ФорумКазиноGrandwin.cz Casino - загальне обговорення

Grandwin.cz Casino - загальне обговорення

1 рік тому від evagazsi12
|
4134 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Grandwin.cz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я пишу тут, що з тимчасовим обліковим записом ми отримаємо 20 безкоштовних обертань. Я нічого не отримав, як це можливо

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чому я не отримав 20 безкоштовних обертань

Автоматичний переклад.
evagazsi12
1 рік тому

Привіт,

тут добре б запитати пояснення безпосередньо у співробітника казино - ми ж не казино 🙂.

Чесно кажучи, мені незрозуміло, що таке тимчасовий обліковий запис. Це обліковий запис для попередньої перевірки? 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ну куди мені писати?? У пропозиції ви маєте 20 безкоштовних обертань під час безкоштовної реєстрації, але я їх не отримав

Автоматичний переклад.
evagazsi12
1 рік тому

Як я вже згадував, ми не казино. Якщо обіцяного бонусу немає, вам потрібно написати в казино, а не нам 🙂

Я б порекомендував чат на їх веб-сайті:

file

Ми не пропонуємо 20 безкоштовних обертань за реєстрацію, лише цей бездепозитний бонус :

file

Вибачте, я не можу не допомогти, але бажаю успіхів і дайте мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Категорично не рекомендую

Вони затримують і унеможливлюють вибір

Ігрові обмеження для цього не діють, згідно з казино

Незнання онлайн-чату

Я навіть не можу увійти після відправлення електронного листа.

Казино цілеспрямовано грабує гравців :)


Автоматичний переклад.
Kuzel53
1 рік тому

Я не знаю подробиць, але це схоже на проблему підтвердження облікового запису. Сподіваюся, що скарга буде вирішена. Якщо говорити про скарги, то було б непогано надати додаткову інформацію. Нік чекає на них - просто натисніть тут .

Я лише додам, що казино досить часто блокує обліковий запис, щоб можна було провести перевірку. Але, як я вже сказав, я не знаю деталей. Якщо ви хочете пояснити деталі, я буду радий.

Автоматичний переклад.
Kuzel53
1 рік тому

Привіт, і у вас нарешті закінчилися гроші, я чекаю схвалення виведення коштів, і в мене є досить багато грошей. Чи варто мені хвилюватися, що вони взагалі приїдуть? Я подумав, що якщо вони мають чеську ліцензію, то це не повинно бути проблемою. Дякую за інформацію

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони пропонують мені бездепозитний бонус у розмірі 200 євро. Мені вдається подолати ролловер, і 900 євро переходять на реальні гроші.

Я 11 днів не отримую гроші, і в чаті мені повідомляють, що всі документи в порядку, через 11 днів я скасовую виведення коштів і продовжую грати, я отримую 2000 євро. Я роблю висновок і через два дні вони запитують у мене банківські реквізити, я їх їм відправляю.

Наступного дня вони просять у мене зробити селфі з документом, що посвідчує особу, для перевірки, я відправляю його їм.

Я чекав ще 5 днів і спілкувався з ними в чаті.

Вони відповідають мені такими фразами, як копіювати та вставляти.

Завжди те саме: вони не можуть запропонувати мені точний термін виведення, щоб не ввести мене в оману.

Я відчуваю, що це шахрайство, і я боюся, що дав їм свої банківські документи.

Якщо виведення буде оброблено, я зміню свій відгук, до того часу я вважаю, що це шахрайство.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, і у вас нарешті закінчилися гроші, я чекаю схвалення виведення коштів, і в мене є досить багато грошей. Чи варто мені хвилюватися, що вони взагалі приїдуть? Я подумав, що якщо вони мають чеську ліцензію, то це не повинно бути проблемою. Дякую за інформацію

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо можна порадити, спробуйте деякий час не грати.

Я боюся, що ви не отримаєте відповіді від цього гравця, оскільки він перестав відповідати на наші власні скарги в минулому, але якщо ви відчуваєте, що справи йдуть не в правильному напрямку, повідомте нам, і ми негайно це виправимо.

Коли ви насправді подали заявку на відбір?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони пропонують мені бездепозитний бонус у розмірі 200 євро. Мені вдається подолати ролловер, і 900 євро переходять на реальні гроші.

Я 11 днів не отримую гроші, і в чаті мені повідомляють, що всі документи в порядку, через 11 днів я скасовую виведення коштів і продовжую грати, я отримую 2000 євро. Я роблю висновок і через два дні вони запитують у мене банківські реквізити, я їх їм відправляю.

Наступного дня вони просять у мене зробити селфі з документом, що посвідчує особу, для перевірки, я відправляю його їм.

Я чекав ще 5 днів і спілкувався з ними в чаті.

Вони відповідають мені такими фразами, як копіювати та вставляти.

Завжди те саме: вони не можуть запропонувати мені точний термін виведення, щоб не ввести мене в оману.

Я відчуваю, що це шахрайство, і я боюся, що дав їм свої банківські документи.

Якщо виведення буде оброблено, я зміню свій відгук, до того часу я вважаю, що це шахрайство.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, вибачте, але деякі казино виконують перевірку майже миттєво, а деякі ні. 🙁

З дозволу сказати, що ваш обліковий запис усе ще перевіряється, чи не так? Чи отримували ви будь-яку заяву про те, що ваш обліковий запис було повністю перевірено та зняття коштів прийнято?

Це було б справді корисно. 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ні, я не отримав повідомлення з підтвердженням, оператор сказав мені через чат, що вони отримали його, і воно підтверджено.

Сьогодні агент чату сказав мені почекати, як вони кажуть мені щодня.

Вони надішлють мені повідомлення про підтвердження верифікації та підтвердження зняття протягом наступних кількох днів. Досить дивно, що такому великому веб-казино потрібно так багато часу, щоб вивести кошти.

Нехай чекає і чекає... кожен день...

Це не додає мені впевненості.

Автоматичний переклад.
Jose_14
1 рік тому

Я знаю, що ти розчарований, я б теж був.

Деякі казино можуть переживати важкі часи під час обох великих свят – ми в середині літа. Багато співробітників можуть бути у відпустці, з іншого боку, більше гравців приходить грати.

Це не повинно бути виправданням, я просто кажу, що у великих казино час від часу можливі більші затримки.

Давайте почекаємо ще кілька днів.

Я щиро сподіваюся, що скарга не знадобиться ( докладніше тут ), ви знаєте, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб перевірити вас і надіслати гроші. 🙁 Тому я переконаний, що вам варто почекати, вибачте.



Автоматичний переклад.
Опубліковано Jose_14 видалено
Radka
1 рік тому

вони заплатили мені. Нема про що хвилюватися.

добре

Дякую за все.

Автоматичний переклад.
Jose_14
1 рік тому

Юпії! Дякую, що повідомили!

Тепер, коли гроші надійшли, хочете поділитися з нами інформацією про казино? 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Увага, грандвін казино погано ставиться до гравців і закриває рахунки, коли вони виграють велику суму, вони закривають рахунки

Автоматичний переклад.
rasate1
1 рік тому

Привіт, я не заздрю цій ситуації. Однак я помітив, що ви вже подали скаргу про те, що ваш обліковий запис закрито через дублікати облікових записів. Це так ?

Я припускаю, що ви цього не знаєте. Чи не можливо, що хтось із вашої родини або з тією ж IP-адресою також створив обліковий запис у цьому казино? Чи можливо, що ви раніше самі відкривали рахунок у казино?

Повідомте нас, щоб ми могли краще зрозуміти вашу ситуацію.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, я просто хочу сказати, що тут, у будинку, живуть кілька людей і пташки користуються моїм комп’ютером.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого