Ми обмежили ваш доступ до форуму через причини, які я зазначив у попередній відповіді. Це не те, що ми розділяємо те, що можна опублікувати на форумі; це все ще про те, що ти турбуєш нас про старе минуле, до якого ми не можемо повернутися. Я ще раз повторю: якщо у вас є щось нове, що ви хотіли б представити, попросіть будь-яку з ваших раніше закритих скарг повторно відкрити. Це не те, що я можу зробити від вашого імені.
Зверніться до юристів, якщо хочете.
Мені шкода, що ви створили інший обліковий запис лише для того, щоб вдавати, що ви не ви; ви насправді збираєтеся почати це коло знову. Таким чином, я знову обмежую ваш вхід на форум.
У вас є проблеми зі скаргою 3-річної давності; збережіть це в скарзі, якщо зможете переконати команду скарги.
Крім того, ми не вносимо казино в чорний список; ми прагнемо зробити їх видимими, щоб попередити спільноту, але для цього вам потрібно підтвердити всі свої звинувачення доказами.
мені шкода
We restricted your access to the forum because of the reasons I mentioned in my previous reply. It is not about us separating what can be published on the forum; it is still about you harassing us about the old past we can't get back to. I'll repeat that again: if you have anything new you'd like to present, ask any of your previously closed complaints to be reopened. It is not something I can do on your behalf.
Go to lawyers if you wish.
I'm sorry to see you created another account only to pretend you are not you; you are actually just about to start this circle over again. Thus, I'm restricting your forum entry again.
You have issues with a 3-year-old complaint; keep that in the complaint if you can convince the complaint Team.
Additionally, we do not blacklist casinos; we aim to keep them visible in order to warn the community, but for that, you need to support all your accusations with proof.
I'm sorry.
Автоматичний переклад.