Гаразд, але ми все ще говоримо про те, що ви сказали, що у вас зламаний обліковий запис. Ви самі це сказали в скарзі, і я вам кілька разів пояснював, що ми не можемо вам у цьому допомогти.
Останній раз, коли я підбиваю для вас увесь результат: "вибачте, але зламаний обліковий запис вважається кіберзлочином. Ми не вважаємо вашу скаргу невиправданою, ми просто не можемо допомогти вам у вирішенні такої проблеми, як як це. Ви завжди можете зв’язатися з органом ліцензування, оскільки в нього є більше можливостей та інструментів для розслідування, але, на жаль, це виходить за межі нашої юрисдикції».
Тому ви можете звернутися до органів влади, оскільки ми не маємо повноважень вирішувати характер вашої справи та її законність.
Сподіваюся, ви мене розумієте, і я не хотів би повторюватися, тому що це починає здаватися безглуздим.
Okay, but we're still talking about the fact that you said you had a hacked account. You said it yourself in the complaint and I have explained to you several times that we can't help you with that.
The last time I'm bricking up the whole result for you: "apologize, but a hacked account is considered a cybercrime. We don't think your complaint is unjustified, we simply aren't able to assist you further with a problem such as this. You can always contact the licensing authority as they have more options and tools to investigate, but unfortunately, this falls outside of our jurisdiction."
Therefore, you can contact the authorities because the nature of your case and its legality is not something we are competent to resolve.
I hope you understand me and I would not like to repeat myself because it is beginning to seem pointless.
Автоматичний переклад.