Вибачте, що вам доводиться пройти через цю складну ситуацію. Я розумію, що зараз ви відчуваєте розчарування, особливо коли не отримуєте допомоги з боку підтримки казино. Було б дуже приємно отримати кращі пояснення та поради, як і в якому вигляді надсилати всі документи, необхідні для верифікації.
Ви випадково отримуєте електронною поштою щомісячну виписку зі свого банківського рахунку? Це має бути у форматі .pdf, який казино зазвичай приймають для перевірки. У цьому документі міститься вся необхідна інформація. Тож я вважаю, що вам слід спробувати. Якщо вам потрібно підтвердити право власності на обліковий запис, навіть першої сторінки має вистачити для їх відправки. Щоб задокументувати завершений депозит, ви повинні вибрати сторінку, яка його містить. Тож зовсім не зайвим буде просити банк надіслати його вам у вигляді списку.
"в електронному листі сказано, що я можу взяти картку на фізичному документі та завантажити." – Не могли б ви надіслати нам скріншот цього листа, будь ласка, де вони вам це написали, щоб ми могли краще зрозуміти його значення?🤔
Спробуйте запитати службу підтримки про умови бонусу, який вони вам надали. Ви сказали, що це 10 євро, так? І тепер ви намагаєтеся зняти виграш, який насправді становить 120 євро. Будь ласка, виправте мене, якщо я неправильно розумію ситуацію.
Будь ласка, не соромтеся написати, щоб запитати, чи є ще щось, з чим ми можемо вам допомогти.
Sorry you have to go thru this complicated situation. I can understand that you now feel frustrated, and especially, when you have got no help from the side of casinos support. It would be really nice, to get a better explanation and some tips how and in what form to send all the documents needed for the verification.
Do you get a monthly statement from your bank account by email, by any chance? That should be in .pdf format, which casinos usually accept for the verification. On this document are all the information needed. So I reckon you should try that. If you need to prove the ownership of the account, even the first page should be enough to send them. To document a completed deposit, you must select the page that contains it. So it would be completely unnecessary to ask from the bank to send it to you as a list.
"it says in the email that I can take a card on a physical document and upload." - Could you send us a screenshot of this email, please, where they wrote you this, so we can better understand the meaning of it, perhaps?🤔
Try to ask the support about the terms for the bonus they gave to you. You said it was 10€, right? And now you are trying to withdraw the winnings, which are actually 120€. Please correct me, if my understanding of the situation is wrong here.
Please, do not hesitate to write to ask, if there is something else we can help you with.
Автоматичний переклад.