3 р. тому
Тут ви можете обговорити Juicy Stakes Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я думаю, що я знову зробив помилку, граючи в цьому казино. Я бачу, що більшість казино, які Гуру кваліфікує як хороші, насправді навпаки, тому що одні не платять, інші не відповідають, і цей «Соковитий Кол» є одним із них: вони не відповідають на жодні листи, які я їм надсилаю, але вони надсилають мені електронного листа щодня, щоб дозволити йому пограти. Я зробив депозит сьогодні вперше, і я почав грати, але перевірка документів говорить мені, що це 5 днів, що я вважаю надзвичайно багато часу, крім того, платежі здійснюються шляхом переказу, і вони кажуть, що зазвичай беруть до 15 днів (чергове обурення).
При заповненні даних мого банку, щоб надіслати переказ, вони просять багато речей, які я навіть не уявляю, що це таке: банківський маршрут, поштовий індекс та кілька речей, коли тут, в Іспанії, потрібно лише надати: IBAN, SWIFT І АДРЕСА БАНКУ ДО РАХУНКУ ТИРУЛАРА.
У всякому разі, видно, що я не потрапляю в жодне казино, де граю в ті, які пропонує мені казино GUru
Hello, I think I have made a mistake again when playing at this casino. I see that most of the casinos that Guru qualifies as good are really the opposite because some do not pay, others do not answer and this Juicy Stakes is one of them: they do not answer any email that I send them, but they send me an email every day to let him play. I have deposited today for the first time and I have started to play but the verification of documents tells me that it is 5 days, which I consider an awful lot of time, in addition the payments are by transfer and they say that they usually take up to 15 days (another outrage).
When filling in the data of my bank to send a transfer, they ask for a lot of things that I have no idea what it is: bank route, zip and several things, when here in Spain you only have to give: IBAN, SWIFT AND ADDRESS OF THE BANK NEXT TO THE TIRULAR'S ACCOUNT.
Anyway, it is seen that I do not hit any casino in which I play the ones that the GUru casino offers me
Hola : creo que he vuelto a equivocar al jugar en este casino. Veo que la mayoria de lo casinos que Guru califica como buenos es realmente lo contrario porque unos no pagan otro no contestan y este Juicy Stakes es uno de ellos : no contestan a ningun correo que les envio, pero me mandan todos los dias un correo para que juegue. He depositado hoy por primera vez y he empezado a jugar pero la verificacion de documentos me dicen que son 5 dias lo que considero una barbaridad de tiempo, ademas los pagos son por transferencia y dicen que suelen tardar hasta 15 dias (otra barbaridad).
Al rellenar los datos de mi banco para que manden transferencia piden un monton de cosas que no tengo ni idea que es : ruta bancaria, zip y varias cosas, cuando aqui en España solo ha que dar : IBAN, SWIFT Y DIRECCION DEL BANCO JUNTO A LA CUENTA DEL TIRULAR.
En fin , se ve que no acierto con ningun casino en los que juego de los que me ofrece el casino GUru
Чесно кажучи, ситуація подібна до попереднього казино, яке ви коментували. Ви обрали казино з рейтингами близько 6,5/10. Ми не можемо сказати, що саме ці казино ми рекомендуємо. Казино, які ми рекомендуємо для вашої країни, перелічені тут https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED, і ці казино мають набагато кращі оцінки, ніж 6,5.
Honestly, it's similar situation as the previous casino you commented on. You chose casinos with ratings around 6.5/10. We can't really say that these are the casinos that we'd recommend. The casinos that we recommend for your country are listed here https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED and these casinos have far better ratings than 6.5.
Це неймовірно, після того, як вони дочекалися мого вилучення 1000 євро, але вони все ще не перевірили документи більше 1 тижня, вони нічого не відповідають.
Не грайте в азартні ігри в цьому поганому казино
It is incredible, after waiting for my withdrawal of 1000 euros to be paid, they still have not verified the documents in more than 1 week, they do not answer anything.
Don't gamble in this bad casino
Es increible, despues de llevar esperando me paguen mi retiro de 1000 euros, todavia no me han verificado los documentos en mas de 1 semana, no contestan a nada.
No jueguen en este mal casino
Я вважаю, що ви вже знаєте, як подати скаргу на наш веб -сайт. Я б почекав до кінця цього тижня, і якщо вони вам не дадуть відповідь, то, ймовірно, я подав би скаргу проти казино. Я б сказав, що якщо ви дасте їм 2 тижні на підтвердження свого облікового запису, цього буде достатньо.
I believe you already know how to submit a complaint on our website. I'd wait until the end of this week and if they don't reply to you, then I'd probably submit a complaint against the casino. I'd say if you give them 2 weeks to verify your account, it should be enough.
Вам не платить цей сайт. Він явно не має ні ліцензії, ні відповідей нікому. Проте цей сайт має хороші оцінки. Так тримати, гуру казино!!!
You're not getting paid by this site. It clearly has no license or answers to anyone. Yet, this site has a good score. Keep up the good work casino guru!!!
Я
Я хотів знати, хто вам ліцензує?
Солей
Наше казино має ліцензію регуляторних органів у всіх країнах, у яких воно працює.
😊
Я
Ви можете бути трохи конкретнішими?
Солей
Щодо чого конкретно?😊
Я
Наше казино має ліцензію регуляторних органів у всіх країнах, у яких воно працює.
новий
Солей
Дійсно. Це те, що було зазначено вище. Що саме ви б хотіли вказати в якості необхідної інформації, вже було надано раніше
У них немає ліцензії на діяльність...
Me
I wanted to know who licenses you?
Soleil
Our Casino is licensed by Gaming Regulators in all of the countries in which it operates.
😊
Me
Can you be a little specific?
Soleil
Specific in regards to what?😊
Me
Our Casino is licensed by Gaming Regulators in all of the countries in which it operates.
New
Soleil
Indeed. That is what was stated above. What exactly would you like to be specified as the necessary information has already been provided previously
They don't have a license to operate anywhere....
Так, я бачив, що ви написали в іншій темі, і я фактично відповів вам там, що вони мають неперевірену ліцензію, на нашу думку. Я думаю, що в чаті, який ви опублікували, ви б просто ходили навколо і навколо, згідно з цими відповідями.
Yes I saw what you wrote in the other thread and I basically replied to you there that they have an unverifiable license according to us. I think that in the chat you posted you would just be going around and around, according to those answers.
Вони порушують положення та умови, кажучи, що мають ліцензію, що, очевидно, не відповідає дійсності, а ви, хлопці, заперечуєте мою скаргу, кажучи, що у мене було кілька облікових записів, хоча в мене був один.
They break terms and conditions saying they are licensed which is obviously not the truth and you guys deny my complaint saying I had multiple accounts when I clearly had one.
Ви говорите про скаргу , яка була встановлена в минулому і, як я бачу, досить давно. Я вважаю, що оскільки казино тоді надало відповідні докази, а наша команда визнала вашу скаргу необґрунтованою, на жаль, ми не можемо допомогти вам більше. Я сподіваюся, ви розумієте.
You are talking about a complaint that was established in the past and, as I have seen, quite a long time ago. I think that since the casino provided relevant evidence at the time and our team assessed that your complaint was not justified, unfortunately it is not possible to help you more. I hope you understand.
Шкода, адже це казино раніше мало хорошу репутацію. Я грав там і в покер, і в казино.
It's a pity, because this casino used to have a good reputation. I played both poker and casino there.
Жаль, ведь раньше это казино имело не плохую репутацию. Играла там как в покер так и казино.
Ну, я впевнений, що це звучить досить непрофесійно, але я б не сприймав попередню інформацію як філософський камінь у цьому випадку.
Коли хтось продовжує наполягати на відхиленій скарзі 3-річної давності, принаймні я б не сказав, що це актуальна думка, у кращому випадку. Це скоріше незагоєна рана. Подивіться самі тут .
Що стосується справедливості та безпеки, його оцінка вище середнього . Тому я б не назвав це місце поганим для гри.
🙂
Well, I am sure it sounds quite unprofessional, but I would not take the previous information as the philosopher's stone in this case.
When someone keeps insisting on a 3-year-old rejected complaint, at least I would not say it is an up-to-date opinion, at best. It's more of an unhealed wound. Take a look for yourself right here.
When it comes to fairness and safety, its rating is above average. Thus, I would not call that a bad place to play.
🙂
Якщо у вас є що-небудь нове, щоб додати до цієї досить холодної справи, будь ласка, припиніть спам на форумі та натомість попросіть повторно відкрити скаргу .
Це безглуздо, і єдиним ефектом буде те, що вам більше не дозволять нічого публікувати на форумі .
У нас немає часу відповідати на всі ваші дописи про те саме на форумі знову і знову, розумієте? 🙏
Я сповістив команду скарг про вашу нескінченну діяльність, але останній крок залежить від вас.
Будьте розумними; ми не розглядаємо скарги на форумі, і тут ми не можемо вам допомогти.
If you have anything new to add to this rather cold case, please stop spamming the forum and instead ask for the complaint to be reopened.
This is pointless, and the only effect will be that you won't be allowed to post anything on the forum again.
We do not have time to keep answering all your posts about the same thing over and over again across the forum, you see? 🙏
I notified the Complain Team about your undying activity, but the final step is up to you.
Be reasonable; we do not deal with complaints on the forum, and we can't help you here.
Ого. Спам на форумі, коли хлопець розповідав вам, що сталося? Ви закохалися в старе. Кожен гравець може мати лише один обліковий запис. Дозволяється лише один Обліковий запис для кожної родини, IP-адреси, ПК. Для входу в обліковий запис необхідно ввести логін і пароль, захищені нашою системою безпеки. Крім того, користувач не має права передавати доступ до облікового запису третім особам. Ми застосовуємо захищене з'єднання, коли ви входите в гру, і кодуємо ваш логін і пароль. Ви не можете отримати доступ до гри, не ввійшовши в систему. Будь-яке шахрайське казино майже напевно використовуватиме це як виправдання для крадіжки грошей у своїх клієнтів. Читаючи скарги та відгуки, це казино не повинно бути дозволено працювати. Зверніться до їхньої служби підтримки, і вона розкаже багато про будь-які скарги, дискусії чи відгуки тут.
Wow. Spamming the forum when the guy was telling you what happened? You fell for the old Every player can have only one account. Only one Account for each household, IP, PC is allowed. To access your account you need to type login and password, protected by our security system. Moreover, the user is not allowed to pass the access to the account to third parties. We apply protected connection when you access the game and encode your login and password. You cannot access the game without being logged in. Any rogue casino will almost certainly use this as their excuse for stealing money from their customers. Reading the complaints and reviews, this casino shouldn't be allowed to operate. TAlk to their supprt and it will speak volumes to any complaints or dicussions or reviews on here.
По-перше, я рекомендую вам прочитати щось більше про те, як ми підходимо до цієї теми, будь ласка.
Існує так званий Кодекс чесних азартних ігор, якого ми прагнемо дотримуватися, щоб залишатися прозорими. Будь ласка, приділіть кілька хвилин, щоб прочитати це:
Поширені проблемні області азартних онлайн-ігор і те, як казино повинні їх вирішувати
11. Перевірка гравців і дублікати облікових записів :
У переважній більшості казино гравцям дозволяється мати лише один обліковий запис для кожного казино. Відкриття кількох облікових записів суперечить Загальним положенням та умовам, а дублікати облікових записів зазвичай закриваються після виявлення.
Більшість казино лише перевіряють наявність дублікатів облікових записів у рамках процесу перевірки, який зазвичай виконується, коли гравець просить зняти кошти. Якщо гравець виграє щось на одному зі своїх дублюючих облікових записів, виграш, як правило, анулюється. У деяких випадках початкові депозити можуть бути повернуті гравцеві, якщо казино вважає, що дублікат облікового запису було створено випадково.
Точка зору казино
Казино дозволяють гравцям створювати лише один обліковий запис, щоб захистити себе від зловживань бонусами. Відкриття кількох облікових записів і спроба отримати вітальний бонус більше одного разу є одним із небагатьох способів, якими гравці можуть скористатися, щоб отримати перевагу над казино або принаймні зменшити перевагу казино. Ось чому має сенс, щоб казино захищали себе, закриваючи дублікати облікових записів.
Точка зору гравця
Деякі гравці навмисно створюють кілька облікових записів (щоб зловживати вітальним бонусом), але іноді гравці просто забувають, що вже зареєстрували обліковий запис у казино, і неусвідомлено створюють новий обліковий запис.
Іноді гравці хочуть увійти в свій старий обліковий запис, але не пам'ятають свій пароль. Замість проходження процедури «забутого пароля» вони створюють новий обліковий запис, можливо, не знаючи, що роблять щось проти правил.
У будь-якому випадку, ми вважаємо, що гравцям не варто турбуватися про випадкове створення дублікатів облікових записів в одному казино.
Наша позиція
Ми визнаємо, що гравці несуть відповідальність за те, щоб вони не створювали кілька облікових записів в одному казино. Не тому, що ми вважаємо, що це правильний спосіб зробити це, а тому, що це галузевий стандарт, і ми не можемо карати всі казино, які не дотримуються правила «один обліковий запис на гравця», як ми вважаємо найкращим. Проте ми віримо та сподіваємося, що перевірка дублікатів облікових записів під час створення облікового запису стане галузевим стандартом у майбутньому, а гравці будуть краще захищені.
А поки кожен випадок слід розглядати окремо. Якщо казино дізнається, що гравець створив п’ять окремих облікових записів і зажадав повну суму бонусу на кожному з них, цілком ймовірно, що це зловмисник, і казино має повне право покарати його. З іншого боку, якщо випадковий гравець помилково створює два облікові записи і навіть не вимагає бонусу, казино не повинно штрафувати його лише тому, що в нього є правило, яке можна застосувати проти нього.
Наші рекомендації для казино
Щоб запобігти повторюваним обліковим записам, можливо й ефективно перевірити наявність дублікатів під час процесу створення облікового запису. Ми маємо на увазі не повну процедуру «Знай свого клієнта» (KYC), яка включатиме перевірку ідентифікатора, а швидку перевірку комбінацій особистих даних, як-от ім’я, прізвище та дата, як-от ім’я, прізвище та дата. народження. Якщо казино не вимагає цю інформацію під час процесу реєстрації, воно має почати це робити.
У більшості випадків збігу не буде, і казино може дозволити гравцеві грати, ініціюючи повну процедуру KYC лише тоді, коли гравець надішле запит на зняття коштів. Однак, якщо казино знайде збіг, швидше за все, у гравця вже є обліковий запис. У таких випадках повідомте гравця та/або попросіть його пройти процедуру KYC, щоб переконатися, що у нього ще немає облікового запису.
Якщо це технологічно неможливо, казино не повинно карати гравців, які несвідомо створили другий обліковий запис і не мали наміру зловживати вітальним бонусом. Якщо гравець не заподіяв вам жодної шкоди, найкраще зв’язатися з ним і знайти прийнятне рішення для обох залучених сторін, наприклад, залишити відкритим один обліковий запис і закрити інший(-и).
Я ціную вашу готовність поділитися тим, що вважаєте важливим. Я вважаю, що ми маємо спільну позицію, коли йдеться про дублікати облікових записів.
Я згоден; несправедливо анулювати чийсь виграш через те, що інший член родини грає в тому ж казино, використовуючи той самий Wi-Fi, наприклад
First, I'd recommend you read something more about how we approach this topic, please.
There is something called the Fair Gambling Codex we seek to follow in order to stay transparent. Kindly take a few minutes to read this:
Common problematic areas in online gambling and how casinos should handle them
11. Player verification and duplicate accounts:
In a vast majority of casinos, players are only allowed to have one player account per casino. Opening more than one account is against the T&Cs, and duplicate accounts are generally closed after being discovered.
Most casinos only check for duplicate accounts as a part of the verification process, which is generally done when a player asks for a withdrawal. If a player wins something on one of their duplicate accounts, the winnings are generally annulled. In some cases, the initial deposits might be returned to the player if the casino believes the duplicate account was created by accident.
The casino's point of view
Casinos only allow players to create one account to protect themselves against bonus abusers. Opening multiple accounts and trying to claim the welcome bonus more than once is one of a small number of ways that players can use to gain an advantage over the casino, or at least make the casino's advantage smaller. This is why it makes sense that casinos protect themselves by closing duplicate accounts.
The player's point of view
Some players create multiple accounts on purpose (to abuse the welcome bonus), but it's sometimes the case that players simply forget they've already registered an account at a casino, and unknowingly create a new account.
Sometimes, players want to log in to their old account but don't remember their password. Instead of going through the 'forgotten password' procedure, they create a new account, perhaps not knowing that they are doing something that's against the rules.
Either way, we think that players shouldn't have to worry about accidentally creating duplicate accounts at the same casino.
Our position
We accept that it is the responsibility of players to make sure that they don't create multiple accounts at the same casino. Not because we think it's the right way to do it, but because it's the industry standard, and we cannot penalize all casinos that don't enforce the 'one account per player' rule the way we consider best. However, we believe and hope that checking for duplicate accounts during account creation will become the industry standard in the future and players will be better protected.
In the meantime, each case should be considered separately. If the casino finds out that a player has created five separate accounts and claimed the full bonus amount on each of them, it is likely that this is a bonus abuser, and the casino has every right to penalize them. On the other hand, if a casual player mistakenly creates two accounts and doesn't even claim the bonus, the casino shouldn't penalize them just because it has a rule that can be used against them.
Our recommendations for casinos
To prevent duplicate accounts, it is feasible and effective to check for duplicate accounts during the account creation process. We don't mean a full know your customer (KYC) procedure that would involve ID verification, but a quick check of personal detail combinations that would only be shared by two separate people in very rare exceptions, such as first name, surname and date of birth. If the casino doesn't require this information during the registration process, it should start doing so.
In most cases there will not be a match and the casino can let the player play, only triggering a full KYC procedure when the player submits their withdrawal request. However, if the casino does get a match, it is likely that the player already has an account. In these cases, notify the player and/or ask them to complete a KYC procedure to make sure that they don't already have an account.
If this is not technologically feasible, the casino shouldn't punish players who created a second account unknowingly and didn't intend to abuse the welcome bonus. If the player hasn’t caused you any harm, it's best to contact them and find an acceptable solution for both involved parties, such as keeping one account opened and closing the other one(s).
I appreciate your willingness to share what you feel is important. I believe we share the same optics when it comes to duplicate accounts.
I agree; it's not fair to void someone's winnings because another member of the household plays in the same casino using the same wifi, e.g.
Ця інформація, яку ви мені надали, була дуже корисною, і тепер я розумію, що вас ошукало казино, яке не має ліцензії та нібито має кілька облікових записів гравця. Я хотів би думати, що ви провели більше досліджень щодо Річарда МакКенни, щоб дізнатися, чи були у нього інші облікові записи на будь-яких інших сайтах казино, чи насправді це був його перший сайт казино, яким він коли-небудь користувався, і це сказано, що кілька облікових записів створювала одна особа. Я припускаю, що ви повірили надійному сайту, який стверджує, що має ліцензію на казино, але такої не має, і ви повірили на слово Річарда МакКенни? Чи маю я рацію, якщо припустити, що вони просто показали вам те, що сфабрикували як доказ?
This information you provided me was very helpful and I now understand that you were fooled by a casino that has no license and alleged multiple accounts by a player. I would like to think you did more research on Richard McKenna to see If he had any other accounts on any other casino sites or if in fact this was his first casino site he ever used and that said multiple accounts was done by the same person. I'm assuming you took the trustworthy word of a site that claims to have a casino license which doesn't, and you took their word for it over Richard McKenna's word over it? Would I be correct in assuming that they just showed you what they fabricated as evidence?
Це те, що мені показав Річард. Я не знаю, як це буде дубльований обліковий запис. Схоже, він говорив правду, що в його житті був лише один акаунт.
Шановний РІЧАРД!
Ми зв'язуємося з вами з казино JuicyStakes.
Ваш обліковий запис переглянуто, і виявлено, що він тісно пов’язаний з іншим обліковим записом у нашій системі, який має невирішені фінансові проблеми. У результаті було прийнято рішення остаточно закрити ваш обліковий запис, оскільки він не пройшов наші перевірки безпеки. Це рішення не буде скасоване.
У разі створення нового облікового запису під вашим іменем він буде закритий.
З повагою,
Пенелопа
Команда безпеки JuicyStakes
This is what I was shown by Richard. I'm not sure how this would be a duplicate account. Looks like he was telling the truth that he has had only one account in his life.
Dear RICHARD,
We are contacting you from JuicyStakes Casino.
Your account has been reviewed, and it was found to be closely related to another account in our system that has unresolved financial issues. As a result the decision has been made to permanently close your account, as it did not pass our security checks. This decision will not be reversed.
In the event that a new account is created under your name, it will be closed.
Regards,
Penelope
JuicyStakes Security Team
Чи можу я звести все це до найважливішої частини, будь ласка? Чи можете ви довести, що казино брехало? ми не можемо
Крім того, справа насправді була досить давньою – все сталося три роки тому. Ми не розглядаємо такі скарги. Відверто кажучи, гравець продовжував переслідувати нас на форумі, заявляючи, що ми співпрацюємо з казино і тому не хочемо йому допомагати. Я особисто пояснював йому все це багато разів, і, на жаль, логічним результатом цього гравця було забанено.
Не соромтеся натиснути на його «анонімний» профіль, щоб дізнатися більше.
Так, це був принаймні спам.
Я також виявив, що ваше ім’я та IP пов’язані з іншими обліковими записами Casino Guru. Я сприймаю це як чистий збіг. Це справді цікаво, враховуючи той факт, що вся ця розмова стосується старої справи з кількома обліковими записами.
мені шкода; я більше нічого не можу надати. Це історія, і все сказано.
May I reduce this whole thing to the most important part, please? Can you prove the casino lied? We can't.
Additionally, the case was actually pretty old - it all happened three years ago. We do not handle such complaints. Frankly, the player kept harassing us on the forum, stating that we are in league with casinos and hence we were not willing to help him. I personally explained it all to him many times, and sadly, as a logical result, this player was banned.
Feel free to click on his "anonymized" profile to find out more.
Yes, that was spamming, at least.
I also found that your name and IP are associated with other Casino Guru accounts. I take that as pure coincidence. This is truly interesting given the fact that this whole conversation is about an old multiple-account case.
I'm sorry; there is nothing more I can provide. It is history, and all has been said.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.