1 рік тому
Тут ви можете обговорити Jimmy Winner Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене серйозна проблема з азартними іграми.
це казино не заблокує мій рахунок. Я попросив припинити надсилати мені електронні листи. Вони продовжують. Я попросив їх заблокувати мій обліковий запис, що вони й зробили, але через кілька секунд ви можете знову відкрити його. Вчора я зайшов у живий чат і сказав, що втратив усе, усі свої гроші, і я відчуваю суїцидальний намір. Я благав їх забанити мене та закрити мій обліковий запис назавжди, але вони досі відмовляються це робити. Вони мені не допоможуть. Мені потрібна допомога, будь ласка, я просто хочу, щоб мене заблокували на сайті. Я втратив стільки грошей. Gamban не допомагає, оскільки я встановлюю, а потім видаляю, щоб я міг повернутися та грати в азартні ігри. Мене просто потрібно заблокувати від них
I have a serious gambling problem.
this casino won’t block my account. I asked to stop sending me emails. They continue to. I asked them to block my account which they do but seconds later you are able to reopen again. I came into the live chat yesterday stating I had lost everything , all my money and I’m feeling suicidal I begged them to ban me and close my account permanently, they still refuse to do this. They won’t help me. I need help please I just want to be blocked from the site. I’ve lost so much money. Gamban doesn’t help as I install then uninstall so I can go back and gamble. I just need to be blocked from them
Оскільки ви звучите досить відчайдушно, я б сказав, що вам слід попросити когось, кому ви довіряєте, змінити пароль вашого облікового запису та ніколи не повідомляти його вам.
Крім того, я хотів би, щоб у вас було достатньо сил, щоб подати скаргу прямо тут:
https://casino.guru/complaints/create
Заради вас і інших я вважаю, що ми повинні вивчити їхній підхід до вразливих гравців. Від того, що ви описали, мені, чесно кажучи, зовсім погано!
Але це лише пропозиція; тобі не потрібно цього робити, добре?
Ви в групі? Вам потрібні якісь контакти? Відвідайте цей сайт і отримайте допомогу :
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers
Since you sound quite desperate, I'd say you should ask someone you trust to change your account password and never give it to you.
Additionally, I would prefer if you were strong enough to submit a complaint right here:
https://casino.guru/complaints/create
For your sake and the sake of others, I believe we should investigate their approach towards vulnerable players. From what you described, I feel quite sick, to be honest!
But it's just a suggestion; you don't need to do it, ok?
Are you in a group? Do you need any contacts? Please visit this site and get help:
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers
Я щойно втратив ще купу грошей 🙁
Зараз я маю відбитки екрану з чату, де вони відмовляються назавжди заблокувати мій обліковий запис через свої правила
I’ve just lost a load more money 🙁
I’ve got the screen prints now form the live chat of them refusing to block my account permanently due to their regulations
Ну, мені дуже шкода. Я вважаю, що в цьому випадку було правильно подати скаргу , і я бачив, що Петронела вже намагається вам допомогти. Я припускаю, що ви вже надіслали їй знімки екрана, тому, якщо у вас є ще, оновіть скаргу.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ви зможете вирішити цю ситуацію і закрити свій обліковий запис назавжди. Схрещені пальці.
Well, I'm very sorry. I think it was the right thing to do in this case to file a complaint, and I saw that Petronela is already trying to help you. I assume that you have already sent her screenshots, so if you have any more, please update the complaint.
Anyway, I hope you will be able to resolve the situation and close your account for good. Fingers crossed.
Ця частина смішна. Я прошу їх самостійно виключити мене назавжди через проблеми з азартними іграми. Вони тимчасово заблокували мій акаунт. Потім ви можете зайти на їхній сайт і повторно активувати його геть! Абсолютно ніякого захисту для людей із проблемою 🙁 Очевидно, я так розгубився, що ніколи не зможу зупинитися...
This part is Ridiculous. I beg them to self exclude me permanently due to having a gambling problem. They temporarily put a block on my account. And you can then go on their site and re activate it straight away! Absolutely no protection for people with a problem 🙁 I’m so lost clearly I’ll never be able to stop….
Дуже приємно, що ти також цікавишся іншими гравцями і не хочеш, щоб з ними сталася подібна ситуація. Я вам також співчуваю, бо розумію, наскільки складною має бути ця ситуація.
Однак, якщо у вас є хтось, кому ви довіряєте, чи не можна було б надати йому пароль до вашого облікового запису за допомогою логіна (наприклад, член сім’ї, близький друг), щоб вони змінили ваш пароль та електронну адресу, і ви не могли отримати на ваш рахунок?
У будь-якому випадку, я б дуже хотів, щоб ви подолали цю ситуацію, і все вирішилося, а ваш обліковий запис було закрито назавжди. Спробую бути оптимістом. Бажаю тобі всього найкращого.
It's very nice that you are also interested in other players and you don't want a similar situation to happen to them. I sympathize with you as well, because I understand how difficult this situation must be.
However, if you have someone you trust, wouldn't it be possible to give them the password to your account with a login (e.g. a family member, a close friend) so that they change your password and email and you can't get into your account ?
Anyway, I really wish you could get over this situation and everything would be solved and your account would be closed forever. I will try to be optimistic. I wish you all the best.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.