ФорумКазиноКоли казино дає вам неправильну інформацію

Коли казино дає вам неправильну інформацію

8 міс. тому від Anonymized437
|
1690 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
8 міс. тому

Іноді казино мають дуже незрозумілі та розпливчасті умови, які, щоб дізнатися, що ви можете, а що не можете робити, вам потрібно запитати в чаті. Чи повинне казино нести відповідальність, коли люди в чаті радять вам зробити щось, очевидно, неправильне, в результаті чого казино забирає всі ваші виграші?

Автоматичний переклад.
Anonymized437
8 міс. тому

Я точно знаю, про що ви говорите, оскільки це, на жаль, трапляється досить часто, і наша команда розгляду скарг регулярно розглядає такі випадки. Я б сказав, що це залежить від інформації, яку ви отримуєте від служби підтримки клієнтів.

Наприклад: Ви приходите в казино, реєструєтеся, вибираєте США як країну свого проживання, потім заходите в чат. Ви запитуєте службу підтримки, чи можна грати в їх казино з США. Якщо вони підтвердять, що все в порядку, ви робите кілька депозитів, програєте, потім робите ще один, виграєте, і вони відмовляються виплачувати виграш, оскільки ви, очевидно, граєте з країни з обмеженнями, я вважаю, що це їхня вина, оскільки служба підтримки надала вам неправильну інформацію. У таких випадках ви повинні отримати свій виграш, а потім вони можуть закрити ваш рахунок.

У таких випадках казино іноді кажуть, що в їхніх Умовах зазначено, що ваша країна обмежена, незалежно від того, що сказала служба підтримки, але я не вважаю, що це правильно. Підтримка має бути поруч із вами, і вони повинні надати вам правильну інформацію.

Щоразу, коли ви просите в служби підтримки інформацію, яка потенційно може вплинути на вас у майбутньому, я завжди рекомендую робити знімки екрана.

Автоматичний переклад.
Daniel
8 міс. тому

Робити скріншоти чатів завжди повинно бути для нас звичкою (і, мабуть, не лише у роботі з казино, а й у повсякденному спілкуванні з компаніями), тому що це єдиний доказ, який ми можемо надати. Вони можуть видалити розмову в чаті, тому буде безпечніше, якщо ми також матимемо власний спосіб довести, що служба підтримки надала оманливу інформацію.

До речі, це нагадує мені одну тему про використання VPN...

Автоматичний переклад.
ThomasHow99
8 міс. тому

Привіт. Ви абсолютно праві. Важливо робити скріншоти, оскільки це єдиний доказ, який у вас є, якщо щось піде не так у майбутньому, будь то казино чи щось інше. Як ви сказали, казино може видалити чат, і тому це шкода, якщо гравець не має доказів. Ідеальний випадок – це коли служба підтримки не надає інформацію лише для того, щоб зробити депозит гравця в казино, а найкращий випадок – це коли вони знають Правила та умови казино, де вони працюють, оскільки неодноразово траплялося, що підтримка або чат надав невірну інформацію, що, на мою думку, є неправильним.

Що стосується VPN, я знайшов тему, яка стосується саме цієї теми, тому, якщо вам цікаво, ви можете прочитати щось про досвід гравців тут: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/ vpn--when-to-use-one

Сподіваюся, ви не зіткнетеся з чимось негативним у майбутньому і вам не доведеться мати справу з будь-якими неприємними ситуаціями, хоча я думаю, що це надзвичайно важко в наш час. Удачі. 😊

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я фотографую чат. Мені просто цікаво, що думають усі. Чи має казино нести за це відповідальність? Я думаю так!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Зі мною сталося те, що я справді прочитав положення та умови. Однак у цьому випадку умови не були чіткими. У ньому сказано, що якщо ви виграєте з безкоштовною фішкою та вирішите скасувати зняття, гроші повернуться на ваш баланс, однак максимальна кількість готівки в початкових умовах бонусу все одно діятиме. Це все, що там сказано. там не сказано, що відбувається, коли зняття коштів скасовується та поєднується з новим бонусом. У казино є бонус, який говорить: «270% 10x max cash out. Використовуйте з депозитом у розмірі 25 доларів або скасувавши зняття».

оскільки в положеннях і умовах не вказано, що відбувається, коли безкоштовне вилучення фішок застосовується до нових умов бонусу, а також нічого не зазначено в фактичному бонусі, я звернувся до чату, щоб дізнатися, перш ніж використовувати цей бонус. Мені конкретно сказали, що так, ви можете використовувати бонус, і ЗАСТОСОВУВАТЬСЯ НОВІ УМОВИ БОНУСУ. Тому що мені це двічі сказали в чаті. Кожного разу, коли я отримував виграш від безкоштовних фішок, спінів або купона з максимальним виведенням грошей, я повертав його та пробував знову з новим купоном. Це призвело до втрати кожного з моїх вилучень протягом 4 місяців поспіль. Казино жодного разу не повідомило мене припинити це робити. Вони просто спостерігали, як я це роблю... поки одного дня я справді не виграв. Потім вони забрали всі мої гроші та стверджували, що зворотний купон на зняття можна використовувати лише для зняття коштів, які не мали максимального виведення грошей. Таким чином, в основному вони дозволяють вам використовувати купон, у якому єдиним варіантом є втрата всіх ваших виграшів.

тож вони не лише надали мені неправильну інформацію, що призвело до втрати всіх моїх вилучень, і ніколи не сказали мені інше, але коли я виграв на цьому купоні, вони забрали всі виграші з нього.

Я відчуваю, ніби це казино мене так обдурило.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Маю зауважити, що менеджер навіть не вибачився. Вони навіть не запропонували мені безкоштовний чіп!!!


Хтось у чаті сказав мені: «Від імені казино я щиро перепрошую, цієї людини більше немає в казино».

Це воно? А як щодо 12 000 доларів, які я витратив тут за 5 місяців? А як щодо всіх виграшів, які ви мені коштували?

Автоматичний переклад.
Anonymized437
7 міс. тому

Ой, мені дуже шкода. Я вважаю, що якщо ви чогось не розумієте і намагаєтеся зв’язатися з чатом або службою підтримки, щоб допомогти вам, і вони надають вам інформацію, яка не відповідає дійсності, то я вважаю, що в цьому випадку винне казино. Звичайно, ви завжди повинні читати Умови використання, якщо це бонус, але підтримка не повинна вводити в оману. Особисто для мене було б недостатньо пояснення того, що ця людина більше не працює в казино, тому що, як ви сказали, ви втратили досить багато грошей.

Чи можу я запитати, яке це казино? Ви також намагалися якось вирішити ситуацію?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я також завжди читаю умови. Проблема в тому, що в казино є лише одне крихітне речення про максимальні виплати безкоштовних фішок. Підсумовуючи те, що в ньому сказано... у ньому сказано, що якщо ви скасуєте зняття з безкоштовної фішки та повертаєте кошти на свій баланс, казино не вважатиме це новим депозитом і застосовуватимуться початкові умови бонусу.


ось конфлікт… це не може застосовуватися, коли зняття коштів скасовується та поєднується з бонусом за матч. Матч-бонус, також званий «депозитним бонусом», може бути використаний і завжди використовується з ДЕПОЗИТОМ.


Мені здається, люди, які працюють у цьому казино, не такі розумні. Але те маленьке речення, на яке вони посилаються, не було призначене для цієї мети. Це просто означає, що ми не вважаємо лише зворотне зняття депозитом.


ВОНИ повинні розглядати зарезервований зняття в поєднанні з бонусом на ДЕПОЗИТ як новий депозит. Казино заперечує виграші та каже, що так, вони дозволяють гравцям скасовувати зняття коштів і використовувати цей бонус, щоб «продовжити час гри». Що це означає? Ви маєте на увазі, що ви блокуєте їх у проходженні, і вони гарантовано втратять свій початковий вихід і ніколи не матимуть шансу виграти щось більше. Вам не потрібно збільшувати 30-кратне проходження лише для того, щоб «продовжити час гри». Це найбожевільніша річ.


коли ви запитали в чаті, тому що умови дуже незрозумілі, і вони говорять вам те саме, що я думав. Нові умови застосовуються, якщо зняття коштів скасовано та використано бонус. Максимальна кількість готівки залишається незмінною, якщо ви просто скасуєте зняття та повертаєте на баланс, і нічого більше. Тож я буквально втратив усі свої максимальні зняття готівки протягом 4 місяців, не підозрюючи, що це неправильно. До біса, можливо, це не так, можливо, вони просто змінюють свою думку, як їм заманеться. Потім, коли я виграв, конфіскували весь виграш

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ducky luck casino та слоти та казино

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Звичайно, якийсь менеджер зайшов у чат і сказав, що вам не пощастило. Я подав скаргу на цьому веб-сайті, що, чесно кажучи, дуже засмутило. Кожен коментар потрібно чекати 7 днів. Гуру відповідає мені з проханням надати знімок екрана моїх останніх використаних бонусів. Це буквально не має нічого спільного зі скаргою. Це так само просто, як переглянути умови бонусу, які я написав у скарзі. Перегляд чатів, які я також надав, і умови, на які казино намагається претендувати, застосовуються до цього бонусу. Будь-хто, хто часто має справу з казино, знає, що цей пункт у пунктах «t and c» не стосується нічого іншого, окрім скасування зняття коштів і розміщення коштів на балансі, і нічого більше. Існує нуль термінів, які пояснюють сторнування та ПОВТОРНЕ ДЕПОЗИТУВАННЯ за допомогою бонусу матчу. Відповідно до розділу q і a казино... бонус на матч ЗАВЖДИ використовується з депозитом.


Я сподіваюся, гуру в якийсь момент отримає відповідь від казино, чому вони дозволяють і заохочують гравців використовувати бонус, єдиний варіант якого – це програш.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ось бонус....


Crypto Elite SuperMatch 270% до $2700 (макс. виведення)

Вимагайте зараз

Отримайте бонус 270% на свій наступний депозит або скасувавши зняття! Ви повинні внести або скасувати зняття принаймні 25 доларів, щоб отримати право.

Максимальна сума бонусу становить $2700.

Приховати деталі

Crypto Elite SuperMatch 270% до $2700 (макс. виведення)


Отримайте бонус 270% на свій наступний депозит або скасувавши зняття! Ви повинні внести або скасувати зняття принаймні 25 доларів, щоб отримати право.

Максимальна сума бонусу становить $2700.

30x (депозит+бонус) проходження

Проходження — це сума, яку потрібно поставити (піддати ризику), перш ніж ви зможете отримати гроші. Він кратний вашому депозиту або кратному вашому депозиту плюс бонус. Наприклад, «20-кратний депозит» на депозит у 100 доларів означає, що відтворення становить 2000 доларів. «20-кратний депозит + бонусна ставка» на депозит у 100 доларів із бонусом у 100 доларів означає, що відтворення становить 4000 доларів.

Якщо не вказано інше, 1 кредит, поставлений у грі, вважається 1 кредитом для виконання вимог до проходження. Гра дозволена лише в такі ігри та їх варіанти: Тип гри: Arrow Slots, Arrow Tables, Baccarat, BetSoft Slots, BetSoft Table, Blackjack, Blackjack with Sidebets, CaribStud, Dragon Games, Dragon Tables, Groove Games, Kaboom, PaiGow, Qora Games, RedDog, Ride 'em Poker, Rival Slots, Roulette, Saucify Games, Spinomenal Games, ThreeCard, Tom Horn Games, Videopoker. Грати в наступні ігри та будь-які варіанти враховуються до вимог до проходження за зниженою частотою: Тип гри: Столи зі стрілками (1/10) Баккара (1/20) Стіл BetSoft (1/10) Блекджек (1/10) Блекджек із Sidebets (1/10) CaribStud (1/5) Dragon Tables (1/10) Kaboom (1/2) PaiGow (1/5) RedDog (1/5) Ride 'em Poker (1/5) Roulette (1/ 20) Трикарткові (1/5) Відеопокер (1/20)

Проходження — це сума, яку потрібно поставити (піддати ризику), перш ніж ви зможете отримати гроші. Він кратний вашому депозиту або кратному вашому депозиту плюс бонус. Наприклад, «20-кратний депозит» на депозит у 100 доларів означає, що відтворення становить 2000 доларів. «20-кратний депозит + бонусна ставка» на депозит у 100 доларів із бонусом у 100 доларів означає, що відтворення становить 4000 доларів.

Зовнішні ставки в рулетку для цієї акції заборонені.


Застосовується максимальна сума виведення в 10 разів більше депозиту.

Застосовується максимальна сума виведення. Наприклад, якщо ви робите депозит у розмірі 50 доларів США, а максимальна сума виведення коштів у 5 разів перевищує депозит, максимальна сума виведення коштів становить 250 доларів США.

Якщо ваш баланс перевищує максимальну суму, яку можна отримати готівкою, залишок буде автоматично видалено під час виведення коштів.

Застосовується максимальна сума виведення. Наприклад, якщо ви робите депозит у розмірі 50 доларів США, а максимальна сума виведення коштів у 5 разів перевищує депозит, максимальна сума виведення коштів становить 250 доларів США.

Наведені нижче ігри та будь-які варіанти можуть мати інші ліміти столів, поки діє ця акція: Тип гри: Arrow Slots, Arrow Tables, Baccarat, Betixon Games, BetSoft Slots, BetSoft Table, Blackjack, Blackjack with Sidebets, CaribStud, Dragon Games, Dragon Tables , Groove Games, Kaboom, PaiGow, Qora Games, RedDog, Ride 'em Poker, Rival Slots, Roulette, Saucify Games, Spinomenal Games, ThreeCard, Tom Horn Games, Videopoker

Обмеження столиків можуть змінюватися, поки ця акція активна.

Під час цієї акції за гру не нараховуються комп-бали


Дійсний з 2023-01-23 00:00:00 до 2026-12-23 23:59:59. Казино може в будь-який час припинити дію акції. Якщо ви не ввійдете в казино протягом 30 днів, термін дії рекламної акції закінчиться автоматично через бездіяльність. Зверніть увагу, що всі безкоштовні обертання та прогрес в i-Slots будуть втрачені після завершення акції.

Також застосовуються загальні положення та умови казино (доступні на веб-сайті казино).

Статус акції: не заявлено

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ось положення в умовах, які вони використовують, щоб виправдати відмову у вашому виграші...


6.8

Зняття коштів, зароблених за допомогою безкоштовних фішок або будь-якої іншої бездепозитної рекламної акції, можна скасувати та повернути на рахунок гравця за його бажанням, але максимальна сума виведення цих коштів залишається такою ж, як і в початковій рекламній акції.


це загальне правило казино, яке просто говорить, що скасування зняття коштів і просто зарахування їх на ваш баланс не вважається депозитом, тому, очевидно, застосовуються оригінальні умови бонусу. Я ще не бачив казино, де б не було цього правила. Однак у цих правилах нічого не говориться про те, коли скасування вважається депозитом. Тому що ви повинні використовувати депозит, щоб використовувати бонус відповідності депозиту. Умови, на які вони посилаються, не є умовами для сценарію продажу. Але оскільки правил, мабуть, немає, і цього було недостатньо для мене, щоб знати напевно. Я запитав у чаті, і мені повідомили, що діють нові умови бонусу


Автоматичний переклад.
lissa311
7 міс. тому

О, ви написали досить багато, я б сказав. Щодо бонусу, я розумію, що ви говорите і в чому проблема.

Щодо скарги, я помітив, що її закрили після того, як ви не відповіли на запитання Ніка . Я вважаю, що для подальших дій у зв’язку зі скаргою було б добре відповісти на них і рухатися вперед. Якщо ви вважаєте, що з вашого боку все було добре і ви не робили нічого, що порушує правила казино, ви можете повторно подати скаргу. Хіба це не було б добре для вас?

Оскільки ми не розглядаємо скарги тут, на форумі, я можу дивитися на це лише так, як ви мені це описуєте, але наша команда намагається вирішити цю справу та детально її розглянути, що, звичайно, краще, якщо ви надасте всі докази їм.

Подумайте про це та дайте мені знати, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це була інша скарга, яку було закрито. Ця скарга стосувалася більше неправдивої реклами. Казино повідомляє на веб-сайті, що вони проводять щотижневі розіграші та видають 2500 на тиждень. Всі переможці оголошуються в соціальних мережах. З травня вони оголосили 1 переможця. Коли ви запитуєте про це, вони стверджують, що переможець отримує електронний лист. Я щиро вірю, що не розіграш, як вони стверджують, і лише 1 людина отримувала цей приз. Тож це була інша скарга. Я просто відмовився від цієї скарги, тому що я не можу довести, що казино насправді не займається розіграшами. Хоча я знаю, що вони не дають гравцям 2500 доларів на тиждень! Жодне казино не видає таку суму грошей. І якби вони були, вони б напевно рекламували це, щоб залучити нових гравців. Як це зробили з єдиним переможцем у травні. Моя скарга щодо цієї проблеми на цьому форумі все ще відкрита

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
lissa311
7 міс. тому

Привіт!

Я дуже вдячний, що ви знайшли час, щоб прояснити цю ситуацію. Ваш коментар також дуже вітається тут. Одного тільки не розумію. Якщо ви впевнені, що казино не виплачує переможцям, чому ви перестали відповідати?

Вам не потрібно відповідати на це; звичайно, я вважаю, що людина має обмежену здатність до неприємних речей, тому інколи краще просто відпустити...

Крім того, з вашої відповіді я припускаю, що ви справді створили два облікові записи для двох скарг, чи не так? Вам не потрібно цього робити. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ні, ці два облікові записи були випадковістю. Я входжу в систему за допомогою Apple ID, а коли я входив на комп’ютері, це інший Apple ID. Думаю, я міг би ще раз поскаржитися на те саме.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я фотографую чат. Мені просто цікаво, що думають усі. Чи має казино нести за це відповідальність? Я думаю так!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

На мій погляд, так, вони несуть відповідальність, і вони повинні надавати належну, повну та ПОЗЛІГОВНУ інформацію, щоб запобігти подібним проблемам. Вибачте за ваш досвід і дякую, що дали назву казино.🚩🚩🚩

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Я знову відкрив скаргу. Також я маю зауважити, що оскільки я переслідував їх про те, хто виграв і коли, розіграш фактично проводився та бла-бла кожного тижня протягом місяців... Пару днів тому я помітив, що вони прибрали рекламні акції з сайту. Як зручно лол

незалежно від того, я дуже багато разів запитував, і жодного разу вони не сказали мені, що це не активний малюнок. Тож вони змусили гравців криптоеліти повірити, що якщо вони щодня вносять депозит, вони зможуть виграти 2500 щотижня.

Автоматичний переклад.
Anonymized437
7 міс. тому

Хм, я намагаюся підібрати позитиви; завдяки вашій наполегливості ви, ймовірно, врятували багатьох гравців від гіркої плутанини! Це чудово!🐱‍🏍

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого