2 р. тому
Тут ви можете обговорити iBet.com Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, ви можете побачити повний список доступних бонусів тут: https://casino.guru/ibet-com-casino-review#tab=js-tab-bonuses
Бездепозитного бонусу на даний момент немає.
Проте, можливо, є якась різдвяна чи новорічна спеціальна пропозиція, яку ви можете перевірити.
Hello, you can see the full list of available bonuses here: https://casino.guru/ibet-com-casino-review#tab=js-tab-bonuses
No no-deposit bonus at the moment.
Maybe there is some Christmas or New Year special offer you can check, however.
Здравствуйте,
якщо вам потрібна допомога з виведенням коштів, я б радив спочатку запитати у співробітників казино. Використовуйте живий чат.
Якщо потрібна додаткова допомога, поверніться до нас. 🙂
Hello,
if you need any help with withdrawal, I would advise asking the casino's staff first. Use the live chat.
If need further help, please get back to us. 🙂
Привіт,
Я бачу, що ви знайшли відповідну тему 🙂
На вашу проблему я відповів вам тут:
https://casino.guru/forum/general-discussion-1/how-to-withdraw-money-from-ibet-from-chile#post-32532
Проте не соромтеся відповісти мені тут.
Hello,
I can see that you find the appropriate thread 🙂
To your problem, I answered you here:
https://casino.guru/forum/general-discussion-1/how-to-withdraw-money-from-ibet-from-chile#post-32532
Feel free to answer me here, however.
привіт, я намагаюся підтвердити свій обліковий запис на ibet і мені це вдалося з ідентифікатором, але потім там написано про якийсь документ, і я не розумію, що робити, хтось знає
hi I'm trying to verify my account on ibet and have succeeded with id but then it says about some document and don't understand what to do anyone know
hej Jag försöker verifeira mitt konto på ibet och har lyckats med id men sen står det om något dokument och förstår inte vad jag ska göra någon som vet
Привіт,
Будь ласка, спробуйте надати всі документи, які вимагає казино, наприклад, паспорт, рахунки за комунальні послуги, банківську історію тощо.
Якщо у вас є список, можете вставити його сюди. Ви повинні успішно пройти перевірку облікового запису, інакше ваші зняття не будуть оброблені.
Hello,
kindly try to provide every document the casino asks for, such as a passport, utility bills, banking history, and so on.
If you got a list, feel free to paste it here. You must succeed with the account verification, otherwise, your withdrawals will not get processed.
Я не можу зняти гроші, минуло більше тижня. Я підтвердив свій банківський рахунок, надіславши виписку, і в будь-якому разі щоразу, коли я роблю виведення, у них виникають проблеми, кажучи, що інформація мого рахунку неправильна, що є неправдою, оскільки я вказав їх правильно.
It is impossible for me to withdraw my money, it has been more than a week. I verified my bank account by sending a statement and anyway every time I make the withdrawal they have problems saying that my account information is not correct, which is false since I put them correctly.
Me es imposible retirar mi dinero, llevo mas de una semana. verifique mi cuenta bancaria enviando una cartola y de todas formas cada vez que realizo el retiro tienen inconvenientes diciendo que los datos de mi cuenta no son correctos , lo cual es falso ya que los pongo correctamente.
Привіт,
Я бачу, що ви вже подали скаргу . Будь ласка, дайте Крістіні трохи часу, щоб пройти це.
Я бачив, що ви згадали, що створили кілька облікових записів і, здається, ви ввели неправильну інформацію. Чи знаєте ви, яка інформація здається невірною? Чи сказали вам казино конкретно?
Дозвольте мені сказати, що в більшості казино є правило, згідно з яким гравці можуть створювати або використовувати лише один обліковий запис. Я був би дуже обережний щодо створення кількох облікових записів, це може спричинити непотрібні проблеми.
Hello there,
I can see that you have already submitted the complaint. Allow Kristina some time to go through it, please.
I saw that you mentioned that you have created several accounts and it seems that you entered some wrong information. Do you know what information seems to be wrong? Has the casino told you specifically, please?
Allow me to say that most casinos have a rule saying that players can create or use only one account, I would be very careful about creating multiple accounts, it may cause you unnecessary issues.
Я не створив кілька облікових записів. Я спробував зняти кошти з двох різних банківських рахунків, але ні з одним це не спрацювало, нібито мені сказали, що мій банк відхиляє кошти, тому вони повертають їх на мій рахунок гравця ibet
I have not created several accounts I have tried the withdrawal with two different bank accounts and with neither has it worked supposedly they tell me that my bank rejects the funds therefore they return them to my ibet player account
no he creado varias cuentas he intentado el retiro con dos cuentas bancarias distintas y con ninguna ha funcionado supuestamente me dicen que mi banco rechaza los fondos por ende me los devuelven a mi cuenta ibet de jugador
РОДКА, Крістіна НЕ РОЗУМІЄ МОЄЇ СИТУАЦІЇ, ВОНА КАЖЕ, ЩО МЕНІ ПОТРІБНО ЧЕКАТИ, ДО МОЄГО ЗНЯТТЯ, І ЩО Я ЗАЯВИВ, ЦЕ ЩО, коли я роблю зняття, мені кажуть, що банківські реквізити введено неправильно, що мій банк відхиляє ці кошти повернуто на мій рахунок гравця.
ТИЖДЕНЬ НАМАГАЮСЯ ЗНЯТИ І НЕ МОЖУ
RODKA, Kristina DOES NOT UNDERSTAND MY CASE, SHE SAYS THAT I HAVE TO WAIT FOR MY WITHDRAWAL TO BE ACHIEVED- AND WHAT I HAVE STATED IS THAT when I make the withdrawal they tell me that the bank details are entered incorrectly, that my bank rejects these funds and that have been returned to my player account.
I'VE BEEN TRYING TO WITHDRAW FOR A WEEK AND I CAN'T
RODKA, Kristina NO ENTIENDE MI CASO, DICE QUE TENGO QUE ESPERAR PARA QUE SE LOGRE HACER MI RETIRO- Y LO QUE EH EXPUESTO ES QUE al realizar el retiro me dicen que estan mal ingresados los datos bancarios, que mi banco rechaza estos fondos y que han sido devueltos a mi cuenta de jugador.
ESTOY DESDE UNA SEMANA INTENTANDO RETIRAR Y NO SE PUEDE
Я не створив кілька облікових записів. Я спробував зняти кошти з двох різних банківських рахунків, але ні з одним це не спрацювало, нібито мені сказали, що мій банк відхиляє кошти, тому вони повертають їх на мій рахунок гравця ibet
I have not created several accounts I have tried the withdrawal with two different bank accounts and with neither has it worked supposedly they tell me that my bank rejects the funds therefore they return them to my ibet player account
no he creado varias cuentas he intentado el retiro con dos cuentas bancarias distintas y con ninguna ha funcionado supuestamente me dicen que mi banco rechaza los fondos por ende me los devuelven a mi cuenta ibet de jugador
Привіт,
дякую за це роз'яснення - я вже повідомив Крістіну, і я думаю, що вона тепер розуміє ситуацію.
Іноді не так легко зрозуміти такі деталі, особливо якщо використовується функція автоматичного перекладу.
Вибачте за можливе непорозуміння, думаю, тепер стане набагато зрозуміліше.
Hello,
thank you for this clarification - I already informed Kristina, and I believe she understands the situation now.
Sometimes it is not so easy to comprehend such details especially if the auto-translate feature is used.
I'm sorry for the possible misunderstanding, I think it will be much clearer now.
РОДКА, Крістіна НЕ РОЗУМІЄ МОЄЇ СИТУАЦІЇ, ВОНА КАЖЕ, ЩО МЕНІ ПОТРІБНО ЧЕКАТИ, ДО МОЄГО ЗНЯТТЯ, І ЩО Я ЗАЯВИВ, ЦЕ ЩО, коли я роблю зняття, мені кажуть, що банківські реквізити введено неправильно, що мій банк відхиляє ці кошти повернуто на мій рахунок гравця.
ТИЖДЕНЬ НАМАГАЮСЯ ЗНЯТИ І НЕ МОЖУ
RODKA, Kristina DOES NOT UNDERSTAND MY CASE, SHE SAYS THAT I HAVE TO WAIT FOR MY WITHDRAWAL TO BE ACHIEVED- AND WHAT I HAVE STATED IS THAT when I make the withdrawal they tell me that the bank details are entered incorrectly, that my bank rejects these funds and that have been returned to my player account.
I'VE BEEN TRYING TO WITHDRAW FOR A WEEK AND I CAN'T
RODKA, Kristina NO ENTIENDE MI CASO, DICE QUE TENGO QUE ESPERAR PARA QUE SE LOGRE HACER MI RETIRO- Y LO QUE EH EXPUESTO ES QUE al realizar el retiro me dicen que estan mal ingresados los datos bancarios, que mi banco rechaza estos fondos y que han sido devueltos a mi cuenta de jugador.
ESTOY DESDE UNA SEMANA INTENTANDO RETIRAR Y NO SE PUEDE
Христина навіть не відповіла на те, що я їй написав учора. Казино знову надсилає мені повідомлення про те, що моє зняття коштів відхилено. Я щойно спілкувався з керівником, і він сказав мені зробити це через Skrill або Neteller, але казино не надає мені такого варіанту виведення, крім того, що у мене немає облікового запису в цих гаманцях
Мені сказали, що я повинен завантажити гроші через skrill або neteller, і що звідти я можу зняти гроші через ці гаманці
Kristina has not even replied to what I wrote to her yesterday. The casino again sends me this saying that my withdrawal is declined. I just communicated with an executive and he tells me to do it through Skrill or Neteller but the casino does not give me that withdrawal option apart from that I do not have an account in those wallets
They told me that I had to load money through skrill or neteller and that from there it will give me the option to withdraw through those wallets
kristina ni siquiera ha respondido lo que le escribí ayer . El casino nuevamente me manda esto diciendo que mi retiro es rechazado. me acabo de comunicar con un ejecutivo y me dice que lo haga por skrill or Neteller pero el casino no me da esa opción de retiro aparte no tengo cuenta en esas billeteras
me dijeron que tenia que cargar dinero a travez de skrill o neteller y que de ahí me dará la opción de retirar por esas billeteras
Будь ласка, зрозумійте, що вся група розгляду скарг досить зайнята, вони мають розглянути 607 скарг. Будь ласка, будьте терплячі.
Наскільки я зараз розумію, казино хоче, щоб ви створили обліковий запис Skrill або Neteller і надіслали мінімальний депозит, щоб опцію оплати можна було зареєструвати в їхній системі. Насправді це цілком звично.
Kindly understand that the whole complaint team is quite occupied, there are 607 complaints they have to take care of. Please be patient.
As I understand now, the casino wants you to set up a Skrill or Neteller account and send a minimal deposit so the payment option can be registered in their system. This is quite usual actually.
Це казино є великим шахраєм
Не грайте тут, грали тут щодня з листопада 2021 року і не виграли жодного разу, вносячи щоденні депозити 4-5 разів. Мені сказали, що гроші йдуть в український банк і який збіг, що все казино повністю сфальсифіковано, і у вас немає шансів виграти. Гроші йдуть на підтримку України у війні, а це шахрайство. Це казино слід занести в чорний список і повідомити про шахрайство
Я вимагаю, щоб більше людей звернули увагу на це казино, тому що вони злодії і більше нічого
This casino is a big scam
Don't play here, played here every day since November 2021 and not won once with daily deposits 4-5 times. I have been told that the money goes to a Ukrainian bank and what a coincidence that the entire Casino is completely rigged and you have no chance of winning. The money goes to support Ukraine in the war, which is a fraud. This casino should be blacklisted and reported for fraud
I demand that more people pay attention to this casino because they are thieves and nothing else
Detta casinot är ett stort bedrägeri
Spela inte här, spelat här varje dag sen November 2021 och inte vunnit en enda gång med dagliga insättningar 4-5 gånger. Pengarna går till en Ukrainsk bank har jag fått veta och vilket sammanträffande att just hela Casinot blir totalt riggat och man har ingen chans till att vinna. Pengarna går till att supporta Ukraina I kriget vilket är ett bedrägeri. Detta casinot borde bli svartlistat och anmält för bedrägeri
Jag kräver att fler folk uppmärksamma detta casinot för de är tjuvar och inget annat
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.