Привіт,
Я відчуваю, що в казино все ще є деякі проблеми, але, крім цього, вони намагаються виплатити кожному гравцеві, я вважаю.
Я сподіваюся, що все, що спричиняє всі затримки, зрештою буде вирішено.
🤞
Hello,
I feel that the casino still has some issues, but aside from that, they try to pay out each player, I believe.
I hope that whatever is causing all delays will be solved eventually.
🤞
У мене обліковий запис у цьому казино з 15 січня. Учора я зробив депозит, а потім зіграв у гру «Big Bass Bonanza». Я виграв джекпот, і для мене це все. Тому я попросив зняти свої гроші. Через 2 години мій обліковий запис було заблоковано, а коли я зв’язався зі службою підтримки, мені повідомили, що після перевірки мого облікового запису мене звинуватили у «відмиванні грошей». Вони звинувачують мене без будь-яких доказів, я використовував це казино лише для розваги у вільний час, а не для отримання незаконного доходу. У них є мої гроші, і вони не хочуть їх мені віддавати. Номер запиту на зняття: 0a9aeb7c-fb1e-414c-bc26-20195ce93d5a
I have an account in this casino since January 15th. Yesterday I made a deposit and then played the "Big Bass Bonanza" game. I won a Jackpot and for me that was it. So I requested a withdrawal of my money. After 2 hours, my account was blocked and when I contacted the support team, they told me that after they investigated my account, I was accused of "money laundering". They are accusing me without any proof, I only used this casino for fun in my spare time, not for illegal income. They have my money and they don't want to give it to me. The withdrawal request number is: 0a9aeb7c-fb1e-414c-bc26-20195ce93d5a
Не можу уявити, як це було б неприємно виграти джекпот і врешті-решт бути звинуваченим у такому серйозному злочині без надання причин чи доказів на підтвердження заяви. Ви можете подати скаргу: https://casino.guru/complaints
Минулого місяця я думав відкрити там рахунок, на щастя, я цього не зробив
Can't imagine how enraging it would be to win a jackpot and end up getting accused of such a serious crime without being provided reasons or evidence to back the claim. You can file a complaint: https://casino.guru/complaints
Last month I was thinking of opening an account there, luckily I didn't
У мене обліковий запис у цьому казино з 15 січня. Учора я зробив депозит, а потім зіграв у гру «Big Bass Bonanza». Я виграв джекпот, і для мене це все. Тому я попросив зняти свої гроші. Через 2 години мій обліковий запис було заблоковано, а коли я зв’язався зі службою підтримки, мені повідомили, що після перевірки мого облікового запису мене звинуватили у «відмиванні грошей». Вони звинувачують мене без будь-яких доказів, я використовував це казино лише для розваги у вільний час, а не для отримання незаконного доходу. У них є мої гроші, і вони не хочуть їх мені віддавати. Номер запиту на зняття: 0a9aeb7c-fb1e-414c-bc26-20195ce93d5a
I have an account in this casino since January 15th. Yesterday I made a deposit and then played the "Big Bass Bonanza" game. I won a Jackpot and for me that was it. So I requested a withdrawal of my money. After 2 hours, my account was blocked and when I contacted the support team, they told me that after they investigated my account, I was accused of "money laundering". They are accusing me without any proof, I only used this casino for fun in my spare time, not for illegal income. They have my money and they don't want to give it to me. The withdrawal request number is: 0a9aeb7c-fb1e-414c-bc26-20195ce93d5a
Привіт,
добре, що ви подали скаргу. Команда уважно розгляне проблему.
Намагайтеся зберігати спокій і регулярно відвідувати скаргу для подальших оновлень.
Hello,
it's good that you submitted the complaint. The team will review the issue carefully.
Try to stay calm and visit the complaint regularly for further updates.
Мені шкода, що зняття коштів все ще затримується, хоча я знову мушу повторити, що в кінці кінців платить казино. Зараз просто потрібен час.
I'm sorry to see that withdrawals are still delayed, though again I must repeat that the casino pays in the end. It just takes some time now.
Щаслива п'ятниця 🙂.
Дуже дякуємо, що повідомили нас.
Lucky Friday 🙂.
Thank you very much for letting us know.
Як я бачу, ви ще тільки подали скаргу проти Slotella.
Вам теж важко з Ice Casino? 🤔
As I can see you have only submitted the complaint against the Slotella yet.
Do you struggle with the Ice Casino as well? 🤔
Схоже, Ice Casino не хоче дозволяти вам виводити гроші навіть із виведенням лише 100 доларів.
У моєму випадку виникла проблема з оплатою, і для відображення процесу оплати знадобилося більше 20 днів, а другий платіж зайняв 4 дні.
Я точно більше не буду користуватися цим казино.
Ми рекомендуємо вам не користуватися льодовими казино.
It seems that Ice Casino doesn't want to let you withdraw even with a withdrawal of just $100.
In my case, there was a problem with the payment, and it took more than 20 days for the payment process to be reflected, and the second payment took 4 days.
I will definitely not be using this casino again.
We recommend that you do not use ice casinos.
アイスカジノはたった$100の出金にすら出金させたくない様に思えます。
私の場合、入金に問題があり入金処理反映まで20日以上かかり、2度目の入金も4日もかかりました。
当然このカジノの利用はもうしてません。
アイスカジノの利用をしない事をお勧めしたい。
Я граю там весь час, тому що вони мають чудові бонуси на депозит 9 днів. Тому що ставиться тільки бонус. Якщо я виграю багато за реальні гроші, я скасую бонус і зніму його. Бонуси є в instagram telegram. іноді
потрапляє на WhatsApp. Бонуси, як правило, перевищують 100% плюс безкоштовні обертання, з яких часто приходить 20 євро. На слотш-формах Spinemental є бонусні обертання, ніби ми б’ємо фігуристів під час гри.
Отже, незважаючи на дивні виплати (максимум я чекав 4 дні, мінімум кілька хвилин). Рекомендую казино. оскільки немає прихованих умов. Кожна гра проводиться з бонусом. на жаль є обмеження на перетворення виграшу з бонусу (від 300 до 1000). Але все зрозуміло.. при отриманні бонусу. . Казино чесне. У них є оператор, у якого напевно не завжди виходить з виплатами.
I play there all the time because they have great 9d deposit bonuses. Because only the bonus is wagered. If I win a lot with real money, I will cancel the bonus and withdraw it. Bonuses are on instagram telegram. sometimes
gets on whatsapp. bonuses are usually over 100% plus free spins, of which often 20 euros come in. On slotsch forms of Spinemental there are bonus spins as if we hit skaters during the game.
So despite the strange payouts (max I waited 4 days and minimum a few minutes). I recommend the casino. because there are no hidden terms and conditions. Each game is played with a bonus. unfortunately there are limits win conversion from bonus (from 300 to 1000).But everything is clear.. when taking the bonus. . The casino is fair. They have an operator who probably doesn't always work out with payments.
Мої проблеми з ними закінчилися, і я більше не буду з ними мати справу
My problems with them ended and I will not deal with them again
Привіт,
Я помітив що. Хоча я сподіваюся, що ці ускладнення були лише тимчасовим явищем, думаю, на вашому місці я б вчинив так само. Я щасливий, що це закінчилося!
Hello,
I noticed that. Though I hope these complications were just a temporary matter, I guess I would do the same if I were you. I'm happy it has ended in a good way, of course.
Я граю там весь час, тому що вони мають чудові бонуси на депозит 9 днів. Тому що ставиться тільки бонус. Якщо я виграю багато за реальні гроші, я скасую бонус і зніму його. Бонуси є в instagram telegram. іноді
потрапляє на WhatsApp. Бонуси, як правило, перевищують 100% плюс безкоштовні обертання, з яких часто приходить 20 євро. На слотш-формах Spinemental є бонусні обертання, ніби ми б’ємо фігуристів під час гри.
Отже, незважаючи на дивні виплати (максимум я чекав 4 дні, мінімум кілька хвилин). Рекомендую казино. оскільки немає прихованих умов. Кожна гра проводиться з бонусом. на жаль є обмеження на перетворення виграшу з бонусу (від 300 до 1000). Але все зрозуміло.. при отриманні бонусу. . Казино чесне. У них є оператор, у якого напевно не завжди виходить з виплатами.
I play there all the time because they have great 9d deposit bonuses. Because only the bonus is wagered. If I win a lot with real money, I will cancel the bonus and withdraw it. Bonuses are on instagram telegram. sometimes
gets on whatsapp. bonuses are usually over 100% plus free spins, of which often 20 euros come in. On slotsch forms of Spinemental there are bonus spins as if we hit skaters during the game.
So despite the strange payouts (max I waited 4 days and minimum a few minutes). I recommend the casino. because there are no hidden terms and conditions. Each game is played with a bonus. unfortunately there are limits win conversion from bonus (from 300 to 1000).But everything is clear.. when taking the bonus. . The casino is fair. They have an operator who probably doesn't always work out with payments.
Привіт,
Я вважаю, що ці проблеми з оплатою пов’язані з геополітичною ситуацією та глобальною нестабільністю, багато платіжних постачальників стикалися з проблемами в минулому, але, на жаль, у деяких регіонах цього було недостатньо, місцеві обмеження також зіграли свою роль.
Часи неспокійні, тому навіть найчесніші казино можуть постраждати від несподіваних збігів, я б сказав.
У будь-якому випадку, дякую за детальний огляд 👌
Hi,
I feel those payment issues are related to the geo-political situation and global instability, a lot of payment providers faced issues in the past, but sadly in some regions this was not enough, local restrictions and limitations played their part as well.
Times are turbulent, so even the fairest casinos can be affected by unexpected coincidences, I'd say.
Anyway, thank you for the detailed overview 👌
Я виграв 44915 євро на тому самому рахунку, і вони заблокували мене під виправданням, що у мене два рахунки, хтось знає, що мені робити
I won 44915 euros in the same account and they blocked me with the excuse that I have two accounts, does anyone know what I should do
Κερδισα 44915 ευρο σε ταυτοποήμενο λογαριασμο και με μπλοκαραν με την δικαιολογια οτι εχω δυο λογαριασμους ξερει κανεις τι πρεπει να κανω
Привіт vasosou6712,
Мені сумно через вашу ситуацію. Однак я бачу, що IceCasino написало вам інформацію про 2 облікові записи, які ви маєте в цьому казино, і це порушує їхні положення та умови. Ви взяли бонус з обох акаунтів? Якщо так, можливо, це причина, чому казино заблокувало ваш рахунок. Якщо ви ні, не соромтеся подати скаргу на це казино на нашому веб-сайті. 🙂
Hello vasosou6712,
I am sad about your situation. However, I see IceCasino wrote you information about 2 accounts, which you have in this casino and this violates their terms and conditions. Did you draw a bonus from both accounts? If you did, it is probably the reason why the casino has blocked your account. If you didn't, don't hesitate to make a complaint about this casino on our website. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.