1 рік тому
Тут ви можете обговорити Houseofspins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це шахрайське казино НІКОЛИ НЕ ДЕПОЗИТУЙТЕ ТАМ
This is a scam casino NEVER DEPOSIT THERE
Будь ласка, надайте спільноті більш складне пояснення? Слідкуючи за вашою нещодавньою скаргою, ви внесли 20 євро в Ethereum. Гроші не надійшли на ваш рахунок у казино, чи не так?
Будь ласка, скільки часу ви чекали, перш ніж подати скаргу? Мені здається, що це кілька годин.
Чи є ймовірність, що проблему тим часом вирішено?
Ну а якщо ні, пропоную відповісти Крістіні через скаргу . 👈
Дякую тобі.
Care to provide the community with a more complex explanation, please? Keeping an eye on your recent complaint, you deposited €20 in Ethereum. Money has not made it to your casino account, right?
How long have you waited before you submitted the complaint, please? To me, it seems like a few hours.
Any chance the issue has been resolved in the meantime?
Well, if not, I suggest you answer Kristina through the complaint. 👈
Thank you.
Я багато разів намагався зв’язатися з казино, і вони сказали, що вони незабаром надійдуть на рахунок, коли депозити будуть зареєстровані.. Це цілком професійно, тому що у крипто-казино та Eth депозити не займуть стільки днів!!
I have try many time to contact the casino thay says it will come in account soon once the deposits is registerd.. its tottaly uprofesjonelt thay have crypto casino end Eth deposits will not take so many days !!
Отже, депозит ще не надійшов на рахунок гравця, так? Я думаю, що тиждень стає чималим, і тому добре, що у вас є скарга . Однак було б добре, якщо наступного разу ви заповните інформацію раніше, щоб ваша справа не затягнулася надовго.
Але, схоже, доведеться почекати, хоча мені зрозуміло, що це явно не приємно і те, що ви хотіли б почути. Ви також намагалися зв’язатися з постачальником платіжних послуг, щоб дізнатися, чи є якась проблема з його боку?
So the deposit still hasn't arrived to the player's account, yes ? I think that a week is getting to be quite a lot and that's why it's good that you have a complaint. However, it would be good if next time you fill in the information sooner so that your case doesn't drag on for too long.
However, it looks like we will have to wait, even though it is clear to me that this is obviously not pleasant and what you would like to hear. Have you also tried contacting the payment provider to see if there is any problem on their side?
У мене є те саме повідомлення, яке ми зарахуємо, коли воно з’явиться в системі.
Тож я впевнений, що депозит зараз втрачено..
I have the same message we will credited it once shows in the system.
So I am sure the deposit is lost now..
Я не думаю, що поки що потрібно бути негативним. У вас є скарга до нас, і Крістіна намагатиметься допомогти вам, наскільки вона зможе, і, сподіваюся, зрештою все буде вирішено гладко. Однак чи вносили ви коли-небудь депозит у цьому казино в минулому?
I don't think there's any need to be negative yet. You have a complaint with us and Kristina will try to help you as much as she can and hopefully it will be resolved smoothly in the end. However, have you ever deposited at this casino in the past ?
Це прикро.
Що ж, я б сказав, що зараз вам слід зосередитися на наданні інформації, яку вас запитали. Ви можете скористатись цим посиланням для цього. Щойно Крістіна буде повністю оновлена, все буде рухатися вперед. Але наразі інформація є важливою. 🙏
Дякую тобі.
That's unfortunate.
Well, I'd say for now you should focus on providing the information you were asked for. Feel free to use this link to do so. Once Kristina is fully updated, things will move forward. But for now, information is essential. 🙏
Thank you.
Казино Houseofspins - це шахрайське казино.
Мої зняття очікують на розгляд вже 5 тижнів. Чат не може мені допомогти. З електронною поштою ви отримуєте лише те саме повідомлення про затримку платежів.
Не грайте тут, ви ніколи більше не побачите своїх грошей.
Houseofspins casino is a scam casino.
My withdrawls are pending now already 5 weeks. Chat cant help me en with email you only get the same message that the payments are delayed.
Dont play here you will never see your money again.
Привіт, я подивився на це казино і бачу, що воно має досить низький індекс безпеки . Я також переглянув скарги, які казино має проти себе на даний момент, і більшість із них пов’язані з тією ж проблемою, що й ваша . У будь-якому випадку, чи сказали вам у казино, чому ваше виведення коштів триває так довго?
Однак я вважаю, що 5 тижнів, щоб зняти гроші, достатньо, і я рекомендую вамподати скаргу тут, за цим посиланням. Наша команда спробує вам допомогти. Якщо ви подасте заявку або дізнаєтесь щось нове, повідомте нам.
Hello, I looked at this casino and I see that it has a pretty low safety index. I have also looked at the complaints the casino has against itself at the moment and most of them are related to exactly the same problem as yours. Anyway, did the casino tell you why your withdrawal is taking so long ?
However, I think that 5 weeks to withdraw your money is enough and I would recommend you to file a complaint here on this link. Our team will try to help you. If you file one or learn anything new, let us know.
Ну, я бачив, що у вас була подана скарга на казино, і ви в кінцевому підсумку зіграли свої гроші, що дуже прикро. На мій погляд, завжди краще дочекатися вирішення скарги.
Що стосується зниження індексу безпеки, це станеться, якщо казино не відреагує на інші скарги на нього і не спробує їх вирішити.
У будь-якому випадку, мені шкода, що ви потрапили в таку неприємну ситуацію, і я сподіваюся, що ви більше не зіткнетеся з такою в майбутньому. 😥
Well, I saw that you had a casino complaint filed and you ended up playing your money away, which is a shame. It's always best to wait for the complaint to be resolved in my opinion.
As for the safety index being lowered, this will happen if the casino does not respond to the other complaints against it and try to resolve them.
Anyway, I'm sorry you went through such an unpleasant situation and I hope you won't encounter another one in the future. 😥
Привіт всім,
Я бачу, що багато людей мають проблеми з цим казино, зараз я відчуваю деякі проблеми. Чи можете ви сказати мені, як ви побачили, що у них підроблені права? У мене також є сумніви, враховуючи, що їхня компанія розташована у Великобританії, я не розумію, як вони можуть мати ліцензію на Кюрасао, тому що, якщо я не помиляюся, ви повинні базуватися там, щоб мати можливість відкрити бізнес. .. Заздалегідь дякую за відповідь.
Hello everyone,
I see that a lot of people are having problems with this casino, I'm currently experiencing some myself. Can you tell me how you came to see that they had a fake license? I also have a doubt, given that their company is based in the UK I don't see how they can have a license in Curaçao, because if I'm not mistaken you have to be based there to be able to open a business... Thank you in advance for your reply.
Я запитав цю ліцензію у info@gaming-curacao.com . Вони відповіли:
"Дорогий сер,
Це шахрайський веб-сайт, який використовує фальшиву печатку"
Вони все ще кажуть, що мають ту саму проблему з невиплатою. Але вони все ще відповідають, а чат доступний. Також продовжують працювати провайдери преміальних ігор. Може ще є надія? Проблема оплати зараз займає близько 7 тижнів.
I asked this license from info@gaming-curacao.com. They answered:
"Dear Sir,
This is a rogue website using a false seal"
They still say that they have same backlog problem in payments. But they answering still and chat is available still. Also premium gaming providers works still. There is still maybe some hope? The payment problem is now taken about 7 weeks.
Мені подобається надія... її майже немає, але трохи більше надії є позитивним.
Зараз я чекаю на свої гроші 7 тижнів. Я бачу, що нове казино wagerinox має те саме, що й казино houseofspins. Та сама мила в чаті і теж не платить.
Як це можливо, вони можуть відкривати нові казино
I like hope....its almost gone now but a little hope more is positive.
I am waiting now 7 weeks on my money. I see that a new casino wagerinox has the same things as houseofspins casino. Same mila in the chat and also dont pay.
How is it possiblie they can open new casinos
Я дуже роздратований, я почав грати в цьому казино після того, як отримав хороший рейтинг на AskGamblers, але дізнався, що казино не має ліцензії, краде в гравців, не платить... Понад 400 євро депозитів! Що я можу зробити? Це ганьба...
I'm really annoyed, I started playing at this casino after a good rating on AskGamblers, only to find out that the casino is not licensed, steals from players, doesn't pay... Over 400 euros in deposits! What can I do? It's a disgrace...
Чому ви не можете опублікувати скаргу з Нідерландів? Я з Франції, яка також є частиною виключених територій, і маю поточну скаргу на HouseOfSpins, яку було прийнято.
І так, я згоден з вами, я починаю думати, що AskGamblers зовсім не на боці гравців...
Why can't you post a complaint from the Netherlands? I'm from France, which is also part of the excluded territories, and I have an ongoing complaint against HouseOfSpins that has been accepted.
And yes, I agree with you, I'm beginning to think that AskGamblers isn't on the players' side at all...
Якщо є wagerinox також "mila" і не платить, це дуже-дуже жах. Зараз це п'яте нове казино, яке не платить. Неймовірно, що це можливий 2023 рік, скоро 2024!
If there wagerinox is also 'mila' and doesnt pay this is very very horror. That is now fifth new casino who does not pay. Unbeliavable that this is possible year 2023, soon 2024!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.