ФорумКазиноGrandWin Casino - загальне обговорення

GrandWin Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
2910 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити GrandWin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

2 дні чекаю виведення GRANDWIN 1300 євро. Він все ще відображається в незавершених зняттях, а в .чаті мені кажуть, що це у фінансовому відділі, і більше не дають мені жодної інформації. На електронну пошту мені не відповідають, і жодного документа для перевірки ніхто не вимагав. Що я можу зробити? Тому що я дуже безпорадний, тому що мені ніхто не відповідає, і мені все це дуже погано пахне.

Автоматичний переклад.
ercancho
1 рік тому

Привіт. Думаю, тобі варто заспокоїтися.

Іноді обробка перших вилучень займає більше кількох днів. Можливо, перевірка навіть не потрібна, але чесно кажучи - хто знає? Зачекайте ще кілька робочих днів або спробуйте звернутися в службу підтримки замість оператора чату, якщо це можливо.

Я згоден, що це не найбезпечніше місце для гри, дізнайтеся більше в огляді .

Будь ласка, дайте мені знати, як проходить зняття коштів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий день. Я спокійна, дякую.

Що змушує мене відчувати себе дуже безпорадним, так це те, що минуло 2 дні, і ніхто мені не відповідає, вони не відповідають на мої електронні листи, і я трохи втомився від цієї ситуації, оскільки в інших букмекерських конторах у мене немає проблем зі зняттям коштів .


Минуло 3 дні, а 1w00 євро все ще з’являються, щоб скасувати відшкодування. Я не досяг жодного прогресу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий день


Вони досі не дали жодної інформації від GRANDWIN?

Автоматичний переклад.
ercancho
1 рік тому

Привіт, я розумію, що чекати неприємно, і коли казино не дає вам жодної відповіді, це може засмучувати. Але це ще не обов’язково кінець світу.

У будь-якому випадку ми побачимо, куди піде ваша скарга і чим вона обернеться в кінці. Спробуйте дати цьому деякий час і запасіться терпінням. Чи можливо це?

Якщо у вас є якась нова інформація, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Здається, я терпів з минулого вівторка, але досі немає відповіді. Ви вважаєте це нормальним? Я хочу дещо знати

Автоматичний переклад.
ercancho
1 рік тому

Чесно кажучи, це ненормально, і це не повинно статися з вами в пристойному казино. Не варто чекати відповіді більше тижня. Чи намагалися ви знову зв’язатися з ними цього тижня, поки чекали?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий день. Кожен день, коли я з ними розмовляю, вони завжди відповідають мені однаково. Я розмовляю через чат, і вони кажуть мені, що вони переглядають документацію та перевіряють її. Я надіслав близько 6 повідомлень, і жодне мені не відповіло. Я вже ні в що не вірю, а найстрашніше, що я не знаю, що робити.

Скажіть, будь ласка, що я можу зробити? Вони сказали мені, що ти збираєшся зв’язатися з ними.


Дякую

Автоматичний переклад.
ercancho
1 рік тому

Звісно, це не професійно для казино, коли вам доводиться шукати відповідь, а ви постійно отримуєте ту саму відповідь знову і знову. Але ви 6 днів тому подали скаргу, що два дні не отримали гроші. Щодо зняття коштів або підтвердження рахунку, ви отримали відповідь від Вероніки, що ми надаємо казино 14 днів для обробки такого запиту. Я розумію, що це здається довгим часом, але якщо до того часу нічого не зрушиться з місця, ми постараємося допомогти, як зможемо. Я не стверджую, що це має закінчитися успішно, але ми спробуємо зробити все можливе, щоб це було так.

Спробуйте зберігати холоднокровність, а ми побачимо, як воно піде.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене була така розмова вчора в чаті.


Чат розпочато 19 вересня 2023 р., 16:36 (GMT+0)

(04:36:40)*** Мануель Алехандро Моралес домінгес приєднався до чату ***(04:36:40)Мануель Алехандро Моралес домінгес

Зняття коштів

(04:36:42) Інформація про GrandWin

Ласкаво просимо до служби підтримки клієнтів GrandWin. Агент негайно допоможе вам.

(04:36:43)*** Алессандро приєднався до чату ***(04:36:48)Алессандро

Вітаю вас, мій друг Алессандро із задоволенням вам допоможе.

(04:36:48)Алессандро

Привіт! Дякуємо, що звернулися до нас. Мене звати Алессандро, і я буду радий допомогти вам сьогодні. (перекладено)

(04:36:49)Алессандро

Щоб переконатися, що ви прочитали назву вмісту, ви прочитаєте такі деталі:


1) Назвіть мене, допоможіть

2) Дата народження

3) Останній депозит або імпорт точки

4) Indirizzo проживання


Рінграціо заздалегідь!

(04:36:49)Алессандро

Щоб ми могли підтвердити, що ви є власником ігрового облікового запису, я хотів би попросити вас надати мені такі дані:


1) ім'я користувача

2) Дата народження

3) Сума останнього депозиту або ставки

4) Адреса проживання


Заздалегідь спасибі! (перекладено)

(04:36:55)Мануель Алехандро Моралес Домінгес


(04:37:12)Мануель Алехандро Моралес Домінгес


(04:37:16)Мануель Алехандро Моралес Домінгес


(04:37:33)Мануель Алехандро Моралес Домінгес


(04:37:52)Алессандро

La ringrazio per le corrette informazioni у чому може бути корисним?

(04:37:52)Алессандро

Дякую за правильну інформацію. Чим я можу вам допомогти? (перекладено)

(04:38:08)Мануель Алехандро Моралес Домінгес

Мені набридло, що ти обриваєш мою розмову. Я зберігаю всі розмови, тому що вони бачать, як ти ставишся до мене

(04:39:07)Мануель Алехандро Моралес Домінгес

Я чекав на зняття більше 1 тижня, і я такий же, як і в перший день. Я не досяг жодного прогресу, ніхто мені не допомагає, ніхто мені не відповідає, і я не знаю, що ще робити. Я не думаю, що заслуговую такого ставлення.

(04:39:24)Алессандро

Noi non interrompiamo nessuna delle our chat Signor Manuel.

(04:39:24)Алессандро

Ми не перериваємо наші розмови, пане Мануелю. (перекладено)

(04:39:56)Мануель Алехандро Моралес Домінгес

Я хочу знати, коли мої гроші будуть зараховані, і я хочу, щоб ви дали мені правдиву інформацію.

(04:40:23)Мануель Алехандро Моралес Домінгес

Ти вже тиждень кажеш мені, що працюєш над цим, я думаю, ти жартуєш

(04:40:31)Алессандро

Faro' il massimo за лей.

Мій день 3-4 хвилини, щоб перевірити стан попередньої ситуації.

Дякую

(04:40:31)Алессандро

Я зроблю для неї все можливе.

Будь ласка, дайте мені 3-4 хвилини, щоб перевірити статус вашого зняття.

Дякую (перекладено)

(04:41:11)Мануель Алехандро Моралес Домінгес

Я знаю, що ви мені скажете, що вони над цим працюють і зв’яжуться зі мною електронною поштою. Я отримав ту саму відповідь протягом тижня

(04:44:29)Алессандро

Eccomi mi scuso per l'attesa.

(04:44:29)Алессандро

Ось я, вибачте за очікування. (перекладено)

(04:45:45)Алессандро

Я бачу, що ваш запит оброблено 14 числа цього місяця.

Документи, які ви надіслали, в порядку, тому це лише питання часу. (перекладено)

(04:46:15)Мануель Алехандро Моралес Домінгес

А чому вони не роблять виведення зараз?

(04:46:53)Мануель Алехандро Моралес Домінгес

На що ти чекаєш? Чому ви не даєте мені жодної інформації?

(04:49:50)Мануель Алехандро Моралес Домінгес

Принаймні ви дали мені іншу відповідь, ніж усі інші, сказавши, що все гаразд. Звідти, коли відбувається зняття

(04:50:59)Алессандро

Відкликати зараз, сер, — це запит, який проходить через кілька відділів, і наразі їх багато.

Вибачте за незручності, але така процедура. (перекладено)

(04:51:09)Алессандро

Зверніть увагу, що запити на зняття коштів обробляються іншим відділом, і оскільки кожен запит розглядається окремо, обробка може зайняти деякий час. (перекладено)

(04:52:32)Мануель Алехандро Моралес Домінгес

Протягом деякого часу, скільки це коштує, це те, що я хочу знати, і чому моє зняття продовжує з’являтися в незавершених зняттях, якщо воно вже схвалено?

(04:55:42)Алессандро

Я не сказав вам, що вас схвалили, пане Мануелю, але сказав, що документи, які ви надіслали, у порядку, і що ваша заявка розглядається, що означає різний час.

Просимо вибачення за очікування, але, як я вже сказав, це процедура для всіх наших клієнтів.

(04:56:09)Алессандро

Сподіваюся, я був ясним, пане Мануелю.

Чи можу я ще щось зробити зараз? (перекладено)

(04:56:47)Мануель Алехандро Моралес Домінгес

Нічого, я ще чекаю на пенсію, чогось не можу зрозуміти, і мені ніхто не пояснює.

(04:57:17)Мануель Алехандро Моралес Домінгес

І перш за все, я надсилав електронні листи, і ніхто мені не відповів.


Що я можу зробити з цієї розмови?

Змінено Daniel 1 рік тому
Причина: конфіденційні дані
Автоматичний переклад.
ercancho
1 рік тому

О, чувак, ніколи не слід копіювати/вставляти інформацію з чату таким чином. Ви просто публічно повідомляєте своє ім’я, дату народження, адресу, суму останнього депозиту, щоб, якщо хтось захотів отримати доступ до вашого рахунку в казино, він міг просто зробити це, використовуючи всю інформацію, яку ви їм надали.

Я вже видалив усі конфіденційні дані, але будьте обережні наступного разу!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд, але хтось може сказати мені, яка ситуація з моїм відкликанням?

Автоматичний переклад.
1 рік тому
  1. Ви знайдете це сьогодні в чаті. Мене відрізали, і я вже не знаю, що робити.
  2. Я транскрибую весь чат, який мав сьогодні.
  3. СКАЖІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, ЯК Я МОЖУ ДАЛІ

Дякую за правильну інформацію. (переклад) Показати оригінал

Не могли б ви терпіти мене на хвилинку? Я йду перевіряти. (переклад) Показати оригінал

Досить мене обманювати, я вважаю, що заслуговую відповіді і щоб ви заплатили мені гроші зараз

Ви скажете мені, що ви перевіряєте, як ви мені говорили 8 днів. Мені ніхто не відповідає, ніхто не дає мені рішення

сет

Слухайте, я цілком розумію, що прострочення платежу може бути неприємним, але я також прошу вашого розуміння, оскільки фінансові операції перевіряються іншим відділом. (переклад) Показати оригінал

Минуло 8 днів, а ви не дали жодної відповіді. Вам це здається нормальним?

Якби це сталося з вами, що б ви зробили?

Я не досяг жодного прогресу після 8 днів, і ніхто з вас не допомагає мені. Я надіслав документацію, і ніхто навіть не зволив мені сказати, чи вона надійшла, чи вона в порядку чи щось інше.

Інші букмекерські контори через 2 години у вас є гроші. Я тут 8 днів і не знаю, що відбувається, у мене така ж ситуація.

сет

Я бачу, що наш відповідний відділ працює над вашою справою. Останнім часом ми отримали багато запитів на зняття коштів, і через це можуть бути затримки. Ми приносимо вибачення за це та докладемо всіх зусиль, щоб розглянути його якомога швидше. (переклад) Показати оригінал

Я можу залишити їм записку від вас про ваш запит. (переклад) Показати оригінал

Я зроблю все можливе, щоб прискорити процес! (переклад) Показати оригінал

Брехня. Ви отримали ту саму відповідь протягом 8 днів. Або ви не задовольняєте запит, або вони нічого не роблять

Я хочу отримати відповідь зараз, якщо ні, будь ласка, надішліть мені когось або надайте мені інформацію, щоб подати відповідну претензію чи звіт.

Ти продовжуєш говорити мені те саме, але ніхто нічого не каже

сет

Будь ласка, зрозумійте, що ми теж люди. Ми робимо все можливе, щоб допомогти. Це не може тривати навіть секунди, але я сказав своїм колегам, що ви дуже важливий клієнт і проблему потрібно вирішити негайно. (переклад) Показати оригінал

Не кажи мені те, що не так, я хочу відповідь зараз.

Більше 10 листів, і ви не відповідаєте на жодне, а тут, у чаті, завжди та сама автоматична відповідь

Або ви даєте мені відповідь, або ви надаєте мені інформацію для відповідної претензії чи скарги

сет

Слухай, я розумію твоє розчарування, Мануелю. (переклад) Показати оригінал

Я скажу їм, що ви подавали заявку на отримання статусу, і переконаюся, що все буде перевірено та виконано відповідним чином у найближчий можливий термін. (переклад) Показати оригінал

Ви цього не розумієте

Чому ви не даєте мені термін? Ви навіть не даєте терміну, мабуть тому, що врешті-решт ви залишите гроші і не заплатите їх мені.

сет

Як я знову сказав, цей запит розглядає відповідна команда. Я зроблю все можливе, щоб прискорити процес! (переклад) Показати оригінал

Брехня, ти говорив мені те саме протягом 8 днів, і я все ще в тій самій ситуації

Ви вважаєте це нормальним?

Надайте мені інформацію про компанію для відповідної претензії чи скарги

сет

Я бачу, як розмова йде по колу. Якщо у вас є запитання щодо інших тем, не соромтеся запитувати; В іншому випадку, гарного дня. (переклад) Показати оригінал


Чи це нормально, що після 8 днів і понад 10 електронних листів мені ніхто не відповів? Це серйозно з боку компанії? Чи здається вам нормальним, що через 8 днів я перебуваю в тій самій ситуації, що й у перший день?


Ви не можете собі уявити, як я шкодую, що знайшов цей букмекерський контору.

Сет залишив чат

Оцініть цей чат




Автоматичний переклад.
ercancho
1 рік тому

Що ж, треба сказати, що оператор чату не має права надавати детальну інформацію ні про що інше, крім бонусів і правил. Для решти зазвичай є спеціалізовані бригади...

І так – погано, якщо ви не можете отримати чітку відповідь, а казино завдає шкоди своїм зусиллям!

Ми можемо лише сподіватися, що платіж буде отримано найближчим часом, оскільки таймер скарги показує додаткові 5 днів, доки ми не втрутимося.

Я думаю, що було б розумно грати в казино з кращим індексом безпеки. 🤔

Автоматичний переклад.
ercancho
1 рік тому

Думаю, я розумію обидві сторони. Я точно не був би в захваті, якби через 8 днів я не отримав жодної відповіді від казино щодо мого зняття коштів. З іншого боку, надсилати стільки електронних листів, мабуть, не найкраща ідея, хоча, як я вже сказав, я розумію, що ви хочете отримати свої гроші.

Однак я думаю, що служба підтримки намагається бути корисною, але якщо вони продовжують говорити вам те саме знову і знову, у це важко повірити. Тим не менш, у казино є 14 днів, щоб розглянути запит на зняття коштів, тож якщо казино продовжує повторювати те саме протягом цього періоду, ваша скарга буде подана далі .

Мені неприємно це говорити, тому що я знаю, що це важко, але чи можна було б терпіти деякий час? Хоча я не хочу нічого обіцяти, я твердо вірю, що все владнається і ти будеш щасливий в кінці. Схрещуємо пальці 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, така ж ситуація. 8 днів тому я почав знімати 1300 євро. Наступного дня вони попросили у мене документи, які я швидко надіслав. Після 8 днів тут я все ще чекаю, але ніхто не дає мені відповіді, просто чекайте. я не знаю що робити

Автоматичний переклад.
ercancho
1 рік тому

Я переніс ваш допис сюди, оскільки він все ще стосується казино GrandWin, а не про Grandwin, я думаю. Іноді навіть менша деталь має значення. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, сьогодні нарешті вийшли на зв'язок і збираються перерахувати мені гроші.



Автоматичний переклад.
ercancho
1 рік тому

Це ідеально. Нарешті це було варте очікування, хоча це було досить неприємно. Чи можна було б повідомити нам, коли гроші надійдуть до вас?

Крім того, чи буде вам цікаво грати в казино, якщо ви знаєте, скільки часу займає зняття? 🙂

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого