ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 13)

2 р. тому від nadineanders81
|
101631 переглядів 554 відповідей |
|
1...12 13 14...28
1 рік тому

що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

чи є вирішення проблеми з помилкою? 🤔

Я бачу, що ви вирішили не подавати скаргу.

Автоматичний переклад.
fabiananohelibr
1 рік тому

Я так і думав, дякую.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Нічого не трапилося. Поставлю скаржника зухвало

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня всім! Я подав запит на зняття 80 реалів через pix у казино ice, і це було успішно, але вони досі не надійшли на мій банківський рахунок. Це нормально?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нічого не трапилося. Поставлю скаржника зухвало

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

наразі жодних скарг, чи правильно я припускаю, що ви отримали гроші? 🤞🤞🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня всім! Я подав запит на зняття 80 реалів через pix у казино ice, і це було успішно, але вони досі не надійшли на мій банківський рахунок. Це нормально?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку,

добре, якщо ви переглядаєте цю тему та раніше подані скарги , я повинен визнати, що це все ще відбувається.

Я б зберіг спокій і почекав кілька днів. Казино платить, але зараз це займає деякий час.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно переказав 50 євро в IceCasino за допомогою SofortKlarna, і в моєму онлайн-банкінгу показано, що їх було списано, а в історії платежів показано, що вони були сплачені, але я не отримав кредит і не можу грати


І так, wohin виграв 2100 євро і не міг їх виплатити, його завжди скасовували

лайно


https://icecasino.com/de

Тобто онлайн казино

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Спочатку кілька разів скасовували депозит, потім його приймали в Sofort, але немає хренового залишку

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно переказав 50 євро в IceCasino за допомогою SofortKlarna, і в моєму онлайн-банкінгу показано, що їх було списано, а в історії платежів показано, що вони були сплачені, але я не отримав кредит і не можу грати


І так, wohin виграв 2100 євро і не міг їх виплатити, його завжди скасовували

лайно


https://icecasino.com/de

Тобто онлайн казино

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я думаю, що казино повідомило вам, що вони зв’яжуться з постачальником платіжних послуг, і це, ймовірно, займе деякий час, чи не так? Якщо ні, на жаль, це звичайна процедура. Не хочу вас лякати, але це може зайняти кілька днів.

Щодо проблем із виведенням коштів, ваш обліковий запис уже повністю верифіковано?

Особисто я не розумію, чому ви вносите 50 євро, коли не можете зняти 2,1 тис. євро, звучить дивно. я щось пропустив?

Будь ласка, дайте мені знати.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я думаю, що казино повідомило вам, що вони зв’яжуться з постачальником платіжних послуг, і це, ймовірно, займе деякий час, чи не так? Якщо ні, на жаль, це звичайна процедура. Не хочу вас лякати, але це може зайняти кілька днів.

Щодо проблем із виведенням коштів, ваш обліковий запис уже повністю верифіковано?

Особисто я не розумію, чому ви вносите 50 євро, коли не можете зняти 2,1 тис. євро, звучить дивно. я щось пропустив?

Будь ласка, дайте мені знати.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

2,1 тисячі євро були раніше тижня, і вони не дозволяли мені виплачувати, і я все ще грав, я думав, що, можливо, я повинен грати більше, але я вже поклав 500 євро зі свого рахунку, а потім я втратив усе, тому що я поклав 50 євро знову, і грати не було в моєму профілі


https://icecasino.com/de


Це казино, де я граю

Автоматичний переклад.
orivan2
1 рік тому

Отже, проблема не у відсутності депозиту, а у фактичному знятті, чи не так? Здається, тепер я розумію.

Примітка. Вам не потрібно знову вставляти посилання на сайт казино, я знаю, де ви граєте, ця тема називається « IceCasino - загальне обговорення» 🙂.

Натомість повідомте мені, чи ваш обліковий запис було повністю підтверджено. Якщо ні, то спочатку потрібно пройти перевірку, це неминуче. На жаль, я змушений зазначити, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису, перевірки історії ігор і надсилання виграшів, тому я прошу вас набратися терпіння та співпрацювати з казино. 🙏 Це, мабуть, найпростіший спосіб.

Намагайтеся не втрачати гроші жорстко.

Якщо у вас є сумніви щодо активного бонусу, який ви можете мати на своєму балансі, зверніться до служби підтримки, я все одно відчуваю, що через автоматичний переклад я не повністю розумію всі деталі 🤔, тому моя відповідь може звучати дещо не по темі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Півдня тому я вніс 100 доларів, але вони ще не зараховані на мій рахунок. Я розмовляю з ними, і вони кажуть, чекають 96 годин. Я кажу, що вони кажуть, ми перевіримо це питання, а я надіслав їм фотографії переказу через зашифровані валюти, і я не знаходжу відповіді, навіть на їх електронну пошту, я не знаходжу відповіді від них

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ICE casino для вас, щоб внести в нього випадає миттєво, але щоб вивести? Амігооо, немає святого, щоб допомогти.


Я вже відправив всі документи на погодження з 20.12.2022. і до сьогодні вони не були схвалені, а також не отримано жодного електронного листа про те, що вони не прийняли жодного з моїх документів.


Мораль історії: я взяв кошти, які у мене були, і підсмажив кккк. Я ніколи не повернуся до цього!

Автоматичний переклад.
samuelrochaat
1 рік тому

Привіт! Якщо ви переглянете цю тему, я впевнений, що ви дізнаєтеся, що багато гравців стикаються з затримками KYC та зняттям коштів. Але я припускаю, що ваша проблема може бути іншою. 🤔

Чи пояснювало казино колись, що не так із цими відхиленими документами? Чи пробували ви надати різні версії?

Я вважаю, що зараз вам потрібна допомога, тому дозвольте мені представити доступність скарги.

Надішліть скаргу тут , надайте всі деталі проблеми, і наша команда спробує вам допомогти.

Зазвичай казино виплачує виграші, тому, якщо ви виконали всі вимоги, я думаю, це має бути добре.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Крижане казино — це шахрайство, тримайтеся подалі від них, вони не виплатять мої гроші, а просто скасовують і кажуть, що це збій у системі.


З того, що я читав в Інтернеті, вони роблять те саме з усіма, і я не розумію, як їм дозволяють це робити, хто їх зупиняє???


я нічого не можу з цим вдіяти, оскільки я не знаю, хто має справу з такими шахраями, як вони, ніхто не міг би повідомити про них, тому я сподіваюся, що зможу допомогти іншим не грати на цьому сайті, читати це та триматися подалі від них, якщо ви цього не зробите хочу, щоб у вас забрали гроші.


Автоматичний переклад.
keithcwalsh1983
1 рік тому

Раніше це було зі мною, але я все одно отримав гроші. Ці проблеми трапляються з цим казино, оскільки вони сплачують кошти вручну та використовують для них зовнішню платіжну службу. Моя порада: скористайтеся іншим платіжним сервісом. Банківський переказ зазвичай працює майже 100% часу в цьому казино. Така ж проблема виникала 3 рази раніше, але тоді я скористався іншою платіжною системою та отримав кошти через кілька днів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, спробую

Автоматичний переклад.
keithcwalsh1983
1 рік тому

Привіт,

як ви можете бачити прямо тут, у цій темі, виведення коштів все ще відбувається із затримкою, позитивним моментом є те, що казино зрештою платить.

Не соромтеся переглядати скарги , щоб отримати кращий огляд🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я сподіваюся, що так, тому що я надіслав усі свої документи місяць тому, але вони відхилили всі платежі, а тепер я спробував отримати інший спосіб, тож скоро побачу.

Автоматичний переклад.
keithcwalsh1983
1 рік тому

Що ж, якщо ви намагаєтеся зняти більше місяця, я вважаю, що вам слід подати скаргу просто зараз.

Немає сенсу більше чекати, тому не соромтеся подати заяву сюди, і ми побачимо, у чому проблема.

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого