ФорумКазиноHouseofspins Casino - загальне обговорення

Houseofspins Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

11 міс. тому від Butt777
|
23811 переглядів 190 відповідей |
|
1...4 5 6...10
Додати публікацію
10 міс. тому

Я думаю, ми можемо забути про гроші і краще дослідити, де ми будемо грати в майбутньому...

Вони закрили мій обліковий запис або змінили пароль, тому що я більше не можу увійти... електронною поштою немає відповіді. Тому я вважаю, що це програна справа...😪. Ніхто не знає хакерів, тому ми можемо дізнатися, де вони знаходяться, і відвідати їх.🤣

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я написав електронні листи на всі логотипи, які бачив на сайті.. розмовляв зі службою підтримки та іншими сайтами про їхній шахрайський бізнес, але ніхто не відповів або не захотів допомогти

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це зворотний бік бізнесу.

Іноді ви справді натрапляєте на таке шахрайське казино.

Я не зупинюся, поки не отримаю свій виграш!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Інше питання, чи працюють слоти еволюції для вас, хлопці, я не міг ними скористатися, і вони виправдовувалися через мою країну. Дуже дивно, тому що всі інші казино працюють.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Пфф чортове шахрайство. Ось розмова з Мілою:

Можна отримати ваші контактні дані?


Привіт

21:24

Що саме ти маєш на увазі?

21:24

21:28

Вашої ліцензійної компанії


У вас є вся доступна електронна пошта на нашому сайті

21:28

Будь ласка, ви можете надіслати електронний лист тут support@houseofspins.com

21:28

Дякую

21:28

21:29

Ні, ваша ліцензійна компанія

21:29

Я вже надсилав це електронною поштою понад 10 разів


Інших контактів у мене немає

21:29

мені шкода

21:29

21:30

У вас є компанія, яка надала вам ліцензію

21:31

Чому я не можу отримати їх деталі


Будь ласка, для отримання додаткової інформації надішліть електронний лист сюди support@houseofspins.com

21:31

21:31

Я зробив!!!!!!


Хтось відповість вам якнайшвидше

21:31

21:31

Просто дайте мені деталі ліцензії


Вибачте, але в мене немає іншого контакту

21:31

21:32

Добре, яке ім'я

21:32

Вашої ліцензійної компанії


Вибачте, але що ви маєте на увазі?

21:32

Яка у вас проблема?

21:32

Чим я можу вам допомогти?

21:32

21:32

Ви не можете

21:32

Яка назва вашої ліцензійної компанії?


Кюрасао

21:33


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я граю лише в живе казино evolution, і воно працює

Автоматичний переклад.
Baloe79
10 міс. тому

Ні, я маю на увазі слоти

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ого!

Ця розмова виглядає сімейнішою

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це смішно, я щоразу отримую ту саму відповідь, а чат «mila» не допомагає. Також дивно, що Міла ЗАВЖДИ відповідає. 10 днів для невеликого зняття - це смішно! Я також сперечався з ними щодо нашої дискусії, і вони її повністю ІГНОРУВАЛИ.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, чи думали ви про те, щоб подати скаргу на це казино? Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, але якщо цей час перевищить і нічого не буде вирішено, я обов’язково піду на це. Якщо казино не зможе її вирішити, пізніше вони отримають за це чорні бали.

Звичайно, найкраще було б, якби вам не довелося подавати скаргу й ви отримали свої гроші, але наразі ми бачимо, що, ймовірно, це не так.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я думаю, ми можемо забути про гроші і краще дослідити, де ми будемо грати в майбутньому...

Вони закрили мій обліковий запис або змінили пароль, тому що я більше не можу увійти... електронною поштою немає відповіді. Тому я вважаю, що це програна справа...😪. Ніхто не знає хакерів, тому ми можемо дізнатися, де вони знаходяться, і відвідати їх.🤣

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я згоден, що завжди корисно перевірити та знайти деяку інформацію про казино, де ви збираєтеся грати. Мабуть, це було б першим, що я б зробив.

Однак я також розглянув вашу скаргу, і казино досі не відповіло. Мені шкода, тому що є чимало гравців, які чекають грошей, і це, звичайно, неприємно. Також сумно те, що оскільки казино не має ліцензії, немає жодних органів, до яких можна звернутися, і єдине, що ми можемо зробити, це почекати, чи спробує казино вирішити проблеми. Я був би радий, якби вони це зробили, але в цій ситуації я втрачаю свій позитив. 😥

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Пфф чортове шахрайство. Ось розмова з Мілою:

Можна отримати ваші контактні дані?


Привіт

21:24

Що саме ти маєш на увазі?

21:24

21:28

Вашої ліцензійної компанії


У вас є вся доступна електронна пошта на нашому сайті

21:28

Будь ласка, ви можете надіслати електронний лист тут support@houseofspins.com

21:28

Дякую

21:28

21:29

Ні, ваша ліцензійна компанія

21:29

Я вже надсилав це електронною поштою понад 10 разів


Інших контактів у мене немає

21:29

мені шкода

21:29

21:30

У вас є компанія, яка надала вам ліцензію

21:31

Чому я не можу отримати їх деталі


Будь ласка, для отримання додаткової інформації надішліть електронний лист сюди support@houseofspins.com

21:31

21:31

Я зробив!!!!!!


Хтось відповість вам якнайшвидше

21:31

21:31

Просто дайте мені деталі ліцензії


Вибачте, але в мене немає іншого контакту

21:31

21:32

Добре, яке ім'я

21:32

Вашої ліцензійної компанії


Вибачте, але що ви маєте на увазі?

21:32

Яка у вас проблема?

21:32

Чим я можу вам допомогти?

21:32

21:32

Ви не можете

21:32

Яка назва вашої ліцензійної компанії?


Кюрасао

21:33


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Згідно з нашим веб-сайтом, це казино має підроблену ліцензію, тому я не здивований, що чат уникає ваших запитань. Ви теж бачили це тут?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, хлопці, принаймні інформація про власника правильна:


https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800


Тож завдяки Великобританії є надія. Тепер також хтось може подати заяву в поліцію або про насильство. Хтось тут не живе у Великобританії?

Автоматичний переклад.
kaijoke
10 міс. тому

Я б сказав, що більшість із нас зараз живе за межами Великобританії. Чому ти запитуєш? Я б сказав, що як тільки ви дізнаєтеся, на кого подати до суду, ви можете продовжити, незалежно від країни.

Ви розглядаєте законний крок?

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Єдина надія — законний чи подібний крок, і надія полягає в тому, що voucherwave limited дійсно зареєстровано у Великобританії. Хтось сказав на іншому форумі, що ця адреса у Великобританії нарешті підроблена. Я не знаю законодавства Великобританії, якщо там дуже просто зареєструвати якусь компанію. Навряд чи вони мають будь-який офіс тощо у Великобританії. Це частина великих шахраїв, серед яких, на мою думку, багато фальшивих компаній. Можливо, за цим, нарешті, стоїть лише одна або кілька осіб. Я думаю дослідити це за допомогою когось. Це дуже складно, і шахраї це знають. За всіма онлайн-казино має стояти якась міжнародна головна організація, яка перевіряє всі передісторії тощо.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Ви запевнили мою відповідь? Хтось повинен почати розслідування проти власника. Я думаю зробити це з кимось. На 100% впевнений, що зараз це лише надія, що хтось зможе отримати гроші. Ці чорні точки не допомагають повернути гроші. Насправді погіршити ситуацію, але, звичайно, допомогти іншим людям не грати тут.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Попросив мої гроші, і вони відповіли

«Зняття коштів обробляються з понеділка по п’ятницю, коли банки працюють. Тож із вівторка він розглядатиметься. Приносимо щирі вибачення за затримку. Я негайно передам це у фінансовий департамент, щоб вони мали інформацію у вівторок негайно.


Вони вже 5 разів сміливо передавали в свій фінансовий відділ. Це до біса смішно.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Попросив мої гроші, і вони відповіли

«Зняття коштів обробляються з понеділка по п’ятницю, коли банки працюють. Тож із вівторка він розглядатиметься. Приносимо щирі вибачення за затримку. Я негайно передам це у фінансовий департамент, щоб вони мали інформацію у вівторок негайно.


Вони вже 5 разів сміливо передавали в свій фінансовий відділ. Це до біса смішно.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Щоразу вони вигадують виправдання. Спочатку було Різдво, а тепер Новий рік.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вчора я зробив дурний крок, скасувавши одне з моїх поточних вилучень, а потім виграв додаткові 2000 євро. Зараз вони винні мені 4500 євро, які я, швидше за все, ніколи не побачу.


Автоматичний переклад.
ziggebigge29
10 міс. тому

Можливо, за час очікування, але вони все одно повинні вам заплатити.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я сподіваюся, що так, тому що це багато грошей для мене!

Це просто дивно, тому що мені довелося попросити службу підтримки chatt скасувати моє зняття, і їм знадобилося 20-25 хвилин, щоб отримати доступ до мого облікового запису гравця, тобто хтось інший працює поза службою підтримки chatt. Тому в казино повинен бути інший відділ

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого