2 р. тому
Тут ви можете обговорити LeoVegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені потрібна допомога з моїм обліковим записом на веб-сайті Leo Vegas.
Мій обліковий запис заблокували 22 грудня 2022 року.
Вони поставили мені низку особистих запитань, начебто у мене була проблема із залежністю від ігор чи щось подібне, після відповідей на всі запитання минув тиждень, але нічого, коли відповідали на електронний лист, вони просили поговорити зі мною по телефону, я запитав тему, оскільки я не вважаю, що пояснити щось по телефону зрозуміліше, ніж електронною поштою, з іншого боку, я отримав ще одну відповідь до блокування мого облікового запису, у якій мене запитували виписку з банківського рахунку, я надішлю заява завтра.
У будь-якому випадку я вважаю, що мені знадобиться посередництво щодо розблокування мого рахунку та спроби зняти ставки.
I need help with my account on the Leo vegas website.
I had my account blocked on December 22, 2022.
They asked me a series of personal questions, as if I had a problem with gaming addiction or something like that, after answering all the questions a week went by and nothing, when answering the email they asked to speak to me by phone, I questioned the subject, as I don't believe it is clearer to explain something over the phone than by email, on the other hand, I received another reply prior to the blocking of my account, asking me for a bank statement, I will send the statement tomorrow.
In any case, I believe that I will need intermediation in relation to unblocking my account and attempting to withdraw the stakes.
Peço ajuda em relação a minha conta no site Leo vegas.
Tive a minha conta bloqueada em 22 de dezembro de 2022.
Me fizeram uma série de perguntas pessoais, como se eu tivesse algum problema de vício com jogos ou algo do tipo, após responder todas as pergundas se passou uma semana e nada, ao responder o e-mail pediram pra falar comigo por telefone, questionei o assunto, pois não acredito que seja mais claro explicar algo por telefone do que por e-mail, por outro lado recebi outra resposta anterior ao bloqueio da minha conta, me pedindo um estrato bancário, irei enviar o extrato amanhã.
De qualquer forma acredito que precisarei de intermediação em relação ao desbloquei da minha conta e tentativa de saque dos valores apostados.
Привіт,
прикро чути про таку проблему. Я вважаю, що казино або, точніше, система або відділ ризиків казино, ймовірно, позначили вас. Я можу лише припускати причину, але я припускаю, що є певна схожість з іншими обліковими записами, і казино вирішило організувати дзвінок для перевірки.
Це означає, що вони повинні бути впевнені, що це ви зареєструвалися, внесли депозит і грали, що ви використовували лише свої варіанти оплати, а також що ви грали лише за допомогою одного активного облікового запису.
Вони зададуть вам серію запитань про ваш обліковий запис, ігри, в які ви грали, і методи, які ви використовували для внесення депозитів. Це інформація, на яку ви повинні відповісти з легкістю, щоб пройти перевірку. Це найкращий інструмент для підтвердження вашої особи у разі схожості з іншими профілями або інших сумнівів з боку казино.
Я розумію, що казино не надто зацікавлене в поясненні всієї ситуації, тому що це може зіпсувати результати цієї перевірки, здається, казино хоче спочатку розслідувати.
Я можу уявити, що все це створило на вас тиск, але я все одно вважаю, що ви повинні спробувати співпрацювати.
Це завжди найпростіший шлях.
Зберігайте спокій і дайте нам знати, як справи, якщо вам потрібна допомога, просто запитайте.
Hello,
sorry to hear about such an issue. I believe that casinos or more specifically the casino's system or risk department probably flagged you. I can only speculate about the cause, but I would guess, that there are some similarities with other accounts, and the casino decided to organize a verification call.
Meaning, they need to be sure that it was you who registered, deposited, and played, that you only used your payment options, as well that you played only by using one active account.
They will ask you a series of questions about your account, games you played, and methods you used for depositing, those are the information you are supposed to answer with ease to pass the verification. It is the best tool how to confirm your identity in case there are some similarities with other profiles or other doubts from the casino's side.
I can understand that the casino is not pretty interested in explaining the whole situation because it could spoil the results of this check, seems that the casino wants to investigate first.
I can imagine that this all put you under pressure, but I still think that you should try to cooperate.
It is always the easiest way.
Try to stay calm and let us know how it goes, in case you need help just ask.
Дуже дякую, Радка.
Отже, близько 10 днів тому мені вдалося поговорити з охоронцем, вона запевнила мене щодо балансу рахунку, ставок, які тривають і все, вона не змогла дати мені прогноз, коли мій рахунок буде доступний.
Я все ще чекаю та надіслав ще один електронний лист із запитанням про хід, але мені досі не відповіли.
Я можу сказати, що мене розіграли, у мене немає жодної поведінки, яка б виправдовувала підозру на залежність, зараз я просто чекаю, коли мій рахунок знову стане доступним, щоб зняти суми.
Сподіваюся, це вдасться, і мені не доведеться вдаватися до допомоги.
у будь-якому випадку я відчуваю себе трохи розгубленим щодо часу очікування. мій обліковий запис заблокували місяць тому, а останній контакт був 10 днів тому.
Thank you very much Radka.
So, about 10 days ago I managed to speak with the attendant, she reassured me about the account balance, bets that were in progress and everything, she was unable to give me a forecast of when my account would be available.
I'm still waiting and sent another email asking about the progress, but they still haven't answered me.
I can say that I was drawn, I don't have any behavior that justifies the suspicion of addiction, currently I'm just waiting for my account to be available again to withdraw the amounts.
Hopefully this will come to fruition without me having to resort to help.
anyway I feel a little lost regarding the waiting time. my account was blocked a month ago and the last contact I had was 10 days ago.
Muito Obrigado, Radka.
Então, a uns 10 dias consegui falar com a atendente, ela me tranquilizou a respeito do saldo da conta, apostas que estavam em andamento e tudo mais, não conseguiu me dar uma previsão de quando minha conta estaria disponível.
Sigo esperando e mandei outro email perguntando do andamento, porém ainda não me responderam.
Posso dizer que fui sorteado, não tenho nenhum comportamernto que justifique a suspeita de vício, atualmente estou somente esperando minha conta estar disponível novamente para retirar os valores.
Espero que isso se concretize sem que eu tenha que recorer a ajuda.
de qualquer forma me sinto um pouco perdido em relação ao tempo de espera. minha conta foi bloqueada a mias de um mês e o ultimo contato que tive foi a 10 dias.
Привіт,
на жаль, це нормально. Перевірка безпеки — так я її назвав — триває, і можна припустити, що прогноз буде лише припущенням.
Ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та надсилання виграшів, тож навіть якщо нам, ймовірно, доведеться чекати на результат перевірки в цьому випадку, не соромтеся подати скаргу .
У цьому немає ніякої шкоди, і якщо це допомагає вам почуватися менш напруженим, я сприймаю це з поважної причини.
Вирішувати, звичайно, вам.
Hello there,
sadly, this is normal. The security check - that's what I called that - is in the process and can imagine that a forecast would be only a guess.
We allow the casinos 14 full days to verify the account and send the winnings, so even if we probably have to wait for the check result in this case, feel free to submit a complaint.
There is no harm in that, and if it helps you feel in less tense, I take that for a good reason.
It's up to you, of course.
Усе вирішено, мій обліковий запис все ще заблоковано, але я не зацікавлений у його поверненні. Я попросив сайт про видалення, мені повернули ті суми, які були у них на рахунку. Я вважаю, що робота із запобігання залежності від азартних ігор має бути чимось дуже складним, у мене не було типових рухів людини з проблемами, але я вірю, що це може статися з кожним. Коли хтось думає, що він контролює, це перший крок до загибелі.
Everything has been resolved, my account is still blocked but I have no interest in getting it back. I asked the site for deletion, the amounts they had in the account were returned to me. I believe that the job of preventing gambling addiction must be something very complicated to do, I didn't have the typical movements of someone with problems, but I believe that this can happen to anyone. When someone thinks they are in control it is the first step to doom.
Tudo se resolveu, minha conta continua bloqueada mas não tenho mais interesse em reave-la. Pedi a exclusão ao site, os valores que tinham na conta me foram devolvidos. Acretido que o trabalho de prevenção ao vício em jogo deve ser algo muito complicado de ser feito, não tinha as movimentações típicas de alguém com problemas, mas acredito que isso possa acontecer com qualquer um. Quando alguém acha que está no controle é o primeiro passo para perdição.
Усе вирішено, мій обліковий запис все ще заблоковано, але я не зацікавлений у його поверненні. Я попросив сайт про видалення, мені повернули ті суми, які були у них на рахунку. Я вважаю, що робота із запобігання залежності від азартних ігор має бути чимось дуже складним, у мене не було типових рухів людини з проблемами, але я вірю, що це може статися з кожним. Коли хтось думає, що він контролює, це перший крок до загибелі.
Everything has been resolved, my account is still blocked but I have no interest in getting it back. I asked the site for deletion, the amounts they had in the account were returned to me. I believe that the job of preventing gambling addiction must be something very complicated to do, I didn't have the typical movements of someone with problems, but I believe that this can happen to anyone. When someone thinks they are in control it is the first step to doom.
Tudo se resolveu, minha conta continua bloqueada mas não tenho mais interesse em reave-la. Pedi a exclusão ao site, os valores que tinham na conta me foram devolvidos. Acretido que o trabalho de prevenção ao vício em jogo deve ser algo muito complicado de ser feito, não tinha as movimentações típicas de alguém com problemas, mas acredito que isso possa acontecer com qualquer um. Quando alguém acha que está no controle é o primeiro passo para perdição.
Привіт,
дякую за ваш інтерес, багато гравців стурбовані так само, як і ви, тому я вважаю вашу публікацію дуже важливою.
Не потрібно повертатися, це була лише пропозиція.
Добре. 🙏
Hello,
thank you for your interest, many players are concerned as you are, so I see your post as very important.
No need to go back was just a suggestion.
Be well. 🙏
Краще зверніться до служби підтримки або оператора чату 🙂
Better to ask the support or live chat operator 🙂
Я в порядку, велике спасибі за вашу турботу, я можу сміливо сказати, що я не втратив гроші, я також не виграв, rsss, але я думаю, що це був дійсний досвід, я вірю, що в найближчому майбутньому У Бразилії або повинні бути прийняті закони щодо ставок, або все буде заборонено. На жаль, тут є більші проблеми, я далекий від цього. Нещодавно я бачив, що хлопця заарештували за підкуп 3 гравців, щоб кожен виконав пенальті у першому таймі відповідних ігор, але один із гравців не був обраний і намагався переконати інших гравців команди. Сьогодні я бачив відео, де половина команди навіть не намагається піти з м'ячем, вони практично благають пропустити гол. Ставки створені для того, щоб викликати залежність, безпечної маржі немає, і якщо ви можете жити з цим без шкоди для свого бюджету, це добре. Я не думаю, що більшість людей мають емоційну структуру, щоб впоратися з цим тут. І скільки я скаржився на блокування мого акаунту, врешті-решт це була послуга. Ситуація була вирішена, і хоча я ввійшов у casino.guru, щоб виміряти рішення, у цьому навіть не було необхідності. В будь-якому випадку, дякую Вам!
I'm fine, thank you very much for your concern, I can safely say that I didn't lose money, I didn't win either, rsss, but I think it was a valid experience, I believe that in the near future laws will either have to be made in Brazil regarding betting or everything will be banned. Unfortunately there are bigger problems here, I'm far from it. I saw recently that a guy was arrested for bribing 3 players to each take a penalty in the first half in their respective games, but one of the players was not selected and tried to convince the other players on the team. Today I saw a video where half of the team doesn't even make an effort to leave with the ball, they are practically begging to concede a goal. Betting is made to be addictive, there is no safe margin, and if you can live with it without compromising your budget, that's fine. I don't think most people have the emotional structure to deal with that around here. And as much as I complained about the blocking of my account, in the end it was a favor. Things were resolved and although I entered casino.guru to measure a solution, it wasn't even necessary. Thank you anyway!
Estou bem, muito obrigado pela preocupação, posso afirmar tranquilamente que não perdi dinheiro, tão pouco ganhei, rsss, mas acho que foi uma experiência válida, creio que num futuro proxímo ou deverão fazer leis no brasil em relação as apostas ou tudo será banido. Infelizmente há problemas maiores por aqui, estou longe disso. Vi recentemente que um rapaz foi preso por subornar 3 jogadores para q cada um fizesse um penalti no primeiro tempo em seus respectivos jogos, só que um dos jogadores não foi escalado e tentou convencer os outros jogadores do time. Hoje vi um video onde metade do time nem se esforça em sair com a bola fica praticamente implorando para tomar gol. Aposrtas foram feitas para viciar, não há margem segura, e se vc consegue conviver com isso sem comprometer seu orçamento, está tudo bem. Não acho que a maioria das pessoas tem estrutura emocional pra lidar com isso por aqui. E por mais que eu tenha reclamado do bloqueio da minha conta, no fundo foi um favor, As coisas se resolveram e embora eu entrei no casino.guru para medir uma solução, nem chegou a ser necessário. De qualquer forma muito obrigado!
Сумно чути, що професійний спорт отруєний букмекерами, а люди за сценою отримують прибуток, піддаючи ризику випадкових гравців/ставників. Я вважаю, що ідея продати матч була з самого початку, на жаль, людські серця слабкі, а гроші стали головним мірилом успіху - принаймні, це мій особистий досвід, колись я був "профі" спортсменом.
Подивимося, як далеко зайде бізнес. Щоб було краще, кажуть, що спочатку треба досягти дна. 🙂
It's sad to hear the professional sport is poisoned by bookmakers and the people behind the scene make a profit by putting casual players/bettors at risk. I believe that the idea of selling the match was there from the beginning, sadly human hearts are weak, and money became the ultimate measure of success - at least, this is my personal experience, I was a "pro" sportsman once.
Let's see how far the business gets. To make things better, they say the bottom must be reached first. 🙂
Привіт, я відкрив рахунок leovegas, я виграв 310 євро, 220 я зняв, а 90 залишив на рахунку.
За ці 220 євро мене попросили надати виписку з банківського рахунку, я надіслав її, і вони підтвердили мою адресу проживання, а через день зняли з мене 220 євро.
Після цього я вирішив також зняти решту 90 євро. Знову вимагають виписку з банківського рахунку для підтвердження адреси проживання. Я знову надсилаю їм виписку з банківського рахунку через тиждень, і вони кажуть мені, що вона недійсна і що 4 кути потрібно прочитати.
Тепер у своєму обліковому записі leovegas я розумію, що документ на проживання підтвердили минулого тижня, у чаті мені кажуть надіслати його ще раз, але він не відображається.
Тепер проблема полягає в тому, що він не дозволяє мені надіслати його з профілю облікового запису, оскільки він уже перевірений, і це не дозволяє мені додавати нові документи. Вони надсилають електронною поштою посилання, на яке я повинен натиснути, щоб надіслати виписку, але проблема в тому, що посилання, яке вони мені надсилають, не працює, тобто вони знущаються з мене.
Дякую тобі.
Hi, I opened the leovegas account, I won 310 euros, 220 I made the withdrawal and 90 I left them in the account.
For the 220 euros I was asked for a bank statement document, I sent it and they validated my residence address and after a day they withdrew me 220 euros.
After that I decided to withdraw the remaining 90 euros as well. They ask me again for a bank statement to validate the residence address. I send them the bank statement again after a week and they tell me that it is not valid and that the 4 corners must be read.
Now on my leovegas account I understand that the residence document was validated last week, in the chat they tell me to send it again, which does not appear.
Now the problem is that it doesn't let me send it from the account profile because it's already validated and it doesn't let me add new documents. They send a link by email that I have to press to send the account statement, but the problem is that the link they send me doesn't work, that is, they are making fun of me.
Thank you.
Salve, ho aperto il conto leovegas, ho vinto 310 euro, 220 ho fatto il prelievo e 90 li ho lasciati sul conto.
Per i 220 euro mi é stato chiesto documento estratto conto bancario, l ho inviato e mi hanno convalidato indirizzo residenza e dopo un giorno mi hanno eseguito il prelievo di 220 euro.
Dopodiché ho deciso di prelevare anche i 90 euro restanti mi chiedono un altra volta estratto conto bancario per convalidare indirizzo residenza gli invio di nuovo l estratto conto a distanza di una settimana e mi dicono che non é valido che si devono leggere i 4 angoli.
Ora sul mio conto leovegas mi risulta che il documento di residenza é stato validato la settimana scorsa, loro in chat mi dicono di inviarlo di nuovo, che non risulta.
Ora il problema è che non me lo fa inviare dal profilo del conto perché risulta già validato e non mi fa aggiungere nuovi documenti. Loro per email mandano un link che devo premere per inviare l estratto conto,ma il problema è che il link che mi mandano non funziona, cioè mi stanno prendendo in giro.
Grazie.
Привіт, fgalati30.
Я б не сказав, що казино висміює вас, швидше за все, є деякі технічні правила, яких ви та казино повинні дотримуватися, щоб забезпечити правильну обробку KYC.
Якщо згадане вами посилання не працює, негайно повідомте про це казино, щоб знайти рішення шляхом співпраці.
Запитайте в оператора чату або зверніться на електронну адресу служби підтримки.
Ви можете це зробити, будь ласка?
Hi, fgalati30.
I wouldn't say the casino is making fun of you, more likely there are some technical rules you and the casino both must follow to ensure the KYC is processed correctly.
If this link you mentioned does not work, inform the casino immediately to find a solution through cooperation.
Ask the chat operator, or reach out to the support email.
Can you do that, please?
Я заплатив лише за 4 тижні. сьогодні я хотів спробувати ще раз, але мій обліковий запис заблокували. запитав сьогодні в чаті, і він сказав, що вам не потрібно пояснювати причину. але вони завжди забирали мої депозити останнім часом. прикро, мені сподобалося там грати.
I've only paid in for 4 weeks now. today i wanted to try again but my account got blocked. asked in the chat today and it said that you don't have to give a reason. but they have always taken my deposits lately. shame, I liked playing there.
ich habe jetzt 4 wochen lang nur einbezahlt. heute wollte ich es wieder versuchen, aber mein konto wurde gesperrt. heute im chat nachgefragt und es hieß, dass sie keine gründe angeben müssen. meine einzahlungen haben sie aber in letzter zeit immer genommen. schade, habe gerne dort gespielt.
Отже, у вас не було балансу на рахунку в казино, але ви раптом зрозуміли, що його заблоковано?
So you didn't have any balance on the casino account, but you suddenly realized it's been blocked?
так, я хотів знову внести депозит, і раптом мене заблокували. Мені повідомили, що мені більше не дозволено грати в Австрії. після 20 депозитів. відеослот також раптово став таким самим. Мене дуже злять такі махінації. належить перед суддею, на мою думку.
yes wanted to deposit again and suddenly I was blocked. I was informed that I am no longer allowed to play in Austria. after 20 deposits. videoslot is also suddenly exactly the same. I'm really angry at such machinations. belong before a judge in my opinion.
ja wollte nochmals einzahlen und auf einmal war ich gesperrt. mir wurde mit geteilt, dass ich in österreich nicht mehr spielen darf. nach 20 einzahlungen. videoslot ist auch auf einmal genau das selbe. ich habe echt einen zorn auf solche machenschaften. gehören vor einen richter meiner meinung.
Чому б вам не заповнити заявку?
Тоді ви отримаєте свої втрати. Я заповнив на www.pokeranwalt.at і отримав свої гроші назад..
Why don't you fill out an application?
Then you get your losses back.. I filled out at www.pokeranwalt.at and got my money back..
Warum füllst du keinen Antrag aus ??
Dann bekommst du deine Verluste zurück.. Habe unter www.pokeranwalt.at ausgefüllt und mein Geld zurückbekommen..
так, я хотів знову внести депозит, і раптом мене заблокували. Мені повідомили, що мені більше не дозволено грати в Австрії. після 20 депозитів. відеослот також раптово став таким самим. Мене дуже злять такі махінації. належить перед суддею, на мою думку.
yes wanted to deposit again and suddenly I was blocked. I was informed that I am no longer allowed to play in Austria. after 20 deposits. videoslot is also suddenly exactly the same. I'm really angry at such machinations. belong before a judge in my opinion.
ja wollte nochmals einzahlen und auf einmal war ich gesperrt. mir wurde mit geteilt, dass ich in österreich nicht mehr spielen darf. nach 20 einzahlungen. videoslot ist auch auf einmal genau das selbe. ich habe echt einen zorn auf solche machenschaften. gehören vor einen richter meiner meinung.
Що ж, якщо казино вирішить, що Австрія буде обмежена, чого, на вашу думку, ви досягнете, подавши до суду на казино?
Було б інакше, якби ви були єдиним обмеженим, але оскільки у вас немає активного балансу на рахунку, ви завжди можете назвати це нещастям 🙁. Якщо я можу припустити, причиною, мабуть, є місцеві закони та правила. Іноді це занадто складно і дорого допускати гравців з певних країн, залежно від ліцензії - наскільки я знаю.
Тим часом я направив обидва казино для подальшої перевірки.
Well, if the casino decides Austria gets restricted, what do you think you'll achieve by suing the casino?
Would be different if you were the only one restricted, but since you have no active balance on the account, you can always call it bad luck 🙁. If I may guess the reason is probably the local laws and regulations. Sometimes it's too complicated and costly to allow players from certain countries, depending on the license - as far as I know.
In the meantime, I forwarded both casinos for further check.
Чому б вам не заповнити заявку?
Тоді ви отримаєте свої втрати. Я заповнив на www.pokeranwalt.at і отримав свої гроші назад..
Why don't you fill out an application?
Then you get your losses back.. I filled out at www.pokeranwalt.at and got my money back..
Warum füllst du keinen Antrag aus ??
Dann bekommst du deine Verluste zurück.. Habe unter www.pokeranwalt.at ausgefüllt und mein Geld zurückbekommen..
Привіт.
Як би ви виправдали такий крок у цьому конкретному випадку? Я, чесно кажучи, не знаю, тому я міг би скористатися підказкою, я думаю.
Hello there.
How would you justify such a step in this particular case? I honestly do not know, so I could use a hint, I guess.
Я не буду судитися з нею. Я просто думаю, що це нахабно, о 12:30 я приймаю депозит, а через 5 годин ви заблоковані. після більш ніж 20 депозитів.
I will not sue her. I just think it's cheeky, at 12:30 I accept the deposit and 5 hours later you're blocked. after more than 20 deposits.
ich werde sie nicht verklagen. nur finde ich es eine frechheit, um 12:30 nehme ich die einzahlung an, und 5 std später bit du gesperrt. nach über 20 einzahlungen.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.