2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Instant Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я просто хочу попередити всіх, хто грає в instantcasino. Вони мали дітей, які їх підтримували, і вони не можуть нічого вирішити, тому, якщо у вас виникне технічна чи інша проблема з сайтом, ви не отримаєте жодної хорошої допомоги.
I just want to send a warning to everyone who playing at instantcasino. They had kids at their support and can’t solve anything, so if you have a technical or other problem with the site you would not get any good help.
Чи можу я запитати, яка у вас там проблема? Чи було це вирішено в кінці, і чи ми могли б щось зробити?
May I ask what kind of issue you had there? Was it solved at the end, and is there anything we could do, perhaps?
Вони мають повернути мені кошти, і минуло понад 4 тижні, відколи я отримав від них електронний лист, що кошти мають бути в моєму гаманці. Я все ще не отримав жодних коштів, я маю більше оновлень. Постійно кажуть, що «відповідна група перевіряє».
They should send funds back to me, and it hass gone over 4 weeks since ive got email from them that the funds should be in my wallet. Still I hasn’t get any funds I’ve more updates. They keep saying that the "relevant team is checking it".
Отже, чи правильно я розумію, що ви виграли та подали запит на зняття коштів, але досі його не отримали?
Ваш обліковий запис там повністю перевірено? Чи було у вас коли-небудь успішне зняття коштів у цьому казино?
Я пропоную вам подати скаргу тут, і наша команда займеться розслідуванням справи.
Звісно, скарга безкоштовна. що ти кажеш
Ось посилання , якщо ви готові це зробити.
Будь ласка, повідомте нам всю відповідну інформацію. Чекатимемо на вашу відповідь.
So, do I understand it correctly, that you have won and requested a withdrawal and you still hasn't got it?
Is your account fully verified there? Have you ever had any successful withdrawal at this casino?
I would suggest you file a complaint here, and our team will get into the investigation of the matter.
The complaint is free of charge, of course. What do you say?
Here's the link, in case you're up to it.
Please let us know all the relevant information. We'll wait for your reply.
добрий вечір
після 11 успішних вилучень, які були негайно зараховані на мій рахунок,
в останньому, хоча я отримав електронний лист, що він був успішним, гроші так і не надійшли на мій рахунок.
Я шукаю пояснень, але ніхто не відповідає...чат не працює, і я не бачу, що саме відбувається!???
Допоможіть мені!!!
Good evening,
after 11 successful withdrawals, which were credited to my account immediately,
in the last one, although I received an email that it was successful, the money never reached my account.
I'm looking for explanations but no one answers...the chat doesn't work and I can't see what exactly is going on!???
Help me!!!
Καλησπερα,
μετα απο μ 11 επιτυχημενες αναληψεις ,οι οποιες πιστωνοντπυσαν στον λογαριασμο μου αμεσως,
στην τελευταια παρα οτι ελαβα mail οτι ηταν επιτυχης τα χρηματα δεν εφτασαν ποτε στον λογαριασμο μου.
αναζητω εξηγησεις αλλα κανεις δεν απανταει …το chat δεν δουλευει και δεν μπορω να δω τι ακριβως συμβαινει!;;;
βοηθηστε με!!!
Привіт, як довго ти чекаєш на зняття? Я бачу, що казино не повідомило вам нічого важливого, що могло б дратувати навіть мене, але з іншого боку ви сказали, що 11 вилучень раніше були нормальними, тому я був би трохи спокійнішим. Можливо, це якісь технічні проблеми.
Ви намагалися надіслати їм електронний лист, що відбувається?
Крім того, ми даємо казино 14 днів для вирішення проблем зняття коштів, тож якщо протягом цього часу нічого не станеться, ми зв’яжемося з казино.
Якщо щось зміниться, повідомте нас.
Hi, how long are you waiting for your withdrawal? I see that the casino hasn't told you anything relevant which would annoy even me, but on the other hand you say that the 11 withdrawals before were fine and so I would be a bit more calm. Maybe it's some technical problems.
Did you try to email them what's going on?
Also, we give casinos 14 days to resolve withdrawals, so if nothing happens in that time then we will contact the casino.
If anything changes, please let us know.
Це дійсно чудова новина.
Отже, скільки вам потрібно було чекати в кінці? Чи можете ви сказати, що казино довго чекає на зняття коштів?🤔
Якщо ви зацікавлені, ви можете поділитися своїм досвідом, написавши відгук користувача про це казино. Тут я бачу , що ви були б першим, хто б це зробив. Що ти скажеш?😉
That is really great news.
So, how long did you need to wait at the end? Would you say that the casino has long waiting time for withdrawals?🤔
If you're interested, you could share your experience by writing a user review for this casino. I can see here that you would be the first one to do so. What do you say?😉
Платежі, замасковані для британських гравців, відображаються як різноманітні підступні сайти «роздрібної торгівлі», такі як BK John Enterprises, Goriwire, Walilah Enterprises тощо. Ці сайти явно не розуміють або їм байдуже - маскувати транзакції з неправильним кодом продавця у Великій Британії є НЕЗАКОННИМ і є прямим порушенням правил Mastercard і Visa. Зараз компанія знаходиться на радарі влади Великобританії. Усі платежі дебетовою/кредитною карткою з Великобританії ПОВИННІ мати торговий код 7995 - це закон.
Крім того, наведена тут інформація про ліцензію є неправильною. Здається, у них є ліцензія на Коморські острови та ліцензія на Коста-Ріку, як додається. Здається, це Коста-Ріка під час входу з Великобританії та Коморських островів під час входу з будь-якого іншого місця. ЧОМУ!
Payments masked for UK players to show as a variety of dodgy online "retail" sites such as BK John Enterprises, Goriwire, Walilah Enterprises and more. These sites clearly don't understand or don't care - it is ILLEGAL to mask transactions with the wrong merchant code in the UK and is a direct breach of Mastercard and Visa rules. The company are now on the radar of UK Authorities. All debit/credit card payments from the UK MUST have a 7995 merchant code - this is the law.
Also the licence information provided here is wrong. They appear to have a Comoros licence and a licence in Costa Rica, as attached. It appears to be Costa Rica when logging in from the UK and Comoros when logging in from anywhere else. WHY!
Привіт,
Я можу вас запевнити, що казино, яке працює за декількома ліцензіями, є нормальним явищем для певних країн. Це звичайна практика, і, чесно кажучи, не має значення, Комморські острови чи Коста-Ріка; обидва все ще вважаються слабкими ліцензіями.
На жаль, міжнародні казино також досить часто використовують послуги сторонніх продавців, тому гравці хвилюються, чи їхні гроші були надіслані правильній компанії, але для казино це спосіб дозволити гравцям з обмежених країн вносити та знімати депозити коштів.
Ви помітили цю дуже активну тему?
Б’юся об заклад, це те, що ви щойно описали, чи не так?
Hello,
I can assure you it is normal that a casino that operates under several licenses only shows one to specific countries. It's a common practice, and to be completely honest, it does not matter whether it is a Commoros or Costa Rica; both are still considered weak licenses.
Sadly, it is also pretty common for international casinos to use services of 3rd party merchants, so players are concerned whether their money was sent to the correct company, yet for casinos, it is a way to allow players from restrictive countries to deposit and withdraw funds.
Have you spotted this very active thread?
Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code 👈
I bet this is what you just described, isn't it?
Привіт,
Я можу вас запевнити, що казино, яке працює за декількома ліцензіями, є нормальним явищем для певних країн. Це звичайна практика, і, чесно кажучи, не має значення, Комморські острови чи Коста-Ріка; обидва все ще вважаються слабкими ліцензіями.
На жаль, міжнародні казино також досить часто використовують послуги сторонніх продавців, тому гравці хвилюються, чи їхні гроші були надіслані правильній компанії, але для казино це спосіб дозволити гравцям з обмежених країн вносити та знімати депозити коштів.
Ви помітили цю дуже активну тему?
Б’юся об заклад, це те, що ви щойно описали, чи не так?
Hello,
I can assure you it is normal that a casino that operates under several licenses only shows one to specific countries. It's a common practice, and to be completely honest, it does not matter whether it is a Commoros or Costa Rica; both are still considered weak licenses.
Sadly, it is also pretty common for international casinos to use services of 3rd party merchants, so players are concerned whether their money was sent to the correct company, yet for casinos, it is a way to allow players from restrictive countries to deposit and withdraw funds.
Have you spotted this very active thread?
Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code 👈
I bet this is what you just described, isn't it?
Так, Радка, це саме так. У Великобританії це вважається шахрайством. Оператори азартних ігор повинні використовувати код азартних ігор з кодом 7995 для всіх транзакцій – усе, що не використовує цей код, безпосередньо порушує правила Mastercard/VISA та є кримінальним злочином у Великобританії (якщо цим оперує британська компанія). Якщо вони хочуть мати справу з британськими гравцями, вони повинні робити це через Crypto - вони буквально порушують закони, роблячи це таким чином, і ризикують повернути кошти.
Yes Radka, it is exactly this. It is considered fraud in the UK. Gambling operators must use a code 7995 gambling code for all transactions - anything that doesn't use that code directly breaches Mastercard/VISA rules and is a criminal offence in the UK(if a UK company operated that). If they want to deal with UK players then they should be doing it through Crypto - they are literally breaking laws by doing it this way and risk chargeback.
Можна запитати, чи подібне в Ірландії? Я бачу, що це країна вашого проживання, так?
Тому що я знайомий з тим фактом, що це дійсно суворо у Великобританії, але не впевнений щодо Ірландії.🤔
May I ask you if is it similar in Ireland? I can see that it is a country of your residence, right?
Because I am familiar with the fact that it is really strict in the UK, but am not sure about Ireland.🤔
Можна запитати, чи подібне в Ірландії? Я бачу, що це країна вашого проживання, так?
Тому що я знайомий з тим фактом, що це дійсно суворо у Великобританії, але не впевнений щодо Ірландії.🤔
May I ask you if is it similar in Ireland? I can see that it is a country of your residence, right?
Because I am familiar with the fact that it is really strict in the UK, but am not sure about Ireland.🤔
Я не в Ірландії!! Я працюю в Ірландії місяць на рік, тому, ймовірно, він застряг тут, коли я спочатку зареєструвався - я повний резидент Великобританії.
I'm not in Ireland!! I work in Ireland for a month per year which is probably why its stuck here when I signed up initially - I am a full UK resident.
Однак ви можете оновити свій профіль. Чи видно позначку під вашим іменем користувача? Погляньте на це.
Я впевнений, що Ромі просто мала намір дізнатися, як ведуться справи в країні, з якої ви, здається, походите.
Мені прикро чути, що це так. Судячи з прогресу в ланцюжку, який я вам переслав, гравці не дуже успішно повертають платежі від підставних компаній. Революції не байдуже; якщо я правильно розумію, Visa або Mastercard залишають рішення платіжному процесору. Це може бути незаконним, але це досить поширене явище. Додатковий недолік гри в казино поза межами місцевих законів, я б сказав.
Що ти взагалі маєш намір робити?
You might want to update your profile, though. Is the flang visible beneath your username? Take a look at that.
Romi merely intended to learn how things are done in the nation you appear to be from, I am sure.
I am sorry to hear that this is the case, though. Players are not having much success with chargebacks from shell companies, based on the progress in the thread I forwarded to you. Revolut does not give a damn; if I understand correctly, Visa or Mastercard leave the resolution to the payment processor. It may be illegal, but it is pretty common. An additional disadvantage of playing in a casino beyond local laws, I'd say.
What do you intend to do anyway?
Однак ви можете оновити свій профіль. Чи видно позначку під вашим іменем користувача? Погляньте на це.
Я впевнений, що Ромі просто мала намір дізнатися, як ведуться справи в країні, з якої ви, здається, походите.
Мені прикро чути, що це так. Судячи з прогресу в ланцюжку, який я вам переслав, гравці не дуже успішно повертають платежі від підставних компаній. Революції не байдуже; якщо я правильно розумію, Visa або Mastercard залишають рішення платіжному процесору. Це може бути незаконним, але це досить поширене явище. Додатковий недолік гри в казино поза межами місцевих законів, я б сказав.
Що ти взагалі маєш намір робити?
You might want to update your profile, though. Is the flang visible beneath your username? Take a look at that.
Romi merely intended to learn how things are done in the nation you appear to be from, I am sure.
I am sorry to hear that this is the case, though. Players are not having much success with chargebacks from shell companies, based on the progress in the thread I forwarded to you. Revolut does not give a damn; if I understand correctly, Visa or Mastercard leave the resolution to the payment processor. It may be illegal, but it is pretty common. An additional disadvantage of playing in a casino beyond local laws, I'd say.
What do you intend to do anyway?
Так, я це розумію. Я повідомив про це в іншому місці, тож воно буде розглянуто в належний час. Instantcasino.com не відповідає на електронні листи. Надіслав електронного листа залученим продавцям, і вони нічого не знають про платежі. Дивно, що компаніям це нахабно сходить з рук.
Чи можна надіслати одному з вас електронною поштою моє запитання?
Yeah I understand that. I have reported the matter elsewhere so it will be dealt with in due course. Instantcasino.com won't respond to any emails. Emailed the merchants involved and they know nothing about the payments. Astonishing that companies can brazenly get away with this.
Is it possible to email one of you with a question I have?
Якщо у вас є запитання, про які ви не хочете писати тут, на форумі, надішліть їх .
Ми завжди хочемо допомогти, якщо це можливо.
If you have any questions which you prefer not to write here on forum, please forward it to community@casino.guru.
We always like to help if possible.
Я намагався подати скаргу не на те, що ця компанія зробила, а радше на те, що вона не зробила. Вони буквально ні на що не відповіли, але я знаю, що вони прочитали електронні листи, коли закрили обліковий запис. Якщо ви спостерігаєте - потрібно якнайшвидше відповісти.
I attempted to raise a complaint - not on what this company have done - but rather what they have not. They have literally not responded to anything but I know they have read the emails as they closed the account down. If you are watching - you need to respond asap.
Ну, як порадили та також згадали в електронному листі, надішліть скаргу, надайте детальний опис ситуації та не обмежуйте її своїми упередженими думками чи думками. Дозвольте Групі розгляду скарг прийняти це рішення, оскільки скарги в основному стосуються несправедливості. Просто, будь ласка, не майте нереалістичних очікувань. Сподіваюся, ситуація не така, як ви намагалися спростувати з БК. Гра, наприклад.
Well, as advised and also mentioned in the email, file the complaint, provide a thorough description of the situation, and avoid limiting it to your preconceived notions or opinions. Let the Complaint Team make that determination as complaints are essentially about unfairness. Just please do not have unrealistic expectations. I hope the situation is not the same as what you attempted to disprove with BC. Game for instance.
Ну, як порадили та також згадали в електронному листі, надішліть скаргу, надайте детальний опис ситуації та не обмежуйте її своїми упередженими думками чи думками. Дозвольте Групі розгляду скарг прийняти це рішення, оскільки скарги в основному стосуються несправедливості. Просто, будь ласка, не майте нереалістичних очікувань. Сподіваюся, ситуація не така, як ви намагалися спростувати з БК. Гра, наприклад.
Well, as advised and also mentioned in the email, file the complaint, provide a thorough description of the situation, and avoid limiting it to your preconceived notions or opinions. Let the Complaint Team make that determination as complaints are essentially about unfairness. Just please do not have unrealistic expectations. I hope the situation is not the same as what you attempted to disprove with BC. Game for instance.
Мова йде лише про те, що вони не відповідають – я розумію, що інша частина суперечки не може бути вирішена на Casino Guru. Раніше я зайшов до їхнього чату в прямому ефірі - попросив оновити, і вони негайно відірвали мене. Це ситуація, і для них в їхніх інтересах реагувати, оскільки наступний крок є автоматичним. Вони буквально жодного разу зі мною не розмовляли.
Зараз із грою BC.Game ми працюємо поза моїм контролем, тож мені знову байдуже, якщо BC не відповість – від цього для них усе гірше виглядає з кожним днем, коли вони цього не роблять (це тепер 4 місяці, крім випадкового загального електронного листа ).
This is simply about them not responding - the other part of the dispute cannot be resolved on Casino Guru, I understand that. I went onto their live chat earlier - asked for an update and they immediately cut me off. This is the situation and for them it is in their interest to respond as the next step is an automatic one. They literally haven't spoken to me once.
BC.Game are being dealt with outwith my control now so again I don't care if BC don't respond - it makes it look worse for them every day they don't(which is now 4 months other than the random generic email).
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.