ФорумКазиноHouseofspins Casino - загальне обговорення

Houseofspins Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

10 міс. тому від Butt777
|
20386 переглядів 190 відповідей |
|
12 3 4...10
Додати публікацію
9 міс. тому

І найфальсифікаційніше те, що ви завжди можете спочатку внести, а потім верифікацію, а потім вони не платять. Тому багато людей не отримують гроші, але казино отримало ваші особисті речі.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

І є дуже логічне пояснення для тієї частини, де ви порівнюєте депозити зі зняттям.

Це погана логіка, оскільки депозити не мають нічого спільного зі зняттям коштів і відповідними чеками.

Хоча б тому, що вам не потрібно дотримуватися процедури, щоб успішно внести депозит у казино, чи не так?

Окрім цього, щоб отримати схвалення та виконання зняття коштів, зазвичай потрібно пройти принаймні:

  • перевірка KYC
  • перевірка внутрішнього облікового запису, історії ігор та історії платежів

Ви бачите різницю?

У будь-якому випадку, як ви думаєте, що казино роблять з вашими «особистими речами»? Якщо ви справді стурбовані цим, грайте лише в криптоказино.

Однак існують інші можливі ризики.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

З моїм банком не було проблем, гроші пішли з мого рахунку, і проблем не було.

Так, але я все ще вважаю дуже прикро, що, роблячи це, AskGamblers можуть бути звинувачені в співучасті в шахрайстві, надаючи їм таку хорошу рекламу...

Я зв’язався з Комісією з питань азартних ігор Великобританії, розповівши їм про проблему та попросивши зв’язатися з урядом. Щойно я отримаю від них відповідь, я повідомлю вам.


Як ви думаєте, чи є інші рішення?


Я справді це ненавиджу.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я б обов’язково зв’язався з вашим банківським провайдером, щоб дізнатися, чи ці кошти були стягнені казино. Ви можете спробувати це, будь ласка? Крім того, чи ця операція вказана як "завершена" у вашій заяві?

Я просто прошу позбутися найпоширеніших проблем.🤔

Автоматичний переклад.
Baloe79
9 міс. тому

Чесно кажучи, так. Тільки уявіть, що ви можете купити «готове до роботи» казино; майже все, що вам потрібно зробити, це прив’язати діючий банківський рахунок, щоб почати збирати депозити.

І це, зокрема, одна з головних причин, чому ми прагнемо переглянути якомога більше казино, скільки зможемо знайти. У наші дні брак інформації може бути дорогою помилкою. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Мушу зізнатися, що я не вважаю за краще обговорювати проблеми, пов’язані з моєю гральною діяльністю, зі своїм банкіром. Це дуже чутлива тема у Франції, і я не знаю, як вони можуть відреагувати. Але так, трансакція виглядає як завершена, і я здійснив її як миттєвий переказ, послуга, яку мій банк стягує за 1 євро, але переказ було здійснено протягом секунди. Значить гроші надійшли в казино, я впевнений на 200%...

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Слоти еволюції не працюють, ви отримали таке повідомлення:

Помилка: Ой! Щось пішло не так!.

Я запитав чому, а вони сказали:

ми не використовуємо дані про місцезнаходження гравця, такі як його IP або країна. певні постачальники ігор додали в чорний список певні країни, у цьому випадку у вашій країні не дозволена ця гра, і, на жаль, ми нічого не можемо з цим вдіяти. є різні способи змінити місце розташування

номер випуску 1703171748842

І коли я запитав у них ліцензію, вони сказали це?

У нашому казино ми надаємо пріоритет прозорості та довірі. Хоча ми є ліцензованим казино, ви можете помітити, що ми не показуємо свою ліцензію помітно на нашому веб-сайті. Це рішення прийнято не через відсутність відповідності, а скоріше через стратегічний вибір, спрямований на оптимізацію взаємодії з нашими користувачами та підтримку чистого інтерфейсу без зайвих речей.

Будьте впевнені, ми непохитно дотримуємося всіх правових норм. Ми тісно співпрацюємо з мережею надійних партнерів, які ретельно перевіряють нашу відповідність вимогам ліцензування. Ці партнери проводять ретельні перевірки та постійно оцінюють наші операції, щоб переконатися, що ми працюємо з максимальною чесністю.

Не показуючи нашу ліцензію на помітному місці, ми прагнемо створити більш зручне середовище для наших гравців, уникаючи непотрібних відволікань. Таким чином, ви можете зосередитися на захваті від гри та захваті від казино, знаючи, що ми вжили всіх необхідних заходів для роботи в межах закону.

Ваш душевний спокій і приємні враження від гри мають для нас величезне значення, і ми прагнемо підтримувати найвищі стандарти.


Можливо, я помиляюся, і моє зняття скоро буде виплачено, але це виглядає дуже-дуже дивно!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мушу зізнатися, що я не вважаю за краще обговорювати проблеми, пов’язані з моєю гральною діяльністю, зі своїм банкіром. Це дуже чутлива тема у Франції, і я не знаю, як вони можуть відреагувати. Але так, трансакція виглядає як завершена, і я здійснив її як миттєвий переказ, послуга, яку мій банк стягує за 1 євро, але переказ було здійснено протягом секунди. Значить гроші надійшли в казино, я впевнений на 200%...

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я розумію, що ви не хочете мати справу з банком, хоча це було б найлегшим способом дізнатися, чи все в порядку з їх боку. Я бачу, що трансакцію завершено, а грошей у вас все ще немає.

У будь-якому випадку, чи можете ви повідомити нам, що комісія списала, коли отримаєте відповідь?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Слоти еволюції не працюють, ви отримали таке повідомлення:

Помилка: Ой! Щось пішло не так!.

Я запитав чому, а вони сказали:

ми не використовуємо дані про місцезнаходження гравця, такі як його IP або країна. певні постачальники ігор додали в чорний список певні країни, у цьому випадку у вашій країні не дозволена ця гра, і, на жаль, ми нічого не можемо з цим вдіяти. є різні способи змінити місце розташування

номер випуску 1703171748842

І коли я запитав у них ліцензію, вони сказали це?

У нашому казино ми надаємо пріоритет прозорості та довірі. Хоча ми є ліцензованим казино, ви можете помітити, що ми не показуємо свою ліцензію помітно на нашому веб-сайті. Це рішення прийнято не через відсутність відповідності, а скоріше через стратегічний вибір, спрямований на оптимізацію взаємодії з нашими користувачами та підтримку чистого інтерфейсу без зайвих речей.

Будьте впевнені, ми непохитно дотримуємося всіх правових норм. Ми тісно співпрацюємо з мережею надійних партнерів, які ретельно перевіряють нашу відповідність вимогам ліцензування. Ці партнери проводять ретельні перевірки та постійно оцінюють наші операції, щоб переконатися, що ми працюємо з максимальною чесністю.

Не показуючи нашу ліцензію на помітному місці, ми прагнемо створити більш зручне середовище для наших гравців, уникаючи непотрібних відволікань. Таким чином, ви можете зосередитися на захваті від гри та захваті від казино, знаючи, що ми вжили всіх необхідних заходів для роботи в межах закону.

Ваш душевний спокій і приємні враження від гри мають для нас величезне значення, і ми прагнемо підтримувати найвищі стандарти.


Можливо, я помиляюся, і моє зняття скоро буде виплачено, але це виглядає дуже-дуже дивно!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Щодо самого постачальника ігор, чи пробували ви запитати, чи ваша країна обмежена для них? Я б також спробував перевірити умови, щоб побачити, чи там щось написано, тому що я вважаю, що таке має бути написано там.

Що стосується ліцензії, я думаю, що казино намагається грати в гру, маючи її, але згідно з нашим веб-сайтом вони не працюють. Тож я точно буду обережним, перш ніж продовжувати депозит тут. 🤔

file

У будь-якому випадку, я не знаю, чи запитував я це раніше, але як довго ви чекаєте на відкликання?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Не так довго, як інші, чесно кажучи. Я зняв кошти 18 числа, а 20 числа мій обліковий запис було перевірено. Я бачив людей, які говорили, що вони чекали тижнями або навіть місяцями на зняття коштів, і вони сказали мені те саме. Більше того, я написав це повідомлення, щоб захистити її гравців.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хтось уже отримав гроші?

Автоматичний переклад.
Baloe79
9 міс. тому

З мого боку ще нічого. Чат все ще онлайн. Я не розумію, як це можливо.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я також чекаю своїх коштів, понад 2000 євро.

Це найбільше шахрайство, яке я коли-небудь бачив!

Ми добросовісно вносимо депозит і очікуємо, що ми отримаємо гроші, якщо виграємо.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Не так довго, як інші, чесно кажучи. Я зняв кошти 18 числа, а 20 числа мій обліковий запис було перевірено. Я бачив людей, які говорили, що вони чекали тижнями або навіть місяцями на зняття коштів, і вони сказали мені те саме. Більше того, я написав це повідомлення, щоб захистити її гравців.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я розумію це, і ви приєдналися до інших зі своїм досвідом, що, на мою думку, є хорошим підходом. Якщо ваша проблема не зникне, ви можете подати нам скаргу, і ми спробуємо допомогти, хоча я не впевнений, як це вийде. У будь-якому випадку, тримаємо пальці, щоб кожен отримав свої гроші. 🤞

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я також чекаю своїх коштів, понад 2000 євро.

Це найбільше шахрайство, яке я коли-небудь бачив!

Ми добросовісно вносимо депозит і очікуємо, що ми отримаємо гроші, якщо виграємо.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, як довго ви чекали на свої гроші? Чи повідомило казино також якусь причину, чому ваше виведення коштів займає більше часу?

На жаль, ви серед багатьох інших гравців, які мають таку ж проблему, як і ви. Я був би радий, якби гравці могли отримати гроші, але я бачив кілька скарг, на які казино ще не відповіло, і я ставлюся до цього трохи скептично.

Дай мені знати, як у тебе справи.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Дякую Яро!


Чи знаємо ми, чи хтось насправді отримав гроші за виграш?


Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт Яро

це те саме, що й усі інші отримали від їхньої служби підтримки в чаті, яка є «відставанням», що є BS через те, що це невелике казино, і воно не повинно страждати від відставання.

Можливо, існує третя сторона, яка обробляє їхні платежі, і вони справді мають відставання. Але я в це не вірю.

Автоматичний переклад.
ziggebigge29
9 міс. тому

Я не думаю, що нікому заплатили. Я спілкуюся з чатом майже щодня, і завжди та сама Міла відповідає, що вона «передає моє повідомлення відповідній команді». Немає відповіді на мої електронні листи протягом кількох днів/тижнів.

Я все ще чекаю, коли UKGC зв’яжеться зі мною. На їх веб-сайті вказано, що вони відповідають у середньому протягом 20 днів, тому все, що ми можемо зробити зараз, це чекати. Але я сподіваюся, оскільки їхні офіси розташовані в Англії, тож вони піддаються дуже серйозним штрафам, якщо шахрайство підтвердиться (і це шахрайство, казино ніколи не поверне нам гроші самостійно, не будучи змушеним зроби так).

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони платили мені 2 рази в минулому.

Другий також через кілька тижнів. Але останні зняття коштів очікуються вже з 9 листопада.

Думаю, вони насолоджувалися Різдвом за наші гроші 🤨

Автоматичний переклад.
Rmx314
9 міс. тому

Привіт Rmx


Звучить як гарна ідея!

Зробіть певний тиск на них, і це може принести користь, і інші не попадуться на їхні шахрайські справи

Автоматичний переклад.
Baloe79
9 міс. тому

Привіт Baloe79

Ну, це добре, і завжди щось, за що ви отримуєте від них гроші.

Дивно те, що коли ви просите скасувати зняття коштів у чаті, це відбувається не відразу й займає деякий час, що, на мій погляд, означає, що є хтось, хто займається цими питаннями.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ні, я теж, але це було Різдво, а мій розглядається з 18 числа, тому не так довго. Все одно дуже дивно. Це їх відповідь кожного разу:

«Ваше терпіння важливе для нас, коли ви очікуєте виплати. Ми щиро перепрошуємо за затримку та докладаємо всіх зусиль, щоб обробити виплати якомога швидше, щоб задовольнити кожного клієнта».


Автоматичний переклад.
12 3 4...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого