ФорумКазиноLapilanders Casino - загальне обговорення

Lapilanders Casino - загальне обговорення

2 р. тому від kalbon
|
6389 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Lapilanders Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Виграв 8000 євро з депозитом 100 євро. Тепер 6500 євро скасовано, тому що ви можете виграти лише 15 разів лише за один депозит. Отже, 1500 євро.

У мене вкрали 6500 євро. Потрібна допомога

Автоматичний переклад.
kalbon
2 р. тому

Привіт, якщо в умовах зазначено, що ви можете зняти лише 15-кратний депозит, решту у вас не вкрали. Ми можемо сперечатися про його справедливість, але ви прийняли умови, зробивши перший депозит, якщо не раніше. Вибачте, але ви обираєте казино з дуже поганою репутацією. Оскільки він використовує несправедливі умови щодо гравців, перегляньте попередження:

file

Натомість було б розумно вибрати пристойне казино.

Подивимося, як розвиватиметься ваша скарга.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
kalbon
2 р. тому

Умови дуже несправедливі щодо гравців, і ми також маємо велике повідомлення про це несправедливість у огляді казино. На жаль, ви, ймовірно, не бачили нашого огляду, перш ніж внесли там депозит 😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, на жаль, тепер у мене такий же досвід. Залишок на моєму поточному рахунку в Lapilanders перевищує 8000 євро. Будь-яка спроба виведення коштів буде скасована через 2 дні, і будуть потрібні додаткові документи. служба підтримки написала (якщо онлайн), усі документи є, ви можете оплатити. Я зібрав усі електронні листи, які написав, виграв і тепер буду звертатися до онлайн-адвоката. Я також встановлю прямий контакт з MGA. Це надзвичайно нахабно, і якщо мені доведеться взяти в свої руки приватні гроші, я зроблю все можливе, щоб це зупинити. Тримайтеся подалі від цього казино!!!!!!!!!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
Schmidt05
1 рік тому

Ви бачили результат розгляду вищезгаданої скарги ?

Казино не реагувало - як завжди, з іншого боку, ця пропозиція спрацювала:

«Я рекомендую вам звернутися до MADRE ADR, схваленого MGA постачальника послуг з альтернативного вирішення спорів, заповнивши їх онлайн-форму, доступну на цьому веб-сайті http://www.madre-online.eu/, а також, якщо необхідно, також до самого Мальтійського управління азартними іграми ( https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/). Це хороший орган ліцензування та має кращі параметри та інструменти, щоб допомогти гравцям."

Бажаю тобі трішки удачі!!!

Автоматичний переклад.
Schmidt05
1 рік тому

У мене схожа ситуація.

близько 3000 € просто не виплачується. Чи вдалося вам з адвокатом і MGA? Я також зробив кілька спроб через партнерських менеджерів і впливових осіб. Але поки що все безуспішно.

Я дуже хотів би обмінятися з вами думками. Чи є спосіб надіслати мені приватне повідомлення?



Автоматичний переклад.
AnsgarDD
1 рік тому

Привіт, немає шансів. На інфлюенсерів взагалі не можна покладатися. Як spielotv чи Maximzockt. Вони рекламують це лайно і отримують фінансову підтримку від казино. Ні, я тим часом списав свій прибуток. Але зараз у мене проблеми з моїм банком, тому що вони цього взагалі не терплять і зараз роблять проблеми, що депозити пішли на ці сайти. Я можу лише порадити вам триматися подалі від цих сторінок. Mga взагалі нічого не приносять, вони направляють вас до CoR, я також не пробував. Я просив виплату 12 разів, і кожного разу мені відмовляли з найдивніших причин.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, народ!

Подивіться, що багато казино борються з LCS!

Чи варто нам створити групу в скайпі та ділитися інформацією?

Цю компанію потрібно зупинити!

Найкраще зробити звіт у MADRE ADR


Вигравши 13 000 євро в одному з тамтешніх казино, вдалося лише вибратися

3000 євро.

Мій обліковий запис заблоковано через перевірку безпеки...

Чекали 4 тижні, але досі немає інформації.... Здається, 10 000 євро втрачено


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не хочу втручатися в дискусію, я просто хотів би зазначити, що цей форум не підтримує приватні повідомлення, але, звичайно, якщо ви обмінюєтеся контактами електронної пошти, це не проблема.


Крім того, якщо ви обмінюєтеся контактами і не хочете, щоб вони зберігалися тут, я рекомендую потім відредагувати публікацію та видалити адресу електронної пошти.

Автоматичний переклад.
Chrizi1992
1 рік тому

напишіть мені на ****@gmail.com


ми дуже раді обмінятися ідеями.


Дуже дякую

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
AnsgarDD
1 рік тому

у вас є телеграма?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тепер стало гарячково, коли я прочитав ці повідомлення тут🙄 депозит 100e без бонусів і запит на зняття 1000e. Документи надіслали відразу.. Подивимося, чи вдасться з цього щось отримати 😬

Автоматичний переклад.
Jenspa
10 міс. тому

Якщо ви зіткнетеся з проблемою, приходьте сюди - принаймні попередите інших.

Сумно бачити, що індекс безпеки не дуже відомий серед гравців 🙁 Ви це бачили? 👈

Сподіваюся, ви отримаєте гроші!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не помітив це казино і подивився на фони. Я зазвичай так роблю😬. Подивимося, як воно піде🙄 Я розповім вам!

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Поки що все виглядає добре😅 документи були надіслані та затверджені вчора, і щойно з чату надійшла відповідь, що відкликання перевірено, і процес має бути завершено найближчим часом. Будемо сподіватися на краще😬

Автоматичний переклад.
Jenspa
10 міс. тому

Це чудово! Я позитивно схвильований. Продовжувати йти! 🤞🤞🐱‍🏍

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Платіж надійшов на рахунок. Минуло 3 дні🥳

Цього було достатньо для цього казино😅

Автоматичний переклад.
Jenspa
10 міс. тому

Здається, я розумію. 🙂 Успіхів в іншому! ✨🐱‍🏍

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. У мене був подібний досвід. Я отримав безкоштовні обертання, але коли гру заблокували для Швеції, я отримав 10 євро бонусу. Раніше вносили депозит у казино. Так чи інакше, мені вдалося конвертувати бонус і я хотів зняти гроші, але потім мені довелося верифікуватися. Робив це, але отримував відмову. Були помилки і в одному, і в іншому, але врешті-решт я отримав від них електронний лист про те, що обліковий запис перевірено. Потім я роблю ще одну спробу зняти гроші, але потім отримую ще один електронний лист із повідомленням, що їм потрібна інформація від банку, якщо вони бачать моє ім’я, номер рахунку, bic та Iban. Надіслав його, але оскільки в мене є лише мобільний телефон і немає комп’ютера, я зробив знімок екрана та перетворив його у файл PDF, але вони відмовляються його прийняти. Я не знаю, як це зробити. Потрібно позичити комп’ютер і принтер, тож я роздрукував і відсканував документ, тож тепер я бачу, що там написано. Таке враження, що вони продовжують це робити, тому я втомлюся і просто все зіпсую. Але я ні. Однак у мене є лише 30 днів, щоб підтвердити себе, тому, якщо вони затримаються ще трохи, цей час скоро закінчиться. Не розумію, чому вони не можуть допомогти з тим, як це зробити, занадто коротка пошта, що перевірку відхилено. Сподіваюся, ми все одно отримаємо свої гроші.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого