1 рік тому
Тут ви можете обговорити Kryptosino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Клієнти холдингу Kryptosino виводять гроші... згідно з правилами 48 годин для виведення коштів... немає додаткової перевірки в моєму обліковому записі, немає підозрілої активності та що? Очікуйте 3 дні на виведення... кожен день інша історія про виведення... ви не можете надіслати скаргу, оскільки це займає не більше 2 тижнів (але вони порушують власні правила, які приймають обидва сайти...), але якщо казино перевірить ваш обліковий запис 31 день ви і ви надіслали скаргу, яка відповідь від Casino Guru? 🙂 Відповідь полягає в тому, що ви приймаєте правила, вам потрібно почекати... але якщо казино порушує правила, які приймають обидва сайти, яка відповідь Гуру казино? 🙂 Зачекайте 2 тижні та надіслали скаргу... це занадто рано... і завдяки цьому ніхто не знає, що казино порушують правила, прийняті на обох сайтах...
Kryptosino holding customers withdraws... according to rules 48hours for withdraw... no additional verification in my account no suspect activity and what? Waiting 3 days for withdraw... every day different story about withdraw... you cannot sent complain because this not take more then 2 weeks (but they break own rules that both site accept...) but if casino review you account by 31 days you and you sent complain, what is the answer from Casino Guru? 🙂 The answer is you accept the rules you must wait... but if casino break rules that both site accept what is the answer Casino Guru? 🙂 Wait 2 weeks and sent complain... this is to early... and thanks to that nobody know that casinos break rules that both site accept...
Чи можете ви поділитися історіями, які ви згадали? Можливо, це просто пояснення того, чому казино не може дотримуватися «правил». Я б сказав, що ці часові обмеження можуть бути змінені за певних обставин.
Знову ж таки, було б добре знати, що сказало вам казино.
У будь-якому випадку, з моєї точки зору, ці 14 днів, які команда розглядає скарги надає казино, призначені для першого виведення коштів щодо KYC або додаткових перевірок. Я б не сказав, що це нормально чекати 14 днів на будь-який платіж, особливо криптовалютний платіж.
Can you share the stories you mentioned? Maybe it's just an explanatiom why the casino can't comply with the "rules". I'd say those time limits are subjects to change under a specific cisrcumstances.
Again, would be good to know what did the casino tell you.
Anyway, from my point of view, those 14 days the complaint team gives to casinos are meant for the first withdrawal concernig the KYC or additional checks. I wouldn't say it's normal to wait for 14 days for any payment - especially crypto payment.
це ненормально продовжувати 14 днів без додаткової перевірки для зняття коштів 🙂 Я знаю, що таке додаткова перевірка, я завжди запитую: "Чи мій обліковий запис у порядку? Мені потрібно надіслати більше документів? Чому мені так довго?" і т. д. наприкінці відповідь завжди однакова (чи ні xd) "ми змушуємо вас відкликати..." "це буде якнайшвидше" тощо. 🙂 ви можете прочитати відхилені скарги, це гарне читання 🙂 багато скарг відхиляються через період часу 🙂 Якщо ті, хто скаржиться, хочуть отримати відмову, казино не будуть продовжувати час 🙂 Але ви дозволили це, і вони роблять те, що хочуть, і клієнти приймають це, але не ТРОЛІ, як я 🙂 Чому я повинен погоджуватися на це? 🙂 Завжди ставай на бік слабшого, незалежно від того, хто слабший... тож можеш називати мене тролем, для мене це не проблема 🙂
у мене така ситуація в dexterbet 🙂 наступним казино було криптоказино 🙂 зараз чекаю в казино horus на звичайну перевірку 🙂 якщо у вас є правила «виведення коштів до 48 годин», «перевірка до 48 годин» і ви чекаєте 5 або більше днів для обох... це несправедливо... і ви намагаєтеся надіслати скаргу на це, і її відхиляють 🙂 привіт від Троля! (Тролі зі Швеції... а в Норвегії є кілька тролів 🙂 я навіть живу в минулому недалеко від дороги тролів 🙂 )
it is not normal to extend 14 days without additional verification for withdraw 🙂 i know what is additional verification i always ask "is my account is ok? do i need to sent more documents? Why i take so long?" etc. end the answer is always the same (or not xd) "we push you withdraw..." "it will be ASAP" etc. 🙂 you can read rejected complaints it is good reading 🙂 many complaints are rejected because of period time 🙂 If those complain want be rejected casinos will not extend time 🙂 But you authorized this and they do what they want and customers accept this but not TROLLS like me 🙂 Why i should accept this? 🙂 always take the side of the weaker no matter who is weaker... so you can call me troll, for me it is no problem 🙂
i have this situation in dexterbet 🙂 next casino was kryptocasino 🙂 now waiting in horus casino for normal verification 🙂 if you have rules "withdraw till 48hours" "verification till 48 hours" and you wait 5 or more days for both... this is unfair... and you try to sent complain about this and it is rejected 🙂 greetings from Troll! (Troll are from Sweden... and in Norwey are some Trolls to 🙂 i even live in past close to troll road 🙂 )
Боюся, ви все неправильно зрозуміли. 🙂
Хоча я маю власну думку, команда розгляду скарг встановила ці 14 днів як розумний період для того, щоб казино та гравець обробили зняття коштів, на які впливає поточна перевірка.
Якщо казино не вдається зробити це, команда втручається.
Але це не означає, що ми заохочуємо казино відкладати платежі чи перевірки. Ми тут для гравців, пам’ятаєте? Що станеться, якщо ми втрутимося в кожну перевірку, яку ви вважаєте навмисно затриманою? Казино спочатку вимагатиме часу для перевірки гравців. У нас є такий досвід, тому процес розвивався.
🙂 Слава тролям!
You got it all wrong, I'm afraid. 🙂
Though I have my own opinion, the Complaint Team set those 14 days as a reasonable amount of time for the casino and the player to handle withdrawals affected by the ongoing verification.
Once the casino fails to do so, the team steps in.
But it doesn't mean we encourage casinos to delay payments or verifications. We are here for players, remember? What would happen if we step into every verification you deem purposely delayed? The casinos would demand time to verify players in the first place. We have such experiences, so the process evolved.
🙂 Hail to the trolls!
Спробував цей для депозиту, і мені дуже сподобався сайт і вітальна пропозиція, хоча WR був трохи крутим.
Вони належать компанії, яка наразі просуває цей безглуздий стример фальшивих грошей, тому я розповім про будь-яку подальшу участь у них.
Tried this one for a deposit and quite liked the site and the welcome offer, although the WR was a bit steep.
They're owned by the company currently promoting that ridiculous fake money streamer so I'll pass on any further involvement with them.
Гадаю, ми могли б використати ваше розуміння щодо стримерів. Якщо ви запитаєте мене, це величезний бізнес із досить тіньовим минулим.
I guess we could use your insight regarding the streamers. It's a huge business with quite a shady background, if you ask me.
Зрештою, трохи використовував їх, головним чином завдяки їхній спортивній книзі, яка має справді величезний вибір подій (хоча досить низькі ліміти ставок на більш незрозумілі змагання).
Перевірка пройшла справді гладко, а зняття з картки оброблялося швидко. Я зробив 5-6 запитів на зняття коштів, переважно ввечері, і кожен з них був виконаний наступного ранку.
Been using them a bit after all, mainly due to their sportsbook which has a real vast selection of events (although quite low betting limits on the more obscure competitions).
Verification was real smooth and card withdrawals are speedily processed. I've made 5-6 withdrawal requests, mostly in the evening, and each one has come through the following morning.
Kryptosino — найгірше казино всіх часів, виграв 50 доларів, вони попросили перевірку, негайно надіслали мої документи, вони сказали, що максимальний час становить 48 годин, зараз майже 3 дні, ніхто не зв’язувався зі мною щодо оновлення, коли я розмовляю в чаті, вони просто сказали, о, фінанси надішлють мені електронний лист, коли моя перевірка буде завершена, це огидна поведінка, я б не рекомендував своєму найлютішому ворогу грати тут, злодії
Kryptosino is the worst casino of all times, won $50, they asked for verification, sent my docs in promptly, they said max time 48 hrs, its bn almost 3days now, no one contacted me with an update, when i speak to chat, they just said oh, finance will send me an email when my verification is done, this is disgusting treatment, , i would not recommend my worst enemy to play here, thieves
Можливо, ви намагалися зв’язатися з фінансовим відділом, надіславши електронний лист? Я вважаю, що вони повинні давати більше відповідей, ніж живий чат.
Чи всі документи були належного формату та якісні?
Це дуже важливо, бо інакше їх не приймуть, розумієте.
Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення; ми будемо чекати вашої відповіді.
Did you try to contact the finance department by sending an email, perhaps? They should provide more answers than live chat, I believe.
Were all the documents in the right format and of a good quality?
It is very important, because otherwise they will not accept them, you know.
Please inform us about any updates; we'll wait for your reply.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.