ГоловнаФорумКазиноInstant Casino - загальне обговорення

Instant Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від Radka
|
13 790 переглядів 186 відповідей |
|
1...6 7 8...10
Romi

Вони змусили мене внести депозит у розмірі 249 євро, щоб отримати доступ до миттєвого виведення коштів у криптовалюті. Проблема в тому, що я втратив ці гроші, але принаймні вони обов’язково повинні відшкодувати мені зняття

Автоматичний переклад.

Привіт, я хотів повідомити вам, що без будь-якої причини вони також заблокували мій обліковий запис, будь ласка, зробіть щось. Я маю право повернути своє зняття, тому що я гравець

Автоматичний переклад.

Оновлення щодо Instant Casino – їм надіслано останній лист із вимогою/електронну пошту. Якщо вони не дадуть відповіді до 16 числа, Revolut і Mastercard підтвердили, що повідомлять про це до правоохоронних органів у юрисдикції їхньої зареєстрованої організації. Зараз у них було занадто багато проблем із Revolut, і вони сприймають це питання неймовірно серйозно – я впевнений, що Ювентус буде радий, що ця компанія залучена до злочинних дій.

Автоматичний переклад.
CryptoG82

Дякую, дайте мені знати, коли вони дадуть відповідь

Автоматичний переклад.

Привіт, я хотів повідомити вам, що без будь-якої причини вони також заблокували мій обліковий запис, будь ласка, зробіть щось. Я маю право повернути своє зняття, тому що я гравець

Автоматичний переклад.

Привіт,

Ви знаєте, що ми мало що можемо зробити безпосередньо на форумі. Форум – це лише обговорення.

Отже, якщо ви вважаєте будь-які дії казино несправедливими, надішліть скаргу:

https://casinoguruit.com/reclami/invia 👈

Обов’язково описуйте кожну подію, бажано в хронологічному порядку. Готуйте скріншоти, електронні листи — все, що стосується справи.

Незважаючи на те, що наш спеціаліст завжди готовий допомогти, я хотів би запобігти можливим непорозумінням.

Також прочитайте цей посібник 👈

Ми будемо тут, якщо ми вам знадобимося.

Автоматичний переклад.

Оновлення щодо Instant Casino – їм надіслано останній лист із вимогою/електронну пошту. Якщо вони не дадуть відповіді до 16 числа, Revolut і Mastercard підтвердили, що повідомлять про це до правоохоронних органів у юрисдикції їхньої зареєстрованої організації. Зараз у них було занадто багато проблем із Revolut, і вони сприймають це питання неймовірно серйозно – я впевнений, що Ювентус буде радий, що ця компанія залучена до злочинних дій.

Автоматичний переклад.

привіт

Будь ласка, додайте посилання на статтю або будь-яке офіційне джерело. На мою думку, серед нас є багато зацікавлених читачів.

Автоматичний переклад.

подивимось, чи дотримають вони обіцянку цього разу. У них залишилося 7 годин, щоб повернути мені гроші, як було обіцяно кілька разів за останні 3 тижні. file

Автоматичний переклад.
Larsieboii

привіт

так би мовити залишилося 5 годин. Обов'язково тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.

Миттєва проблема казино

Я виграв і 3 дні продовжують вимагати документи

Посвідчення особи

кредитна картка

рух кредитної картки

Я думаю, що це спосіб зробити так, щоб людям набридло вимагати грошей

Справді ненадійний

Раджу всім триматися подалі від цього онлайн-казино

Автоматичний переклад.
Larsieboii

Ще одна помилкова обіцянка, яку вони продовжують брехати, зволікати та ігнорувати. Я закликаю всіх триматися подалі від цього САЙТУ

Автоматичний переклад.

Ще одна помилкова обіцянка, яку вони продовжують брехати, зволікати та ігнорувати. Я закликаю всіх триматися подалі від цього САЙТУ

Автоматичний переклад.

Але стривай....вони співпрацюють з Ювентусом!! лол! Це ненадовго, якщо вони не надішлють мені офіційну відповідь завтра до COB – справу буде передано Mastercard, яка закриє всіх пов’язаних із ними продавців, щоб вони більше не могли приймати платежі карткою - Щасти їм. Це проблема, яка виникала у певних продавців, якими вони користуються протягом тривалого часу.

Автоматичний переклад.

Миттєва проблема казино

Я виграв і 3 дні продовжують вимагати документи

Посвідчення особи

кредитна картка

рух кредитної картки

Я думаю, що це спосіб зробити так, щоб людям набридло вимагати грошей

Справді ненадійний

Раджу всім триматися подалі від цього онлайн-казино

Автоматичний переклад.

Це звичайні документи, необхідні для успішного проходження KYC. Ви надіслали все, що вони просили?

Будь ласка, інформуйте нас про те, як це відбувається та чи знадобиться наша допомога.

Автоматичний переклад.
Romi

Я не думаю, що історія руху моєї кредитної картки також потрібна, однак, не маючи чого приховувати, я надіслав усе, що просив, я буду тримати вас в курсі, оскільки вони більш-менш надсилають електронні листи кожні 24 години

Автоматичний переклад.

file вони досі не повернули мені гроші, як обіцяли. Вони сказали, що якщо його не буде у вашому банку протягом 24 годин, зв’яжіться з нами знову, і я отримую це повідомлення. Досі ігнорував кожен електронний лист, який я надіслав, протягом 6 місяців

Автоматичний переклад.

file вони досі не повернули мені гроші, як обіцяли. Вони сказали, що якщо його не буде у вашому банку протягом 24 годин, зв’яжіться з нами знову, і я отримую це повідомлення. Досі ігнорував кожен електронний лист, який я надіслав, протягом 6 місяців

Автоматичний переклад.

Такі самі відповіді, як і я, але ніколи не отримував від них електронних листів, буквально нічого. Потім знову в Live Chat, де наступного дня починається та сама брехня - яка ганьба на цьому сайті. Тут ми не говоримо про ігнорування протягом кількох днів, це тижні та місяці простої брехні від команд живого чату та абсолютної відсутності дій з боку команд підтримки/скарг.

Автоматичний переклад.
mancosuloris82

сьогоднішнє оновлення:

Ми направили документи відповідній команді, оновлення будуть згодом.

Я все надіслав, на щастя, я можу прожити без цих 1000 євро, звичайно, людей все одно слід попереджати про цей довгий час очікування цього казино, тепер ми повинні побачити, чи це очікування довге чи вічне 😀

Автоматичний переклад.

сьогоднішнє оновлення:

Ми направили документи відповідній команді, оновлення будуть згодом.

Я все надіслав, на щастя, я можу прожити без цих 1000 євро, звичайно, людей все одно слід попереджати про цей довгий час очікування цього казино, тепер ми повинні побачити, чи це очікування довге чи вічне 😀

Автоматичний переклад.

Хто такі «інші команди» — це все, що я коли-небудь отримував у чаті, але ніколи з ними не спілкувався. Неймовірно, що я не отримав відповіді протягом 3 з половиною місяців, інший гравець не отримав нічого протягом 6 місяців - скільки їх ще! Цей сайт взагалі справжній?

Автоматичний переклад.

Новини, я сподіваюся бути в кінці і через 4/5 днів зможу сказати, що все пройшло добре:

Я отримав повідомлення про те, що платіж прийнято, і мені залишилося дочекатися часу свого банку.

Я перевірив, і це вже в моєму обліковому записі.

Тож я можу сказати, що вони працювали повільно, надаючи багато запитів на підтвердження, але платіж надійшов через 4 дні та 6 електронних листів із надісланими документами (один, для запису, я сам змінив, щоб зробити його таким, як вони хотіли, інакше законно була картка, як просили). не існує)

Успіхів усім вам, хлопці, і якщо я можу будь-кому допомогти, я доступний


Змінено
Автоматичний переклад.

«Одним із недоліків ігрової ліцензії в Коста-Ріці є те, що через відсутність законної ліцензії ви не зможете приймати платежі від стандартних продавців і постачальників платежів, таких як Visa та MasterCard. Крім того, ви можете спочатку приймати платежі в криптовалюті, а потім додайте фіатні гроші, якщо згодом ви вирішите отримати ліцензію в іншій країні».

Це безпосередньо від ліцензійного органу Коста-Ріки. Дивовижно, як Instant Casino, яке стверджує, що має ліцензію Коста-Ріки, може приймати платежі за допомогою картки Visa/Mastercard — о, зачекайте, це вірно, вони не можуть! Тож натомість вони встановлюють і працюють з іншими шахраями, щоб створити підставні компанії та компанії, які нібито купують і продають Crypto, як-от Goriwire та Bitsent, і фальшивих книготорговців у Нігерії тощо. Кожен платіж, здійснений карткою цій організації, є ШАХРАЙСТВОМ, проти їхніх власних умов ліцензії та вкрай незаконно.

Змінено
Автоматичний переклад.

Я не думаю, що історія руху моєї кредитної картки також потрібна, однак, не маючи чого приховувати, я надіслав усе, що просив, я буду тримати вас в курсі, оскільки вони більш-менш надсилають електронні листи кожні 24 години

Автоматичний переклад.

Ми будемо тут, щоб отримувати оновлення. дякую

Сподіваюся, все буде добре.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого