3 міс. тому
Тут ви можете обговорити KinBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я чекав 12 днів на завершення виведення 1000 євро. Я думаю, що букмекерська компанія є шахраєм.
геть
I've been waiting for 12 days for the withdrawal of 1000 euros to be completed. I think the betting company is a scam.
Away
Περιμενω εδω και 12 μερες να ολοκληρωθει η αναληψη 1000 ευρο. Νομιζω ειναι σκαμ η στοιχηματικη.
Μακρια
Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?
Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів, щоб здійснити платіж, оскільки інколи, наприклад, перевірка рахунку може зайняти більше часу.
Який спосіб оплати ви обрали для зняття?
May I ask if your account is fully verified at this casino, please?
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment because it sometimes can take longer to verify the account, for example.
Which payment method did you choose for your withdrawal?
Привіт, у мене також є сумніви щодо цього казино. Вони відмовляють у будь-якій перевірці на запит, не надають жодної інформації про ліцензії чи подібне та не виплачують гроші
Hello, I also have doubts about this casino. They refuse any verification on request, do not give any information about licenses or similar, and do not pay out
Hallo ich bekomme auch Zweifel an diesem Casino sie lehnen auf Anfrage jede Verifizierung ab, geben keine Auskünfte über Lizenzen oder Ähnliches, und zahlen nicht aus
Ви вже отримали відкликання?
Hast du nun dein Geld ?
You got your withdrawal now ?
Hast du nun dein Geld ?
Привіт, у мене також є сумніви щодо цього казино. Вони відмовляють у будь-якій перевірці на запит, не надають жодної інформації про ліцензії чи подібне та не виплачують гроші
Hello, I also have doubts about this casino. They refuse any verification on request, do not give any information about licenses or similar, and do not pay out
Hallo ich bekomme auch Zweifel an diesem Casino sie lehnen auf Anfrage jede Verifizierung ab, geben keine Auskünfte über Lizenzen oder Ähnliches, und zahlen nicht aus
Будь ласка, коли саме ви подали запит на зняття коштів і що саме вони вам скажуть?
Чи є на вашому рахунку інформація про зняття коштів?
When exactly have you requested the withdrawal, please, and what exactly do they tell you?
Is there any information regarding the withdrawal in your account?
Запит на зняття коштів було подано 3 дні тому, і мене запевнили в чаті, що його буде виплачено сьогодні. Сьогодні після запиту я отримав повідомлення, що не знають коли. У мене є скріншоти облікового запису + ідентифікатор транзакції тощо. Загалом є два зняття коштів, які ще не оброблено. Ви коли-небудь помічали, що заплатили? На жаль, я ні. Зараз казино стверджує, що є лише один запит на зняття коштів, хоча їх два, і більше не відповідає або завжди вибачається за незручності.
The withdrawal was requested 3 days ago and I was assured via chat that it would be paid out today. Today, after asking, I received a message saying they don't know when. I have screenshots of the account + transaction ID etc. There are two withdrawals in total that have not yet been processed. Have you ever noticed that you have paid out? Unfortunately, I haven't. The casino now claims there is only one request for withdrawals even though there are two and no longer responds or always says sorry for the inconvenience.
Die Auszahlung wurde vor 3 Tagen beantragt und es wurde mir per Chat versichert, dass es heute ausgezahlt wird. Heute kam die Meldung nach Nachfrage sie wissen nicht wann. Ich habe Screenshots vom Konto+Transaktions Id etc. Insgesamt liegen zwei Auszahlungen vor die noch nicht bearbeitet wurden. Haben Sie überhaupt schon mal mitbekommen das sie ausgezahlt haben? Ich leider nicht. Inzwischen behauptet das Casino es gibt nur eine Anfrage für Auszahlungen obwohl es zwei sind und antworten nicht mehr bzw. Immer mit dem Satz Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten
Отже, у вас навіть документів не вимагають, так?
Крім того, коли ви переглядаєте свій рахунок, чи є якась інформація про ваші зняття? Наприклад, скільки з них «запитувано» чи «очікує на розгляд»?
So, they don't even ask for any documents from you, right?
Also, when you look into your account, is there any information about your withdrawals? Like, how many of them are "requested" or "pending"?
Привіт, я спеціально запитав, чи можу я їх надіслати, і вони сказали, що зв’яжуться, якщо вони знадобляться.
Там очікують 2 вилучення.
Казино завжди надсилає автоматичні відповіді та завжди повідомляє вам зачекати до наступного дня. Це шахрайство
Hello, I specifically asked if I could send them and they said they would get in touch if any were needed.
2 withdrawals are pending there.
The casino always sends automated replies and always tells you to wait until the next day. This is fraud
Hallo, ich habe extra nachgefragt ob ich sie schicken darf, dann meinten Sie, dass sie sich melden falls welche benötigt werden.
2 abhebungen sind dort ausstehend.
das Casino schickt immer nur automatisierte antworten, vertrösten einen immer auf den nächsten Tag. Das ist Betrug
Я пережив багато лайна в своєму житті, але це так зване «онлайн-казино» бере пиріг. Я рідко бачив більш відвертий обдир! Ось кілька причин, чому ви НІКОЛИ не повинні вносити тут жодного цента:
1. Сфальсифіковані ігри – будь то слоти, блекджек чи рулетка – виграти тут – чиста утопія. Ви могли б просто спалити свої гроші, це було б чесніше.
2. Виплати? Забудьте! – Як тільки ви щось виграєте (якимось дивом!) і хочете виплатити, виникають проблеми: нескінченні процеси перевірки, безглузда підтримка і раптом «технічні труднощі».
3. Обслуговування клієнтів? Яке обслуговування клієнтів?! – Якщо ви нарешті отримаєте відповідь через три дні, це або грубо, безглуздо, або просто копі-вставте виправдання.
4. Спокусливі пропозиції і брехливі обіцянки - бонуси? Просто наживка абсурдними умовами продажу, які заманюють вас ще далі в пастку.
5. Чиста пастка залежності! – У казино вам дуже важко зупинитися. Постійні фальшиві виграші, агресивна реклама та постійно нові «чудові пропозиції» гарантують, що ви вносите все більше і більше — і програєте.
Висновок: кожен, хто тут грає, може попрощатися зі своїми грошима. Убережіть себе від клопоту, гніву та порожнього гаманця. Я вас попереджаю!
I have experienced a lot of crap in my life, but this so-called "online casino" takes the cake. I have rarely seen a more blatant rip-off! Here are a few reasons why you should NEVER deposit a single cent here:
1. Rigged games - whether slots, blackjack or roulette - winning here is pure utopia. You might as well just burn your money, that would be more honest.
2. Payouts? Forget it! â€" As soon as you win something (by some miracle!) and want to pay out, the problems arise: endless verification processes, meaningless support and suddenly "technical difficulties".
3. Customer service? What customer service?! â€" If you finally get an answer after three days, it is either rude, meaningless or simply a copy-paste excuse.
4. Tempting offers and false promises - the bonuses? Just bait with absurd sales conditions that lure you even further into the trap.
5. Pure addiction trap! â€" The casino makes it extra difficult for you to stop. Constant fake winnings, aggressive advertising and ever new “great offers†ensure that you deposit more and more â€" and lose.
Conclusion: Anyone who plays here can say goodbye to their money. Save yourself the hassle, the anger and the empty wallet. I'm warning you!
ch habe in meinem Leben schon viel Mist erlebt, aber dieses sogenannte “Online-Casino†setzt allem die Krone auf. Selten habe ich eine dreistere Abzocke gesehen! Hier ein paar Gründe, warum ihr NIEMALS auch nur einen Cent hier einzahlen solltet:
1. Manipulierte Spiele â€" Egal ob Slots, Blackjack oder Roulette â€" gewinnen ist hier reine Utopie. Ihr könntet genauso gut euer Geld direkt verbrennen, das wäre ehrlicher.
2. Auszahlungen? Vergesst es! â€" Sobald ihr doch mal (durch ein Wunder!) etwas gewinnt und auszahlen wollt, kommen die Probleme: endlose Verifizierungsprozesse, nichtssagender Support und plötzlich „technische Schwierigkeiten“.
3. Kundenservice? Welcher Kundenservice?! â€" Wenn ihr nach drei Tagen endlich eine Antwort bekommt, ist sie entweder unhöflich, nichtssagend oder einfach eine Copy-Paste-Ausrede.
4. Lockangebote und falsche Versprechen â€" Die Boni? Nur Lockmittel mit absurden Umsatzbedingungen, die euch noch weiter in die Falle locken.
5. Suchtfalle pur! â€" Das Casino macht es euch extra schwer aufzuhören. Ständige Fake-Gewinne, aggressive Werbung und immer wieder neue „tolle Angebote“ sorgen dafür, dass ihr immer mehr einzahlt â€" und verliert.
Fazit: Wer hier spielt, kann sich gleich von seinem Geld verabschieden. Spart euch den Ärger, die Wut und die leere Brieftasche. Ich warne euch!
Привіт, я спеціально запитав, чи можу я їх надіслати, і вони сказали, що зв’яжуться, якщо вони знадобляться.
Там очікують 2 вилучення.
Казино завжди надсилає автоматичні відповіді та завжди повідомляє вам зачекати до наступного дня. Це шахрайство
Hello, I specifically asked if I could send them and they said they would get in touch if any were needed.
2 withdrawals are pending there.
The casino always sends automated replies and always tells you to wait until the next day. This is fraud
Hallo, ich habe extra nachgefragt ob ich sie schicken darf, dann meinten Sie, dass sie sich melden falls welche benötigt werden.
2 abhebungen sind dort ausstehend.
das Casino schickt immer nur automatisierte antworten, vertrösten einen immer auf den nächsten Tag. Das ist Betrug
Я пережив багато лайна в своєму житті, але це так зване «онлайн-казино» бере пиріг. Я рідко бачив більш відвертий обдир! Ось кілька причин, чому ви НІКОЛИ не повинні вносити тут жодного цента:
1. Сфальсифіковані ігри – будь то слоти, блекджек чи рулетка – виграти тут – чиста утопія. Ви могли б просто спалити свої гроші, це було б чесніше.
2. Виплати? Забудьте! – Як тільки ви щось виграєте (якимось дивом!) і хочете виплатити, виникають проблеми: нескінченні процеси перевірки, безглузда підтримка і раптом «технічні труднощі».
3. Обслуговування клієнтів? Яке обслуговування клієнтів?! – Якщо ви нарешті отримаєте відповідь через три дні, це або грубо, безглуздо, або просто копі-вставте виправдання.
4. Спокусливі пропозиції і брехливі обіцянки - бонуси? Просто наживка абсурдними умовами продажу, які заманюють вас ще далі в пастку.
5. Чиста пастка залежності! – У казино вам дуже важко зупинитися. Постійні фальшиві виграші, агресивна реклама та постійно нові «чудові пропозиції» гарантують, що ви вносите все більше і більше — і програєте.
Висновок: кожен, хто тут грає, може попрощатися зі своїми грошима. Убережіть себе від клопоту, гніву та порожнього гаманця. Я вас попереджаю!
I have experienced a lot of crap in my life, but this so-called "online casino" takes the cake. I have rarely seen a more blatant rip-off! Here are a few reasons why you should NEVER deposit a single cent here:
1. Rigged games - whether slots, blackjack or roulette - winning here is pure utopia. You might as well just burn your money, that would be more honest.
2. Payouts? Forget it! â€" As soon as you win something (by some miracle!) and want to pay out, the problems arise: endless verification processes, meaningless support and suddenly "technical difficulties".
3. Customer service? What customer service?! â€" If you finally get an answer after three days, it is either rude, meaningless or simply a copy-paste excuse.
4. Tempting offers and false promises - the bonuses? Just bait with absurd sales conditions that lure you even further into the trap.
5. Pure addiction trap! â€" The casino makes it extra difficult for you to stop. Constant fake winnings, aggressive advertising and ever new “great offers†ensure that you deposit more and more â€" and lose.
Conclusion: Anyone who plays here can say goodbye to their money. Save yourself the hassle, the anger and the empty wallet. I'm warning you!
ch habe in meinem Leben schon viel Mist erlebt, aber dieses sogenannte “Online-Casino†setzt allem die Krone auf. Selten habe ich eine dreistere Abzocke gesehen! Hier ein paar Gründe, warum ihr NIEMALS auch nur einen Cent hier einzahlen solltet:
1. Manipulierte Spiele â€" Egal ob Slots, Blackjack oder Roulette â€" gewinnen ist hier reine Utopie. Ihr könntet genauso gut euer Geld direkt verbrennen, das wäre ehrlicher.
2. Auszahlungen? Vergesst es! â€" Sobald ihr doch mal (durch ein Wunder!) etwas gewinnt und auszahlen wollt, kommen die Probleme: endlose Verifizierungsprozesse, nichtssagender Support und plötzlich „technische Schwierigkeiten“.
3. Kundenservice? Welcher Kundenservice?! â€" Wenn ihr nach drei Tagen endlich eine Antwort bekommt, ist sie entweder unhöflich, nichtssagend oder einfach eine Copy-Paste-Ausrede.
4. Lockangebote und falsche Versprechen â€" Die Boni? Nur Lockmittel mit absurden Umsatzbedingungen, die euch noch weiter in die Falle locken.
5. Suchtfalle pur! â€" Das Casino macht es euch extra schwer aufzuhören. Ständige Fake-Gewinne, aggressive Werbung und immer wieder neue „tolle Angebote“ sorgen dafür, dass ihr immer mehr einzahlt â€" und verliert.
Fazit: Wer hier spielt, kann sich gleich von seinem Geld verabschieden. Spart euch den Ärger, die Wut und die leere Brieftasche. Ich warne euch!
Це справді не звучить мені добре.
Чи могли б ви розповісти нам деякі подробиці щодо проблеми, яка виникла під час виведення коштів? Скільки довелося чекати?
This really doesn't sound good at all to me.
Could you perhaps tell us some details regarding the issue you experienced with the withdrawal? How long did you have to wait?
Більше нічого пояснювати, казино про це знає, я вже 2 тижні чекаю повернення грошей! Або на розгляд справи
Мені цікаво, що станеться в найгіршому випадку, це закінчиться з моїм адвокатом
There is nothing more to explain, the casino knows about it, I have been waiting for 2 weeks for my refund! Or for the case to be processed
I'm curious what will happen in the worst case scenario it will end up with my lawyer
Da gibt es nicht mehr zu erläutern das Casino weiß Bescheid warte seid 2 Wochen auf meine Rückerstattung! Beziehungsweise darauf das der Fall bearbeitet wird
bin mal gespannt was daraus wird im schlimmsten Fall landet es bei meinem Anwalt
О, значить, казино конкретно погодилося на відшкодування; можу я знати з якої причини?
Виходячи з тих моментів, які ви згадали раніше, я не можу зрозуміти багато чого. Отже, заздалегідь дякую за трохи деталей.
Oh, so the casino specifically has agreed to the refund; may I know for what reason?
Based on the points you mentioned earlier, I can't figure much. So, thanks in advance for a bit of detail.
Всім доброго ранку, у мене питання: чи регулярно онлайн казино Kinbet виплачує виграші? Я розумію, що час досить довгий, особливо для високих виграшів… Це перший раз, коли я граю на платформі, яка не є AAMS/ADM, і я трохи хвилююся… дайте мені знати… дякую
Good morning everyone, I have a question: does the Kinbet online casino pay out winnings regularly? I understand that the times are quite long, especially for high winnings… It's the first time I play on a non-AAMS/ADM platform and I'm a little worried… let me know… thanks
Buongiorno a tutti, avrei una domanda: il casinò online Kinbet paga le vincite in modo regolare? Ho capito che i tempi sono piuttosto lunghi, in particolare per le vincite alte…È la prima volta che gioco su una piattaforma non AAMS/ADM e sono un po’ preoccupata… fatemi sapere… grazie
Привіт! Я перемістив вашу публікацію під казино, щоб ви могли бачити, як гравці пишуть про свій досвід. Крім того, відгуки та скарги користувачів дадуть вам краще розуміння, тому обов’язково перевірте їх. Виходячи з цього, напевно, вирішив би я там грати чи ні. Ситуації можуть бути різними, тому на 100% не можна сказати, однозначно окупиться чи ні. Поки ти дотримуєшся правил і нічого не порушуєш, ти здасися, якщо буде потрібно, то все має бути добре. Але я думаю, якщо ви граєте в казино, ви знаєте, що навіть якщо ви нічого не зламаєте, інколи виникатимуть проблеми або надмірне зняття коштів.
Тому я завжди чекав усього. 🙂
Hello, I have moved your post under the casino so you can see players writing about their experiences. Also user reviews or complaints will give you a better insight, so definitely check those out as well. Based on that, I would probably decide whether I would play there or not. Situations can be different, so you can't say 100% that it will clearly pay off or not. As long as you stick to the rules and don't break anything, you'll turn yourself in if you need to then it should be fine. But I think if you play in casinos you know that even if you don't break anything sometimes there will be problems or over withdrawals.
So I would always expect everything. 🙂
привіт У мене також є незавершені зняття з Kinbet… вони виплатили вам виграш?
Hi! I also have pending withdrawals with Kinbet… did they pay you the winnings?
Ciao! Anch’io ho dei prelievi in sospeso con Kinbet… ti hanno pagato le vincite?
Чи вдалося чогось досягти?
Did you manage to achieve anything?
Sei riuscito ad ottenere qualcosa?
Привіт, як довго ви чекаєте на зняття коштів? Це ваше перше зняття коштів у казино?
Не могли б ви розповісти нам трохи більше про свій досвід? 😀
Hello, how long are you waiting for your withdrawal please? Is this your first withdrawal in a casino?
Could you tell us a bit more about your experience please? 😀
Я завжди грав у казино AAMS/ADM, знімаючи навіть великі суми без проблем, але це мій перший досвід роботи з Kinbet, і я чекав кілька днів, щоб отримати свої зняття, і вони ще навіть не були схвалені! У мене є 3 незавершені зняття, і я не можу продовжувати зняття моїх виграшів, доки вони не виплатять мені незавершені!
I have always played on AAMS/ADM casinos, withdrawing even large sums without problems, but this is my first experience with Kinbet and I have been waiting for a few days to receive my withdrawals and they have not even been approved yet! I have 3 pending withdrawals and I cannot continue with the withdrawals of my winnings until they pay me the pending ones!
Ho sempre giocato su casinò AAMS/ ADM, prelevando anche somme alte senza problemi, ma è la mia prima esperienza con Kinbet e sono alcuni giorni che attendo di ricevere i miei prelievi e ancora non sono stati neanche approvati! Ho 3 prelivi in sospeso e non posso continuare con i prelievi delle mie vincite finché non mi pagano quelli in sospeso!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.