Чи є ймовірність, що ви створили дублікат облікового запису помилково? Це цілком випадковий збіг, що вас звинувачують у відкритті кількох облікових записів, коли інші члени однієї родини користуються одним комп’ютером.
Я просто запитую, тому що пошук джерела проблеми зазвичай також допомагає знайти рішення 🙂
Any chance you have created a duplicate account by mistake? It is quite a coincidence that you are accused of opening multiple accounts when other people in the same household use the same computer.
I am just asking because finding the source of the problem usually helps to find the solution as well 🙂
Я нічого не можу сказати про це. Не для мене, але ти ніколи не знаєш. Обліковий запис закрито, і ми нічого не можемо зробити. Мені залишається лише проковтнути крадіжку.
I can't say anything about that. Not for me, but you never know. The account has been closed and we can't do anything. All I have to do is swallow the theft.
De eso no puedo decir nada .Por mi parte no pero nunca se sabe.La cuenta le han cerrado y no podemos hacer nada .Me queda solo tragar el robo
Привіт.
Я б не сказав, що це кінець історії, ваша скарга все ще відкрита. Це важливо, оскільки одна з основних частин процесу включає надання доказів. Однак може знадобитися деякий час, щоб дійти до цього моменту, і це правда, просто не робіть поспішних висновків. Ще занадто рано, я б сказав.
Думаю, ви хвилюєтеся, особливо після того, як ваш обліковий запис закрито, але найкраще залишатися зі скаргою.
Бути позитивним!
Hello.
I would not say this is the end of the story, your complaint is still open. This is important because one of the major parts of the process includes providing proof. It may, however, take some time to get to this point, and that's true, just do not jump to any conclusions now. It's far too early, I'd say.
I imagine you are worried, especially since your account was closed, but it's best to stick with the complaint.
Be positive!
Дякую за хороше лікування. Я почекаю, але я не дуже сподіваюся, що все буде добре. Мені, правда, шкода, але не грошей через те, як вони ставляться до людей: вони без жодних пояснень змогли сказати, з якої причини закрили. Дякую за допомогу
Thank you for good treatment. I'll wait but I don't have much hope that everything is going well. It's true that I feel sorry, but not for the money because of the way they treat people: without any explanation, they have been able to say for what reason they have closed it. Thanks for the help
Gracias por buen trato .esperaré pero no tengo mucha esperanza que ba todo bien.Es verdad que me sientosl pero no por el dinero a por lamanera que tratan la jente :sin ninguna isplicacion ,han podido decir por qué razón le han cerrado . Gracias por la ayuda
Гадаю, я розумію вашу думку. Як я можу сказати зі свого досвіду, непрофесійне лікування завдає набагато більшого болю, ніж якісь гроші... Сьогодні я буду наївним і позитивним, а в понеділок ми можемо помінятися сторонами, хм? Я жартую, звичайно. Кожна маленька усмішка має значення! ✨🙌
I believe I understand your point. As I can tell from my experience, unprofessional treatment causes far greater pain than some money... For this day, I'll play the naive and positive one, and we can exchange sides on Monday, hmm? I'm joking, of course. Every tiny smile counts! ✨🙌
Привіт,
Я чекав тиждень, поки grandwin4 підтвердить мій рахунок і обробить зняття 2900 євро.
Через два дні після відкликання вони попросили у мене документи, і я надав усе, що вони просили, потім вони попросили додаткові документи і, нарешті, фото для селфі.
Ще через 5 днів я все ще чекаю відповіді, а в чаті мені лише кажуть, що я повинен зачекати, і що це займе інший відділ. Вони не відповідають безпосередньо електронною поштою.
Hello,
I have been waiting for a week for grandwin4 to verify my account and process a withdrawal of €2900.
Two days after the withdrawal they asked me for documentation and I delivered everything they asked for, then they asked for additional documentation and finally a selfie photo.
After another 5 days, I am still waiting for a response and from the chat they only tell me that I should wait and that another department will handle it. They do not answer directly by email.
Hola,
Llevo desde hace una semana esperando a que grandwin4 verifique mi cuenta y procese una retirada de 2900€.
Dos días después de la retirada me pidieron documentación y entregue todo lo que me pedían, luego me pidieron documentación adicional y por último una foto selfie.
Tras otros 5 días, sigo esperando respuesta y desde el chat solo me dicen que debo esperar y que ello lo lleva otro departamento. Por email directamente no contestan.
Скільки часу знадобилося для здійснення платежу?
Я в такій самій ситуації.
How long did it take to make the payment?
I'm in the same situation.
Cuánto tardaron en hacer el abono?
yo estoy en la misma situación.
привіт Я бачу, що ви потрапили в досить неприємну ситуацію. Але просто щоб переконатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Або процес перевірки облікового запису все ще триває разом із зняттям коштів.
Однак у цьому випадку я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такої ситуації, оскільки ця процедура дуже важлива як для казино, так і для гравців.
Тим не менш, я вважаю, що найкраще було б співпрацювати з казино, і якщо згаданий проміжок часу мине, але прогрес все одно не буде досягнутий, я рекомендую подати скаргу.
Наразі я б порадив вам почекати та подивитися, як казино вирішить вашу проблему, і якщо буде щось нове, будь ласка, не соромтеся повідомити нас. Сподіваюся, що ваша ситуація якнайшвидше вирішиться і все складеться добре.
Hey. I see you've got yourself into quite an unpleasant situation. But just to make sure, is your account fully verified ? Or is the account verification process still in progress along with the withdrawal.
However, in this case, I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve such a situation, as this procedure is very important for both casinos and players.
Nevertheless, I think the best thing to do would be to cooperate with the casino and if the time period I mentioned passes and still no progress is made, then I would recommend a complaint.
For now, I would advise you to wait and see how the casino handles your problem and If there is anything new please do not hesitate to let us know. I hope that your situation will be resolved as soon as possible and everything will turn out well.
Я можу лише застерегти від цього казино, все пройшло добре з грою та першим виведенням, але з другим виведенням протягом тижня вони хотіли 8% комісії. Коли я попросив електронною поштою призупинити роботу на місяць, відповіді не було. Потім я знову спробував внести депозит, як завжди, за допомогою Visa, і моя картка була заблокована. Звичайно, я запитав свій банк, чому, і відповідь полягала в тому, що підозрілі спроби дебетування в мексиканській валюті та інші рахунки були заблоковані з міркувань безпеки. Потім я кілька разів просив закрити мій обліковий запис через залежність від азартних ігор через електронну пошту та службу підтримки, яка завжди рекомендувала мені написати електронний лист. Я робив це тричі, але жодної реакції. Підтримка сказала, що треба перевірити. Привіт, ви повинні негайно реагувати, коли хтось повідомляє про залежність від азартних ігор. Це триває вже тиждень, і я все ще можу туди потрапити. Неймовірно сумнівно. Мій банк також попередив мене про мою Visa. Висновок: БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ
I can only warn against this casino, everything went well with the game and the first withdrawal, but with the second withdrawal within a week they wanted an 8% fee. When I asked via email to please pause for a month, no response. Then I tried to deposit again as usual with my Visa, and my card was blocked. Of course I asked my bank why, and the answer was that suspicious attempted debits in Mexican currency and various other accounts were blocked for security reasons. I then asked several times for my account to be closed due to gambling addiction, via email and support, who always referred me to writing an email. I did that three times, but no response. Support said that it had to be checked. Hello, you have to react immediately when someone reports a gambling addiction. It's been going on for a week now and I can still get in there. Unbelievably dubious. My bank also warned me about my Visa. Conclusion: BE CAREFUL
Ich kann nur warnen vor diesem Casino,spielen und erste Auszahlung alles gut ,bei 2.auszahlung innerhalb einer Woche ,wollen sie 8% gebühr, als ich über email gebeten habe 1 Monat bitte zu pausieren ,keine Reaktion, dann versuchte ich nochmals einzuzahlen wie üblich mit meiner Visa, zack wurde meine Karte gesperrt, ich natürlich bei meiner Bank nachgefragt warum,antwort, suspekte versuchte Abbuchungen Mexiko Währung und diverse andere aus Sicherheitsgründen deswegen gesperrt, darauf hin hatte ich mehrfach gebeten mein Konto wegen spielsucht zu schließen, über email sowie über support, die mich immer auf email schreiben verwiesen ,ich das 3mal getan ,keine Reaktion support meint das müsste geprüft werden,Hallo,man muss sofort reagieren, wenn jemand eine spielsucht mitteilt geht jetzt seit einer Woche schon und ich kann immer noch dort rein, unfassbar unseriös, auch was meine visa betraf, hat meine Bank mich gewarnt, Fazit VORSICHT
Привіт, я прочитав ваш досвід казино.
Я виявив, що на початку це було досить добре для вас, але потім стало трохи складніше. 8% комісії – це, мабуть, не найменше, і це відлякує мене від гри тут. Крім того, якщо я не отримаю відповіді, закрийте свій обліковий запис, тому що казино повинні сприймати такі речі серйозно.
Щодо того, що картку заблокували, я б сказав, що це все одно добре, і вам пощастило, якщо гроші були використані не за призначенням.
Однак якщо ви хочете явно закрити свій обліковий запис і це не виходить, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.
І, звичайно, дякую за ваше доповнення.
Hi, I read your casino experience.
I found that it was pretty good for you at the beginning, but then it got a bit difficult. 8% fee is probably not the least and it would discourage me from playing here. Also, if I didn't get a response to close my account, because casinos should take this kind of thing seriously.
Regarding the fact that they blocked your card, I'd say that's still good and you're lucky if the money was to be misused.
However, if you want to explicitly close your account and it doesn't work out, you can contact us and we will try to help.
And of course thank you for your addition.
Привіт! Мені дуже пощастило, що мій банк негайно відреагував, але мій рахунок не закрито, незважаючи на неодноразові запити, це
Було б чудово, якби ви могли мені допомогти.
З найкращими побажаннями
Hi, I was really lucky that my bank reacted immediately but my account is not closed despite repeated requests, it
It would be great if you could help me.
Best regards
Hi, ich hatte wirklich glück das meine Bank sofort reagiert hatte aber mein Konto wird trotz mehrfachem bitten nicht geschlossen, es
wäre toll wenn sie mir da helfen würden.
Liebe Grüße
Так, я б також сказав, що як запобіжний захід добре, коли банк реагує.
Щодо допомоги, я можу порекомендувати вам подати скаргу, і, сподіваюся, наша команда зможе вам допомогти.
Ви в? 😉
Yes, I would also say that as a precaution it is good when the bank reacts.
Regarding help, I can recommend that you lodge a complaint and hopefully our team will be able to assist you.
Are you in? 😉
Чудово, я бачу, вам вдалося відкрити скаргу .
Томас уже поставив вам кілька запитань, тому, коли матимете час, ви можете написати йому.
Сподіваюся, це буде легше, ніж коли ви пробували. 😕
Great, I see you managed to open the complaint.
Tomas has already asked you some questions, so when you have time, you can write him back.
I hope it will be easier than when you tried. 😕
Привіт, так, дякую, я вже все переслав.
З найкращими побажаннями
Hi, yes thank you, I have already forwarded everything.
Best regards
Hi,Ja dankeschön,hab alles schon weitergeleitet.
Liebe Grüße
Привіт shanty13, це чудово.
Мені шкода, що у вас виникли проблеми. Ми будемо тут, якщо у вас виникнуть будь-які запитання чи оновлення.
🙏
Hello shanty13, that's great.
I'm sorry to see you ran into some problems. We'll be here for any questions or updates you might have.
🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.