ГоловнаФорумКазиноLi.bet Casino - загальне обговорення

Li.bet Casino - загальне обговорення

 від Romi
|
275 переглядів 12 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Li.bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Депонувавши 100 фунтів стерлінгів, ви виграли 190 фунтів стерлінгів, тут, щоб задокументувати процес зняття, щоб допомогти майбутнім гравцям.


День 1 – скасовано та запрошено заповнити профіль, а також знову надіслано запит на зняття.

Автоматичний переклад.
Chris93

Привіт.

Безперечно, дякую за це.

Чи можу я запитати, чи завершено весь процес перевірки?

Ми будемо чекати більше оновлень від вас тут.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт Ромі

Не було запропоновано завершити перевірку.


День 2. Перевірив мій обліковий запис, щоб побачити гроші на балансі, команду чату звинуватили у натисканні на відкат до балансу, чого я ніколи не робив. Знову подав запит на зняття.

Автоматичний переклад.
Chris93

Гаразд, казино вважає, що ви самостійно скасували зняття коштів, однак це не так. Це зовсім не хороший знак. Сподіваюся, завтра ми побачимо більше позитивних відгуків.

Автоматичний переклад.

дякую

Більше жодних оновлень, я починаю хвилюватися, оскільки я ніколи не побачу своїх £190.


Автоматичний переклад.
Chris93

Що ж, дозвольте мені бути оптимістом. Його індекс безпеки не такий вже й поганий, тож, мабуть, ситуація й не страшна.

Чи є у вас додаткові параметри оплати, якими ви можете скористатися?


Автоматичний переклад.

Привіт Радка,


Вони намагалися виплатити, але вони не надійшли на мій банківський рахунок. Вони зараз розслідують, є якісь ідеї?

file


дякую

Автоматичний переклад.
Chris93

Отже, який ти збираєшся спробувати, міцний?

Я вважаю, що добре, що вони запропонували більше варіантів. Вам так не здається?

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт Ромі


все ще чекаю від них подробиць.


немає жодних ознак повторної спроби оплати через дуже поганий досвід.

Автоматичний переклад.
Chris93

Скільки часу минуло і який спосіб оплати ви використали в кінці?

Автоматичний переклад.

Це триває з минулої п’ятниці 15 березня.

Друге зняття не вдалося, а потім вони кажуть, що я можу спробувати картку VISA замість Mastercard, але кошти ще не повернули на баланс.


Наразі 33 електронні листи, щоб спробувати це відсортувати, обслуговування клієнтів жахливе, вони надзвичайно повільні.

Автоматичний переклад.
Chris93

У цьому випадку я дійсно пропоную вам подати скаргу тут, щоб наша команда могла втрутитися. Повинно бути неприємно ходити по колу. правильно?

Ось посилання , де ви можете це зробити.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого