ФорумКазиноJuicy Stakes Casino - загальне обговорення

Juicy Stakes Casino - загальне обговорення

2 р. тому від canaberto
|
2803 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Juicy Stakes Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт, я думаю, що я знову зробив помилку, граючи в цьому казино. Я бачу, що більшість казино, які Гуру кваліфікує як хороші, насправді навпаки, тому що одні не платять, інші не відповідають, і цей «Соковитий Кол» є одним із них: вони не відповідають на жодні листи, які я їм надсилаю, але вони надсилають мені електронного листа щодня, щоб дозволити йому пограти. Я зробив депозит сьогодні вперше, і я почав грати, але перевірка документів говорить мені, що це 5 днів, що я вважаю надзвичайно багато часу, крім того, платежі здійснюються шляхом переказу, і вони кажуть, що зазвичай беруть до 15 днів (чергове обурення).

При заповненні даних мого банку, щоб надіслати переказ, вони просять багато речей, які я навіть не уявляю, що це таке: банківський маршрут, поштовий індекс та кілька речей, коли тут, в Іспанії, потрібно лише надати: IBAN, SWIFT І АДРЕСА БАНКУ ДО РАХУНКУ ТИРУЛАРА.

У всякому разі, видно, що я не потрапляю в жодне казино, де граю в ті, які пропонує мені казино GUru

Автоматичний переклад.
canaberto
2 р. тому

Чесно кажучи, ситуація подібна до попереднього казино, яке ви коментували. Ви обрали казино з рейтингами близько 6,5/10. Ми не можемо сказати, що саме ці казино ми рекомендуємо. Казино, які ми рекомендуємо для вашої країни, перелічені тут https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED, і ці казино мають набагато кращі оцінки, ніж 6,5.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це неймовірно, після того, як вони дочекалися мого вилучення 1000 євро, але вони все ще не перевірили документи більше 1 тижня, вони нічого не відповідають.

Не грайте в азартні ігри в цьому поганому казино

Автоматичний переклад.
canaberto
2 р. тому

Я вважаю, що ви вже знаєте, як подати скаргу на наш веб -сайт. Я б почекав до кінця цього тижня, і якщо вони вам не дадуть відповідь, то, ймовірно, я подав би скаргу проти казино. Я б сказав, що якщо ви дасте їм 2 тижні на підтвердження свого облікового запису, цього буде достатньо.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вам не платить цей сайт. Він явно не має ні ліцензії, ні відповідей нікому. Проте цей сайт має хороші оцінки. Так тримати, гуру казино!!!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я

Я хотів знати, хто вам ліцензує?

Солей

Наше казино має ліцензію регуляторних органів у всіх країнах, у яких воно працює.

😊

Я

Ви можете бути трохи конкретнішими?

Солей

Щодо чого конкретно?😊

Я

Наше казино має ліцензію регуляторних органів у всіх країнах, у яких воно працює.

новий


Солей

Дійсно. Це те, що було зазначено вище. Що саме ви б хотіли вказати в якості необхідної інформації, вже було надано раніше



У них немає ліцензії на діяльність...

Автоматичний переклад.
Anonymized471
5 міс. тому

Так, я бачив, що ви написали в іншій темі, і я фактично відповів вам там, що вони мають неперевірену ліцензію, на нашу думку. Я думаю, що в чаті, який ви опублікували, ви б просто ходили навколо і навколо, згідно з цими відповідями.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вони порушують положення та умови, кажучи, що мають ліцензію, що, очевидно, не відповідає дійсності, а ви, хлопці, заперечуєте мою скаргу, кажучи, що у мене було кілька облікових записів, хоча в мене був один.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хтось знає адвокатів, яких я міг би залучити до суду? Я вів детальний облік

Автоматичний переклад.
Anonymized471
5 міс. тому

Ви говорите про скаргу , яка була встановлена в минулому і, як я бачу, досить давно. Я вважаю, що оскільки казино тоді надало відповідні докази, а наша команда визнала вашу скаргу необґрунтованою, на жаль, ми не можемо допомогти вам більше. Я сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Жаль, ведь раньше это казино имело не плохую репутацию. Играла там как в покер так и казино.

elenaradochinskaya
5 міс. тому

Ну, я впевнений, що це звучить досить непрофесійно, але я б не сприймав попередню інформацію як філософський камінь у цьому випадку.

Коли хтось продовжує наполягати на відхиленій скарзі 3-річної давності, принаймні я б не сказав, що це актуальна думка, у кращому випадку. Це скоріше незагоєна рана. Подивіться самі тут .

Що стосується справедливості та безпеки, його оцінка вище середнього . Тому я б не назвав це місце поганим для гри.

🙂

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

filefilefilefilefile

Продовження

Автоматичний переклад.
Anonymized471
5 міс. тому

Якщо у вас є що-небудь нове, щоб додати до цієї досить холодної справи, будь ласка, припиніть спам на форумі та натомість попросіть повторно відкрити скаргу .

Це безглуздо, і єдиним ефектом буде те, що вам більше не дозволять нічого публікувати на форумі .

У нас немає часу відповідати на всі ваші дописи про те саме на форумі знову і знову, розумієте? 🙏

Я сповістив команду скарг про вашу нескінченну діяльність, але останній крок залежить від вас.

Будьте розумними; ми не розглядаємо скарги на форумі, і тут ми не можемо вам допомогти.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ого. Спам на форумі, коли хлопець розповідав вам, що сталося? Ви закохалися в старе. Кожен гравець може мати лише один обліковий запис. Дозволяється лише один Обліковий запис для кожної родини, IP-адреси, ПК. Для входу в обліковий запис необхідно ввести логін і пароль, захищені нашою системою безпеки. Крім того, користувач не має права передавати доступ до облікового запису третім особам. Ми застосовуємо захищене з'єднання, коли ви входите в гру, і кодуємо ваш логін і пароль. Ви не можете отримати доступ до гри, не ввійшовши в систему. Будь-яке шахрайське казино майже напевно використовуватиме це як виправдання для крадіжки грошей у своїх клієнтів. Читаючи скарги та відгуки, це казино не повинно бути дозволено працювати. Зверніться до їхньої служби підтримки, і вона розкаже багато про будь-які скарги, дискусії чи відгуки тут.

Автоматичний переклад.
ibot252525
3 міс. тому

По-перше, я рекомендую вам прочитати щось більше про те, як ми підходимо до цієї теми, будь ласка.


Існує так званий Кодекс чесних азартних ігор, якого ми прагнемо дотримуватися, щоб залишатися прозорими. Будь ласка, приділіть кілька хвилин, щоб прочитати це:

Поширені проблемні області азартних онлайн-ігор і те, як казино повинні їх вирішувати

11. Перевірка гравців і дублікати облікових записів :

У переважній більшості казино гравцям дозволяється мати лише один обліковий запис для кожного казино. Відкриття кількох облікових записів суперечить Загальним положенням та умовам, а дублікати облікових записів зазвичай закриваються після виявлення.

Більшість казино лише перевіряють наявність дублікатів облікових записів у рамках процесу перевірки, який зазвичай виконується, коли гравець просить зняти кошти. Якщо гравець виграє щось на одному зі своїх дублюючих облікових записів, виграш, як правило, анулюється. У деяких випадках початкові депозити можуть бути повернуті гравцеві, якщо казино вважає, що дублікат облікового запису було створено випадково.

Точка зору казино

Казино дозволяють гравцям створювати лише один обліковий запис, щоб захистити себе від зловживань бонусами. Відкриття кількох облікових записів і спроба отримати вітальний бонус більше одного разу є одним із небагатьох способів, якими гравці можуть скористатися, щоб отримати перевагу над казино або принаймні зменшити перевагу казино. Ось чому має сенс, щоб казино захищали себе, закриваючи дублікати облікових записів.

Точка зору гравця

Деякі гравці навмисно створюють кілька облікових записів (щоб зловживати вітальним бонусом), але іноді гравці просто забувають, що вже зареєстрували обліковий запис у казино, і неусвідомлено створюють новий обліковий запис.

Іноді гравці хочуть увійти в свій старий обліковий запис, але не пам'ятають свій пароль. Замість проходження процедури «забутого пароля» вони створюють новий обліковий запис, можливо, не знаючи, що роблять щось проти правил.

У будь-якому випадку, ми вважаємо, що гравцям не варто турбуватися про випадкове створення дублікатів облікових записів в одному казино.

Наша позиція

Ми визнаємо, що гравці несуть відповідальність за те, щоб вони не створювали кілька облікових записів в одному казино. Не тому, що ми вважаємо, що це правильний спосіб зробити це, а тому, що це галузевий стандарт, і ми не можемо карати всі казино, які не дотримуються правила «один обліковий запис на гравця», як ми вважаємо найкращим. Проте ми віримо та сподіваємося, що перевірка дублікатів облікових записів під час створення облікового запису стане галузевим стандартом у майбутньому, а гравці будуть краще захищені.

А поки кожен випадок слід розглядати окремо. Якщо казино дізнається, що гравець створив п’ять окремих облікових записів і зажадав повну суму бонусу на кожному з них, цілком ймовірно, що це зловмисник, і казино має повне право покарати його. З іншого боку, якщо випадковий гравець помилково створює два облікові записи і навіть не вимагає бонусу, казино не повинно штрафувати його лише тому, що в нього є правило, яке можна застосувати проти нього.

Наші рекомендації для казино

Щоб запобігти повторюваним обліковим записам, можливо й ефективно перевірити наявність дублікатів під час процесу створення облікового запису. Ми маємо на увазі не повну процедуру «Знай свого клієнта» (KYC), яка включатиме перевірку ідентифікатора, а швидку перевірку комбінацій особистих даних, як-от ім’я, прізвище та дата, як-от ім’я, прізвище та дата. народження. Якщо казино не вимагає цю інформацію під час процесу реєстрації, воно має почати це робити.

У більшості випадків збігу не буде, і казино може дозволити гравцеві грати, ініціюючи повну процедуру KYC лише тоді, коли гравець надішле запит на зняття коштів. Однак, якщо казино знайде збіг, швидше за все, у гравця вже є обліковий запис. У таких випадках повідомте гравця та/або попросіть його пройти процедуру KYC, щоб переконатися, що у нього ще немає облікового запису.

Якщо це технологічно неможливо, казино не повинно карати гравців, які несвідомо створили другий обліковий запис і не мали наміру зловживати вітальним бонусом. Якщо гравець не заподіяв вам жодної шкоди, найкраще зв’язатися з ним і знайти прийнятне рішення для обох залучених сторін, наприклад, залишити відкритим один обліковий запис і закрити інший(-и).


Я ціную вашу готовність поділитися тим, що вважаєте важливим. Я вважаю, що ми маємо спільну позицію, коли йдеться про дублікати облікових записів.

Я згоден; несправедливо анулювати чийсь виграш через те, що інший член родини грає в тому ж казино, використовуючи той самий Wi-Fi, наприклад

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ця інформація, яку ви мені надали, була дуже корисною, і тепер я розумію, що вас ошукало казино, яке не має ліцензії та нібито має кілька облікових записів гравця. Я хотів би думати, що ви провели більше досліджень щодо Річарда МакКенни, щоб дізнатися, чи були у нього інші облікові записи на будь-яких інших сайтах казино, чи насправді це був його перший сайт казино, яким він коли-небудь користувався, і це сказано, що кілька облікових записів створювала одна особа. Я припускаю, що ви повірили надійному сайту, який стверджує, що має ліцензію на казино, але такої не має, і ви повірили на слово Річарда МакКенни? Чи маю я рацію, якщо припустити, що вони просто показали вам те, що сфабрикували як доказ?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це те, що мені показав Річард. Я не знаю, як це буде дубльований обліковий запис. Схоже, він говорив правду, що в його житті був лише один акаунт.

Шановний РІЧАРД!

Ми зв'язуємося з вами з казино JuicyStakes.

Ваш обліковий запис переглянуто, і виявлено, що він тісно пов’язаний з іншим обліковим записом у нашій системі, який має невирішені фінансові проблеми. У результаті було прийнято рішення остаточно закрити ваш обліковий запис, оскільки він не пройшов наші перевірки безпеки. Це рішення не буде скасоване.

У разі створення нового облікового запису під вашим іменем він буде закритий.

З повагою,

Пенелопа

Команда безпеки JuicyStakes

Автоматичний переклад.
ibot252525
3 міс. тому

Чи можу я звести все це до найважливішої частини, будь ласка? Чи можете ви довести, що казино брехало? ми не можемо

Крім того, справа насправді була досить давньою – все сталося три роки тому. Ми не розглядаємо такі скарги. Відверто кажучи, гравець продовжував переслідувати нас на форумі, заявляючи, що ми співпрацюємо з казино і тому не хочемо йому допомагати. Я особисто пояснював йому все це багато разів, і, на жаль, логічним результатом цього гравця було забанено.

Не соромтеся натиснути на його «анонімний» профіль, щоб дізнатися більше.

file

Так, це був принаймні спам.

Я також виявив, що ваше ім’я та IP пов’язані з іншими обліковими записами Casino Guru. Я сприймаю це як чистий збіг. Це справді цікаво, враховуючи той факт, що вся ця розмова стосується старої справи з кількома обліковими записами.

мені шкода; я більше нічого не можу надати. Це історія, і все сказано.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.