ГоловнаФорумКазиноKinBet Casino - загальне обговорення

KinBet Casino - загальне обговорення

 від Kwstas99
|
1 519 переглядів 37 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити KinBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я чекав 12 днів на завершення виведення 1000 євро. Я думаю, що букмекерська компанія є шахраєм.

геть

Автоматичний переклад.
Kwstas99

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів, щоб здійснити платіж, оскільки інколи, наприклад, перевірка рахунку може зайняти більше часу.

Який спосіб оплати ви обрали для зняття?

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене також є сумніви щодо цього казино. Вони відмовляють у будь-якій перевірці на запит, не надають жодної інформації про ліцензії чи подібне та не виплачують гроші

Автоматичний переклад.
Kwstas99

Ви вже отримали відкликання?

Hast du nun dein Geld ?

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене також є сумніви щодо цього казино. Вони відмовляють у будь-якій перевірці на запит, не надають жодної інформації про ліцензії чи подібне та не виплачують гроші

Автоматичний переклад.

Будь ласка, коли саме ви подали запит на зняття коштів і що саме вони вам скажуть?

Чи є на вашому рахунку інформація про зняття коштів?

Автоматичний переклад.
Romi

Запит на зняття коштів було подано 3 дні тому, і мене запевнили в чаті, що його буде виплачено сьогодні. Сьогодні після запиту я отримав повідомлення, що не знають коли. У мене є скріншоти облікового запису + ідентифікатор транзакції тощо. Загалом є два зняття коштів, які ще не оброблено. Ви коли-небудь помічали, що заплатили? На жаль, я ні. Зараз казино стверджує, що є лише один запит на зняття коштів, хоча їх два, і більше не відповідає або завжди вибачається за незручності.

Змінено
Автоматичний переклад.
frb5x2cjht

Отже, у вас навіть документів не вимагають, так?

Крім того, коли ви переглядаєте свій рахунок, чи є якась інформація про ваші зняття? Наприклад, скільки з них «запитувано» чи «очікує на розгляд»?

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, я спеціально запитав, чи можу я їх надіслати, і вони сказали, що зв’яжуться, якщо вони знадобляться.

Там очікують 2 вилучення.


Казино завжди надсилає автоматичні відповіді та завжди повідомляє вам зачекати до наступного дня. Це шахрайство

Змінено
Автоматичний переклад.

Я пережив багато лайна в своєму житті, але це так зване «онлайн-казино» бере пиріг. Я рідко бачив більш відвертий обдир! Ось кілька причин, чому ви НІКОЛИ не повинні вносити тут жодного цента:

1. Сфальсифіковані ігри – будь то слоти, блекджек чи рулетка – виграти тут – чиста утопія. Ви могли б просто спалити свої гроші, це було б чесніше.

2. Виплати? Забудьте! – Як тільки ви щось виграєте (якимось дивом!) і хочете виплатити, виникають проблеми: нескінченні процеси перевірки, безглузда підтримка і раптом «технічні труднощі».

3. Обслуговування клієнтів? Яке обслуговування клієнтів?! – Якщо ви нарешті отримаєте відповідь через три дні, це або грубо, безглуздо, або просто копі-вставте виправдання.

4. Спокусливі пропозиції і брехливі обіцянки - бонуси? Просто наживка абсурдними умовами продажу, які заманюють вас ще далі в пастку.

5. Чиста пастка залежності! – У казино вам дуже важко зупинитися. Постійні фальшиві виграші, агресивна реклама та постійно нові «чудові пропозиції» гарантують, що ви вносите все більше і більше — і програєте.


Висновок: кожен, хто тут грає, може попрощатися зі своїми грошима. Убережіть себе від клопоту, гніву та порожнього гаманця. Я вас попереджаю!


Автоматичний переклад.

Привіт, я спеціально запитав, чи можу я їх надіслати, і вони сказали, що зв’яжуться, якщо вони знадобляться.

Там очікують 2 вилучення.


Казино завжди надсилає автоматичні відповіді та завжди повідомляє вам зачекати до наступного дня. Це шахрайство

Автоматичний переклад.

привіт Вибачте за таку пізню відповідь, але мені просто цікаво, як усе пройшло в цьому кінці.🤔

Будь ласка, не могли б ви поновити нас?

Автоматичний переклад.

Я пережив багато лайна в своєму житті, але це так зване «онлайн-казино» бере пиріг. Я рідко бачив більш відвертий обдир! Ось кілька причин, чому ви НІКОЛИ не повинні вносити тут жодного цента:

1. Сфальсифіковані ігри – будь то слоти, блекджек чи рулетка – виграти тут – чиста утопія. Ви могли б просто спалити свої гроші, це було б чесніше.

2. Виплати? Забудьте! – Як тільки ви щось виграєте (якимось дивом!) і хочете виплатити, виникають проблеми: нескінченні процеси перевірки, безглузда підтримка і раптом «технічні труднощі».

3. Обслуговування клієнтів? Яке обслуговування клієнтів?! – Якщо ви нарешті отримаєте відповідь через три дні, це або грубо, безглуздо, або просто копі-вставте виправдання.

4. Спокусливі пропозиції і брехливі обіцянки - бонуси? Просто наживка абсурдними умовами продажу, які заманюють вас ще далі в пастку.

5. Чиста пастка залежності! – У казино вам дуже важко зупинитися. Постійні фальшиві виграші, агресивна реклама та постійно нові «чудові пропозиції» гарантують, що ви вносите все більше і більше — і програєте.


Висновок: кожен, хто тут грає, може попрощатися зі своїми грошима. Убережіть себе від клопоту, гніву та порожнього гаманця. Я вас попереджаю!


Автоматичний переклад.

Це справді не звучить мені добре.

Чи могли б ви розповісти нам деякі подробиці щодо проблеми, яка виникла під час виведення коштів? Скільки довелося чекати?


Автоматичний переклад.

Більше нічого пояснювати, казино про це знає, я вже 2 тижні чекаю повернення грошей! Або на розгляд справи


Мені цікаво, що станеться в найгіршому випадку, це закінчиться з моїм адвокатом

Автоматичний переклад.
jason0560

О, значить, казино конкретно погодилося на відшкодування; можу я знати з якої причини?

Виходячи з тих моментів, які ви згадали раніше, я не можу зрозуміти багато чого. Отже, заздалегідь дякую за трохи деталей.

Автоматичний переклад.

Всім доброго ранку, у мене питання: чи регулярно онлайн казино Kinbet виплачує виграші? Я розумію, що час досить довгий, особливо для високих виграшів… Це перший раз, коли я граю на платформі, яка не є AAMS/ADM, і я трохи хвилююся… дайте мені знати… дякую

Змінено
Автоматичний переклад.
Mariwinres

Привіт! Я перемістив вашу публікацію під казино, щоб ви могли бачити, як гравці пишуть про свій досвід. Крім того, відгуки та скарги користувачів дадуть вам краще розуміння, тому обов’язково перевірте їх. Виходячи з цього, напевно, вирішив би я там грати чи ні. Ситуації можуть бути різними, тому на 100% не можна сказати, однозначно окупиться чи ні. Поки ти дотримуєшся правил і нічого не порушуєш, ти здасися, якщо буде потрібно, то все має бути добре. Але я думаю, якщо ви граєте в казино, ви знаєте, що навіть якщо ви нічого не зламаєте, інколи виникатимуть проблеми або надмірне зняття коштів.

Тому я завжди чекав усього. 🙂

Автоматичний переклад.
frb5x2cjht

привіт У мене також є незавершені зняття з Kinbet… вони виплатили вам виграш?

Автоматичний переклад.
jason0560

Чи вдалося чогось досягти?

Автоматичний переклад.
Mariwinres

Привіт, як довго ви чекаєте на зняття коштів? Це ваше перше зняття коштів у казино?

Не могли б ви розповісти нам трохи більше про свій досвід? 😀

Автоматичний переклад.
Jaro

Я завжди грав у казино AAMS/ADM, знімаючи навіть великі суми без проблем, але це мій перший досвід роботи з Kinbet, і я чекав кілька днів, щоб отримати свої зняття, і вони ще навіть не були схвалені! У мене є 3 незавершені зняття, і я не можу продовжувати зняття моїх виграшів, доки вони не виплатять мені незавершені!

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого