Мені подобається це казино.
Однак через невідомі обставини мене просять внести депозит, і мій рахунок буде заблоковано, доки я не зроблю депозит.
Він каже: я не вніс 50 доларів США в BTC 12 квітня, тому, будь ласка, зробіть депозит.
Ймовірно, сталося наступне 、、、.
(1) Я подаю заявку на депозит у BTC
(2) Я роблю переказ зі свого гаманця
(3) Вони внесли 50 доларів США на мій рахунок у казино до завершення переказу.
(4) З якоїсь причини BTC було скасовано без завершення переказу
Але я не пам’ятаю, щоб грав без оплати.
Існує також історія переказів BTC, яка, здається, становить ту саму суму в той самий день. (Я не знаю, чи зараз це GrandeVegasCasino.) )
По-перше, казино має підтвердити депозит, перш ніж внести гроші на рахунок клієнта в казино.
Казино повинні чітко пояснити причину, незалежно від того, чи це специфікація системи, чи операційна помилка. Я був би готовий заплатити, якщо стане зрозуміло, що я грав безкоштовно, не усвідомлюючи цього.
Проте нинішня ситуація така.
(1) Казино не дає чіткого пояснення,
(2) Казино повідомляє: внесіть депозит на адресу BTC, указану в електронному листі,
(3) Казино каже, що ви повинні зробити депозит на адресу BTC, зазначену в електронному листі.
Через цю ситуацію я підозрюю шахрайство з боку співробітників казино.
Ви б заплатили, якби вас попросили заплатити за цей вміст?
I like this casino.
However, I am being asked to deposit due to unknown circumstances, and my account will be locked until I make a deposit.
He says: I haven't deposited 50USD in BTC on 4/12, so please make a deposit.
Probably, the following 、、、 happened.
(1) I apply for a deposit in BTC
(2) I make a transfer from my wallet
(3) They deposited 50 USD into my casino account before the transfer was completed.
(4) For some reason, BTC was canceled without completing the transfer
But I don't remember playing without paying.
There is also a BTC transfer history that seems to be the same amount on the same day. (I don't know if it's GrandeVegasCasino now.) )
In the first place, the casino should confirm the deposit before depositing money into the customer's casino account.
Casinos should clearly explain the cause, whether it is a system specification or an operational error. I'd be willing to pay if it becomes clear that I was playing for free without realizing it.
However, the current situation is as follows.
(1) The casino does not give a clear explanation,
(2) Casino says, Deposit to the BTC address listed in the email,
(3) Casino says ,You should deposit to the BTC address listed in the email.
Because of this situation, I suspect fraud by casino employees.
Would you pay if you were asked to pay with this content?
Автоматичний переклад.