why I ask.
У мене був виграш 240 євро, я поставив його на висновок. Гроші стояли на знятті тиждень і були скасовані, а на балансі було лише 50 євро... це мій депозит, який я зробив...
I had a win of 240 euros, I put it on withdrawal. The money stood on withdrawal for a week and was cancelled and there was only 50 euros on the balance... this is my deposit that I made...
у меня выигрыш был 240 евро я ставил на вывод их. неделю стояли деньги на выводе и отменили и на балансе 50 евро только... это мой депозит который я делал...
Правда, без будь-яких пояснень?🤔
Було б дуже корисно знати, чому вони це зробили, напевно. І, можливо, тоді ми спробуємо вам допомогти.
Ви пробували зв'язатися з цією службою підтримки?
Without any explanation, though?🤔
It would be really helpful to know why they did it, for sure. And maybe then we could try to help you out.
Have you tried to contact the support regarding that?
Чого тут писати, ви закриваєте всі скарги на їх користь!!! З тобою працюють!!! Ви закрили мої 2 скарги, а грошей ніхто не дав, і все... Від вашого сайту більше немає сенсу!!!
What's the point of writing here, you close all complaints in their favor!!! They work with you!!! You closed my 2 complaints, but no one gave me the money, that's all... There's no point in your site anymore!!!
смысл тут писать, вы все жалобы закрываете в их пользу!!! они с вами работают!!! вы мои 2 жалобы закрыли, а деньги никто мне не отдал вот и все... смысл с вашего сайта нету уже!!!
Вибачте, але я не знайшов жодних ваших скарг щодо цього казино.🤷♀️
Тоді ви могли б пояснити значення свого допису?
Sorry, but I couldn't find any complaints of yours for this casino.🤷♀️
Could you explain the meaning of your post then?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.