ФорумКазиноInstant Casino - загальне обговорення

Instant Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від Radka
|
2527 переглядів 66 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Instant Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Я просто хочу попередити всіх, хто грає в instantcasino. Вони мали дітей, які їх підтримували, і вони не можуть нічого вирішити, тому, якщо у вас виникне технічна чи інша проблема з сайтом, ви не отримаєте жодної хорошої допомоги.

Автоматичний переклад.
Amrabat
2 міс. тому

Чи можу я запитати, яка у вас там проблема? Чи було це вирішено в кінці, і чи ми могли б щось зробити?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вони мають повернути мені кошти, і минуло понад 4 тижні, відколи я отримав від них електронний лист, що кошти мають бути в моєму гаманці. Я все ще не отримав жодних коштів, я маю більше оновлень. Постійно кажуть, що «відповідна група перевіряє».

Автоматичний переклад.
Amrabat
1 місяць тому

Отже, чи правильно я розумію, що ви виграли та подали запит на зняття коштів, але досі його не отримали?

Ваш обліковий запис там повністю перевірено? Чи було у вас коли-небудь успішне зняття коштів у цьому казино?

Я пропоную вам подати скаргу тут, і наша команда займеться розслідуванням справи.

Звісно, скарга безкоштовна. що ти кажеш

Ось посилання , якщо ви готові це зробити.

Будь ласка, повідомте нам всю відповідну інформацію. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

добрий вечір

після 11 успішних вилучень, які були негайно зараховані на мій рахунок,

в останньому, хоча я отримав електронний лист, що він був успішним, гроші так і не надійшли на мій рахунок.


Я шукаю пояснень, але ніхто не відповідає...чат не працює, і я не бачу, що саме відбувається!???

Допоможіть мені!!!

Автоматичний переклад.
gpony7
1 місяць тому

Привіт, як довго ти чекаєш на зняття? Я бачу, що казино не повідомило вам нічого важливого, що могло б дратувати навіть мене, але з іншого боку ви сказали, що 11 вилучень раніше були нормальними, тому я був би трохи спокійнішим. Можливо, це якісь технічні проблеми.

Ви намагалися надіслати їм електронний лист, що відбувається?

Крім того, ми даємо казино 14 днів для вирішення проблем зняття коштів, тож якщо протягом цього часу нічого не станеться, ми зв’яжемося з казино.

Якщо щось зміниться, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

все нормально! проблему вирішено.


гроші отримані.

Автоматичний переклад.
gpony7
1 місяць тому

Це дійсно чудова новина.

Отже, скільки вам потрібно було чекати в кінці? Чи можете ви сказати, що казино довго чекає на зняття коштів?🤔

Якщо ви зацікавлені, ви можете поділитися своїм досвідом, написавши відгук користувача про це казино. Тут я бачу , що ви були б першим, хто б це зробив. Що ти скажеш?😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

filefile Платежі, замасковані для британських гравців, відображаються як різноманітні підступні сайти «роздрібної торгівлі», такі як BK John Enterprises, Goriwire, Walilah Enterprises тощо. Ці сайти явно не розуміють або їм байдуже - маскувати транзакції з неправильним кодом продавця у Великій Британії є НЕЗАКОННИМ і є прямим порушенням правил Mastercard і Visa. Зараз компанія знаходиться на радарі влади Великобританії. Усі платежі дебетовою/кредитною карткою з Великобританії ПОВИННІ мати торговий код 7995 - це закон.


Крім того, наведена тут інформація про ліцензію є неправильною. Здається, у них є ліцензія на Коморські острови та ліцензія на Коста-Ріку, як додається. Здається, це Коста-Ріка під час входу з Великобританії та Коморських островів під час входу з будь-якого іншого місця. ЧОМУ!

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 місяць тому

Привіт,

Я можу вас запевнити, що казино, яке працює за декількома ліцензіями, є нормальним явищем для певних країн. Це звичайна практика, і, чесно кажучи, не має значення, Комморські острови чи Коста-Ріка; обидва все ще вважаються слабкими ліцензіями.

На жаль, міжнародні казино також досить часто використовують послуги сторонніх продавців, тому гравці хвилюються, чи їхні гроші були надіслані правильній компанії, але для казино це спосіб дозволити гравцям з обмежених країн вносити та знімати депозити коштів.

Ви помітили цю дуже активну тему?

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор з ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця 👈

Б’юся об заклад, це те, що ви щойно описали, чи не так?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

Я можу вас запевнити, що казино, яке працює за декількома ліцензіями, є нормальним явищем для певних країн. Це звичайна практика, і, чесно кажучи, не має значення, Комморські острови чи Коста-Ріка; обидва все ще вважаються слабкими ліцензіями.

На жаль, міжнародні казино також досить часто використовують послуги сторонніх продавців, тому гравці хвилюються, чи їхні гроші були надіслані правильній компанії, але для казино це спосіб дозволити гравцям з обмежених країн вносити та знімати депозити коштів.

Ви помітили цю дуже активну тему?

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор з ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця 👈

Б’юся об заклад, це те, що ви щойно описали, чи не так?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, Радка, це саме так. У Великобританії це вважається шахрайством. Оператори азартних ігор повинні використовувати код азартних ігор з кодом 7995 для всіх транзакцій – усе, що не використовує цей код, безпосередньо порушує правила Mastercard/VISA та є кримінальним злочином у Великобританії (якщо цим оперує британська компанія). Якщо вони хочуть мати справу з британськими гравцями, вони повинні робити це через Crypto - вони буквально порушують закони, роблячи це таким чином, і ризикують повернути кошти.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 місяць тому

Можна запитати, чи подібне в Ірландії? Я бачу, що це країна вашого проживання, так?

Тому що я знайомий з тим фактом, що це дійсно суворо у Великобританії, але не впевнений щодо Ірландії.🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Можна запитати, чи подібне в Ірландії? Я бачу, що це країна вашого проживання, так?

Тому що я знайомий з тим фактом, що це дійсно суворо у Великобританії, але не впевнений щодо Ірландії.🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не в Ірландії!! Я працюю в Ірландії місяць на рік, тому, ймовірно, він застряг тут, коли я спочатку зареєструвався - я повний резидент Великобританії.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 місяць тому

Однак ви можете оновити свій профіль. Чи видно позначку під вашим іменем користувача? Погляньте на це.

Я впевнений, що Ромі просто мала намір дізнатися, як ведуться справи в країні, з якої ви, здається, походите.

Мені прикро чути, що це так. Судячи з прогресу в ланцюжку, який я вам переслав, гравці не дуже успішно повертають платежі від підставних компаній. Революції не байдуже; якщо я правильно розумію, Visa або Mastercard залишають рішення платіжному процесору. Це може бути незаконним, але це досить поширене явище. Додатковий недолік гри в казино поза межами місцевих законів, я б сказав.

Що ти взагалі маєш намір робити?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Однак ви можете оновити свій профіль. Чи видно позначку під вашим іменем користувача? Погляньте на це.

Я впевнений, що Ромі просто мала намір дізнатися, як ведуться справи в країні, з якої ви, здається, походите.

Мені прикро чути, що це так. Судячи з прогресу в ланцюжку, який я вам переслав, гравці не дуже успішно повертають платежі від підставних компаній. Революції не байдуже; якщо я правильно розумію, Visa або Mastercard залишають рішення платіжному процесору. Це може бути незаконним, але це досить поширене явище. Додатковий недолік гри в казино поза межами місцевих законів, я б сказав.

Що ти взагалі маєш намір робити?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, я це розумію. Я повідомив про це в іншому місці, тож воно буде розглянуто в належний час. Instantcasino.com не відповідає на електронні листи. Надіслав електронного листа залученим продавцям, і вони нічого не знають про платежі. Дивно, що компаніям це нахабно сходить з рук.


Чи можна надіслати одному з вас електронною поштою моє запитання?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 місяць тому

Якщо у вас є запитання, про які ви не хочете писати тут, на форумі, надішліть їх .

Ми завжди хочемо допомогти, якщо це можливо.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я намагався подати скаргу не на те, що ця компанія зробила, а радше на те, що вона не зробила. Вони буквально ні на що не відповіли, але я знаю, що вони прочитали електронні листи, коли закрили обліковий запис. Якщо ви спостерігаєте - потрібно якнайшвидше відповісти.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 місяць тому

Ну, як порадили та також згадали в електронному листі, надішліть скаргу, надайте детальний опис ситуації та не обмежуйте її своїми упередженими думками чи думками. Дозвольте Групі розгляду скарг прийняти це рішення, оскільки скарги в основному стосуються несправедливості. Просто, будь ласка, не майте нереалістичних очікувань. Сподіваюся, ситуація не така, як ви намагалися спростувати з БК. Гра, наприклад.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ну, як порадили та також згадали в електронному листі, надішліть скаргу, надайте детальний опис ситуації та не обмежуйте її своїми упередженими думками чи думками. Дозвольте Групі розгляду скарг прийняти це рішення, оскільки скарги в основному стосуються несправедливості. Просто, будь ласка, не майте нереалістичних очікувань. Сподіваюся, ситуація не така, як ви намагалися спростувати з БК. Гра, наприклад.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мова йде лише про те, що вони не відповідають – я розумію, що інша частина суперечки не може бути вирішена на Casino Guru. Раніше я зайшов до їхнього чату в прямому ефірі - попросив оновити, і вони негайно відірвали мене. Це ситуація, і для них в їхніх інтересах реагувати, оскільки наступний крок є автоматичним. Вони буквально жодного разу зі мною не розмовляли.


Зараз із грою BC.Game ми працюємо поза моїм контролем, тож мені знову байдуже, якщо BC не відповість – від цього для них усе гірше виглядає з кожним днем, коли вони цього не роблять (це тепер 4 місяці, крім випадкового загального електронного листа ).

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого