ФорумКазиноLapilanders Casino - загальне обговорення

Lapilanders Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від kalbon
|
6261 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
8 міс. тому

Привіт. У мене був подібний досвід. Я отримав безкоштовні обертання, але коли гру заблокували для Швеції, я отримав 10 євро бонусу. Раніше вносили депозит у казино. Так чи інакше, мені вдалося конвертувати бонус і я хотів зняти гроші, але потім мені довелося верифікуватися. Робив це, але отримував відмову. Були помилки і в одному, і в іншому, але врешті-решт я отримав від них електронний лист про те, що обліковий запис перевірено. Потім я роблю ще одну спробу зняти гроші, але потім отримую ще один електронний лист із повідомленням, що їм потрібна інформація від банку, якщо вони бачать моє ім’я, номер рахунку, bic та Iban. Надіслав його, але оскільки в мене є лише мобільний телефон і немає комп’ютера, я зробив знімок екрана та перетворив його у файл PDF, але вони відмовляються його прийняти. Я не знаю, як це зробити. Потрібно позичити комп’ютер і принтер, тож я роздрукував і відсканував документ, тож тепер я бачу, що там написано. Таке враження, що вони продовжують це робити, тому я втомлюся і просто все зіпсую. Але я ні. Однак у мене є лише 30 днів, щоб підтвердити себе, тому, якщо вони затримаються ще трохи, цей час скоро закінчиться. Не розумію, чому вони не можуть допомогти з тим, як це зробити, занадто коротка пошта, що перевірку відхилено. Сподіваюся, ми все одно отримаємо свої гроші.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Ваш досвід теж від містера О, так? Я розумію, що іноді це може засмучувати, однак дуже важливо надсилати ці документи в правильному форматі та гарної якості. Так, на мій погляд, служба підтримки повинна повідомити вам про це, тому завжди корисно поставити їм будь-які запитання щодо процесу перевірки. Тільки так ви будете добре поінформовані, я можу сказати. Якщо у вас виникнуть проблеми з виведенням коштів, повідомте нас, і ми, сподіваємось, зможемо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Привіт. Я перевірив себе в кількох казино, але ніколи з цим не стикався. якщо я був невпевнений або не знав, що робити, вони скерували мене, але вони, очевидно, не хотіли мені допомогти!! казино Lapilanders. Щойно отримав чергову відмову на документи, які я їм надіслав. було вперше схвалено після багатьох туди-сюди, але коли jsg здійснив нове виведення, вони хотіли отримати додаткову інформацію про мій iban і bic, ім’я та номер рахунку. але як би я це не зробила, мені відмовлять. писав і запитував щодня, відколи я почав процес перевірки, про те, як має діяти jsg, коли у мене є лише мобільний телефон і немає комп’ютера. в електронному листі сказано, що я можу взяти картку на фізичному документі та завантажити. Потім я роздрукував документ із комп’ютера на принтері, який мені дозволили позичити, сфотографував його (оскільки він фізичний, коли я його роздрукував) і знову завантажив. сьогодні отримав електронний лист із повідомленням, що вони не схвалюють завантажені веб-сторінки. Я не розумію, що вони означають. якщо я ввійду в свій банк і роздрукую документ на принтері, сфотографую документ і завантажу його, то це має бути правильно? Я не можу зайти в свій банк більше одного разу подивитися на те, що я роблю. тому я справді не розумію, як це пройти. подумав, що мені варто написати в банк і попросити, щоб вони могли надіслати мені документ у паперовому вигляді, який я потім сфотографую та надішлю. Як ви думаєте, тоді це буде правильно? тоді це були безкоштовні обертання, які я отримував із самого початку, але оскільки я не міг грати в ігри з pragmatic, я отримав 10 євро. я також не можу знайти, де вказано, що максимум, який я можу зняти грошима, коли я отримав 10 євро, це 20 безкоштовних обертань. мій баланс зараз становить 120 євро після конвертації того, що я мав. про суму, яку я намагався зняти, нічого не написали, а лише те, що останній документ заперечують. Сподіваюся, ви можете знати, як мені це зробити. пр. Івонна

Автоматичний переклад.
Tultan_74
8 міс. тому

Вибачте, що вам доводиться пройти через цю складну ситуацію. Я розумію, що зараз ви відчуваєте розчарування, особливо коли не отримуєте допомоги з боку підтримки казино. Було б дуже приємно отримати кращі пояснення та поради, як і в якому вигляді надсилати всі документи, необхідні для верифікації.

Ви випадково отримуєте електронною поштою щомісячну виписку зі свого банківського рахунку? Це має бути у форматі .pdf, який казино зазвичай приймають для перевірки. У цьому документі міститься вся необхідна інформація. Тож я вважаю, що вам слід спробувати. Якщо вам потрібно підтвердити право власності на обліковий запис, навіть першої сторінки має вистачити для їх відправки. Щоб задокументувати завершений депозит, ви повинні вибрати сторінку, яка його містить. Тож зовсім не зайвим буде просити банк надіслати його вам у вигляді списку.

"в електронному листі сказано, що я можу взяти картку на фізичному документі та завантажити." – Не могли б ви надіслати нам скріншот цього листа, будь ласка, де вони вам це написали, щоб ми могли краще зрозуміти його значення?🤔

Спробуйте запитати службу підтримки про умови бонусу, який вони вам надали. Ви сказали, що це 10 євро, так? І тепер ви намагаєтеся зняти виграш, який насправді становить 120 євро. Будь ласка, виправте мене, якщо я неправильно розумію ситуацію.

Будь ласка, не соромтеся написати, щоб запитати, чи є ще щось, з чим ми можемо вам допомогти.



Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Привіт. так, це справді засмучує. дякую за таку швидку відповідь. Я не отримую пошту від свого банку, і, на жаль, вони закрили більшість офісів банку, тому важко потрапити до офісу, оскільки в мене немає ні водійських прав, ні автомобіля. але це, як я зробив з документами, які я надіслав лапіландцям, це те, як нам дозволено поводитися, коли ми надсилаємо документи через Інтернет до всіх інстанцій і так далі. і влада, якщо така є, повинна, якщо вона була неправа, реагувати? але ні, вони не роблять, тому що stt так ви це робите. надсилаю вам скріншот так званої розмови між мною та казино. або є повідомлення електронної пошти між нами вчора та позавчора. Я отримую ту саму відповідь весь час. Відтоді я запитав, скільки я беру, але не отримав відповіді. Я розумію, що мій текст може здатися дивним, тому що я використовую переклад, коли пишу. пише шведською, яка для вас перекладається англійською. спробую надіслати їх у порядку зараз, тож вас буде менше заплутати😊 jag försöker hitta någonstans där jag ska trycka för att kunna skicka bilder på mailen jag pratar om,men antingen är jag blind eller för kass när det kommer till detta helt enkelt, ха-ха filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

щойно бачив, як ви запитали, чи отримаю я виписку з банку? Я цього не розумію, але роблю так само. anti gene знімок екрана, який я потім створюю у форматі PDF або роздруковую з комп’ютера, сфотографую надрукований мною документ і розмістю його, щоб він став файлом PDF. завжди робили на одному знімальному майданчику. domn підтвердив виписку з мого банківського рахунку та оплату карткою. тому я не розумію, чому вони раптом передумали, коли все було затверджено. коли я хотів зняти кошти після підтвердження перевірки, прийшов електронний лист, у якому було сказано, що вони повинні мати документи з bic, iban, номером рахунку та моїм іменем. дуже дивно, коли вони отримали виписки з банківського рахунку 🤔

Автоматичний переклад.
Tultan_74
8 міс. тому

Дякуємо за ваші публікації, а також за скріншоти. Я розумію, що ви не дуже добре розбираєтесь у комп’ютерах чи нових технологіях, як ви сказали. Також не турбуйтеся про те, що ми читаємо повідомлення, у нас насправді є автоматичний перекладач, яким ми користуємося, тому немає жодних проблем. Я прочитав ці повідомлення з усіх скріншотів і можу зрозуміти, що вони від вас вимагають. Ви сказали, що не отримуєте щомісячну виписку з банку. З тайською все в порядку. Вам просто потрібно зв’язатися зі своїм банком по телефону або електронною поштою та попросити, щоб ваш щомісячний звіт був надісланий вам поштою у форматі .pdf, який потім ви надішлете в казино.

Будь ласка, спробуйте це зробити, і, сподіваюся, таким чином ваш обліковий запис буде підтверджено. Будь ласка, повідомте нам про хід вирішення цього питання.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

привіт і дякую за вашу відповідь. Я завантажив банківські виписки, які вони підтвердили. Це сторінка з моїм іменем, IBAN і BIC, яку вони не схвалюють. все інше схвалено. незадовго до того, як я почав писати тут свою відповідь, мені допомогли надіслати її у вигляді файлу, про що вони сказали в одному з повідомлень, що я можу це зробити, тому я сподіваюся, що це правильно. як ви розумієте, я дуже погано справляюся з комп’ютерами/мобільними телефонами 🙈, але жінка, яка мені допомогла, є кваліфікованим ІТ-техніком, тож тепер я тримаю кулаки, щоб це пройшло. mvh Івонн Фермдал

Автоматичний переклад.
Tultan_74
8 міс. тому

Не напружуйтеся з нами зараз.

Спробуйте дотримуватись останніх інструкцій, і, якщо пощастить, перевірка незабаром завершиться!

І коли ви будете готові або (мені навіть неприємно це писати, але хто знає) зіткнетеся з чимось, з чим не можете впоратися, ми тут. В порядку?

Просто сприйміть це спокійно 🙏🤞

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого