ФорумКазиноЯ двічі виграв «Таємний приз» на колесі фортуни, казино Richard відмовляється вручати призи.

Я двічі виграв «Таємний приз» на колесі фортуни, казино Richard відмовляється вручати призи.

8 міс. тому від gazvet2014
|
2156 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
8 міс. тому

По-перше, прошу вибачення за те, що це довго.

Я зробив депозит 3 x 30 доларів, і кожен депозит супроводжувався безкоштовним обертанням у "Колесі фортуни". 1-й оберт Я виграв секретний приз, нижче з’являється спливаюче вікно з повідомленням: «ВІТАЄМО, ВИ ВИГРАЛИ СЕКРЕТНИЙ ПРИЗ». Зв’яжіться зі службою підтримки, щоб отримати свій приз. Я звернувся безпосередньо до служби підтримки за посиланням, наданим у спливаючому вікні, і мені сказали, що у мене не було спіну, і вони повторно видали спін. Я не використовував спінінг, я надіслав електронного листа їхній службі підтримки, щоб дізнатися, що сталося. У проміжках я продовжував грати. Під час другого обертання я виграв 175 FS, під час третього обертання я знову виграв секретний приз, цього разу для підтвердження я зробив знімок екрана сторінки-переможця зі спливаючим вікном. Цього разу мені сказали, що мої виграші передано на розслідування відповідному відділу. Отже, вони не знайшли жодних проблем з мого боку. Під час 2-тижневого розслідування вони не надали мені жодної інформації, відповідей чи будь-яких часових рамок, натомість сказали мені, що я маю зачекати, доки вони повідомлять мене електронною поштою. Єдине, що вони сказали: «Такої ситуації раніше не було». БІЛЬШЕ 2 ТИЖНІВ пізніше я отримав дуже заплутану відповідь, у якій говорилося, що я насправді ...(ЦИТАТА):

"ЗАВЕРШИЛОСЯ НЕВДАЧНО (ПОРОЖНИЙ ПРИЗ)!!. Іноді це справді просто чорна смуга, і за цим, безсумнівно, має бути ваш шанс на великий виграш. Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, якщо вам потрібна додаткова допомога. ( КІНЕЦЬ ЦИТАТИ).

ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ!!! І ще одна річ, після того, як моя служба підтримки першого обертання повторно випустила нове обертання, в електронному листі не було жодної згадки про будь-які обертання на заміну (не тому, щоб я їх хотів). Як вони можуть викрутитися, кажучи, що я виграв порожній приз, у мене є докази мого виграшу!! Крім того, одна частина колеса фортуни, яка є «без виграшу», знаходиться на протилежному боці колеса, десь поблизу секретного призу.

Хтось стикався з такою ситуацією? Або у вас є якась порада щодо того, як я можу боротися з цим рішенням?

Я повністю дотримувався їхніх правил, а потім вони НАВЕРХ ВІДМОВИЛИСЯ ВШАНУВАТИ ОБИДВА МОЇХ ПЕРЕМОГ.

Будь-які поради дуже вітаються.

Іветт...

Автоматичний переклад.
gazvet2014
8 міс. тому

Зовсім не потрібно вибачатися, не переживайте з цього приводу. Я бачу, що така проблема може бути певною мірою неприємною. Ви вчинили правильно, подали скаргу , і наша команда зробить усе можливе, щоб її вирішити. Я радий бачити, що ви зробили кілька скріншотів, які тепер можете використовувати як доказ, щоб було легше з’ясувати, що стоїть за цією помилкою, якщо її можна так назвати. А тепер давайте спробуємо запастися терпінням і подивимося, що може зробити наша команда скарг у вашій ситуації.

Ви раніше грали в цьому казино, можливо, навіть мали успішне виведення коштів, чи це було вперше?🤔

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я граю в цьому казино деякий час, можливо, пару місяців. Одного разу я спробував зробити Widdraw, але мені не вдалося отримати ідентифікатор, оскільки моя ліцензія була обрізана лише з одного боку. Тоді я не зміг зробити ще одну фотографію, тому що мій гаманець із ідентифікатором загубився, я знайшов його.

Отже, як ви можете собі уявити, я продовжував грати і програв!! З пам’яті було близько 800 доларів.

По-перше, є кілька розбіжностей з інформацією, яку я отримав у чаті, також від їхнього менеджера. Потім, коли це було взято на розслідування, вони відмовилися пояснити, в чому справа.

Одним із головних моментів є те, що в їхньому нещодавньому електронному листі вони стверджують, що моє сповіщення, яке я отримав, було лише ознакою того, що «МОЇ ШАНСИ НА ПЕРЕМОГ ВИЩІ». Якби це було так, вони б не знали про це, просто побачивши це??, Я одразу надав скріншот.

По-друге, з самого початку вони стверджували, що є аномалія, і під час нашої розмови сказали мені: «ТАКОЇ СИТУАЦІЇ НІКОЛИ РАНІШЕ НЕ БУВАЛО», і їм потрібно було з’ясувати, чому?. Тепер вони мені нічого не казали, і минуло 2 тижні, перш ніж вони повернулися та сказали, що я нічого не виграв в обох обертаннях!!!.

Мене направили до менеджера вищого рівня з чату в прямому ефірі, коли це сталося, і навіть менеджер привітав мене з моїми перемогами та запевнив, що «МІЙ ВИГРАШ БУДЕ ПЕРЕВЕДЕНО НА МІЙ РАХУНОК ЯК ШВИДШЕ». (Я припускаю, що проблема програмного забезпечення). Я окреслив ці розмови і надіслав їх вам.

Я вважаю, що була проблема, але я не вважаю, що я повинен бути покараний через помилку з їхнього боку.

Крім того, навіщо їм колесо, повне різних призів, якщо кожен із них може призвести до ситуації «БЕЗ ПЕРЕГРАШІ». Я прочитав умови бонусу та положення та умови, ніде не зазначено, що таке може статися.

Навіщо мати лише один розділ із секретним подарунком/призом, якщо це лише наближає вас до ще одного шансу виграти??

МЕНЕДЖЕР ЧАТУ В ЖИВОМУ РЕЖИМІ, ДО КОГО МЕНЕ ПЕРЕХОДИЛИ, ПОБАЧИВ ЗРОБЛЕНИЙ МЕНІ КРІНШОТ І НАВІТЬ ВІН ВІДРАЗУ ПРИВІТАВ МЕНЕ З МОЇМИ ПЕРЕМОГАМИ.

ЯКЩО ТЕ, ЩО ТАМ ЗАЯВЛЯЄТЬСЯ, ПРАВДА, ЧОМУ ВОНИ НЕ ЗНАЛИ ЦЬОГО ФАКТУ ВІДРАЗУ??. ВОНИ ВСІ БАЧИЛИ СКРІНШОТ.

І НАрешті, чому у спливаючому вікні, яке з’являється, не вказано: «ЦЕ ОБЕРТАННЯ ПРИНЕСЛО ВАМ КРАЩІ ШАНСИ ВИГРАТИ СЕКРЕТНИЙ ПРИЗ»... ТУТ НЕ СКАЗАНО, ЩО ЧІТКО ГОВОРИТЬ «Я ПЕРЕМОГ».

Наприкінці електронного листа вони дякують мені за те, що я щось звернув до їхньої уваги, я не знаю, що??.

Вони запропонували мені 20 спінів (до яких, ймовірно, додаються вимоги до ставок) як подарунок!!!

Моє питання подарунок для чого??

Для початку слід чітко сформулювати правила та умови бонусів, уся ця ситуація є неправильною.

Очікується, що я просто повірю цьому на слово, хоча вся інформація говорить протилежне. Хороший спосіб вести бізнес!!!

Сподіваюся, ви можете мені в цьому допомогти.

З повагою Іветт

Автоматичний переклад.
gazvet2014
8 міс. тому

Я прочитав обидва дописи та розглянув скаргу, і я погоджуюся, що це не той тип взаємодії з користувачем, який можна було б шукати.

Не можу вирішити, чи варта вся модель трохи налаштувати, чи ця проблема накопичилася через неповну підтримку підтримки. 🤷‍♀️

Хоча, якщо я не помиляюся, окрім цього епізоду, ваш попередній досвід був досить добрим, ви погоджуєтесь?

Так чи інакше, я очікую ще одне оновлення скарги протягом наступних кількох днів, сподіваюся, ваш біль закінчиться швидше, ніж пізніше.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого