1 рік тому
Тут ви можете обговорити Griffon Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я маю говорити про те, наскільки погано поводиться це казино. Мене кидають і поводяться як з брудом. Я повідомив їхній материнській групі Karamba про свою проблему з азартними іграми 15 квітня 2021 року. Після цього я зміг внести 8900 євро на Griffon. Спочатку вони відмовили у відшкодуванні з фіктивних причин, а тепер вони зволікають із повторною оцінкою, брешуть про надсилання журналів чату та відверто грубіють, виганяючи мене з чату за те, що я запитував оновлення. Їхня поведінка надзвичайно жахлива, і я не знаю, що робити. Я шукав юридичної консультації та подав вам скаргу, але мені дуже сумно та злий через те, як вони поводяться зі мною.
I have to speak up about how ill this casino is behaving. They are throwing me around and treating me like dirt. I informed their mother group Karamba about my gambling problem on 15th Apr, 2021. After this I have been able to deposit 8900 euros on Griffon. First they refused a refund for bogus reasons, and now they are stalling with the re-evaluation, lying about sending chat logs and being overtly rude, kicking me from chat for asking updates. Their behaviour is extremely appalling and I am lost at what to do. I have sought legal counsel and filed a complaint with you but I feel really sad and angry at how they are treating me.
Привіт,
Мені шкода, що ти пройшов через це. Але я боюся, що коли справа доходить до виключення з казино, немає нічого схожого на материнську компанію чи дочірні сайти. Щоб зробити це ефективним, ви повинні самостійно виключитися з кожного окремого казино безпосередньо.
Суть полягає в тому, щоб переконатися, що виключення зроблено правильно, і ви більше не зможете грати.
Хоча я не читав скаргу повністю, але це звичайна проблема в таких випадках. Дочекаємося відповідної реакції на скаргу . 🤞
Hello,
I'm sorry that you have been through this. But I fear that when it comes to excluding yourself from the casinos, there is nothing like a mother company r sister sites. To make it effective, you have to self-exclude from every single casino directly.
The point is to make sure that the exclusion was done correctly, and you'll be no longer able to play.
I did not read the whole complaint though, but this is the usual issue in such cases. Let's wait for the proper reaction to the complaint. 🤞
Гей, а хто міг би виступати твоїм адвокатом, якщо це не секрет? Мені самому це потрібно, і я вирішив звернутися за допомогою. Проблема така ж за своєю суттю.
Hey, who could possibly act as your lawyer if it's not a secret? I need it myself and thought I'd ask for help. The problem is the same in nature.
Hei, kuka mahdollisesti toimii lakimiehenäsi jos ei ole salaisuus? Tarvitsen itse myös ja ajattelin kysyä apua. Ongelma luonteeltaan sama.
Привіт,
Зараз я просуваюся через службу ADR ThePOGG. Проте минуло вже півтора місяці, а справа нікуди не просунулася. Я не знаю, чи відчую тут справедливість.
Hi,
I am currently progressing through the ADR service ThePOGG. However, a month and a half has already passed and the matter has not progressed anywhere. I don't know if I'm getting any justice here.
Moi,
tällä hetkellä etenen asiassa ADR-palvelu ThePOGGin kautta. Tosin on kulunut jo puolitoista kuukautta eikä homma ole edennyt mihinkään. En tiedä, saanko tässä mitään oikeutta.
Привіт! У мене також є справа з thepogg, яка розглядається вже 10 місяців і досі не вирішена. Тому я вирішив знайти адвоката.
Hi, I also have a case with thepogg that has been pending for 10 months and still not resolved. So I thought I'd get a lawyer.
Hei, minulla on myös thepogg kanssa tapaukseni ollut käsittelyssä 10kuukautta ja ei vieläkään ratkaistu. Joten ajattelin ottaa asianajajan.
Тепер мені самому потрібно найняти офіційного адвоката. Здається, це досить погана компанія. Casino Guru не допоміг, ADR поставився до цього серйозно.
I have to hire an official lawyer myself now. This seems to be a pretty bad company. Casino Guru was no help, ADR took this seriously.
Pitää ottaa itsekin nyt virallinen asianajaja. Aika paha firma tämä tuntuu olevan. Casino Gurusta ei ollut mitään apua, ADR sentään otti tämän tosissaan.
Як справи?
Я кілька днів тому отримав інформацію, що вони згодні платити. Почекаємо і подивимося, скільки доведеться боротися з самим платежем.
How are you doing?
I received information a few days ago that they agree to pay. Let's wait and see how long the payment itself will have to fight.
Miten sinulla menee?
Sain muutama päivä sitten tiedon että he suostuvat maksamaan. Odotellaan, kuinka kauan maksua itseään joutuu taistelemaan.
Залишився ще один варіант. Так, скарга. Сподіваємося, не знадобиться!🤞🤞
There is still one option left. Yeah, the complaint. Let's hope it won't be necessary!🤞🤞
Я впевнений, що ви знаєте, коли надсилати його, тож поки чекаю на оновлення.
На жаль, лише кілька відгуків користувачів дають нам деяке уявлення про це казино, я б сказав, що його варто створити.
I'm sure you know when to submit one, so for now, I'll wait for the update.
Sadly, just a few user reviews give us some insight into this casino, it is worth creating one, I'd say.
Нічого нового. THEPOGG обробляв мою скаргу 1 рік і 4 місяці, і єдине, про що я отримав оновлення, це те, що thepogg має звернутися до юридичного відділу, оскільки моя скарга дуже складна. Під час моєї скарги було вирішено багато питань щодо оператора, за що я був змушений подати кримінальну справу, але кримінальна заява не йде, оскільки оператор не погоджується надати мені необхідну інформацію розпорядження про початок розслідування. Коротко: оператор звинувачує мене в численних реєстраціях акаунтів з використанням різних персональних даних. Я попросив цю особисту інформацію, я попросив оператора з’ясувати, з якої адреси зареєстровані облікові записи, інформацію про ip тощо. Вони відмовилися співпрацювати, посилаючись на закон gdpr. Але як не дивно, цією інформацією поділився thepogg. Моя «особиста інформація» була використана не за призначенням, і це крадіжка особистих даних, і вони не співпрацюють.
є БАГАТО БАГАТО інших речей, які мене абсолютно спантеличили, як працюють ліцензійний орган і оператор. Я міг би скласти великий список..
Nothing new. THEPOGG processed my complaint for 1 year and 4 months and the only thing I have received an update on is that thepogg has to turn to the legal department because my complaint is very challenging. During the course of my complaint, a lot of issues regarding the operator have been resolved, for which I have had to file a criminal complaint, but the criminal complaint does not proceed because the operator does not agree to tell me the information I need in order to start the investigation. In short: the operator accuses me of numerous account registrations using different personal data. I asked for this personal information, I asked the operator to investigate from which address the accounts were registered, ip information, etc. They refused to cooperate citing the gdpr law. But strangely, this information had been shared by thepogg. My "personal information" has been misused and this is identity theft and they are not cooperating.
there are MANY MANY other things that I'm totally confused about, how the licensing authority and the operator work. I could make a big list..
Ei mitään uutta. THEPOGG käsitellyt valitustani 1vuosi 4kuukautta ja ainoa mihin olen saanut päivityksen on että thepogg joutuu kääntymään mga lakiosaston puoleen koska valitukseni on hyvin haastava. Valitukseni aikana on selvinnyt paljon asioita operaattorin osalta, joista olen joutunut tekemään rikosilmoituksen mutta rikosilmoitus ei etene koska operaattori ei suostu kertomaan minulle tietoja joita tarvitsen jotta tutkinta käynnistettäisiin. Lyhyesti: operaattori syyttää minua lukuisista tilirekisteröinneistä käyttäen eri henkilötietoja. Pyysin näitä henkilötietoja, pyysin operaattorilta tutkimaan mistä osoitteesta tilit on rekisteröity, ip tiedot jne. He kieltäytyivät yhteistyöstä vedoten gdpr lakiin. Mutta kummallisesti olivat jakaneet nämä tiedot thepogg. Minun "henkilötietoja" on käytetty virheellisesti ja tämä on identiteettivarkaus ja he eivät tee yhteistyötä.
on PALJON PALJON muitakin asioita mistä olen aivan häkeltynyt miten lupaviranomainen ja operaattori toimivat. Voisin tehdä ison listan..
ура! 😀 Мені дуже приємно це чути! Дивно, що деякі казино можуть впоратися з такими вилученнями менш ніж за пару днів,... Тільки не це.
Yay! 😀 I'm sooo happy to hear that! It's amazing that some casinos can handle such withdrawals in less than a couple of days,... Not this one.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.