Я просто чекав 4 дні, але вже отримав це повідомлення
''Просимо вибачення за будь-які незручності, які могла спричинити затримка платежу. Ми активно працюємо над очищенням черги платежів, і ваш платіж буде оброблено в першочерговому порядку. ''
Він ще навіть не затверджений.
З яких причин вам не виплачують і сума перевищує 1000?
Im just waiting 4 days but already received this message
''We apologize for any inconvenience the late payment may have caused. We're actively working on clearing the payment queue, and your payment will be processed as a top priority. ''
It's not even approved yet.
What are the reasons that they don't paid you and is the amount higher then 1.000?
Я чую це вже 7 тижнів... завжди те саме повідомлення. Так, я виводжу понад 1000 євро. Я не думаю, що вони коли-небудь заплатять, на жаль
I've been hearing this for 7 weeks... always the same message. Yes my withdrawal is above 1000 euros. I don't think they will ever pay unfortunately
Dit hoor ik al 7 weken... altijd zelfde bericht. Ja mijn opname is boven de 1000 eur. Denk dat ze nooit zullen betalen helaas
Я задам просте запитання:
Хлопці, чому ви граєте в незнайомому казино???
У мережі є величезна кількість звичайних казино з відмінною репутацією, з довгою історією бізнесу.
Я давно читаю на цьому форумі скарги на неоплачених переможців і НЕ МОЖУ ЦЬОМУ ПОВІРИТИ.
Ти виглядаєш відсталим.
Грайте в звичайне казино.
І вони не повинні тобі платити, коли ти такий дурний.
Я граю 5 років в онлайн казино.
За 5 років жоден платіж на мій рахунок не чекав довше 24 годин. Якщо мова йде про вихідні, то потрібно чекати, тому що у вихідні (субота та неділя) оплати немає. Моє казино MOZZART. Для всіх, хто живе в інших країнах (я з Сербії), рекомендую компанію MOZZART, за умови співпраці з певною країною. А компанія MOZZART працює в кількох країнах Європи.
І НІХТО В ІСТОРІЇ НІКОЛИ НЕ Звинувачував MOZZART У НЕВИПЛАТІ ЙОМУ ПРИБУТКУ.
А MOZZART працює в Сербії більше 20 років.
Отже, шановні гравці:
ГРАЙТЕ В КАЗИНО, ЯКЕ ВИПЛАЧУЄТЬСЯ ВИГРАШАМИ
Правильно, чи не так 🙂
I'm going to ask a simple question:
Guys, why are you playing in an unknown casino???
There are a huge number of regular casinos online with an excellent reputation, with a long history of business.
I have been reading for a long time on this forum complaints about unpaid winners and I CAN'T BELIEVE IT.
You seem retarded.
Play in normal cassino.
And they shouldn't pay you when you're that stupid.
I have been playing for 5 years in an online casino.
In 5 years, no payment to my account has waited longer than 24 hours. When it comes to the weekend, then you have to wait because there is no payment on weekends (Saturday and Sunday). My casino is MOZZART. For everyone who lives in other countries (I'm from Serbia), I recommend the company MOZZART, provided that there is cooperation with a certain country. And the company MOZZART operates in several European countries.
AND NO ONE EVER ACCUSED MOZZART OF NOT PAYING HIM THE PROFIT IN HISTORY.
And MOZZART has been operating in Serbia for more than 20 years.
So, dear players:
PLAY AT A CASINO THAT PAYS OUT WINNING
That's right, isn't it 🙂
Ja ću da postavim jedno prosto pitanje:
Ljudi, zašto igrate u kazinu koji nije poznat???
Na mreži postoji ogroman broj regularnih kazina sa odličnom reputacijom, sa dugom istorijom poslovanja.
Čitam već dugo vremena na ovom forumu žalbe o neisplaćenim dobitnicima i NE MOGU DA VERUJEM.
Vi kao da ste retardirani.
Igrajte u normalnom cassinu.
I ne treba da Vam isplate kada ste toliko glupi.
Ja igram već 5 godina u onlajn casinu.
Za 5 godina nijednom mi isplata na račun nije čekala duže od 24 h. Kada je u pitanju vikend onda se čeka jer se vikendom ( subota i nedelja) ne isplaćuje. Moj kazino je MOZZART. Za sve koji žive u drugim zemljama ( ja sam iz Srbije) preporučujem kompaniju MOZZART po uslovom da postoji saradnja sa određenom državom. A kompanija MOZZART posluje u više Evropskih zemalja.
I NIKADA NIKO NIJE OPTUŽIO MOZZART DA MU NIJE ISPLATILA DOBITAK U ISTORIJI.
A MOZZART posluje u Srbiji duže od 20 godina.
Dakle poštovani igrači:
IGRAJTE U KAZINU KOJI ISPLAĆUJE DOBITKE
To je tako, zar ne 🙂
Ваш обліковий запис підтверджено?
Has your account been verified?
Is je account geverifieerd?
Це правильно, багато з цих сторін дають деяким казино високий показник, навіть якщо казино дуже погане. Це платна акція має бути!
That's correct a lot of those sides gives some casinos a high number even when the casino is very bad. It's paid promotion is has to be!
Як я вже сказав вище, я грав у цьому казино, оскільки воно мало гідний рейтинг на AskGamblers, тому не було причин не довіряти йому! І казино, про які ви говорите, мають ліцензію на Мальті, тому французи не можуть там зареєструватися ;)
As I said above, I played at this casino because it had a decent rating on AskGamblers, so there was no reason not to trust it! And the casinos you're talking about are licensed in Malta, so it's impossible for French people to register there ;)
Привіт всім,
Я бачу, що багато людей мають проблеми з цим казино, зараз я відчуваю деякі проблеми. Чи можете ви сказати мені, як ви побачили, що у них підроблені права? У мене також є сумніви, враховуючи, що їхня компанія розташована у Великобританії, я не розумію, як вони можуть мати ліцензію на Кюрасао, тому що, якщо я не помиляюся, ви повинні базуватися там, щоб мати можливість відкрити бізнес. .. Заздалегідь дякую за відповідь.
Hello everyone,
I see that a lot of people are having problems with this casino, I'm currently experiencing some myself. Can you tell me how you came to see that they had a fake license? I also have a doubt, given that their company is based in the UK I don't see how they can have a license in Curaçao, because if I'm not mistaken you have to be based there to be able to open a business... Thank you in advance for your reply.
Привіт, з якими проблемами ви стикаєтеся в цьому казино? Це також про відкликання?
Що стосується самої ліцензії, то на нашому веб-сайті зазначено, що казино має підроблену ліцензію, ви бачили це?
У будь-якому випадку я буду чекати вашої відповіді.
Hi, what problems are you facing in this casino ? Is it also about the withdrawal ?
As for the license itself, we have it listed on our website that the casino has a fake license, did you see it ?
Anyway, I will wait for your answer.
Якщо є wagerinox також "mila" і не платить, це дуже-дуже жах. Зараз це п'яте нове казино, яке не платить. Неймовірно, що це можливий 2023 рік, скоро 2024!
If there wagerinox is also 'mila' and doesnt pay this is very very horror. That is now fifth new casino who does not pay. Unbeliavable that this is possible year 2023, soon 2024!
Вибачте, що втручаюся в розмову, але я вважаю, що завжди корисно провести деякі дослідження про казино. Зазвичай я рекомендую гравцям ознайомитися з відгуками та скаргами користувачів , оскільки вони зазвичай відображають реальний досвід гравців, і гравець може прочитати багато з них. Також корисно ознайомитися з обговоренням такого казино, як це, якщо воно існує, тому що я думаю, що якщо ви прочитаєте щось подібне в іншому казино, ви, ймовірно, вбережете себе від депозитів і спробуєте перевірити інше казино.
Ось що я хотів сказати і спробувати порадити. Я сподіваюся, що ви всі отримаєте свої гроші, хоча я б не сунув за це руку у вогонь. 😥
Sorry to jump into the conversation, but I think it's always a good idea to do some research about the casino. I usually recommend players to check out user reviews or complaints because they usually reflect the real experience of the players and the player can read a lot of them. It's also good to check out some discussion about a casino like this one, if it exists, because I think if you read something similar at another casino, you would probably save yourself from depositing and try to check out another casino instead.
So that's what I wanted to say and try to advise. I hope you all get your money although I wouldn't put my hand in the fire for that. 😥
Дякую за відповідь Яро. Проблема з цим казино полягає в миттєвому банківському переказі, який не зараховується на мій рахунок гравця вже 5 днів. Жодного спілкування. Я ЗАВЖДИ дивлюсь на ваші рейтинги перед грою, але, на жаль, для цього казино я не дивився, і я довіряв AskGamblers, де вони мали правильний рейтинг, і для них ліцензія була дійсною (вони навіть підтвердили це мені електронною поштою). Це пахне шахрайством, і мені огидно, що мною так маніпулювали.
Єдина карта, що залишилася для розіграшу, полягає в тому, що це казино має свої приміщення у Великобританії, тому вони повинні дотримуватися законів Великобританії. Я спробую зв’язатися з британським урядом, це єдине, що можна зробити...
Thanks for your reply Jaro. The problem with this casino is an instant bank transfer deposit that has not been credited to my player account for 5 days now. No communication. I ALWAYS look at your ratings before playing, but unfortunately for this casino I didn't and I trusted AskGamblers, where they had a correct rating, and for them the license was valid (they even confirmed it to me by email). It smells like a scam and I'm disgusted to have been manipulated like this.
The only card left to play is that this casino has its premises in the UK, so they must obey UK laws. I'm going to try to contact the British government, it's the only thing to do...
Вони просто накручують речі. У них є кілька казино, де вони роблять те саме. Я боюся свистіти за ваші гроші
They're just screwing things over. They have several casinos where they do the same thing. Whistling for your money I'm afraid
Ze belazeren gewoon de boel. Ze hebben meerdere casinos waar ze het zelfde doen. Fluiten naar je geld ben ik bang
Я просто чекав 4 дні, але вже отримав це повідомлення
''Просимо вибачення за будь-які незручності, які могла спричинити затримка платежу. Ми активно працюємо над очищенням черги платежів, і ваш платіж буде оброблено в першочерговому порядку. ''
Він ще навіть не затверджений.
З яких причин вам не виплачують і сума перевищує 1000?
Im just waiting 4 days but already received this message
''We apologize for any inconvenience the late payment may have caused. We're actively working on clearing the payment queue, and your payment will be processed as a top priority. ''
It's not even approved yet.
What are the reasons that they don't paid you and is the amount higher then 1.000?
Привіт, я бачу, що ви в тій же ситуації, що й усі інші, просто ви не чекали так довго. Я думаю, що кожен гравець отримує те саме повідомлення, і це стає дуже сумно.
Якщо у вас залишилися проблеми і ви не дізналися нічого нового, то я б рекомендував подати скаргу, але поки ми бачимо, що жоден гравець нікуди не дійшов.
Сподіваюся, це скоро зміниться і всі отримають свої гроші.
Hello, I see that you are in the same situation as all the others, you just haven't been waiting that long. I think every player is getting the same message and it's getting pretty sad.
If you still had problems and you didn't learn anything new, then I would recommend to file a complaint, but so far we can see that no player got anywhere.
I hope this will change soon and everyone will get their money.
І найфальсифікаційніше те, що ви завжди можете спочатку внести, а потім верифікацію, а потім вони не платять. Тому багато людей не отримують гроші, але казино отримало ваші особисті речі.
And the most rigged thing is that you always can deposit first and then the verification and then they don't pay. So a lot of people don't get the money but the casino got your personal stuff..
Дякую за відповідь Яро. Проблема з цим казино полягає в миттєвому банківському переказі, який не зараховується на мій рахунок гравця вже 5 днів. Жодного спілкування. Я ЗАВЖДИ дивлюсь на ваші рейтинги перед грою, але, на жаль, для цього казино я не дивився, і я довіряв AskGamblers, де вони мали правильний рейтинг, і для них ліцензія була дійсною (вони навіть підтвердили це мені електронною поштою). Це пахне шахрайством, і мені огидно, що мною так маніпулювали.
Єдина карта, що залишилася для розіграшу, полягає в тому, що це казино має свої приміщення у Великобританії, тому вони повинні дотримуватися законів Великобританії. Я спробую зв’язатися з британським урядом, це єдине, що можна зробити...
Thanks for your reply Jaro. The problem with this casino is an instant bank transfer deposit that has not been credited to my player account for 5 days now. No communication. I ALWAYS look at your ratings before playing, but unfortunately for this casino I didn't and I trusted AskGamblers, where they had a correct rating, and for them the license was valid (they even confirmed it to me by email). It smells like a scam and I'm disgusted to have been manipulated like this.
The only card left to play is that this casino has its premises in the UK, so they must obey UK laws. I'm going to try to contact the British government, it's the only thing to do...
Ну, шкода, що ви потрапили в цю ситуацію. Але я бачу, що у вас протилежна проблема з депозитом, а не зняттям. Чи намагалися ви зв'язатися зі своїм банком у цьому випадку, щоб дізнатися, чи помітили вони десь проблему?
Що стосується рейтингу на AskGamblers, то мені прикро, що все так сталося. Я думаю, що тепер ви будете ще більш уважними і приділятимете більше уваги при виборі нового казино.
Я сподіваюся, що все вирішиться якнайшвидше, і якщо у вас буде нова інформація, повідомте мене. Я думаю, що я та інші гравці будемо вдячні отримати більше деталей, коли ви їх дізнаєтесь.
Well, it's a pity you got yourself into this situation. But I see that you have the opposite problem with the deposit and not the withdrawal. Did you try to contact your bank in this case to see if they noticed a problem somewhere ?
As for the rating on AskGamblers, I'm sorry that all this happened. I think now you will be even more careful and will pay more attention when you choose a new casino.
I hope things get sorted out as soon as possible and if you have any new information, let me know. I think that I and other players will appreciate getting more details when you learn them.
З моїм банком не було проблем, гроші пішли з мого рахунку, і проблем не було.
Так, але я все ще вважаю дуже прикро, що, роблячи це, AskGamblers можуть бути звинувачені в співучасті в шахрайстві, надаючи їм таку хорошу рекламу...
Я зв’язався з Комісією з питань азартних ігор Великобританії, розповівши їм про проблему та попросивши зв’язатися з урядом. Щойно я отримаю від них відповідь, я повідомлю вам.
Як ви думаєте, чи є інші рішення?
Я справді це ненавиджу.
There was no problem with my bank, the money left my account and there were no problems.
Yes, but I still find it very regrettable, by doing this AskGamblers could be accused of complicity in fraud, by giving them such good publicity...
I've contacted the UK Gambling Commission, telling them about the problem, and asking for a government contact. As soon as I hear back from them, I'll let you know.
Do you think there are any other solutions?
I really hate it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.