ФорумКазиноЯ знайшов збій в одній зі слот-ігор казино

Я знайшов збій в одній зі слот-ігор казино

3 міс. тому від 65b5dcg9y5
|
652 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому

Я намагаюся зв’язатися з розробником або кимось іншим, тому що в їхній грі виникла помилка, яка, по суті, дасть вам необмежену кількість безкоштовних грошей на невизначений визначений час. Наскільки я можу судити, реальних варіантів підтримки немає.


У мене також є запитання щодо процесу перевірки. Мене попросили підтвердити мою особу, що я й зробив, але тепер потрібно підтвердити моє місце проживання. Моя поточна адреса вказана в моїй DL, яку я їм надав. Тому я надіслав їм копію останнього рахунку за комунальні послуги, і його було відхилено. На рахунку було як моє ім'я, так і ім'я моїх сусідів по кімнаті. Тому це не було прийнято. І з очевидних причин конфіденційності я точно не хочу надсилати свої податкові форми чи виписки з банківського рахунку. Що мені тут робити?

Автоматичний переклад.
65b5dcg9y5
3 міс. тому

Привіт!

Я б сказав, що найкраще було б відвідати офіційний веб-сайт постачальника ігор, а потім знайти щось на зразок «зв’язатися з нами».

Щодо підтвердження, я б сказав, що вам слід надати принаймні виписку з банківського рахунку, оскільки це документ, який зазвичай використовується. Якщо вам не подобається ця ідея, вам слід подумати про це, перш ніж робити депозит у казино. Б’юся об заклад, створивши обліковий запис, ви також підтвердили свою згоду з їхніми положеннями та умовами. Пристойні казино перераховують документи, які ви повинні бути готові надати, щоб пройти перевірку KYC (знай свого клієнта). Так, я знаю, ніби я хочу прочитати вам лекцію; це якраз навпаки. 🙏

Можливо, цей безкоштовний електронний курс дасть вам уявлення про те, як це працює разом:

https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification

Я буду тут, щоб отримати відповідь.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт Радка!


Дякуємо за вашу швидку відповідь. Я вважаю вашу інформацію інформативною та корисною. Мені вдалося зв’язатися з розробником, і ви мали рацію, я пропустив посилання для зв’язку з нами. Вони використовують піктограми замість слів для вибору меню, тому я пропустив це. Я повідомив про збій, я оновив програмне забезпечення телефону та програму, але збій усе ще існує. Моє сумління чисте, тому що я вважаю, що докладав належної старанності, щоб повідомити їх. Я отримав електронний лист із повідомленням, що вони у відпустці. Я був просто здивований такою відповіддю.


Я пішов далі та надіслав їм копію банківської виписки та просто відредагував номери рахунків і номери клієнтів, і я використав рахунок, яким я справді не користуюся. Я просто мав проблеми з конфіденційністю. і було схвалено майже відразу після того, як я завантажив виписку з банківського рахунку. І я був радий зробити електронний курс. Ви були дуже корисною людиною, і я вам за це дякую.

Автоматичний переклад.
65b5dcg9y5
3 міс. тому

Привіт!

Ваша чесність і відданість справі надихають! Я щиро радий, що обидві пропозиції спрацювали для вас.

І, звісно, електронний курс!

Ви знаєте, що процес KYC може стати дещо складним, але ми переконані, що гідне казино прагне забезпечити хорошу підтримку, постійно тримаючи гравця в курсі.

Те саме стосується постачальників ігор та їх частини індустрії, коли я про це думаю.

Наскільки я бачу, найгірші непорозуміння та схильність створювати дикі «пояснення» зазвичай виникають через брак спілкування.

У будь-якому випадку, велике спасибі за ваш відгук. Якщо ви коли-небудь відчуєте, що вам знадобляться деякі підказки, приходьте і спробуйте нашу спільноту. 😉

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Радка!


Дякую за добрі слова. Я просто хотів повернутись і коротко повідомити вам. Я припускаю, що розробники повернулися з відпустки, і їм сказали, що вони зараз працюють з розробниками щодо збою. Я вважаю, що, можливо, спочатку були культурні відмінності та комунікаційний бар’єр, але тепер я вірю, що вони розуміють, про що я намагався пояснити, і зараз працюють над вирішенням.


PS Ваша відповідь щодо непорозумінь і диких звинувачень була майже поетичною, так добре сказано. І я погоджуюся, що ці моральні стандарти справедливості, чесності та відкритого спілкування стосуються не лише меценатів, постачальників та галузі загалом, але, звичайно, йдуть рука об руку з тими, хто надає хорошу підтримку.

Я припускаю, що це відчуття може виникнути лише через людський аспект розуміння, який навіть штучний інтелект ще не може повторити.


Ще раз дякую і бережіть себе

Автоматичний переклад.
65b5dcg9y5
2 міс. тому

Привіт і ласкаво просимо назад.

Ну, я залишився без мови. 🙂 Я радий бачити, що зрештою все пройшло добре.

І, звісно, я повністю погоджуюся з вашим дуже слушним спостереженням щодо людських емоцій. На мій погляд, спілкування — це не просто словесний обмін словами, весь контекст досить легко зрозуміти, коли ви можете підтримувати зоровий контакт або просто бачити людину, з якою розмовляєте. Це дуже близько до того, щоб діяти природно та відображати вашу поведінку на тему через ваші справжні почуття.

ШІ розумний, але в той же час йому бракує органічної хімії (принаймні на даний момент) 😀.

Гарного вам і залишайтеся чудовими!


Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого