Нічого не трапилося. Поставлю скаржника зухвало
Nothing happened. I will put the complainant defiantly
Доброго дня всім! Я подав запит на зняття 80 реалів через pix у казино ice, і це було успішно, але вони досі не надійшли на мій банківський рахунок. Це нормально?
Good afternoon everyone, I requested a withdrawal of 80 reais via pix at ice casino and it was successful but it still hasn't landed in my bank account. It's normal?
boa tarde pessoal, fiz o pedido de um saque de 80 reais via pix na ice casino e deu como sucesso mas ainda nao caiu na minha conta bancaria. É normal?
Доброго дня всім! Я подав запит на зняття 80 реалів через pix у казино ice, і це було успішно, але вони досі не надійшли на мій банківський рахунок. Це нормально?
Good afternoon everyone, I requested a withdrawal of 80 reais via pix at ice casino and it was successful but it still hasn't landed in my bank account. It's normal?
boa tarde pessoal, fiz o pedido de um saque de 80 reais via pix na ice casino e deu como sucesso mas ainda nao caiu na minha conta bancaria. É normal?
Доброго ранку,
добре, якщо ви переглядаєте цю тему та раніше подані скарги , я повинен визнати, що це все ще відбувається.
Я б зберіг спокій і почекав кілька днів. Казино платить, але зараз це займає деякий час.
Good morning,
well, if you browse this thread and previously submitted complaints, I must admit that it is still happening.
I would stay calm and wait a few days. The casino pays, but it currently takes some time.
Я щойно переказав 50 євро в IceCasino за допомогою SofortKlarna, і в моєму онлайн-банкінгу показано, що їх було списано, а в історії платежів показано, що вони були сплачені, але я не отримав кредит і не можу грати
І так, wohin виграв 2100 євро і не міг їх виплатити, його завжди скасовували
лайно
https://icecasino.com/de
Тобто онлайн казино
I just transferred 50€ at IceCasino with SofortKlarna and it shows in my online banking that it has been debited and it shows in the payment history that it has been paid but I have not received any credit and cannot play
And yes wohin won 2100€ and couldn't pay it out it was always canceled
shit
https://icecasino.com/de
That is online casino
Ich habe gerade 50€ bei IceCasino mit SofortKlarna überweist und es zeigt im mein Online banking das es abgebucht ist und es zeigt im Zahlungshistorie das es gezahlt ist aber ich habe kein Guthaben erhalten kann nicht spielen
Und ja worhin hab 2100€ gewonnen und konnte es nicht auszahlen es war immer abgebrochen
Scheißdreck
https://icecasino.com/de
That is online casino
Спочатку кілька разів скасовували депозит, потім його приймали в Sofort, але немає хренового залишку
First the deposit was canceled several times, then it was accepted with Sofort but there is no damn balance
zuerst war mehrere mals abgebrochen die Einzahlung dann würde mit Sofort akzeptiert aber es gibt kein verdammtes Guthaben
Я щойно переказав 50 євро в IceCasino за допомогою SofortKlarna, і в моєму онлайн-банкінгу показано, що їх було списано, а в історії платежів показано, що вони були сплачені, але я не отримав кредит і не можу грати
І так, wohin виграв 2100 євро і не міг їх виплатити, його завжди скасовували
лайно
https://icecasino.com/de
Тобто онлайн казино
I just transferred 50€ at IceCasino with SofortKlarna and it shows in my online banking that it has been debited and it shows in the payment history that it has been paid but I have not received any credit and cannot play
And yes wohin won 2100€ and couldn't pay it out it was always canceled
shit
https://icecasino.com/de
That is online casino
Ich habe gerade 50€ bei IceCasino mit SofortKlarna überweist und es zeigt im mein Online banking das es abgebucht ist und es zeigt im Zahlungshistorie das es gezahlt ist aber ich habe kein Guthaben erhalten kann nicht spielen
Und ja worhin hab 2100€ gewonnen und konnte es nicht auszahlen es war immer abgebrochen
Scheißdreck
https://icecasino.com/de
That is online casino
Привіт, я думаю, що казино повідомило вам, що вони зв’яжуться з постачальником платіжних послуг, і це, ймовірно, займе деякий час, чи не так? Якщо ні, на жаль, це звичайна процедура. Не хочу вас лякати, але це може зайняти кілька днів.
Щодо проблем із виведенням коштів, ваш обліковий запис уже повністю верифіковано?
Особисто я не розумію, чому ви вносите 50 євро, коли не можете зняти 2,1 тис. євро, звучить дивно. я щось пропустив?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hello, I guess that the casino told you that they will get in touch with the payment provider and it will probably take some time, right? If not, sadly this is the usual procedure. Don't want to scare you, but it can take a few days.
Regarding the troubles with withdrawal, has your account been fully verified, yet?
I personally do not understand, why you deposit €50 when you fail to withdraw €2,1K, sounds weird. Did I miss something?
Kindly let me know.
Привіт, я думаю, що казино повідомило вам, що вони зв’яжуться з постачальником платіжних послуг, і це, ймовірно, займе деякий час, чи не так? Якщо ні, на жаль, це звичайна процедура. Не хочу вас лякати, але це може зайняти кілька днів.
Щодо проблем із виведенням коштів, ваш обліковий запис уже повністю верифіковано?
Особисто я не розумію, чому ви вносите 50 євро, коли не можете зняти 2,1 тис. євро, звучить дивно. я щось пропустив?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hello, I guess that the casino told you that they will get in touch with the payment provider and it will probably take some time, right? If not, sadly this is the usual procedure. Don't want to scare you, but it can take a few days.
Regarding the troubles with withdrawal, has your account been fully verified, yet?
I personally do not understand, why you deposit €50 when you fail to withdraw €2,1K, sounds weird. Did I miss something?
Kindly let me know.
2,1 тисячі євро були раніше тижня, і вони не дозволяли мені виплачувати, і я все ще грав, я думав, що, можливо, я повинен грати більше, але я вже поклав 500 євро зі свого рахунку, а потім я втратив усе, тому що я поклав 50 євро знову, і грати не було в моєму профілі
https://icecasino.com/de
Це казино, де я граю
€2,1k was before one week and they didn't let me pay out and I was still play I was think maybe I must play more but I put allready 500€ from my acc.and then I lost all because I put 50€ again and it was not on my profile to play
https://icecasino.com/de
That is casino where I play
Отже, проблема не у відсутності депозиту, а у фактичному знятті, чи не так? Здається, тепер я розумію.
Примітка. Вам не потрібно знову вставляти посилання на сайт казино, я знаю, де ви граєте, ця тема називається « IceCasino - загальне обговорення» 🙂.
Натомість повідомте мені, чи ваш обліковий запис було повністю підтверджено. Якщо ні, то спочатку потрібно пройти перевірку, це неминуче. На жаль, я змушений зазначити, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису, перевірки історії ігор і надсилання виграшів, тому я прошу вас набратися терпіння та співпрацювати з казино. 🙏 Це, мабуть, найпростіший спосіб.
Намагайтеся не втрачати гроші жорстко.
Якщо у вас є сумніви щодо активного бонусу, який ви можете мати на своєму балансі, зверніться до служби підтримки, я все одно відчуваю, що через автоматичний переклад я не повністю розумію всі деталі 🤔, тому моя відповідь може звучати дещо не по темі.
So the problem is not with the missing deposit, but with the actual withdrawal, right? I think I understand now.
Just a note, you do not have to paste the casino website link again, I know where you play, this thread is called "IceCasino - general discussion" 🙂.
Instead, let me know whether your account has been fully verified. If not, you have to pass the verification first, it is inevitable. Sadly I have to mention that we allow casinos 14 full days to verify the account, check the gaming history, and send the winnings, hence I ask you to be patient and cooperate with the casino. 🙏 This is probably the easiest way.
Try not to lose the money tough.
If you have doubts about the active bonus you may have on your balance, ask the support please, I still feel that because of the auto-translate, I do not fully understand all details 🤔, so my reply may sound out of the topic a bit.
Півдня тому я вніс 100 доларів, але вони ще не зараховані на мій рахунок. Я розмовляю з ними, і вони кажуть, чекають 96 годин. Я кажу, що вони кажуть, ми перевіримо це питання, а я надіслав їм фотографії переказу через зашифровані валюти, і я не знаходжу відповіді, навіть на їх електронну пошту, я не знаходжу відповіді від них
Half a day ago, I deposited $100 and it has not been credited to my account yet. I talk to them and they say wait 96 hours. I say, what do they say, we will verify the matter, and I sent them pictures of the transfer via encrypted currencies, and I do not find a response, even their e-mail, I do not find a response from them
ICE casino для вас, щоб внести в нього випадає миттєво, але щоб вивести? Амігооо, немає святого, щоб допомогти.
Я вже відправив всі документи на погодження з 20.12.2022. і до сьогодні вони не були схвалені, а також не отримано жодного електронного листа про те, що вони не прийняли жодного з моїх документів.
Мораль історії: я взяв кошти, які у мене були, і підсмажив кккк. Я ніколи не повернуся до цього!
ICE casino for you to deposit in it drops instantly, but to withdraw? Amigooo there is no saint to help.
I have already sent all my documents for approval since 12/20/2022. and until today they have not been approved nor any e-mail received claiming that they did not accept any of my docs.
Moral of the story, I took the funds I had there and toasted kkkk. I will never go back to this one!
ICE cassino pra você depositar nele cai instaneamente, mas para sacar? Amigooo não tem santo que ajude.
Já mandei todos meus documentos para aprovação desde 20/12/2022. e até hj n foram aprovados nem nenhum e-mail recebido alegando que não aceitaram algum doc meu.
Moral da historia peguei os fundos que eu tinha lá e torrei kkkk. Nesse eu não volto nunca mais!
Привіт! Якщо ви переглянете цю тему, я впевнений, що ви дізнаєтеся, що багато гравців стикаються з затримками KYC та зняттям коштів. Але я припускаю, що ваша проблема може бути іншою. 🤔
Чи пояснювало казино колись, що не так із цими відхиленими документами? Чи пробували ви надати різні версії?
Я вважаю, що зараз вам потрібна допомога, тому дозвольте мені представити доступність скарги.
Надішліть скаргу тут , надайте всі деталі проблеми, і наша команда спробує вам допомогти.
Зазвичай казино виплачує виграші, тому, якщо ви виконали всі вимоги, я думаю, це має бути добре.
Hello, if you browse this thread, I'm sure you'll find out that lots of players are experiencing delays with KYC and withdrawals alike. But I guess that your issue may be different. 🤔
Has the casino ever explained what is wrong with those rejected documents? Have you tried to provide different versions?
I believe that you could use some help now, so allow me to present the availability of the complaint.
Submit the complaint here, provide all details concerning the issue, and our dedicated team will try to help you.
Normally the casino pays the winnings, so if you met all the requirements, I think it should be ok.
Крижане казино — це шахрайство, тримайтеся подалі від них, вони не виплатять мої гроші, а просто скасовують і кажуть, що це збій у системі.
З того, що я читав в Інтернеті, вони роблять те саме з усіма, і я не розумію, як їм дозволяють це робити, хто їх зупиняє???
я нічого не можу з цим вдіяти, оскільки я не знаю, хто має справу з такими шахраями, як вони, ніхто не міг би повідомити про них, тому я сподіваюся, що зможу допомогти іншим не грати на цьому сайті, читати це та триматися подалі від них, якщо ви цього не зробите хочу, щоб у вас забрали гроші.
Ice casino is a scam stay away from them , they won’t pay out my money and just keep cancelling and saying it was a glitch in the system.
from what I have read online they do same thing to everyone and I don’t understand how they are let to continue doing this , who stops them ???
can’t do anything about it as I don’t know who deals with scammers like them no one to report them too so I hope I can help other not play on there site and read this and keep away from them if you don’t want your money taken from you.
Раніше це було зі мною, але я все одно отримав гроші. Ці проблеми трапляються з цим казино, оскільки вони сплачують кошти вручну та використовують для них зовнішню платіжну службу. Моя порада: скористайтеся іншим платіжним сервісом. Банківський переказ зазвичай працює майже 100% часу в цьому казино. Така ж проблема виникала 3 рази раніше, але тоді я скористався іншою платіжною системою та отримав кошти через кілька днів
It happened to me before but I received the money anyway. These problems happen with this casino because they pay the funds manually and use an external payment service for them. My advice is to use a different payment service. Bank transfer usually works almost 100% of time on this casino. The same problem happened 3 times before but then I used a different payment system and received the funds after a few days
Привіт,
як ви можете бачити прямо тут, у цій темі, виведення коштів все ще відбувається із затримкою, позитивним моментом є те, що казино зрештою платить.
Не соромтеся переглядати скарги , щоб отримати кращий огляд🤞
Hello,
as you can see right here in this thread, the withdrawals are still in delay, the positive thing is that the casino pays eventually.
Feel free to browse complaints to get a better overview🤞
Я сподіваюся, що так, тому що я надіслав усі свої документи місяць тому, але вони відхилили всі платежі, а тепер я спробував отримати інший спосіб, тож скоро побачу.
I hope so because I have sent in all my documents a month ago just they rejected all payments now I tried taken out different way so I will see soon.
Що ж, якщо ви намагаєтеся зняти більше місяця, я вважаю, що вам слід подати скаргу просто зараз.
Немає сенсу більше чекати, тому не соромтеся подати заяву сюди, і ми побачимо, у чому проблема.
Well, if you struggle to withdraw for over a month, I guess that you should submit the complaint just now.
No point in waiting any longer, so feel free to submit the case here and we shall see what seems to be the issue.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.