ГоловнаФорумКазиноКазино, яке заслуговує ВИСОК-5

Казино, яке заслуговує ВИСОК-5

 від jamieshaw8282
|
3 185 переглядів 9 відповідей |
|

Я, наприклад, однозначно надішлю подвійний HIGH-5, щонайменше, до One And Only Dreams Casino!!! Вони не тільки заслуговують на довіру! Обслуговування клієнтів розслабляє зіркових людей! Так що серйозно скиньте ці інші дно, Wannabe Casino — це не що інше, як кошмар! Я ставлю 10 з 10. Тепер ви здобудете свою дупу і відчуйте «мрію», яку варто пам’ятати, вона варта того, щоб вона на вагу золота!!!🤠🤙🏼

Автоматичний переклад.
jamieshaw8282

Привіт, я радий, що ви знайшли казино, яке вам подобається. Ви говорите про це Dreams Casino? https://casino.guru/Dreams-Casino-review

Автоматичний переклад.

Казино High 5 жахливе, тому що вони не підтвердять мій обліковий запис, навіть якщо я пройшов процес перевірки, у мене навіть є скріншоти, щоб довести, що вони просто відмовляють у моїй перевірці, тому що вони не хочуть платити. file

Автоматичний переклад.
Simonb339

Привіт! Отже, якщо вашу перевірку відхилено, чи надіслало вам казино пояснення, чому це відбувається, і в чому причина? Ви надіслали документи, які відхилені? Найкраще було б відразу перейти до суті справи. Я боюся, що ви не зможете здійснити виведення коштів, доки не пройдете його успішно, тому я думаю, що ми дійдемо до відповідної інформації.

Якщо проблеми залишаться, і казино не зможе перевірити вас навіть протягом 14 днів, я б рекомендував подати скаргу.

Я почекаю, як це розвиватиметься.

Автоматичний переклад.

Це казино ніколи не надсилало мені жодних пояснень, чому моє підтвердження було відхилено. Він прийняв усі документи, і в кінці написано, що відхилено, тому я не знаю, чому; тому що, як я вже сказав, вони не дали мені причини відмови. Я навіть надіслав електронний лист High 5 Casino про відхилення підтвердження, і вони просто сказали мені повторити спробу, що я і зробив, і воно показало те саме повідомлення про помилку, яке я прикріпив до оригінального допису: «підтвердження відхилено» без жодних причин.

Змінено
Автоматичний переклад.
Simonb339

Якщо це відбувається постійно, і казино не може вам нічого пояснити, я, мабуть, більше не буду терпіти. Вони завжди повинні надавати відповідну причину або рішення, і якщо вони цього не роблять, я б подумав про подання скарги, як я вже оголосив.

Неправильно змушувати гравця чекати, а врешті-решт просто відхиляти документи й нічого про це не говорити.

Як ти думаєш, чи підеш на це? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro

High 5 Casino не є казино, яке підтримується на цьому веб-сайті для подання скарг. Але я подав скаргу в AskGamblers, і вони не змогли нічого з цим зробити. Тож я можу подати скаргу до FTC, якщо нічого не допоможе.

Автоматичний переклад.

Я однозначно ставлю 5, чому б і ні, це просто збіг обставин

Автоматичний переклад.

High 5 Casino не є казино, яке підтримується на цьому веб-сайті для подання скарг. Але я подав скаргу в AskGamblers, і вони не змогли нічого з цим зробити. Тож я можу подати скаргу до FTC, якщо нічого не допоможе.

Автоматичний переклад.

Якщо у нас немає казино в нашій базі даних, просто виберіть інше і напишіть в описі ситуації, яке це казино у вашому випадку. Наша команда розгляне це та спробує вам допомогти. Тож не соромтеся спробувати це разом із нами.

Звичайно, якщо ви цього не зробите і збираєтеся подати скаргу в іншому місці, обов’язково повідомте нам, як це вийшло.

Автоматичний переклад.

Я однозначно ставлю 5, чому б і ні, це просто збіг обставин

Автоматичний переклад.

Привіт, я не розумію, що ви пишете. Маєш тут досвід чи ні? Чи хотіли б ви чимось поділитися?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого