Поки що жоден із гравців не зв’язався з нами щодо цього, і скарги ще не закриті з поточних, тому ми все ще чекаємо.
Однак на деякі з них казино навіть не відповіло, справи були закриті, а казино отримали чорні точки .
So far none of the players have contacted us about it and the complaints are not yet closed from the current ones so we are still waiting.
However, for some of them the casino did not even respond and the cases were closed and the casino got black points.
Привіт Яро
це те саме, що й усі інші отримали від їхньої служби підтримки в чаті, яка є «відставанням», що є BS через те, що це невелике казино, і воно не повинно страждати від відставання.
Можливо, існує третя сторона, яка обробляє їхні платежі, і вони справді мають відставання. Але я в це не вірю.
Hi Jaro
its the same as everyone else has got from their chat support which is "backlog" which is BS due to the fact that its a small casino and should not suffer from any backlog.
It could be that there is a third party handling their payments and that they indeed have a backlog. But I dont believe so.
Я розумію, і можливо, що це так, але якщо немає доказів, це лише припущення.
Казино навіть не реагує на скарги, що викликає занепокоєння, і я не дуже впевнений у цьому. Ви можете почати його самі, але, як зараз йдуть справи, я не знаю, як у вас вийде.
Якщо у вас є щось нове, ви б дали мені знати? Я буду чекати.
I understand and it is possible that this is the case, but unless there is evidence, it is just speculation.
The casino doesn't even respond to complaints, which is quite disturbing and I don't have a good feeling about it. You can start one yourself, but the way things are going now, I don't know how yours will turn out.
If you have something new would you let me know ? I'll be waiting.
Вони щойно відповіли мені на повідомлення, надіслане до houseofspins. Звісно, той самий ковпак, але внизу був не хаус-спіни, а вагерінокс.
Те саме шахрайське казино
They just repleyed me a message send to houseofspins. Same awnser ofcourse but in the bottom was not houseofspins but wagerinox.
Same scam casino
Яку електронну адресу ви використовуєте, щоб зв’язатися з ними?
What e-mail address do you use to reach them?
Привіт, це наша надія. Власник справді зареєстрований у Великій Британії згідно з його веб-сайтом:
Бізнес-парк Cariocca, 2 Sawley Road, Манчестер, Англія.
Я запитав електронною поштою в цьому бізнес-парку, чи є офіс/компанія під назвою Voucherwave Limited. Подивимось, якщо я отримаю відповідь. Якщо Voucherwave Limited дійсно зареєстровано у Великобританії, то справді є надія через ці штрафні санкції.
Hi, this is our hope. Owner is indeed registered in UK according their website:
Cariocca Business Park, 2 Sawley Road, Manchester, England.
I asked by email from this business park is there office/company named Voucherwave Limited. Letsee if I get answer. If Voucherwave Limited is really registered in UK then there is indeed hope because of that penalty things.
Щойно вони нарешті зарахували мій відсутній депозит на мій рахунок гравця. Однак я попередив їх, що ця історія для мене ще не закінчилася, і залежно від вердикту UKGC я буду домагатися повного відшкодування своїх депозитів за шахрайство.
Я щиро сподіваюся, що ваші зняття будуть оплачені, у цю пору року кожна копійка на рахунку.
They finally credited my missing deposit to my player account, just now. I warned them, however, that the story wasn't over for me, and that depending on the UKGC's verdict, I would be seeking a full refund of my deposits, for scamming.
I sincerely hope that your withdrawals will be paid, at this time of year, every penny counts.
Вони щойно відповіли мені на повідомлення, надіслане до houseofspins. Звісно, той самий ковпак, але внизу був не хаус-спіни, а вагерінокс.
Те саме шахрайське казино
They just repleyed me a message send to houseofspins. Same awnser ofcourse but in the bottom was not houseofspins but wagerinox.
Same scam casino
Щойно вони нарешті зарахували мій відсутній депозит на мій рахунок гравця. Однак я попередив їх, що ця історія для мене ще не закінчилася, і залежно від вердикту UKGC я буду домагатися повного відшкодування своїх депозитів за шахрайство.
Я щиро сподіваюся, що ваші зняття будуть оплачені, у цю пору року кожна копійка на рахунку.
They finally credited my missing deposit to my player account, just now. I warned them, however, that the story wasn't over for me, and that depending on the UKGC's verdict, I would be seeking a full refund of my deposits, for scamming.
I sincerely hope that your withdrawals will be paid, at this time of year, every penny counts.
Я радий бачити хоча б невеликий успіх цього казино. Але щодо UKGC і вердикту, чи могли б ви повідомити нам, яким було рішення? Мене це дуже цікавить, тому що у багатьох гравців є проблеми, і я думаю, що це стосуватиметься і їх.
Успіхів і нехай все вирішиться справедливо. ☘️
I'm glad to see at least some small success with this casino. But as for the UKGC and the verdict, could you let us know what the decision was ? I'm quite interested in this because a lot of players have problems and I think it will concern them as well.
Good luck and may everything be resolved fairly. ☘️
Здається, вони закрили мій обліковий запис...
Дивно, я більше не можу увійти.
Я надіслав їм багато електронних листів, що хочу отримати гроші. напевно, вони зачепили мене.
I think they closed my account....
Weird ik can not log in anymore.
I Sent them many emails that i want my money. quess they got stick of me.
Найсмішніше те, що вони миттєво відповідають скопіювати текст, коли ви запитуєте їх про виведення коштів.
Я не знаю, чому вірити з цього приводу, можливо, у них фінансові труднощі, і це їхня єдина відповідь зараз.
The funny funny thing is that they reply in an instant with a copy paste text once you ask them about your cashout.
I dont know what to believe about that, mayby they are struggling financially and thats their only reply right now.
Здається, вони закрили мій обліковий запис...
Дивно, я більше не можу увійти.
Я надіслав їм багато електронних листів, що хочу отримати гроші. напевно, вони зачепили мене.
I think they closed my account....
Weird ik can not log in anymore.
I Sent them many emails that i want my money. quess they got stick of me.
Тому я б сказав, що це неприємно з боку казино, без пояснення причини. Зрозуміло, що гравець, який досить довго чекав на свої гроші, хоче знати, що відбувається.
Однак я також переглянув вашу скаргу, і казино не відповіло протягом тривалого часу і має лише кілька днів, перш ніж скаргу буде закрито, і казино отримає чорні точки. Шкода, що вони ще не спробували вирішити питання і, боюся, зроблять це за час, що залишився.
So it's not nice of the casino I would say and definitely without giving a reason. It is understandable that a player who has been waiting for his money for quite a long time wants to know what is going on.
However, I also looked at your complaint and the casino has not replied for a long time and has only a few days before the complaint will be closed and the casino will receive black points. It's a pity that they haven't tried to solve the issue yet and I'm afraid they will do so in the remaining time.
Хтось може дослідити власника? Я відчуваю, що ця їхня адреса: Cariocca Business Park, 2 Sawley Road, Manchester, England (теж) є підробкою. Хтось живе у Великобританії? Треба скласти якийсь поліцейський протокол. (До речі, у мене є запит на зняття коштів у spintornado (не тут) - той самий власник)
Can someone research the owner? I have feeling that this their address: Cariocca Business Park, 2 Sawley Road, Manchester, England is fake (too). Does someone living in the UK? There should be done some kind of police report. (Btw i have withdrawal request in spintornado (not here) - same owner)
Це смішно, я щоразу отримую ту саму відповідь, а чат «mila» не допомагає. Також дивно, що Міла ЗАВЖДИ відповідає. 10 днів для невеликого зняття - це смішно! Я також сперечався з ними щодо нашої дискусії, і вони її повністю ІГНОРУВАЛИ.
It's f ridicilous i got the same answer everytime and the chat 'mila' does not help. Its also strange that mila ALWAYS answers. 10 days for a small withdraw is f ridicilous! I also confront them about our discussion and they litterly IGNORED it.
Давайте зробимо все можливе, щоб повернути наші гроші. Але це здається найбруднішим казино, яке я коли-небудь бачив!
Я буду радий, якщо хтось із нас отримає гроші!
Lets do what we can to get our money back. But this seems like the most dirty casino I have ever experienced!
I will be happy if just any of us gets paid!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.