ГоловнаФорумКазиноGrande Vegas Casino - загальне обговорення

Grande Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від zena5755
|
16 386 переглядів 52 відповідей |
|
1 2 3
Radka

Привіт, у мене є підтвердження ще одного незавершеного зняття коштів у Гранд-Вегасі з тим самим купоном, який мені надали через папку "Вхідні", і я грав у нього та отримав свій виграш. Я відправив їх Миколаю. Казино наступило на це. Вони сказали, що я порушив правило, але вони порушили своє власне правило ще 04/01/2022, коли вони заплатили мені з іншого очікуваного виведення за допомогою того самого відтвореного купона. Я думаю, що вони просто хочуть, щоб я кинув і пішов далі. Не станеться, поки мені не виплатять за перемогу.

Змінено
Автоматичний переклад.
zena5755

Привіт!

Це звучить дуже цікаво. Сподіваюся, вони дадуть відповідь через ланцюжок скарг, я хочу побачити їх пояснення – це може бути помилка чи технічна помилка?

Автоматичний переклад.

оновлення. Після всього, що сталося, я продовжував робити депозит і грати тут, але, на жаль, продовжував програвати. Я вирішив закрити свій обліковий запис через те, що мені недоступні бонуси. Зняття загострень і постійні втрати.

Це має бути весело та захоплююче. Навіщо турбуватися, якщо це не так.

Автоматичний переклад.

Привіт, я перейшов через цю публікацію, щоб повідомити вам, що вони затримують перевірку мого облікового запису, спочатку вони дають 3-5 робочих днів для перевірки, що вже занадто багато! І після того, як ви надсилаєте все правильно, вони просять вас надіслати ще раз, і ми повинні чекати ще 3-5 днів... Я ніколи не бачив казино такого типу, підтримка ідеальна, вони продумані товари, але частина перевірки документів жахлива. У вівторок закінчується кінець другої спроби, і вони, ймовірно, знову відмовляться. Ви можете мені якось допомогти?

Автоматичний переклад.
Kaafelay

Привіт.

Перша верифікація є дуже складним процесом, тому інколи на її повне проходження може знадобитися навіть кілька тижнів. Це сильно залежить від вашої здатності надати казино всі необхідні документи. Чи є якийсь конкретний документ, який вам важко надати? Чи здатне казино сказати, що не так із уже поданими документами?



Автоматичний переклад.

оновлення. Після всього, що сталося, я продовжував робити депозит і грати тут, але, на жаль, продовжував програвати. Я вирішив закрити свій обліковий запис через те, що мені недоступні бонуси. Зняття загострень і постійні втрати.

Це має бути весело та захоплююче. Навіщо турбуватися, якщо це не так.

Автоматичний переклад.

Привіт,

тож сподіваймося, що ти знайдеш більше удачі та розваг десь в іншому місці. 🤞

Автоматичний переклад.

Мне нравится это казино. Сегодня буду играть. Дают хороший бонус на депозит.

file


Удачі!

Автоматичний переклад.

Мне нравится это казино. Сегодня буду играть. Дают хороший бонус на депозит.

file


Що ж, насправді бонус здається непоганим, чи застосовано якесь правило максимального виведення грошей?

Мені все одно не подобається, що вони обмежують прогресивний виграш джекпоту.

Автоматичний переклад.
Radka

Нет. В условиях бонуса ограничения не прописаны.

zena5755

Спасибо

Очередная победа Grande Vegas.


leksandr

Ну, я б сказав, що переклад знову неточний. 😁

Я б сказав, що це мала бути «Ще одна перемога в Гранд-Вегасі».

Вітаємо з малим джекпотом! 👏👏🙌

Автоматичний переклад.
Radka

Я так и написал 😁

leksandr

Я так і думав 😁, але автоматичний перекладач змінив суть 😀, тому звучить так, ніби ви знову програли. 😁


Ну, іноді таке буває. 🤯🤔

Автоматичний переклад.

УВАГА. Розглянуте казино дозволяє вимагати послідовні безкоштовні бонуси без будь-якого попереднього блокування, на відміну від їхніх власних умов. Таку поведінку слід вважати шахрайською, оскільки вона вводить гравця в оману щодо можливості використовувати ці бонуси у винятковий спосіб, тоді як, з іншого боку, у разі виграшу виведення коштів відхиляється та скасовується.

Автоматичний переклад.
Nemokid

Есть за ними такой грех, они как и любое казино не очень рады победам игроков, но всё таки выплачивают выигрыш. Играю там с 2017 года и уже изучил все подводные камни этого казино. Выиграть и получить выигрыш возможно, если соблюдать и знать их правила. Я считаю что они в какой-то степени намного лучше других казино с более высоким рейтингом.

Мені подобається це казино.

Однак через невідомі обставини мене просять внести депозит, і мій рахунок буде заблоковано, доки я не зроблю депозит.

Він каже: я не вніс 50 доларів США в BTC 12 квітня, тому, будь ласка, зробіть депозит.

Ймовірно, сталося наступне 、、、.

(1) Я подаю заявку на депозит у BTC

(2) Я роблю переказ зі свого гаманця

(3) Вони внесли 50 доларів США на мій рахунок у казино до завершення переказу.

(4) З якоїсь причини BTC було скасовано без завершення переказу

Але я не пам’ятаю, щоб грав без оплати.

Існує також історія переказів BTC, яка, здається, становить ту саму суму в той самий день. (Я не знаю, чи зараз це GrandeVegasCasino.) )

По-перше, казино має підтвердити депозит, перш ніж внести гроші на рахунок клієнта в казино.

Казино повинні чітко пояснити причину, незалежно від того, чи це специфікація системи, чи операційна помилка. Я був би готовий заплатити, якщо стане зрозуміло, що я грав безкоштовно, не усвідомлюючи цього.

Проте нинішня ситуація така.

(1) Казино не дає чіткого пояснення,

(2) Казино повідомляє: внесіть депозит на адресу BTC, указану в електронному листі,

(3) Казино каже, що ви повинні зробити депозит на адресу BTC, зазначену в електронному листі.

Через цю ситуацію я підозрюю шахрайство з боку співробітників казино.

Ви б заплатили, якби вас попросили заплатити за цей вміст?

Автоматичний переклад.
mmgg3344

Привіт.

Дозвольте мені спочатку коротко повторити, щоб переконатися, що я правильно розумію основні моменти - виправте мене, якщо я помиляюся.

Ви внесли 50 доларів США в BTC, цю суму було додано до балансу вашого рахунку, тож ви почали грати.

Тепер казино стверджує, що виведення не було оброблено належним чином, тому вам потрібно внести вказану суму в 50 доларів США в BTC.

На мій погляд, вирішальним моментом є ваш криптогаманець. Чи можете ви побачити оригінальну транзакцію від 12 квітня у своєму крипто-гаманці – чи була сума вирахована з вашого гаманця?

Якщо так, негайно надайте цю інформацію казино.

Якщо НІ, можливо, транзакцію було відхилено в минулому, тобто ви грали на «позичені» гроші.

Тому ви повинні зробити депозит зараз.

Звучить зрозуміло, будь ласка?

Дай мені знати

Автоматичний переклад.

Того дня я думав зіграти в криптовалютне казино. Однак, коли я намагався внести депозит у деяких казино, я отримав повідомлення про помилку пилу й не міг зробити депозит. Помилок пилу було так багато, що я їх пам’ятаю. Grande vegas зазвичай обробляє перекази та отримує гроші дуже швидко. Я не знаю, як це працює, але це дуже швидко, ніж інші казино. Однак я пам’ятаю, що того дня індикатор виконання не змінювався на завершення назавжди після надсилання. Я не можу вдіяти, тож думаю, що зробив це знову. Другого разу індикатор прогресу змінився на завершення. Надіслана адреса BTC така. bc1qumcavhec4mt82vgl9cy73f4t95y8sz0mv884m4

Це все, що я пам'ятаю. По-перше, я прошу вибачення за мою недостатню обізнаність про BTC

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого