ФорумКазиноJuicy Stakes Casino - загальне обговорення

Juicy Stakes Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від canaberto
|
4868 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
10 міс. тому

Це те, що мені показав Річард. Я не знаю, як це буде дубльований обліковий запис. Схоже, він говорив правду, що в його житті був лише один акаунт.

Шановний РІЧАРД!

Ми зв'язуємося з вами з казино JuicyStakes.

Ваш обліковий запис переглянуто, і виявлено, що він тісно пов’язаний з іншим обліковим записом у нашій системі, який має невирішені фінансові проблеми. У результаті було прийнято рішення остаточно закрити ваш обліковий запис, оскільки він не пройшов наші перевірки безпеки. Це рішення не буде скасоване.

У разі створення нового облікового запису під вашим іменем він буде закритий.

З повагою,

Пенелопа

Команда безпеки JuicyStakes

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Що ж, ми не знаємо ні дати, ні подробиць щодо інших подій, які відбулися після цього. З іншого боку, я б не вважав це доказом; у ньому сказано: «виявилося, що він тісно пов’язаний з іншим обліковим записом у нашій системі, який має невирішені фінансові проблеми». що також може призвести до окремого порушення правил, я б сказав.

Якщо я не помиляюся, ви також подали скаргу на це казино у вересні 2023 року, чи не так ( daveymac25 )? Потім ви раптом перестаєте відповідати. Чи можу я дізнатися результат?


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ви забанили мене в чаті, тому мені довелося відкрити інший обліковий запис, оскільки ви вибираєте, що тут говорити. Ви теж все знаєте, але навіть простих доказів у скарзі не можете надати, що у вас є довіреність. Ви знаєте, що це шахрайське казино, ви знаєте, що я не отримую свої гроші, все, що я хочу, це щоб вони були в списку незавершених.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file

Ось ваша позначка часу.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Відповів

JuicyStakesCS

о 25, 20 травня 17:40:47

Представник казино 8

востаннє активний 7 годин тому

Дякую за цю публікацію від:


Шановний damac33,

Ще раз приносимо вибачення за цей досвід, однак відповідний відділ зв’язався з вами щодо проблем безпеки, які впливають на ваш обліковий запис, один із них має кілька облікових записів.

На жаль, у результаті ваш рахунок залишиться закритим, а ваші депозити повернуті.

Приносимо вибачення за можливі незручності.

З повагою,


Весь час брехали. Навіть щодо повернення зазначених вкладів теж.


filefilefile

Джеймс file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ви забанили мене в чаті, тому мені довелося відкрити інший обліковий запис, оскільки ви вибираєте, що тут говорити. Ви теж все знаєте, але навіть простих доказів у скарзі не можете надати, що у вас є довіреність. Ви знаєте, що це шахрайське казино, ви знаєте, що я не отримую свої гроші, все, що я хочу, це щоб вони були в списку незавершених.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ми обмежили ваш доступ до форуму через причини, які я зазначив у попередній відповіді. Це не те, що ми розділяємо те, що можна опублікувати на форумі; це все ще про те, що ти турбуєш нас про старе минуле, до якого ми не можемо повернутися. Я ще раз повторю: якщо у вас є щось нове, що ви хотіли б представити, попросіть будь-яку з ваших раніше закритих скарг повторно відкрити. Це не те, що я можу зробити від вашого імені.

Зверніться до юристів, якщо хочете.

Мені шкода, що ви створили інший обліковий запис лише для того, щоб вдавати, що ви не ви; ви насправді збираєтеся почати це коло знову. Таким чином, я знову обмежую ваш вхід на форум.

У вас є проблеми зі скаргою 3-річної давності; збережіть це в скарзі, якщо зможете переконати команду скарги.

Крім того, ми не вносимо казино в чорний список; ми прагнемо зробити їх видимими, щоб попередити спільноту, але для цього вам потрібно підтвердити всі свої звинувачення доказами.

мені шкода

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file

Ось ваша позначка часу.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Надішліть його до групи розгляду скарг – я не ваш особистий слідчий, тому що я не розглядаю скарги гравців.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Відповів

JuicyStakesCS

о 25, 20 травня 17:40:47

Представник казино 8

востаннє активний 7 годин тому

Дякую за цю публікацію від:


Шановний damac33,

Ще раз приносимо вибачення за цей досвід, однак відповідний відділ зв’язався з вами щодо проблем безпеки, які впливають на ваш обліковий запис, один із них має кілька облікових записів.

На жаль, у результаті ваш рахунок залишиться закритим, а ваші депозити повернуті.

Приносимо вибачення за можливі незручності.

З повагою,


Весь час брехали. Навіть щодо повернення зазначених вкладів теж.


filefilefile

Джеймс file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ще раз: попросіть повторно відкрити вашу скаргу.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого