2 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Li.bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Депонувавши 100 фунтів стерлінгів, ви виграли 190 фунтів стерлінгів, тут, щоб задокументувати процес зняття, щоб допомогти майбутнім гравцям.
День 1 – скасовано та запрошено заповнити профіль, а також знову надіслано запит на зняття.
Deposited 100 GBP won 190 GBP, here to document withdrawal process to help future players.
Day 1 - Cancelled and asked to fill in profile completed and withdrawal requested again.
Привіт.
Безперечно, дякую за це.
Чи можу я запитати, чи завершено весь процес перевірки?
Ми будемо чекати більше оновлень від вас тут.
Hello.
Thank you for doing this, for sure.
May I ask if the whole verification process is now completed, please?
We will wait for more updates from you here.
Привіт Ромі
Не було запропоновано завершити перевірку.
День 2. Перевірив мій обліковий запис, щоб побачити гроші на балансі, команду чату звинуватили у натисканні на відкат до балансу, чого я ніколи не робив. Знову подав запит на зняття.
Hi Romi
Not been asked to complete any verification.
Day 2 - Checked my account to see my money back in my balance, accused of pressing rollback to balance by the chat team which I never did. Requested withdrawal again.
Гаразд, казино вважає, що ви самостійно скасували зняття коштів, однак це не так. Це зовсім не хороший знак. Сподіваюся, завтра ми побачимо більше позитивних відгуків.
Ok, so the casino believes you canceled the withdrawal on your own, however, you did not. That's not a a good sign at all. Hope to see more positive feedback tomorrow.
Що ж, дозвольте мені бути оптимістом. Його індекс безпеки не такий вже й поганий, тож, мабуть, ситуація й не страшна.
Чи є у вас додаткові параметри оплати, якими ви можете скористатися?
Well, let me be the optimistic one here. Its Safety Index is not that bad, so perhaps the situation is also not dire.
Do you have any optional payment preferences you could use?
Отже, який ти збираєшся спробувати, міцний?
Я вважаю, що добре, що вони запропонували більше варіантів. Вам так не здається?
So, which one are you going to try, tough?
It is good they offered more options, I believe. Don't you think so?
Привіт Ромі
все ще чекаю від них подробиць.
немає жодних ознак повторної спроби оплати через дуже поганий досвід.
Hi Romi
still awaiting details from them.
no sign of them reattempting payment as of yet very poor experience.
Скільки часу минуло і який спосіб оплати ви використали в кінці?
How long has it been now exactly, and which payment method did you use at the end?
Це триває з минулої п’ятниці 15 березня.
Друге зняття не вдалося, а потім вони кажуть, що я можу спробувати картку VISA замість Mastercard, але кошти ще не повернули на баланс.
Наразі 33 електронні листи, щоб спробувати це відсортувати, обслуговування клієнтів жахливе, вони надзвичайно повільні.
This has now been going since last Friday 15th of March.
Second withdrawal has now failed and next they’re saying I can try a VISA card instead of Mastercard but funds haven’t been returned my balance yet.
33 emails so far to try and get this sorted, customer service is terrible they are extremely slow.
У цьому випадку я дійсно пропоную вам подати скаргу тут, щоб наша команда могла втрутитися. Повинно бути неприємно ходити по колу. правильно?
Ось посилання , де ви можете це зробити.
In this case, I would really suggest you submit a complaint here so our team can intervene. It must be surely frustrating to go around in circles. Right?
Here's the link where you can do so.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.