1 місяць тому
Тут ви можете обговорити iWild Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я хотів би поскаржитися на наступне казино.
Я скористався вітальною пропозицією (через Mastercard). Оскільки я спочатку грав на реальні гроші та зміг отримати більший прибуток, я скасував бонус (бонус у 600 євро) і хотів зняти решту 2900 євро.
Потім у чаті мені сказали, що спершу я маю внести депозит за допомогою іншого методу депозиту, який я також можу використовувати для зняття. З Mastercard це було б неможливо. Тому я вклав 50 євро в криптовалюту. У результаті я втратив 250 євро, а потім хотів зняти 2700 євро. Оглядаючись назад, виявилося, що мені довелося платити банківським переказом. Отже, інформація з чату була невірною.
Мені кілька разів казали, що я можу знімати 1200 євро на день. Але лише 400 євро за транзакцію. Іншими словами, 3x 400 євро щодня.
Після тривалого процесу перевірки я запросив 3x 400 євро. Через два дні я був здивований тим, що один раз було виплачено лише 400 євро. Коли я запитав, мені сказали, що наступні 400 євро будуть виплачені лише 24.09. Ви можете переглянути повідомлення з чату тут:
" Як я бачу в системі, виплати будуть здійснені в наступні дати 24.09; 27.09 та 02.10. Перепрошую, що не все виплачується в один день, але ці дати визначає фінансовий відділ. З цієї причини я не можу пояснити, які фактори беруть участь у визначенні дат виплат. »
Це стосується лише 1200 євро. Таким чином, решта 1100 євро, на які я можу подати заявку, триватиме до середини / кінця жовтня. Я граю в онлайн-казино майже щодня протягом кількох років. Для мене це нестерпно. Я вважаю це справді нахабним.
I would like to complain about the following casino.
I used the welcome offer (via Mastercard). Since I had played with real money first and was able to make a larger profit, I canceled the bonus (€600 bonus) and wanted to withdraw the remaining €2900.
I was then told via chat that I would first have to deposit with another deposit method that I could also use to withdraw. It would not be possible with Mastercard. So I deposited €50 with crypto. I lost €250 as a result and then wanted to withdraw the €2,700. In retrospect, it turned out that I had to pay out with Bank Transfer. So the information from the chat was incorrect.
I was told several times that I could withdraw €1200 per day. But only €400 per transaction. In other words 3x 400€ daily.
After a lengthy verification process, I have now requested 3x €400. Two days later, I was surprised that only €400 was paid out once. When I asked, I was told that the next €400 would only be paid out on 24.09. You can see the message from the chat here:
" As I can see in the system, the payouts will be made on the following dates 24.09; 27.09 and 02.10. I apologize that it is not all paid out on one day, however, these dates are determined by the finance department. For this reason, I cannot give the reason as to what factors are involved in determining the payout dates. "
This only concerns the €1200. The remaining 1100€ that I can then apply for will therefore take until the middle / end of October. I have been playing at online casinos almost every day for several years. This is intolerable for me. I find that really cheeky.
Привіт,
Цю тему ми також обговорювали під час попередньої телефонної розмови, яка була зосереджена на скаргах та їхніх особливостях, які, на нашу думку, потребують додаткового обговорення. Я особисто спостерігав, як численні гравці стверджували, що з різних причин обмеження на зняття коштів, зазначені в правилах, не були дотримані. Не звертаємо уваги на технічні труднощі. На мою думку, казино повинно гарантувати, що гравці постійно матимуть можливість виводити кошти відповідно до цих обмежень. Я усвідомлюю, що через різні способи оплати обмеження можуть відрізнятися один від одного, але це все одно не є хорошим приводом порушувати власні умови. Щодо цього, я вважаю, що відповідь згаданого вами казино викликала жаль.
Наприклад, у Casino Guru ми враховуємо ліміти на зняття коштів відповідно до значення індексу Safetz. Тому дуже важливо підійти до такої ситуації відповідально, і ми цінуємо будь-яку можливість продовжити розслідування скарги. Добре, що ви прийшли сюди і вже подали один.
Незважаючи на те, що певні методи оплати іноді можуть викликати проблеми в казино, я вважаю, що обтяжувати гравців цим непрофесійно. Ефективне обслуговування клієнтів передбачає пошук розумних рішень у дивних ситуаціях. Ось що я думаю.
Hello,
We discussed this subject as well during the previous call, which was centered on complaints and the specifics of them, which we feel require more discussion. I have personally observed numerous players claiming that, for a variety of reasons, the withdrawal limits specified in the rules were not met. Let us ignore the technical difficulties. In my opinion, the casino ought to guarantee that players will consistently have the chance to withdraw funds in accordance with these caps. I recognize that different payment methods may cause limits to vary from one another, but that is still not a good excuse to break your own terms. Regarding that, I thought the response from the casino you mentioned was really regrettable.
For example, at Casino Guru, we take withdrawal limits into account in relation to the Safetz Index value. As a result, it is critical to handle this kind of situation responsibly, and we appreciate any chance to investigate the complaint further. It's good you came here and submitted one already.
Although certain payment methods may occasionally cause issues for casinos, I believe it is unprofessional to burden players with this. Effective customer service involves coming up with sensible solutions in odd situations. That's what I think.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.