ФорумКазиноiBet.com Casino - загальне обговорення

iBet.com Casino - загальне обговорення

2 р. тому від vinit
|
8031 переглядів 48 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити iBet.com Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт Даніель

Автоматичний переклад.
vinit
2 р. тому

Привіт, вам потрібна допомога?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи доступний бонус без депозиту під час реєстрації.

Автоматичний переклад.
Estevan
2 р. тому

Привіт, ви можете побачити повний список доступних бонусів тут: https://casino.guru/ibet-com-casino-review#tab=js-tab-bonuses

Бездепозитного бонусу на даний момент немає.

Проте, можливо, є якась різдвяна чи новорічна спеціальна пропозиція, яку ви можете перевірити.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

як малювати гроші

Автоматичний переклад.
taiko90taiko
2 р. тому

Здравствуйте,

якщо вам потрібна допомога з виведенням коштів, я б радив спочатку запитати у співробітників казино. Використовуйте живий чат.

Якщо потрібна додаткова допомога, поверніться до нас. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як вивести свої гроші з Чилі?

Автоматичний переклад.
wjgjdkxp7v
1 рік тому

Привіт,

Я бачу, що ви знайшли відповідну тему 🙂

На вашу проблему я відповів вам тут:

https://casino.guru/forum/general-discussion-1/how-to-withdraw-money-from-ibet-from-chile#post-32532

Проте не соромтеся відповісти мені тут.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт, я намагаюся підтвердити свій обліковий запис на ibet і мені це вдалося з ідентифікатором, але потім там написано про якийсь документ, і я не розумію, що робити, хтось знає

Автоматичний переклад.
tingbygustav
1 рік тому

Привіт,

Будь ласка, спробуйте надати всі документи, які вимагає казино, наприклад, паспорт, рахунки за комунальні послуги, банківську історію тощо.

Якщо у вас є список, можете вставити його сюди. Ви повинні успішно пройти перевірку облікового запису, інакше ваші зняття не будуть оброблені.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не можу зняти гроші, минуло більше тижня. Я підтвердив свій банківський рахунок, надіславши виписку, і в будь-якому разі щоразу, коли я роблю виведення, у них виникають проблеми, кажучи, що інформація мого рахунку неправильна, що є неправдою, оскільки я вказав їх правильно.



Автоматичний переклад.
gonzquinterosonat
1 рік тому

Привіт,

Я бачу, що ви вже подали скаргу . Будь ласка, дайте Крістіні трохи часу, щоб пройти це.

Я бачив, що ви згадали, що створили кілька облікових записів і, здається, ви ввели неправильну інформацію. Чи знаєте ви, яка інформація здається невірною? Чи сказали вам казино конкретно?

Дозвольте мені сказати, що в більшості казино є правило, згідно з яким гравці можуть створювати або використовувати лише один обліковий запис. Я був би дуже обережний щодо створення кількох облікових записів, це може спричинити непотрібні проблеми.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я не створив кілька облікових записів. Я спробував зняти кошти з двох різних банківських рахунків, але ні з одним це не спрацювало, нібито мені сказали, що мій банк відхиляє кошти, тому вони повертають їх на мій рахунок гравця ibet

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

РОДКА, Крістіна НЕ РОЗУМІЄ МОЄЇ СИТУАЦІЇ, ВОНА КАЖЕ, ЩО МЕНІ ПОТРІБНО ЧЕКАТИ, ДО МОЄГО ЗНЯТТЯ, І ЩО Я ЗАЯВИВ, ЦЕ ЩО, коли я роблю зняття, мені кажуть, що банківські реквізити введено неправильно, що мій банк відхиляє ці кошти повернуто на мій рахунок гравця.

ТИЖДЕНЬ НАМАГАЮСЯ ЗНЯТИ І НЕ МОЖУ

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не створив кілька облікових записів. Я спробував зняти кошти з двох різних банківських рахунків, але ні з одним це не спрацювало, нібито мені сказали, що мій банк відхиляє кошти, тому вони повертають їх на мій рахунок гравця ibet

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

дякую за це роз'яснення - я вже повідомив Крістіну, і я думаю, що вона тепер розуміє ситуацію.

Іноді не так легко зрозуміти такі деталі, особливо якщо використовується функція автоматичного перекладу.

Вибачте за можливе непорозуміння, думаю, тепер стане набагато зрозуміліше.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

РОДКА, Крістіна НЕ РОЗУМІЄ МОЄЇ СИТУАЦІЇ, ВОНА КАЖЕ, ЩО МЕНІ ПОТРІБНО ЧЕКАТИ, ДО МОЄГО ЗНЯТТЯ, І ЩО Я ЗАЯВИВ, ЦЕ ЩО, коли я роблю зняття, мені кажуть, що банківські реквізити введено неправильно, що мій банк відхиляє ці кошти повернуто на мій рахунок гравця.

ТИЖДЕНЬ НАМАГАЮСЯ ЗНЯТИ І НЕ МОЖУ

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, чекайте подальших оновлень, вона намагається вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Христина навіть не відповіла на те, що я їй написав учора. Казино знову надсилає мені повідомлення про те, що моє зняття коштів відхилено. Я щойно спілкувався з керівником, і він сказав мені зробити це через Skrill або Neteller, але казино не надає мені такого варіанту виведення, крім того, що у мене немає облікового запису в цих гаманцях



file

Мені сказали, що я повинен завантажити гроші через skrill або neteller, і що звідти я можу зняти гроші через ці гаманці

Автоматичний переклад.
gonzquinterosonat
1 рік тому

Будь ласка, зрозумійте, що вся група розгляду скарг досить зайнята, вони мають розглянути 607 скарг. Будь ласка, будьте терплячі.

Наскільки я зараз розумію, казино хоче, щоб ви створили обліковий запис Skrill або Neteller і надіслали мінімальний депозит, щоб опцію оплати можна було зареєструвати в їхній системі. Насправді це цілком звично.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино є великим шахраєм

Не грайте тут, грали тут щодня з листопада 2021 року і не виграли жодного разу, вносячи щоденні депозити 4-5 разів. Мені сказали, що гроші йдуть в український банк і який збіг, що все казино повністю сфальсифіковано, і у вас немає шансів виграти. Гроші йдуть на підтримку України у війні, а це шахрайство. Це казино слід занести в чорний список і повідомити про шахрайство

Я вимагаю, щоб більше людей звернули увагу на це казино, тому що вони злодії і більше нічого


Опубліковано tobbeslimy Змінено Radka
Причина: Образлива мова
Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого