ФорумКазиноGriffon Casino - загальне обговорення

Griffon Casino - загальне обговорення

1 рік тому від danilolopes5959
|
1662 переглядів 15 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Griffon Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я маю говорити про те, наскільки погано поводиться це казино. Мене кидають і поводяться як з брудом. Я повідомив їхній материнській групі Karamba про свою проблему з азартними іграми 15 квітня 2021 року. Після цього я зміг внести 8900 євро на Griffon. Спочатку вони відмовили у відшкодуванні з фіктивних причин, а тепер вони зволікають із повторною оцінкою, брешуть про надсилання журналів чату та відверто грубіють, виганяючи мене з чату за те, що я запитував оновлення. Їхня поведінка надзвичайно жахлива, і я не знаю, що робити. Я шукав юридичної консультації та подав вам скаргу, але мені дуже сумно та злий через те, як вони поводяться зі мною.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Привіт,

Мені шкода, що ти пройшов через це. Але я боюся, що коли справа доходить до виключення з казино, немає нічого схожого на материнську компанію чи дочірні сайти. Щоб зробити це ефективним, ви повинні самостійно виключитися з кожного окремого казино безпосередньо.

Суть полягає в тому, щоб переконатися, що виключення зроблено правильно, і ви більше не зможете грати.

Хоча я не читав скаргу повністю, але це звичайна проблема в таких випадках. Дочекаємося відповідної реакції на скаргу . 🤞

Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Гей, а хто міг би виступати твоїм адвокатом, якщо це не секрет? Мені самому це потрібно, і я вирішив звернутися за допомогою. Проблема така ж за своєю суттю.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Зараз я просуваюся через службу ADR ThePOGG. Проте минуло вже півтора місяці, а справа нікуди не просунулася. Я не знаю, чи відчую тут справедливість.

Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Привіт! У мене також є справа з thepogg, яка розглядається вже 10 місяців і досі не вирішена. Тому я вирішив знайти адвоката.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тепер мені самому потрібно найняти офіційного адвоката. Здається, це досить погана компанія. Casino Guru не допоміг, ADR поставився до цього серйозно.

Автоматичний переклад.
Lola1556
9 міс. тому

Як справи?


Я кілька днів тому отримав інформацію, що вони згодні платити. Почекаємо і подивимося, скільки доведеться боротися з самим платежем.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Уже більше тижня я повідомив їм всю необхідну платіжну інформацію. Жодних ознак оплати. Цікаво, чи я колись його отримаю.

Автоматичний переклад.
yoyeli
9 міс. тому

Залишився ще один варіант. Так, скарга. Сподіваємося, не знадобиться!🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Ми вже пройшли ADR, і вони розглядають це, але ми побачимо, як це піде.

Автоматичний переклад.
yoyeli
9 міс. тому

Я впевнений, що ви знаєте, коли надсилати його, тож поки чекаю на оновлення.

На жаль, лише кілька відгуків користувачів дають нам деяке уявлення про це казино, я б сказав, що його варто створити.


Автоматичний переклад.
yoyeli
9 міс. тому

Нічого нового. THEPOGG обробляв мою скаргу 1 рік і 4 місяці, і єдине, про що я отримав оновлення, це те, що thepogg має звернутися до юридичного відділу, оскільки моя скарга дуже складна. Під час моєї скарги було вирішено багато питань щодо оператора, за що я був змушений подати кримінальну справу, але кримінальна заява не йде, оскільки оператор не погоджується надати мені необхідну інформацію розпорядження про початок розслідування. Коротко: оператор звинувачує мене в численних реєстраціях акаунтів з використанням різних персональних даних. Я попросив цю особисту інформацію, я попросив оператора з’ясувати, з якої адреси зареєстровані облікові записи, інформацію про ip тощо. Вони відмовилися співпрацювати, посилаючись на закон gdpr. Але як не дивно, цією інформацією поділився thepogg. Моя «особиста інформація» була використана не за призначенням, і це крадіжка особистих даних, і вони не співпрацюють.

є БАГАТО БАГАТО інших речей, які мене абсолютно спантеличили, як працюють ліцензійний орган і оператор. Я міг би скласти великий список..

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ми вже пройшли ADR, і вони розглядають це, але ми побачимо, як це піде.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт.

Чи повинен я зламати феєрверк? Як це відбувається?

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Я отримав свої кошти! Буквально пару днів тому. ура!

Автоматичний переклад.
yoyeli
9 міс. тому

ура! 😀 Мені дуже приємно це чути! Дивно, що деякі казино можуть впоратися з такими вилученнями менш ніж за пару днів,... Тільки не це.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого