ГоловнаФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 14)

 від nadineanders81
|
137 337 переглядів 585 відповідей |
|
1...13 14 15...30

Мені потрібно дати йому ще 5 днів, оскільки я намагався зняти кошти іншим способом, але якщо до того часу вони цього не зроблять, я подам скаргу.

Автоматичний переклад.

Сьогодні вони знову відхилили кожне зняття, сказавши, що мені потрібно пройти перевірку KYC

я все це зробив місяць тому, а вони просто вигадують речі, щоб не платити.

Автоматичний переклад.

Це казино, вони всі це роблять

Автоматичний переклад.
Radka

Сьогодні вони знову відхилили всі мої зняття, сказавши, що мені потрібно перевірити KYC, оскільки я намагаюся зняти гроші на рахунок Skrill, тому що коли я намагався зняти останній раз, вони також отримали відмову через збій у системі.


вони просто вигадують нові причини, щоб не виплачувати, тому я подав скаргу за посиланням, яке ви дали мені з подякою.

Автоматичний переклад.
Anonymized271

Ні, я грав у багато казино протягом багатьох років і ніколи не мав подібних проблем.

Автоматичний переклад.
keithcwalsh1983

Добре, 99 відсотків казино mske важко зняти гроші, навіть якщо вони перевірені, все, що вони хочуть, це жадібні до грошей сайти

Автоматичний переклад.
Anonymized271

Я згоден, але вони найгірші з усіх.

Автоматичний переклад.

Погодьтеся

Автоматичний переклад.

Сьогодні вони знову відхилили кожне зняття, сказавши, що мені потрібно пройти перевірку KYC

я все це зробив місяць тому, а вони просто вигадують речі, щоб не платити.

Автоматичний переклад.

Що ж, я не можу говорити від імені казино, і я не можу сказати, що розумію, що здається не так, тому, якщо вам потрібна допомога, надішліть скаргу. 🤔

Автоматичний переклад.

Сьогодні вони знову відхилили всі мої зняття, сказавши, що мені потрібно перевірити KYC, оскільки я намагаюся зняти гроші на рахунок Skrill, тому що коли я намагався зняти останній раз, вони також отримали відмову через збій у системі.


вони просто вигадують нові причини, щоб не виплачувати, тому я подав скаргу за посиланням, яке ви дали мені з подякою.

Автоматичний переклад.

Мені здається, що в казино все ще є деякі проблеми, хоча я не дуже добре поінформований. Пройти KYC є обов’язковим, як ми всі знаємо, я також розумію, що коли ви обираєте новий спосіб оплати, вас можуть попросити надати депозит для підтвердження або якусь виписку. Але я не можу зрозуміти решту, як знову повний KYC. Я впевнений, що ви отримаєте виграш, оскільки всі ці скарги зрештою були вирішені , просто на це потрібен час.

file

І я бачу, що казино щойно попросило вас подати нове виведення через скаргу . 🤔



Автоматичний переклад.
Radka

Наразі вони заплатили половину після того, як я спробував ще раз, але інші платежі все ще чекають, але принаймні після місяця назад і вперед з ними вони повільно виплачуються

Автоматичний переклад.

Я хочу подати скаргу на це казино. Я поклав їм гроші тиждень тому, але я не отримав гроші на свій рахунок на сайті. Весь цей час я їм писав, і вони мене просили надіслати документи на депозит, і я їм їх відправив, а вони зволікають з відповіддю.

Автоматичний переклад.

Наразі вони заплатили половину після того, як я спробував ще раз, але інші платежі все ще чекають, але принаймні після місяця назад і вперед з ними вони повільно виплачуються

Автоматичний переклад.

Так, на жаль, вони також затримуються з набагато більшою кількістю гравців. 🤯

Автоматичний переклад.

Я хочу подати скаргу на це казино. Я поклав їм гроші тиждень тому, але я не отримав гроші на свій рахунок на сайті. Весь цей час я їм писав, і вони мене просили надіслати документи на депозит, і я їм їх відправив, а вони зволікають з відповіддю.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Якщо можна, прочитайте цю тему, щоб переконатися, що ми знаємо про затримки, і ви можете подати скаргу . Майте на увазі, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки вашого облікового запису та надсилання виграшів, але, здається, IceCasino затримується навіть із цим дозволеним періодом, тому, будь ласка, будьте готові до очікування.

Зважаючи на всі вже подані та розглянуті скарги, я смію сказати, що якщо вам вдалося дотриматись усіх правил, ви зрештою отримаєте свої гроші.

Перегляньте цю тему, щоб дізнатися більше.


Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

Справа не у виграші, а в депозиті, який я зробив, я його не отримав. Я вніс гроші, але не знайшов їх на своєму рахунку в казино.

Автоматичний переклад.
alnawaf1977

Вибачте, я зробив помилку.

У випадку втрати депозиту, я боюся, терпляче очікування також є правильною стратегією. Казино, ймовірно, чекає від стороннього постачальника платежів, щоб вирішити проблему. Якщо я не помиляюся, зараз і ви, і казино чекаєте на постачальника.

Не соромтеся подати скаргу прямо тут . Але, як ви можете прочитати в цій темі, казино затримується навіть із виплатами та перевірками, тому будьте готові чекати.

Бажаю швидкого вирішення.

Автоматичний переклад.
Radka

Гроші надійшли на мій рахунок учора, через тиждень після того, як я поклав їм гроші

Автоматичний переклад.
alnawaf1977

Принаймні проблему вирішено. Чи змогли ви виграти щось більше? 🙂

Автоматичний переклад.
Radka

Я програв, але мені сподобалося грати на гроші, які я тримав протягом тижня. Якщо вони починають зі мною, я більше не буду вкладати їм гроші.

Автоматичний переклад.

Мені подобається казино, тому що з бонусом ви можете грати в усі ігри, вам не потрібно дивуватися, чи порушуєте ви правила.

тому що він уже дуже гнучкий, k ви можете вмикати та вимикати його або змінювати між бонусами. якщо ви вибрали гру на реальні гроші на початку сесії, ви можете відмовитися від бонусу та негайно забрати його без ставки.


однак виплати є невдалими порівняно з Dama NV. ніколи не знаєш, чекаєш кілька хвилин чи кілька днів. На жаль, зараз чекаю більше двох днів, незважаючи на те, що запитував у чаті, тому що швидко заплачу.

чат нічого не знає про виплати і повторює одні й ті ж правила знову і знову. ніби він бот. Чекаю на оплату до 500 грн


Змінено
Автоматичний переклад.
1...13 14 15...30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого