2 р. тому
Тут ви можете обговорити Lapilanders Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Виграв 8000 євро з депозитом 100 євро. Тепер 6500 євро скасовано, тому що ви можете виграти лише 15 разів лише за один депозит. Отже, 1500 євро.
У мене вкрали 6500 євро. Потрібна допомога
Won 8000 euros with a deposit of 100 euros. Now 6500 euros have been canceled because you can only win 15x with just one deposit. So 1500 euros.
6500 euros were stolen from me. Need help
Mit 100 Euro Einzahlung 8000 Euro gewonnen. Jetzt wurden mir 6500 Euro gestrichen, weil man mit lediglich einer Einzahlung nur 15x gewinnen kann. Also 1500 Euro.
6500 Euro wurden mir geraubt. Brauche Hilfe
Привіт, якщо в умовах зазначено, що ви можете зняти лише 15-кратний депозит, решту у вас не вкрали. Ми можемо сперечатися про його справедливість, але ви прийняли умови, зробивши перший депозит, якщо не раніше. Вибачте, але ви обираєте казино з дуже поганою репутацією. Оскільки він використовує несправедливі умови щодо гравців, перегляньте попередження:
Натомість було б розумно вибрати пристойне казино.
Подивимося, як розвиватиметься ваша скарга.
Hello, if the terms and conditions say that you can only withdraw a 15x deposit, the rest was not stolen from you. We can debate about its fairness, but you accepted the terms and conditions by making the first deposit if not earlier. I'm sorry but you choose a casino with a very bad reputation. Because it's using unfair terms and conditions against players, see the warning:
It would be wise to pick up a decent casino instead.
Lt's see how your complaint develops.
Умови дуже несправедливі щодо гравців, і ми також маємо велике повідомлення про це несправедливість у огляді казино. На жаль, ви, ймовірно, не бачили нашого огляду, перш ніж внесли там депозит 😕
The terms and conditions are very unfair towards players and we also have a big notification about it's unfairness in the casino review. Unfortunately, you probably didn't see our review before you made your deposit there 😕
Привіт, на жаль, тепер у мене такий же досвід. Залишок на моєму поточному рахунку в Lapilanders перевищує 8000 євро. Будь-яка спроба виведення коштів буде скасована через 2 дні, і будуть потрібні додаткові документи. служба підтримки написала (якщо онлайн), усі документи є, ви можете оплатити. Я зібрав усі електронні листи, які написав, виграв і тепер буду звертатися до онлайн-адвоката. Я також встановлю прямий контакт з MGA. Це надзвичайно нахабно, і якщо мені доведеться взяти в свої руки приватні гроші, я зроблю все можливе, щоб це зупинити. Тримайтеся подалі від цього казино!!!!!!!!!!!!!!!!
Hello, unfortunately I now have the same experience. My current account balance at Lapilanders is over 8000 euros. Any withdrawal attempt will be canceled after 2 days and additional documents will be required. the support wrote (if online) all documents are now there you can pay out. I've collected all the emails I've written, won and will now take action with an online lawyer. I will also establish direct contact with the MGA. It's extremely cheeky and if I have to take private money into my hands, I'll do everything I can to stop it. Stay away from this casino!!!!!!!!!!!!!!!!
Guten Tag, leider habe ich nun die selben Erlebnisse. Mein aktueller Kontostand bei Lapilanders beträgt über 8000 Euro . Jeder auszahlungsversuch wird nach 2 tage Storniert und es werden weitere Dokumente verlangt. der Support schrieb (sofern Online) es sind alle Unterlagen nun da sie können auszahlen. Ich habe alle schriebe ,gewinne , Emails gesammelt und werde nun mit einem Online Anwalt dagegen vorgehen . des weiteren werde Ich den direkten Kontakt zur MGA aufbauen. Es ist eine extreme Frechheit und wenn ich dabei nun privates Geld in die Hand nehmen muss ,werde ich mit aller härte dagegen vorgehen. Finger weg von diesem Casino !!!!!!!!!!!!!!!!
Ви бачили результат розгляду вищезгаданої скарги ?
Казино не реагувало - як завжди, з іншого боку, ця пропозиція спрацювала:
«Я рекомендую вам звернутися до MADRE ADR, схваленого MGA постачальника послуг з альтернативного вирішення спорів, заповнивши їх онлайн-форму, доступну на цьому веб-сайті http://www.madre-online.eu/, а також, якщо необхідно, також до самого Мальтійського управління азартними іграми ( https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/). Це хороший орган ліцензування та має кращі параметри та інструменти, щоб допомогти гравцям."
Бажаю тобі трішки удачі!!!
Did you see the result of the previously mentioned complaint?
The casino was unresponsive - as usual, on the other hand, this suggestion worked:
"I recommend you to contact the MADRE ADR, an MGA approved Alternative Dispute Resolution service provider, by completing their online form available at this website http://www.madre-online.eu/ and if necessary also the Malta Gaming Authority itself (https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/). It's a good licensing authority and has better options and tools to help players."
I wish you a bit of good luck!!!
У мене схожа ситуація.
близько 3000 € просто не виплачується. Чи вдалося вам з адвокатом і MGA? Я також зробив кілька спроб через партнерських менеджерів і впливових осіб. Але поки що все безуспішно.
Я дуже хотів би обмінятися з вами думками. Чи є спосіб надіслати мені приватне повідомлення?
I have a similar situation.
around 3000 € are simply not paid out. Were you successful with the Lawyer and MGA? I also made a few attempts via affiliate managers and influencers. But all without success so far.
I would very much like to exchange ideas with you. Is there a way to PM me directly?
Ich habe eine ähnliche Situation.
rund 3000 € werden einfach nicht ausgezahlt. Warst du mit dem Anwalt und MGA erfolgreich? habe auch einige Anläufe über Affiliiate-Manger und Influencer genommen. Aber alles bisher ohne Erfolg.
Ich würde mich sehr gern mit dir austauschen. Gibt es eine Möglichkeit hier direkt per PN zu schreiben?
Привіт, немає шансів. На інфлюенсерів взагалі не можна покладатися. Як spielotv чи Maximzockt. Вони рекламують це лайно і отримують фінансову підтримку від казино. Ні, я тим часом списав свій прибуток. Але зараз у мене проблеми з моїм банком, тому що вони цього взагалі не терплять і зараз роблять проблеми, що депозити пішли на ці сайти. Я можу лише порадити вам триматися подалі від цих сторінок. Mga взагалі нічого не приносять, вони направляють вас до CoR, я також не пробував. Я просив виплату 12 разів, і кожного разу мені відмовляли з найдивніших причин.
Hello , no chance . You can't rely on the influencers at all. Like spielotv or Maximzockt. They advertise with that shit and are financially supported by the casino. No, I've written off my profit in the meantime. But now I have problems with my bank, because they do not tolerate it at all and are now causing problems that deposits have gone to these sites. I can only advise you stay away from these pages. Mga bring nothing at all, they refer you to the CoR, I've also tried no chance. I've asked for a payout 12 times, each time declined for the strangest of reasons.
Hallo , keine Chance . Auf die Influencer kannst du überhaupt nicht setzen . Wie spielotv oder Maximzockt. Die werben mit dem scheiss und werden von dem Casino ja finanziell unterstützt. Nein habe mittlerweile meinen Gewinn abgeschrieben . Habe aber nun Probleme mit meiner Bank , da sie das überhaupt nicht tolerieren und nun Probleme machen das Einzahlungen auf diese Seiten gegangen sind . Kann dir nur eines raten Finger weg von diesen Seiten. Mga bring überhaupt nichts die verweisen dich zu der AdR , habe ich auch versucht keine Chance . Ich hab 12 mal die Anfrage zur Auszahlung gemacht jedes Mal abgelehnt mit die kuriosesten gründen .
Привіт, народ!
Подивіться, що багато казино борються з LCS!
Чи варто нам створити групу в скайпі та ділитися інформацією?
Цю компанію потрібно зупинити!
Найкраще зробити звіт у MADRE ADR
Вигравши 13 000 євро в одному з тамтешніх казино, вдалося лише вибратися
3000 євро.
Мій обліковий запис заблоковано через перевірку безпеки...
Чекали 4 тижні, але досі немає інформації.... Здається, 10 000 євро втрачено
Hi guys!
See there are many struggling with L.C.S casinos!
Should we make a skype group and share information?
This company most be stopped!
Best thing to do is make a report with MADRE ADR
Won 13.000 euro on one of there casinos only manged to get out
3000 Euro.
My account is stopped beacuse of security investigations….
Been waiting for 4 weeks, still no information….Guess the 10.000 euro is lost
Я не хочу втручатися в дискусію, я просто хотів би зазначити, що цей форум не підтримує приватні повідомлення, але, звичайно, якщо ви обмінюєтеся контактами електронної пошти, це не проблема.
Крім того, якщо ви обмінюєтеся контактами і не хочете, щоб вони зберігалися тут, я рекомендую потім відредагувати публікацію та видалити адресу електронної пошти.
I don't want to interfere in the discussion, I would just like to mention that this forum doesn't support private messages, but of course if you exchange email contact, there is no problem.
Also, if you exchange contacts and don't want them to be saved here, I recommend editing the post afterwards and deleting the email address.
напишіть мені на ****@gmail.com
ми дуже раді обмінятися ідеями.
Дуже дякую
write to me at ****@gmail.com
we are very happy to exchange ideas.
Thanks very much
schreib mir mal auf ****@gmail.com
wir können uns sehr gern austauschen.
vielen Dank
Тепер стало гарячково, коли я прочитав ці повідомлення тут🙄 депозит 100e без бонусів і запит на зняття 1000e. Документи надіслали відразу.. Подивимося, чи вдасться з цього щось отримати 😬
Now it started to heat up when I read these messages here🙄 deposit 100e without bonuses and withdrawal request 1000e. The documents were sent right away.. we'll see if we can get anything out of that 😬
Nyt alkoi kuumottamaan kun luki nämä viestit täällä🙄 talletus 100e ilman bonuksia ja kotiutuspyyntö 1000e. Dokumentit lähetetty samantien.. katsotaan saako tuolta sitten mitää ulos😬
Якщо ви зіткнетеся з проблемою, приходьте сюди - принаймні попередите інших.
Сумно бачити, що індекс безпеки не дуже відомий серед гравців 🙁 Ви це бачили? 👈
Сподіваюся, ви отримаєте гроші!
If you come across any issue, come here - at least you'll warn others.
It's sad to see the safety index seems not to be well-known among players 🙁 Have you seen that? 👈
I hope you'll get the money!
Я не помітив це казино і подивився на фони. Я зазвичай так роблю😬. Подивимося, як воно піде🙄 Я розповім вам!
I didn't notice this Casino and looked at the backgrounds. I normally do that😬. Let's see how it goes🙄 I'll let you know!
En tästä casinosta huomannut ja katsonut taustoja. Normaalisti sen teen😬. Katsotaan kuinka käy🙄 ilmoitan kyllä!
Поки що все виглядає добре😅 документи були надіслані та затверджені вчора, і щойно з чату надійшла відповідь, що відкликання перевірено, і процес має бути завершено найближчим часом. Будемо сподіватися на краще😬
So far, everything still looks good😅 the documents were sent and approved yesterday and just now there was a reply from the chat that the withdrawal was checked and the process should be completed soon. Let's hope for the best😬
Toistaiseksi kaikki näyttää vielä hyvälle😅 dokumentit lähetetty ja hyväksytty eilen ja juuri äsken chatista vastattiin että nosto tarkistettu ja prosessin pitäisi valmistua pian. Toivotaan parasta😬
Це чудово! Я позитивно схвильований. Продовжувати йти! 🤞🤞🐱🏍
That's great! I'm positively excited. Keep going! 🤞🤞🐱🏍
Платіж надійшов на рахунок. Минуло 3 дні🥳
Цього було достатньо для цього казино😅
The payment reached the account. 3 days passed 🥳
This was enough for this casino😅
Maksu tuli tilille asti. 3 päivää meni🥳
Tämä riitti kyllä tästä casinosta😅
Привіт. У мене був подібний досвід. Я отримав безкоштовні обертання, але коли гру заблокували для Швеції, я отримав 10 євро бонусу. Раніше вносили депозит у казино. Так чи інакше, мені вдалося конвертувати бонус і я хотів зняти гроші, але потім мені довелося верифікуватися. Робив це, але отримував відмову. Були помилки і в одному, і в іншому, але врешті-решт я отримав від них електронний лист про те, що обліковий запис перевірено. Потім я роблю ще одну спробу зняти гроші, але потім отримую ще один електронний лист із повідомленням, що їм потрібна інформація від банку, якщо вони бачать моє ім’я, номер рахунку, bic та Iban. Надіслав його, але оскільки в мене є лише мобільний телефон і немає комп’ютера, я зробив знімок екрана та перетворив його у файл PDF, але вони відмовляються його прийняти. Я не знаю, як це зробити. Потрібно позичити комп’ютер і принтер, тож я роздрукував і відсканував документ, тож тепер я бачу, що там написано. Таке враження, що вони продовжують це робити, тому я втомлюся і просто все зіпсую. Але я ні. Однак у мене є лише 30 днів, щоб підтвердити себе, тому, якщо вони затримаються ще трохи, цей час скоро закінчиться. Не розумію, чому вони не можуть допомогти з тим, як це зробити, занадто коротка пошта, що перевірку відхилено. Сподіваюся, ми все одно отримаємо свої гроші.
Hello. I've had a similar experience. I got free spins but when the game was blocked for Sweden, I got 10 euros in bonus. Have made a deposit before at the casino. Anyway, I managed to convert the bonus and wanted to withdraw the money, but then I had to verify myself. Did this, but kept getting denied. There were errors in one and the other, but in the end I received an email from them that the account is now verified. I then make another attempt to withdraw the money, but then I get another email saying that they want information from the bank, if they see my name, account number, bic and Iban. Sent it, but since I only have a mobile phone and no computer, I took a screenshot and made it into a pdf file, but they refuse to accept it. I don't know how to do it. Got to borrow a computer and printer, so printed and scanned the document, so now I can see what it says. Feels like they keep doing this so I'll get tired and simply screw it up. But I don't. However, I only have 30 days to succeed in verifying myself, so if they hold on a little longer, that time will soon expire. Don't understand why they can't be helpful with how to do it, ist too short Mail that the verification is denied. Hope we get our money anyway.
Hej. Jag har råkat ut för liknande. Jag fick gratis spins men då spelet var blockerat för Sverige, så fick jag ist 10 euro i bonus. Har gjort en insättning tidigare på casinot. Iallafall, så lyckades jag omsätta bonusen och ville ta ut pengarna, men då var jag tvungen att verifiera mig. Gjorde detta, men blev nekad hela tiden. Det var fel på det ena och det andra, men till slut så fick jag ett Mail ifrån dom att nu är kontot verifierat. Jag gör då ett nytt försök att ta ut pengarna, men då får jag ytterligare ett Mail om att dom vill ha uppgifter från banken dör dom ser mitt namn, konto nr, bic och Iban. Skickade det, men då jag bara har en mobil och ingen dator, så tog jag en skärmdump och gjorde den till pdf fil, men dom vägrar acceptera det. Vet inte hur jag ska göra . Fick låna en dator och skrivare, så skrev ut och scanade dokumentet, så nu får jag se vad som säger. Känns som att dom håller på så här för att jag ska tröttna och helt enkelt skita i det. Men det gör jag inte. Har dock bara 30 dagar på mig att lyckas verifiera mig, så om dom håller på lite till , så har den tiden snart löpt ut. Förstår inte varför dom inte kan vara behjälpliga med hur man ska göra, ist för korta Mail om att verifieringen är nekad. Hoppas vi får våra pengar iaf .
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.