ФорумКазиноKraken Casino - загальне обговорення

Kraken Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від endyendyson
|
9532 переглядів 40 відповідей |
|
1 2 3
Romi
9 міс. тому

ваш сотрудник кристина не компетентен в вопросах, 2 жалобы закрыла по причине ставок на спорт.

GODENKOR
9 міс. тому

Шановний гравець,

Я можу запевнити вас, що вона компетентна, але ви, мабуть, пропустили, що ми не маємо справу з галуззю ставок на спорт. Такі скарги відхиляються. Оскільки це не перша ваша скарга тут, я впевнений, що ви вже повинні знати. 🙏


Це не те місце, я б сказав.

Спробуйте інші - орієнтовані на спортивні ставки.

Я сподіваюся, що ці посилання будуть для вас корисними:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Игроку GODENKOR была выплачена сумма всех его депозитов в полном обьеме (17 числа) исключая комиссию сети

162,5

d850f7e96ddc97952d5bd82749147c2374b6ed62f7de5baa668df3dd01efe05e

98,5

0a5c68d49ce04fa21d12a99878c1ce68a279b1987d9e9ab9bc78172b3158129f

Kraken Casino
9 міс. тому

вы ответите мне, почему за большие чемпионаты в футболе вы решили не платить мне?

3 міс. тому

https://kazinoazov.net/kraken-casino-vivod-sredstv-igroka-bil-otlozhen--i




Какие доказательства у казино есть, касаемо того, что мой аккаунт был именно взломан? Почему казино не смутила последовательность действий и смена вообще всех данных в аккаунте, при выплате такой суммы. Какие доказательства есть у казино того, что им был предоставлен правильный кошелёк для выплаты




У kracena фейковая лицензия на сайте и нет ссылки на оригинальнуюс траницу лицензии

Rufat1991
3 міс. тому

Привіт, я розглянув вашу скаргу, але не знаю, куди ви ведете з усім цим.

З того, що я бачив, схоже, що це може бути кіберзлочин, і Крістіна пояснила вам, що ми не можемо допомогти в такому випадку.

Вибачте, але, на жаль, так воно і є.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Какие доказательства они предоставили, что аккаунт был именно взломан? Почему не совпадает хронология обращений от меня и ответов по выплатам от казино? Почему проект не смутили действия на аккаунте? Как казино убедилось в том, что это именно твой кошелёк?

О чём можно говорить, если вы не ответили даже, почему у проекта в обзоре указано наличие лицензии, тогда как на сайте стоит не настоящая ссылка на неё, дайте мне внятный ответ хватит покрывать уже Кракен

Rufat1991
3 міс. тому

Я не впевнений, які саме докази вони надали, тому що я не займаюся скаргами. Ти, мабуть, написав це Крістіні.

Але щодо ліцензії я не бачу проблеми. Валідатор показує мені нормально, і я також можу натиснути та підтвердити. Що це вам показує?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вы мне не дали задать эти вопросы Кристине, так-как закрыли жалобу сразу.

Насчёт лицензии, , а не смущает вас что абсолютно не верная ссылка на нее? Которая ведёт не на валидатор лицензии антиллефон

Rufat1991
3 міс. тому

Ви вже надіслали їй кілька електронних листів, коли вона розглядала вашу справу, тому я, мабуть, спробую надіслати їй електронний лист.

Що стосується ліцензії, я передав її нашій групі даних для перевірки, і якщо вона відповідає вашим словами, вона буде змінена під час перевірки.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я ей не только письма и скрины с подтверждение того что казино Кракен заблокировали мне аккаунт потом просто поменяли мои данные и забрали мои деньги и на связь со мной никак не выходят вы ещё им ставите рейтинг 9из 10 почему да и вообще почему казино никак не выходят на связь со мной при моем обращение они говорят что не было такого аккаунт потом сказали якобы я поменял данные и вывел деньги что за бред

Rufat1991
3 міс. тому

Тому, на мій погляд, запам’ятався кіберзлочин, який міг бути пов’язаний із цим, а отже, причина, з якої Крістіна написала, щоб закрити скаргу. Оскільки це не в наших силах і можливостях вирішувати щось подібне, тому індекс безпеки залишився незмінним, тому що він не вплинув на казино, якщо він не залишився невирішеним.

Чому казино не зв'язується з вами, я, на жаль, не можу пояснити.

Мені шкода, що все обернулося. 😥

Автоматичний переклад.
3 міс. тому



Вас даже не настрожило, что казино не смогло подтвердить, каким образом они подтвердили, что кошелёк для выплаты был моим. Вас не смутило, что в момент когда они вывели, якобы мне деньги, они мне писали, что аккаунт ещё на проверке и заблокирован

Rufat1991
3 міс. тому

Гаразд, але ми все ще говоримо про те, що ви сказали, що у вас зламаний обліковий запис. Ви самі це сказали в скарзі, і я вам кілька разів пояснював, що ми не можемо вам у цьому допомогти.

Останній раз, коли я підбиваю для вас увесь результат: "вибачте, але зламаний обліковий запис вважається кіберзлочином. Ми не вважаємо вашу скаргу невиправданою, ми просто не можемо допомогти вам у вирішенні такої проблеми, як як це. Ви завжди можете зв’язатися з органом ліцензування, оскільки в нього є більше можливостей та інструментів для розслідування, але, на жаль, це виходить за межі нашої юрисдикції».

Тому ви можете звернутися до органів влади, оскільки ми не маємо повноважень вирішувати характер вашої справи та її законність.

Сподіваюся, ви мене розумієте, і я не хотів би повторюватися, тому що це починає здаватися безглуздим.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я не говорю что меня взломали ,а вообще почему я об этом должен думать Кракен должен был убедится мне ли деньги выводят или нет и вообще вывели они или нет хватит покрывать уже их вы даже лицензию их не проверили все доказательство скинул что казино заблокировали мне аккаунт даже на это не обратили внимание они просто кидают людей вот и все так что пора их вносит черный список если бы была у них лицензия я бы лицензиату написал бы но увы нет у них лицензии

Rufat1991
3 міс. тому

Ну, ти говорив це в минулому, тож я не дуже розумію, як це з тобою. Спочатку ви звинуватили в цьому казино, а тепер стверджуєте, що не казали цього. Тоді як це? Ніби казино збирається зняти гроші з вашого рахунку?

Що стосується ліцензії, я дав її нашій команді для перевірки, і якщо це виявиться так, це буде змінено під час нашого розгляду.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я не говорил что меня взломали после блокировки аккаунта я не мог зайти к себе в профиль потом казино сказала якобы я поменял там свои данные логин и пароль вот с их слова я сталкиваюсь хотя я нечего не менял и на связь не выходили они со мной

Rufat1991
3 міс. тому

Ну, якщо ваш обліковий запис заблоковано, і хтось змінив ваші дані, чи не це все ще є об’єктом кіберзлочинності, як вам описано? Я думаю, що це досить зрозуміло, тому що якщо хтось проник у ваш обліковий запис, але це були не ви, то як ми маємо розслідувати та допомогти вам. Я б сказав, що замість цього було б гарною ідеєю звернутися до деяких органів влади, щоб вони вам допомогли. Ви вже зробили це чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Какие органы власти о чем вы ,я уже понял что вы тесно сотрудничаете с казино Кракен и всячески покрываете их,моя вина в чем что они якобы вывели не мне разве я должен был следить за тем чтоб такого не происходила короче я вас услышал от вас помощь не видать мне да и уже 2 недели как лицензию проверяете я смотрю

Rufat1991
3 міс. тому


Я так не думаю, я вам пояснював одне й те саме кілька разів, а ви все не хочете чи не можете зрозуміти. Коли казино забрало гроші, змінило ваші дані і не знаю що ще, ми не можемо вирішити цю проблему. Якщо вам потрібно почути це знову, просто скажіть.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого