2 р. тому
Тут ви можете обговорити Hejgo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Вчора я створив обліковий запис у цьому казино. Після кількох спроб підтвердження. Спочатку цього не сталося, тому що вони не прийняли мій банківський рахунок, оскільки їм було потрібно щось із зазначенням імені та рахунку через надійний депозит. Все інше прийняли. Потім після 4-го разу це нарешті був правильний документ, і я був повністю перевірений. У чаті сказали, що все добре, а потім я отримав повідомлення, що я повністю перевірений. Сьогодні я отримав ще одне повідомлення, де виведення було скасовано. Потім я спробував увійти, а пише, що обліковий запис заблоковано? Після повної перевірки. Я не знаю, чи це тому, що це дуже нове казино, але я ніколи раніше не відчував нічого подібного, і я грав на понад 20 сайтах. Мій Gmail в обліковому записі – lancythura@gmail.com, а ім’я – Мадс Ліккегор. Це неправда, що я можу внести більше 200 євро і не можу зняти 125 євро. Як ви бачите на завантаженому документі, вони постійно говорять те саме, але тепер обліковий запис заблоковано. Мені потрібна допомога, чи справді цьому сайту не довіряють?
Hello. I've made an account yesterday on this casino. After several tries of getting verrified. it didnt happend at first because they didnt accept my bank account since they needed something showing both name and account because of trustly deposit. Everything else got accepted. Then after the 4 time, it was finally the right document and i got fully verified. The live chat said that it was fine, and then i got the message that i was fully verified. Now today, I got another mail where the withdrawal got cancelled. I then tried to log in, and the it says that the account is blocked? After getting fully verified. I Dont' know if its because this is a very new casino, but i have never experinced anything like this before and i have played on over 20+ sites. My gmail on the account is lancythura@gmail.com and name is mads lykkegaard. This cant be true that i can deposit more than 200 euros and cant withdraw 125 euros. As you can see on the document uploaded, they are keep saying the same thing, but now the account is blocked. I need help, is this site really not trusted?
Привіт, згідно з відгуками користувачів, ця проблема стосується не тільки вас. Продовжуйте просувати електронну пошту, будьте наполегливі. Якщо ви хочете, ви можете подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints
Яка остання реакція казино, будь ласка?
Hello, according to user reviews this problem is not bound to you only. Keep pushing through email, be persistent. If you feel like it, you can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
What is the latest reaction from the casino, please?
Вони кажуть, що я перевірений і обробляється. Проблема в тому, що я не можу увійти в обліковий запис, а раніше я отримав повідомлення про те, що зняття коштів скасовано. Вони говорять те саме знову і знову.
They are saying im verified and its being processed. The problem is, i cant log into my account, and earlier i got a message that the withdrawal was cancelled. They are saying the same over and over.
Тож вони пояснили вам, чому вони заблокували ваш обліковий запис?
So did they explain you why they blocked your account?
Вони сказали, що я виключив себе з ліцензії N1, але я не знаю, чому вони не сказали мені, перш ніж повністю підтвердити себе та внести на депозит. Я отримую свій депозит на 110 євро назад, тому втрачу лише близько 15 євро. не хочу сперечатися з ними, що це не має сенсу і що мене взагалі не можна допускати на сайт. Проблема виправлена через кілька годин, і я втратив 15 євро
They said that i have made self excluded myself from N1 license, but i dont freaking know why they didnt tell me before fully verified myself and deposited. Im getting my deposit for 110 euros back, so will only be loosing around 15 euros. dont want to argue with them that it doesnt make sense and that i shouldnt be allowed on the site in the first place. problem fixed after several hours and ive lost 15 euros from it
Мені здається, що вони проводять точну перевірку та перевірку користувачів лише після того, як подається запит на зняття коштів. Щось на кшталт: Не соромтеся вносити депозит, зрештою, це ваше рішення... З іншого боку, краще 15 євро, ніж нічого, що я б сказав.
To me, it seems that they run an exact verification and user check only after a withdrawal request is placed. Something like: Feel free to deposit, it's your decision, after all... On the other hand, better 15€ than nothing I'd say.
Я повернувся. Досі не отримав обіцяного. Вони говорять одне й те саме знову і знову
Im back. Still havent received whats promised. They keep saying the same thing over and over again
Привіт, може хтось поділиться зі мною своїм досвідом? Я зробив великий виграш 5 грудня, після чого надіслав запит на зняття коштів. На даний момент мої зняття ще не оброблено. Я дуже хвилююся, чи заплатиш ти взагалі? І скільки мені чекати? Чи може хтось допомогти мені далі. Нещодавно я програв багато грошей, нарешті виграв і так довго чекав на виплату. Я справді розчарована! Дякую за допомогу. Le
Hello, can someone maybe share their experience with me? I made a big win on December 5th, after which I sent a withdrawal request. As of now my withdrawals are still not processed. I'm very worried about whether you would even pay out? And how long do I have to wait? Can someone help me further. I lost a lot of money recently, finally won and have to wait so long for a payout. I'm really disappointed! Thanks for the help. Le
Hallo, kann jemand mir vielleicht seine Erfahrung beibringen? Ich habe am 5.12 eine großen Gewinn gemacht, danach habe ich Auszahlungsanfrage gesendet. Bis jetzt sind meine Auszahlungen immer noch nicht bearbeitet. Ich mache mir große Sorgen ob Sie überhaupt auszahlen würden? Und wie lange muss ich noch warten? Kann jemand mir weiter helfen. Ich habe letzte Zeit auch viel Geld verloren, endlich Mal gewonnen und muss so lange auf Auszahlung warten. Ich bin echt enttäuscht! Danke für die Hilfe. Le
Привіт, я не думаю, що тиждень — це ще так довго, оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Однак чи пробували ви запитати в казино, чому це займає так багато часу і в чому причина? У вас вже є перевірений рахунок казино?
Буду чекати відповіді.
Hi, I don't think a week is that long yet, as we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. However, have you tried asking the casino why it takes so long and what is the reason ? Do you already have a verified casino account ?
I will wait for the answer.
Я кілька разів писав у службу підтримки клієнтів і завжди отримував ту саму відповідь, що мій запит буде передано до фінансового відділу. Остання виплата була в той же день, тому я хвилювався. Я вже повністю підтвердив свій акаунт. Ви вже двічі переказували гроші на мій банківський рахунок! Тільки цього разу з великою сумою так довго. Дякую за вашу відповідь. Lg
I have written to customer support several times and have always received the same answer that my request will be forwarded to the finance department. The last payout was made on the same day, so I was worried. I have already fully verified my account. You have already transferred money to my bank account twice! Only this time with a large sum takes so long. Thanks for your answer. Lg
Ich habe schon mehr Mal bei Kunden Support angeschrieben, da habe ich immer gleiche Antwort bekommen, das Sie meine Anfrage an Finanzabteilung weiter geleitet werden. Letzte Auszahlung war aber gleiche Tag durchgeführt , deswegen habe ich mir Sorgen gemacht. Ich habe mein Konto schon vollständig verifizieret. Sie haben mir doch schon 2 Mal Geld auf mein Bankkonto überwiesen! Nur dieses Mal mit große Summe dauert so lange. Danke für deine Antwort. Lg
Привіт, я знову тут. Тепер служба підтримки мені взагалі не відповідає. Я не знаю, що мені тепер робити. Чи можете ви сказати мені, доки мені чекати далі? Я хотів отримати адвоката. Lg. Le
Hello, I'm here again. Now customer support doesn't answer me at all. I don't know what I have to do now. Can you tell me until when should I wait further? I wanted to get a lawyer. Lg. Le
Hallo, ich bin hier noch Mal. Jetzt antwortet das Kunden Support mich garnicht mehr. Ich weisse nicht was ich jetzt tun muss. Können Sie mir sagen bis wann soll ich noch weiter warten. Ich wollte schon Anwalt holen. Lg. Le
Привіт! Ви не знімали з нас гроші, оскільки ми не казино.
Однак якщо служба підтримки не відповідає, а ви все одно не можете дізнатися нічого нового, я відчуваю, що скарга витає в повітрі. Якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, я рекомендую вамвідкрити його тут, за цим посиланням.
Сподіваюся, все вирішиться і ви отримаєте свої гроші.
Hi, you didn't withdraw any money with us as we are not a casino.
However, if support is not responding and you still can't find out anything new, I feel that a complaint is in the air. If nothing changes in the next few days I recommend you to open it here on this link.
I hope everything will be resolved and you will get your money.
Це казино буде назавжди в чорному списку!
Спочатку вони розрекламували себе на першій сторінці Google за допомогою ПЛАТНОЇ реклами наступним чином:
Нове повністю фінське казино!
Кешбек 25%.
100 безкоштовних обертань
Без реєстрації.
Все 100% брехня! Гроші на ігровий рахунок, без обіцяних фріспінів.
Вони також стверджували, що реклама не їхня.. Juupa juu. Хто ще платитиме Google за рекламу, як не вони самі.
Нічого спільного з Фінляндією, лише автоматичний перекладач у чаті.
Я втратив 2200 євро, що має повернути 550 євро. Що ж, я не отримаю жодного цента, тому що я знімав кошти трохи раніше, тож це є постійною перешкодою для повернення грошей. Вони сприймають це як гравця-переможця. Отже, ви назавжди виграєте, навіть якщо програєте мільйон.
ПРИМІТКА! Навіть одного євро (1 євро) достатньо, щоб назавжди відмовити в кешбеку!
Виведення дуже складне, і для переказу грошей потрібно багато днів.
Я також виграв 100 євро в щоденному конкурсі Pragmatic Play, виграш якого виплачується протягом 72 годин. Гроші не надходили більше тижня. У службі обслуговування клієнтів це також довелося перекручувати кілька разів, і минали години в чаті -> ми не знаємо, про що ви говорите, у вас є докази? 😂 Ой, ой!
І так, та реєстрація тоді була обов'язковою за найдовшою формулою..
Вибір ігор на нормальному рівні, але rtp ігор - найнижча каста!
Обслуговування клієнтів погане, і вам завжди доводиться чекати дуже довго, перш ніж хтось прийде на лінію. Я не отримав від них відповіді на жодне своє запитання..
Сайт дуже простий, і ви нікуди не потрапите без посилань чат-бота. Як гаманець і касу. Їх взагалі немає на сайті, але доступ до них доступний лише через чат за посиланням! 😂
Що таке казино hejgo. Нікому не рекомендую!
This casino will be permanently blacklisted!
First, they advertised themselves on the front page of google with a PAID ad as follows:
New completely Finnish casino!
25% cashback
100 free spins
No registration.
All 100% lies! Money to the game account, no promised free spins.
They also claimed that the ad is not theirs.. Juupa juu. Who else would pay Google for advertising but themselves.
Nothing to do with Finland, just an automatic translator in the chat.
I lost €2,200, which should get €550 cashback. Well, I won't get a cent because I had withdrawn a little before, so that is a permanent obstacle to any cashback. They interpret it as a winning player. So you are a winning player forever even if you lose a million.
NOTE! Even one euro (€1) is enough to permanently deny cashback!
Withdrawal is very difficult and it takes many days for the money to transfer..
I also won €100 in Pragmatic Play's daily drop competition, the winnings of which Pragmatic Play pays within 72 hours. The money was not received for more than a week. In the customer service, this also had to be twisted several times and hours went by in the chat -> we don't know what you are talking about, do you have any proof? 😂 Whoah whoah!
And yes, that registration was then mandatory according to the longest formula..
The selection of games is of an ok level, but the rtp of the games is the lowest possible caste!
Customer service sucks and you always have to wait a very long time before someone arrives on the lines. I didn't get an answer to any of my questions from them..
The site is very basic and you can't get anywhere without the chatbot's links. Like wallet and checkout. They are not on the site at all, but you can actually only access them via chat from the link! 😂
That such a casino is hejgo. I do not recommend to anyone!
Tämä kasino menee pysyvästi mustalle listalle!
Ensinnäkin, mainostivat itseään googlen etusivulla MAKSETULLA mainoksella seuraavasti:
Uusi täysin Suomalainen kasino!
25% cashback
100 ilmaiskierrosta
Ei rekisteröintiä.
Kaikki 100% valhetta! Rahaa pelitilille, ei luvattuja ilmaiskierroksia.
Väittivät myös ettei mainos ole heidän.. Juupa juu. Kukapa muukaan maksaisi googlelle mainonnasta kuin he itse.
Ei mitään tekemistä Suomen kanssa, chatissä vain automaattinen kääntäjä.
Hävisin 2200€ jolla pitäisi saada 550€ cashbackiä. No ei saa senttiäkään koska olin aiemmin kotiuttanut vähän niin se on pysyvä este millekään cashbackille. Voittavaksi pelaajaksi tulkitsevat. Eli olet voittava pelaaja ikuisesti vaikka häviäisit miljoonan.
HUOM! Yksikin euro (1€) riittää siihen että cashback evätään PYSYVÄSTI!
Kotiutus hyvin hankalaa ja rahojen siirtymisessä kestää monta päivää..
Voitin myös pragmatic playn daily drop kisassa 100€ jonka voitot pracmatic play maksaa 72h sisällä. Rahoja ei kuulunut yli viikkoon. Asiakaspalvelussa tästäkin täytyi vääntää useita kertoja ja tunteja meni chatissä -> emme tiedä mistä puhut, onko sinulla todisteita? 😂 Huh huh!
Ja kyllähän se rekisteröinti oli sitten pisimmän kaavan myötä pakollinen..
Pelivalikoima ok tasoa, mutta pelien rtp alhainta mahdollista kastia!
Asiakaspalvelu koppavaa ja joudut aina odottamaan hyvinkin pitkään ennen kuin joku saapuu linjoille. Yhteenkään kysymykseeni en heiltä saanut vastausta..
Sivusto hyvin alkeellinen ja sieltä et pääse mihinkään ilman chatbotin linkkejä. Kuten lompakko ja kotiutus. Niitä ei sivustolla ole laisinkaan vaan niihin pääsee tosiaan vain chatin kautta linkistä! 😂
Että sellainen kasino on hejgo. En suosittele kenellekään!
Ой, я бачу, що це, мабуть, не найкращий досвід, виходячи з того, що я прочитав. Але я вдячний вам за те, що ви вказали як на плюси, так і на мінуси.
Що стосується кешбеку, мені здається дивним, якщо він такий, як ви описуєте. Очевидно, я був би не задоволений цим і не став би грати в такому казино. Однак я б не витрачав стільки грошей для початку, але спочатку зробив би депозит, щоб перевірити казино.
У будь-якому випадку, чи є у вас якісь поточні проблеми в цьому казино, з якими вам потрібна допомога? Або ти просто хотів узагальнено висловити те, через що ти пройшов? 🤔
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ваш наступний досвід буде лише кращим.
Oh hey, I can see that's probably not the best experience based on what I've read. But I commend you for pointing out both the pros and cons.
As for the cashback, I find it strange if it's like you describe. Obviously I would not be happy with that and would not play in such a casino. However, I wouldn't spend so much money to start with, but I would make a deposit first to check the casino.
Anyway, do you have any ongoing problem in this casino that you need help with ? Or did you just want to express in general what you went through ? 🤔
Either way, I hope your next experience will only be better.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.