ФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від MrPuffmuffin
|
501 переглядів 2 відповіді |
|
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити iWild Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Я хотів би поскаржитися на наступне казино.


Я скористався вітальною пропозицією (через Mastercard). Оскільки я спочатку грав на реальні гроші та зміг отримати більший прибуток, я скасував бонус (бонус у 600 євро) і хотів зняти решту 2900 євро.


Потім у чаті мені сказали, що спершу я маю внести депозит за допомогою іншого методу депозиту, який я також можу використовувати для зняття. З Mastercard це було б неможливо. Тому я вклав 50 євро в криптовалюту. У результаті я втратив 250 євро, а потім хотів зняти 2700 євро. Оглядаючись назад, виявилося, що мені довелося платити банківським переказом. Отже, інформація з чату була невірною.


Мені кілька разів казали, що я можу знімати 1200 євро на день. Але лише 400 євро за транзакцію. Іншими словами, 3x 400 євро щодня.


Після тривалого процесу перевірки я запросив 3x 400 євро. Через два дні я був здивований тим, що один раз було виплачено лише 400 євро. Коли я запитав, мені сказали, що наступні 400 євро будуть виплачені лише 24.09. Ви можете переглянути повідомлення з чату тут:


" Як я бачу в системі, виплати будуть здійснені в наступні дати 24.09; 27.09 та 02.10. Перепрошую, що не все виплачується в один день, але ці дати визначає фінансовий відділ. З цієї причини я не можу пояснити, які фактори беруть участь у визначенні дат виплат. »


Це стосується лише 1200 євро. Таким чином, решта 1100 євро, на які я можу подати заявку, триватиме до середини / кінця жовтня. Я граю в онлайн-казино майже щодня протягом кількох років. Для мене це нестерпно. Я вважаю це справді нахабним.

Автоматичний переклад.
MrPuffmuffin
1 місяць тому

Привіт,

Цю тему ми також обговорювали під час попередньої телефонної розмови, яка була зосереджена на скаргах та їхніх особливостях, які, на нашу думку, потребують додаткового обговорення. Я особисто спостерігав, як численні гравці стверджували, що з різних причин обмеження на зняття коштів, зазначені в правилах, не були дотримані. Не звертаємо уваги на технічні труднощі. На мою думку, казино повинно гарантувати, що гравці постійно матимуть можливість виводити кошти відповідно до цих обмежень. Я усвідомлюю, що через різні способи оплати обмеження можуть відрізнятися один від одного, але це все одно не є хорошим приводом порушувати власні умови. Щодо цього, я вважаю, що відповідь згаданого вами казино викликала жаль.

Наприклад, у Casino Guru ми враховуємо ліміти на зняття коштів відповідно до значення індексу Safetz. Тому дуже важливо підійти до такої ситуації відповідально, і ми цінуємо будь-яку можливість продовжити розслідування скарги. Добре, що ви прийшли сюди і вже подали один.

Незважаючи на те, що певні методи оплати іноді можуть викликати проблеми в казино, я вважаю, що обтяжувати гравців цим непрофесійно. Ефективне обслуговування клієнтів передбачає пошук розумних рішень у дивних ситуаціях. Ось що я думаю.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого